FC Twente wil met jurist en FBO om tafel: ''Niet worden verrast'' Update: Vuckic reageert: ''Mijn focus is volledig op FC Twente'' Kritiek op Van Leeuwen: ''Daar heeft hij compleet gefaald'' 'KNVB zet vol in op doorspelen: play-offs naar enkel duel' OPROEP | Kaartenactie Twentefans voor zieke en jarige Sørensen

''De kans is groot dat Aitor niet meer terugkeert bij FC Twente''

15
''De kans is groot dat Aitor niet meer terugkeert bij FC Twente''

Vanwege het coronavirus mag er voorlopig niet gevoetbald worden, maar dat betekent niet dat de spelers van FC Twente niks hoeven te doen. Leon ten Voorde weet te melden dat fysiektrainer Balder Berckmans elke avond 'huiswerk' naar hen stuurt. 

"De ene keer is dat een bosloop, dan een fietstocht of wat interval", schrijft de verslaggever op de website van Tubantia. "De club maakt daarbij gebruik van Strava en dat is een website en mobiele applicatie waarmee sportprestaties kunnen worden bijgehouden via gps."

"Bij FC Twente kunnen ze via Strava precies zien welke speler is ingelogd en of hij zich aan het programma houdt. De meeste individuele dagelijkse sessies duren een uur tot anderhalf uur", vervolgt de clubwatcher, die laat weten dat Aitor Cantalapiedra nog in Spanje zit. 

