Top! FC Twente-fans starten UNIEKE actie: #StortVoorTwente

135
Top! FC Twente-fans starten UNIEKE actie: #StortVoorTwente

—— #StortVoorTwente ——

Beste FC Twente-supporters,

Het is weekend! Joepie. Normaal gesproken zouden we dan heerlijk naar de kroeg gaan, lekker uit eten en/of naar onze favoriete club... door het coronavirus kan dat voorlopig echter niet meer.

1,3 miljoen euro
FC Twente komt dus de komende tijd niet in actie en heeft al uitgerekend dat het niet-uitspelen van de competitie ongeveer 1,3 miljoen euro (!) gaat kosten. En dat terwijl onze FC qua financiën - nu alle lijken eindelijk uit de kast zijn en we zelfs een degradatie hebben overleefd - net zo lekker op schema lag. In De Grolsch Veste stonden er aanvankelijk nog vier thuiswedstrijden op het programma:

- ADO Den Haag (21 maart)
- Fortuna Sittard (5 april)
- VVV-Venlo (23 april)
- Feyenoord (3 mei)

Bier en beenham
Een snelle rekensom leert ons het volgende: normaal gesproken zitten er circa 25.000 mensen in ons mooie stadion en we geven per wedstrijd gemiddeld (minimaal) een tientje uit aan bier, fris en - mijn persoonlijke favoriet als bodem voor een avondje zuipen - het goddelijke broodje beenham. 

Per wedstrijd betekent dit dus zo’n 250.000 euro. Als supporters balen wij er van dat FC Twente dit bedrag (en inkomsten uit losse verkoop van kaartjes + merchandising) nu waarschijnlijk misloopt, doordat de wedstrijden niet meer doorgaan of doordat er geen supporters welkom zullen zijn. 

Besparing
Door niet naar FC Twente te kunnen, ‘bespaart’ de gemiddelde fan dus een bedrag van minstens (4 x 10) 40 euro. Maar hoe mooi zou het zijn als dat geld toch nog ‘gewoon’ bij onze club terecht komt? Daardoor hebben wij, de twee grootste FC Twente-fansites Twentefans.nl èn Twente Insite, de actie #StortVoorTwente opgezet!

(Wij kunnen natuurlijk niet in jullie portemonnee kijken en misschien ben jij helaas ook ontzettend hard getroffen door de coronacrisis: in dat geval doen we natuurlijk geen beroep op jou)

Maar: kun jij het geld wel missen, doordat je nu alleen nog maar thuis zit, niet meer naar de kroeg kan en de Grolsch Veste eveneens verboden terrein is? Laat je dan als trouwe FC Twente-fan van de goede kant zien en help onze club de komende maanden door.

Samen sterk: Stort voor Twente!
Klik hier om een bedrag over te maken.

U kunt de 'vrije gift' naar boven of beneden bijstellen.



De actie loopt tot en met maandag 4 mei, aangezien op 3 mei de laatste thuiswedstrijd tegen Feyenoord zou worden afgewerkt. 

-- Wall of fame --

Last but not least: Alle stortingen boven de 50 euro (12,50 per wedstrijd) komen op een speciale 'Wall of Fame' en verdienen eeuwige roem! Bedragen boven de 100 euro, zullen wij tevens vermelden via de social media-accounts van zowel Twentefans.nl als Twente Insite.

Wil jij een speciale boodschap / actie promoten? Laat het ons weten via info@twentefans.nl. Het is uiteraard ook mogelijk om anoniem te storten of om geen vermelding te krijgen. Wil je geen vermelding, maar wel een groot bedrag storten? Neem dan contact op met info@twentefans.nl.

Tussenstand | 14 april, 17:00 uur:

1. G.A.M. Van Hal 1000,00
2. SMK Adviseurs B.V. 250,00
3. Awaydays Neede/Rietmolen 200,00
-. J. Alleman 200,00
4. Gereedschappelijk/Catapult24 BV 150,00
-. J.E.D. Evers 150,00
5. J.A. Knippenborg 125,00
6. De Computerman Twente 110,00
7. StaffMember 100,00
-. D. Teunis 100,00
-. H.J. Hofste Op Bruinink 100,00
-. H.A. Schuurman 100,00
-. P. Vennebekken 100,00
-. J.L. Ikink 100,00
-. M. Gruppen 100,00
-. Matrix Interimmanagement B.V. 100,00
-. C.J.M. Hassink-Veldhof 100,00
-. M.A.M. Schothans 100,00
-. J.G. Bergman CJ 100,00
-. M. Bruns 100,00
-. De Gevelexpert 100,00
-. J.T. Freriksen 100,00
8. Varkensbedrijf A.J. Snijders 80,00
-. The Good Work B.V. 80,00
-. M.W.E. Kok
9. J.H.L. Van Riele 75,00
10. Niek Haafkes 65,00
-. Bjorn Huistede 65,00
-. Martin Vos 65,00
-. J. Hooge 65,00
-. B Jansen 65,00
11. F.K. Van der Heide 60,00
-. P.R. Roelofs 60,00
-. R. Oostrik 60,00
12. K.J. Fynvandraat 55,00
-. J. Folkers 55,00
13. J.H. Prangsma 50,00
-. R. Egberink 50,00
-. J. Ligtenberg 50,00
-. L.A. Gottemaker 50,00
-. M.H.B. Winkelhorst 50,00
-. L.J. Mulder 50,00
-. J.K. Hoek 50,00
-. Y. Muller 50,00
-. Richard Dorgelo 50,00
-. J. Rutger 50,00
-. R.H. Roelofs 50,00
-. C. Desmet-Kruijshaar 50,00
-. J.W.M. Coobs 50,00
-. H. Reinkingh 50,00
-. M. Koes 50,00
-. T. van Druten 50,00
-. J.H. Heilersig 50,00
-. D.J. Aalderink 50,00
-. J.P. Brouwer 50,00
-. E.A. Hemmink 50,00
-. F.F.M./M.K. Groeneveld 50,00
-. M.D. Gouma 50,00
-. S. Dijkstra 50,00
-. J.R. Hendriks 50,00
-. H.T.A. Nijhuis 50,00
-. J. Kikkert 50,00
-. F.A.E. Ter Horst 50,00
-. M. Kuilder 50,00
-. J. Luisman 50,00
-. A.A.A. Theunissen 50,00
-. J.P. De Jong 50,00
-. K. Ekkel 50,00
-. R.A.C. Ter Elst 50,00
-. G. Ter Avest 50,00
-. R.J.H.M. Kroese 50,00
-. D.J. Boelema 50,00
-. M.J.M. Rikhof 50,00
-. B.H. Even 50,00
-. H. Hengeveld 50,00

Spelersgroep en directie
Als supporters gaan wij de selectie ook vragen om mee te denken, aangezien de liefde natuurlijk van beide kanten moet komen. Wij gaan de spelers vragen om een X-bedrag per speler of als spelersgroep te doneren en nemen zo spoedig mogelijk contact op met aanvoerder Peet Bijen. Hierover later meer! 

N.B. Een supporter van Fortuna Sittard heeft eerder deze week ook al het goede voorbeeld gegeven namens zijn club! 