"De aanvaller probeert zo goed en zo kwaad als dat kan, thuis verder te revalideren, maar door alle problemen is de kans groot dat hij niet meer terugkeert bij FC Twente en zijn laatste wedstrijd voor de club heeft gespeeld", besluit Ten Voorde. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Mar 2020 om 19:41
    • Quote van 26 Mar 2020 om 12:50
      GELUKKIG DAAAGGGG SPAANSE SLAPPE ZAK
    Zou me niet verbazen als hij volgend jaar bijv bij FC Utrecht, Vitesse of Heerenveen speelt. Of hij kiest voor zakje geld en gaat naar Turkije, 2. Bundes etc
  • 26 Mar 2020 om 18:02
    • Quote van 26 Mar 2020 om 14:21
      Thuk khn mi khwam khidhen khxng taw xeng pheraa khun mi capen txng mi xari hi kab smosr
    Hahaha lol
  • 26 Mar 2020 om 15:09
    • Quote van 26 Mar 2020 om 14:00
      Doe even normaal man. Vorige week mijn oma overleden aan corona. En 5 jaar terug mijn zoontje van 6 jaar zien overlijden aan die kloten ziekte. Als je maar in de situatie komt met nare ziekte s weet je wel dat er genoeg naar om gekeken word. Alleen komt het inderdaad niet in het nieuws. Maar laten we deze corona virus aub niet onderschatten. Daar mee bedoelde ik voetbal is bijzaak op moment.
    In tijden van dit soort menselijk leed (zoals jij persoonlijk hebt meegemaakt) is voetbal inderdaad niets meer dan bijzaak.
    Ik wil daar ook niets aan af doen, persoonlijk vind ik alleen de maatregelen niet in verhouding staan, waarmee ik nogmaals niets wil afdoen aan het persoonlijk leed van de slachtoffers.
  • 26 Mar 2020 om 14:21
    • Quote van 26 Mar 2020 om 14:12
      En dan hadden we, zoals nu, op de 15 plek gestaan en dan waren Internet helden zoals jij er als de kippen bijgeweest om hier te janken dat Ted hem nooit had moeten verkopen. Zeiken achteraf is makkelijk beleid maken is echter een stuk lastiger. Maar jij hebt ongetwijfeld de nodige heldendaden voor ons Twente verricht waar het werk van Ted bij in het niets verdwijnt. En nee ik bedoel niet op een trommel slaan, vijf halve liters drinken tijdens de wedstriden of een tattoo laten zetten. Vertel eens over jou sportieve en beleidsmatige bijdragen. En geloof me ik ga echt niet kritiekloos door het leven wanneer het over Twente gaat.
    Thuk khn mi khwam khidhen khxng taw xeng pheraa khun mi capen txng mi xari hi kab smosr
  • 26 Mar 2020 om 14:12
    • Quote van 26 Mar 2020 om 13:44
      Zoooo dom dat Ted hem niet verkocht heeft voor een leuk bedrag.
    En dan hadden we, zoals nu, op de 15 plek gestaan en dan waren Internet helden zoals jij er als de kippen bijgeweest om hier te janken dat Ted hem nooit had moeten verkopen. Zeiken achteraf is makkelijk beleid maken is echter een stuk lastiger. Maar jij hebt ongetwijfeld de nodige heldendaden voor ons Twente verricht waar het werk van Ted bij in het niets verdwijnt. En nee ik bedoel niet op een trommel slaan, vijf halve liters drinken tijdens de wedstriden of een tattoo laten zetten. Vertel eens over jou sportieve en beleidsmatige bijdragen. En geloof me ik ga echt niet kritiekloos door het leven wanneer het over Twente gaat.
  • 26 Mar 2020 om 14:00
    • Quote van 26 Mar 2020 om 13:35
      Corona allemaal erg maar niets vergeleken bij de doden die jaar in jaar uit als gevolg van bijv. honger of kanker te betreuren zijn. Nu gaat een land op slot maar in de andere gevallen kijkt de wereld de andere kant op en doet alsof de neus bloedt.
    Doe even normaal man. Vorige week mijn oma overleden aan corona. En 5 jaar terug mijn zoontje van 6 jaar zien overlijden aan die kloten ziekte. Als je maar in de situatie komt met nare ziekte s weet je wel dat er genoeg naar om gekeken word. Alleen komt het inderdaad niet in het nieuws. Maar laten we deze corona virus aub niet onderschatten. Daar mee bedoelde ik voetbal is bijzaak op moment.
  • 26 Mar 2020 om 13:47
    • Quote van 26 Mar 2020 om 13:44
      Zoooo dom dat Ted hem niet verkocht heeft voor een leuk bedrag.
    Ach joh , Twente kan de centen toch niet gebruiken. (Lol)
  • 26 Mar 2020 om 13:44
    Zoooo dom dat Ted hem niet verkocht heeft voor een leuk bedrag.
  • 26 Mar 2020 om 13:35
    • Quote van 26 Mar 2020 om 12:34
      Speler waar contract van afloopt verkopen dat is knap werk. Maar voetbal is bijzaak op moment boys.!!!!!
    Corona allemaal erg maar niets vergeleken bij de doden die jaar in jaar uit als gevolg van bijv. honger of kanker te betreuren zijn. Nu gaat een land op slot maar in de andere gevallen kijkt de wereld de andere kant op en doet alsof de neus bloedt.
  • 26 Mar 2020 om 13:28
    • Quote van 26 Mar 2020 om 12:30
      Word hij verkocht?
    Zal me niets verbazen als hij volgend seizoen in de 2. BUNDES loopt
  • 26 Mar 2020 om 12:50
    GELUKKIG DAAAGGGG SPAANSE SLAPPE ZAK
  • 26 Mar 2020 om 12:34
    • Quote van 26 Mar 2020 om 12:30
      Word hij verkocht?
    Speler waar contract van afloopt verkopen dat is knap werk. Maar voetbal is bijzaak op moment boys.!!!!!
  • 26 Mar 2020 om 12:33
    Eindelijk een keer een goed bericht, doeggggggg, het was leuk je te leren kennen egoïstje !
  • 26 Mar 2020 om 12:30
    • Quote van 26 Mar 2020 om 11:53
      Aitor hadden we volgend seizoen goed kunnen gebruiken gezien er weer een hoog KKD gehalte zal zijn.
    Word hij verkocht?
  • 26 Mar 2020 om 11:53
    Aitor hadden we volgend seizoen goed kunnen gebruiken gezien er weer een hoog KKD gehalte zal zijn.