135 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 Apr 2020 om 15:42
    • Quote van 29 Mar 2020 om 19:47
      Ik snap weinig van "supporters" die andere supporters actief afraden om deel te nemen aan een mooi initiatief om onze club te steunen. Er zijn genoeg mensen die wat kunnen missen en de club willen steunen, als jij dat niet wilt/kunt ok maar waarom de actie tegenwerken.
    Jij snapt wel meer niet. Nu doneren is wanbeleid toejuichen....
  • 30 Mar 2020 om 21:58
    • Quote van 29 Mar 2020 om 19:47
      Ik snap weinig van "supporters" die andere supporters actief afraden om deel te nemen aan een mooi initiatief om onze club te steunen. Er zijn genoeg mensen die wat kunnen missen en de club willen steunen, als jij dat niet wilt/kunt ok maar waarom de actie tegenwerken.
    Wij supporters worden toch ook niet serieus genomen?? Ze doen toch wat ze zelf willen. Laat ze eerst die GG en Ted er maar uit donderen.
  • 30 Mar 2020 om 19:56
    • Quote van 29 Mar 2020 om 20:07
      Keer op keer valt het mij op hoe ontzettend negatief een klein groepje actieve formumleden hier zijn! Bij mij persoonlijk is daardoor Twentefans niet leuk meer en ik volg dit forum ook nog maar amper. Ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Lijkt me goed dat de moderator hier eens een keer naar kijkt.
    Dat is toch ook het doel van een forum. Ieder mag zijn mening ventileren. Tsja als jij het daar niet mee eens bent, jammer dan.
  • 30 Mar 2020 om 18:22
    • Quote van 29 Mar 2020 om 20:07
      Keer op keer valt het mij op hoe ontzettend negatief een klein groepje actieve formumleden hier zijn! Bij mij persoonlijk is daardoor Twentefans niet leuk meer en ik volg dit forum ook nog maar amper. Ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Lijkt me goed dat de moderator hier eens een keer naar kijkt.
    @Edwin, ik heb wel wat positiefs te melden over Twente: GEWELDIGE SUPPORTERS.........SUPER MOOI STADION....... HEERLIJK BIER.......HEERLIJKE BEENHAM....... AARDIGE STEWARDS. Maar voor de rest ; oei oei oei...... wat een boefjes zijn het!
  • 30 Mar 2020 om 18:15
    • Quote van 29 Mar 2020 om 21:09
      Wat een gelul. Iedereen bepaalt zelf of hij doneert of niet. Johannes heeft zelf ook nog geen rooie cent gestort. Ik stort niet zolang Gracia en Tedjen er nog zitten......
    Zo denk ik er ook over. Ps; is mijn club nog serieus te nemen met zo’n labielige trainer en TD’er die hem de handen boven het hoofd houd. Zeg maar gerust, mijn club wordt ten schande gemaakt door zulke onprofessionele mensen. Get the fuck Out off here !
  • 30 Mar 2020 om 15:55
    Hoeveel geld is er al binnengehaald?
  • 30 Mar 2020 om 15:35
    • Quote van 29 Mar 2020 om 20:07
      Keer op keer valt het mij op hoe ontzettend negatief een klein groepje actieve formumleden hier zijn! Bij mij persoonlijk is daardoor Twentefans niet leuk meer en ik volg dit forum ook nog maar amper. Ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Lijkt me goed dat de moderator hier eens een keer naar kijkt.
    Azijnzeiker!!!!
  • 30 Mar 2020 om 10:41
    • Quote van 29 Mar 2020 om 20:07
      Keer op keer valt het mij op hoe ontzettend negatief een klein groepje actieve formumleden hier zijn! Bij mij persoonlijk is daardoor Twentefans niet leuk meer en ik volg dit forum ook nog maar amper. Ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Lijkt me goed dat de moderator hier eens een keer naar kijkt.
    Niet zo negatief doen Edwin!
  • 30 Mar 2020 om 05:26
    • Quote van 29 Mar 2020 om 19:08
      Oké maar het scheelt nogal wat of je 2000 euro krijgt of als je 20000 euro krijgt. En ja als mijn baas echt in de problemen komt zou ik wel iets willen inleveren. Omdat wij met z'n allen onze boterham moeten verdienen .
    Helemaal eens. Die voetballers krijgen een veelvoud van wat ik verdien. Laten die eerst maar eens in navolging van al die andere clubs geld inleveren voordat ik ook maar een dubbeltje doneer.
  • 29 Mar 2020 om 23:28
    • Quote van 29 Mar 2020 om 20:07
      Keer op keer valt het mij op hoe ontzettend negatief een klein groepje actieve formumleden hier zijn! Bij mij persoonlijk is daardoor Twentefans niet leuk meer en ik volg dit forum ook nog maar amper. Ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Lijkt me goed dat de moderator hier eens een keer naar kijkt.
    ben het met je eens ...geen kritiek meer..wha
  • 29 Mar 2020 om 22:27
    • Quote van 29 Mar 2020 om 21:09
      Wat een gelul. Iedereen bepaalt zelf of hij doneert of niet. Johannes heeft zelf ook nog geen rooie cent gestort. Ik stort niet zolang Gracia en Tedjen er nog zitten......
    Dat zegt hij ook.....
  • 29 Mar 2020 om 21:09
    • Quote van 29 Mar 2020 om 20:07
      Keer op keer valt het mij op hoe ontzettend negatief een klein groepje actieve formumleden hier zijn! Bij mij persoonlijk is daardoor Twentefans niet leuk meer en ik volg dit forum ook nog maar amper. Ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Lijkt me goed dat de moderator hier eens een keer naar kijkt.
    Wat een gelul. Iedereen bepaalt zelf of hij doneert of niet. Johannes heeft zelf ook nog geen rooie cent gestort. Ik stort niet zolang Gracia en Tedjen er nog zitten......
  • 29 Mar 2020 om 21:03
    • Quote van 29 Mar 2020 om 19:47
      Ik snap weinig van "supporters" die andere supporters actief afraden om deel te nemen aan een mooi initiatief om onze club te steunen. Er zijn genoeg mensen die wat kunnen missen en de club willen steunen, als jij dat niet wilt/kunt ok maar waarom de actie tegenwerken.
    Welkom op een forum. Tegen wie lig jij altijd te trappen hiero wees eens eerlijk!!! Ik ben het daar dan wel mee eens maar misschien velen ook niet scheiss egal
  • 29 Mar 2020 om 20:30
    • Quote van 29 Mar 2020 om 20:07
      Keer op keer valt het mij op hoe ontzettend negatief een klein groepje actieve formumleden hier zijn! Bij mij persoonlijk is daardoor Twentefans niet leuk meer en ik volg dit forum ook nog maar amper. Ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Lijkt me goed dat de moderator hier eens een keer naar kijkt.
    Goed punt maar de moderator houdt zich muisstil
  • 29 Mar 2020 om 20:29
    Ik heb 50 euro gestort, goede initiatief en veel succes!
  • 29 Mar 2020 om 20:07
    • Quote van 29 Mar 2020 om 19:47
      Ik snap weinig van "supporters" die andere supporters actief afraden om deel te nemen aan een mooi initiatief om onze club te steunen. Er zijn genoeg mensen die wat kunnen missen en de club willen steunen, als jij dat niet wilt/kunt ok maar waarom de actie tegenwerken.
    Keer op keer valt het mij op hoe ontzettend negatief een klein groepje actieve formumleden hier zijn! Bij mij persoonlijk is daardoor Twentefans niet leuk meer en ik volg dit forum ook nog maar amper. Ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Lijkt me goed dat de moderator hier eens een keer naar kijkt.
  • 29 Mar 2020 om 19:47
    Ik snap weinig van "supporters" die andere supporters actief afraden om deel te nemen aan een mooi initiatief om onze club te steunen. Er zijn genoeg mensen die wat kunnen missen en de club willen steunen, als jij dat niet wilt/kunt ok maar waarom de actie tegenwerken.
  • 29 Mar 2020 om 19:32
    • Quote van 28 Mar 2020 om 15:35
      Het spijt me zeer. Geen rooie rotcent gaat naar FC Twente tenzij de spelers, directie en bestuur zaken als salaris, declaraties etc hebbben opgegeven en hier transparant over zijn.
      Als er ergens geld heen moet, dan is het naar je stamcafé, naar de buurman die ploetert, naar de broer die geen inkomen heeft.
      FCT heeft een eigen vermogen van 13 Miljoen ofzo? Verlies was gecalculeerd en gebudgetteerd. Het extra verlies kan makkelijk gecompenseerd worden als spelers de maand Juni en half Mei afstaan.
    Amen
  • 29 Mar 2020 om 19:08
    • Quote van 27 Mar 2020 om 17:47
      Geef ze één goede reden om salaris in te leveren? Doe jij dat voor je baas als het iets minder gaat? Nee.
    Oké maar het scheelt nogal wat of je 2000 euro krijgt of als je 20000 euro krijgt. En ja als mijn baas echt in de problemen komt zou ik wel iets willen inleveren. Omdat wij met z'n allen onze boterham moeten verdienen .
  • 29 Mar 2020 om 18:18
    • Quote van 28 Mar 2020 om 15:35
      Het spijt me zeer. Geen rooie rotcent gaat naar FC Twente tenzij de spelers, directie en bestuur zaken als salaris, declaraties etc hebbben opgegeven en hier transparant over zijn.
      Als er ergens geld heen moet, dan is het naar je stamcafé, naar de buurman die ploetert, naar de broer die geen inkomen heeft.
      FCT heeft een eigen vermogen van 13 Miljoen ofzo? Verlies was gecalculeerd en gebudgetteerd. Het extra verlies kan makkelijk gecompenseerd worden als spelers de maand Juni en half Mei afstaan.
    100 punten!
  • 28 Mar 2020 om 16:11
    • Quote van 28 Mar 2020 om 15:44
      Er wordt gewoon weer misbruik van de situatie gemaakt. Iedereen zit in de sorus maar snel even proberen weer geld binnen te halen terwijl we nog midden in de shit zitten en niemand weet hoe dit afloopt. Ook financieel niet. Ook de clubs zullen gratis geld krijgen. Alles wat nu ingezameld wordt is een extraatje. Waar halen ze het lef vandaan om nu al een actie te beginnen? Vieze geldwolfen!!!!
      Ze willen je laatste euro hebben nu ze weten dat je geld overhoudt omdat je geen beenham en bier meer kunt kopen.
      Mensen laten zich graag MISBRUIKEN!
      Wordt eens wakker mensen. LAAT JE NIET MEER GEBRUIKEN.
      Of anders blijf lekker slapen!
    Martin, Niek en Bjorn zijn natuurlijk begaan met de zaak en hun inkomen hangt er natuurlijk ook (gedeeltelijk) vanaf. De beste gozers verzorgen de sites en delen nieuws met ons. Dat ze een actie op touw zetten, dat kan ik snappen en waardeer het zeer.

    Echter had ik liever gezien dat ze een actie op hadden gezet waarbij ze 500 seizoenkaarten van FCT hadden gekregen en deze voor 65 Euro per stuk opkopen (via inzameling) en vervolgens verloten aan getroffen Twentefans. Dan hebben ze 32,500 euro aan value te vergeven met actual value van pak 'm beet 130,000 euro. Genoeg plaatsen in de Veste, stadion is bij lange na niet elke week uitverkocht.

    De veiling zoals een aantal jaar geleden gedaan, dat was leuk. En verdomde moeilijk om een fatsoenlijk bedrag bij elkaar te harken. Ik verwacht dan ook niet dat dit bijzonder succesvol gaat zijn. Bovendien moeten ze spelers niet de indruk geven dat een 500 euro donatie genoeg is, niks daarvan.... Ditmaal zullen spelers diep in de buidel moeten tasten.
  • 28 Mar 2020 om 16:00
    • Quote van 28 Mar 2020 om 15:35
      Het spijt me zeer. Geen rooie rotcent gaat naar FC Twente tenzij de spelers, directie en bestuur zaken als salaris, declaraties etc hebbben opgegeven en hier transparant over zijn.
      Als er ergens geld heen moet, dan is het naar je stamcafé, naar de buurman die ploetert, naar de broer die geen inkomen heeft.
      FCT heeft een eigen vermogen van 13 Miljoen ofzo? Verlies was gecalculeerd en gebudgetteerd. Het extra verlies kan makkelijk gecompenseerd worden als spelers de maand Juni en half Mei afstaan.
    Zo is't BAM.
  • 28 Mar 2020 om 15:58
    • Quote van 27 Mar 2020 om 18:15
      Begrijp jij wel dat er duizenden. Mensen hun baan verloren hebben of op de tocht staat. En dan wil je dat hun massaal lappen ie bint niet wies kerel. Tis nog zo onzeker als de pest voetbal komt nu even helemaal niet bij de meesten in hun bolletje die hebben andere zorgen
    Helemaal gelijk Messi. Ik ben twentefan, maar er zijn zaken die voorgaan. Familie, vrienden, voedselbank, leger des heils en FCT staat helaas ergens onderaan de lijst. Veel te veel mensen hebben veel te veel geld in het luchtledige gepompt. Ditmaal zijn het spelers en mensen die grof verdienen aan voetbal om eigen hachje te redden. Eerst de spelers en directie, dan de rest. Niet andersom.

    Mijn mening.

  • 28 Mar 2020 om 15:57
    • Quote van 28 Mar 2020 om 15:36
      Ploegleider, tjonge jonge jonge. Man dan heb je het gemaakt. Lekker baas spelen over de rug van de slaven. En dan mensen full-time steuntrekkers noemen. Die zijn misschien wel slimmer dan een ploegleidertje als jij bent. Schaap!
      Denk dat jij geen benul hebt van de real world.
      Jij bent FAKE en denkt dat een functie iets voorstelt.
      Hou op met je nepheid. Jij maakt je geen zorgen om die 65 uitzendkrachten. Je maakt je alleen maar druk om jezelf! Als je je zorgen zou maken zou je ze nu helpen in plaats van achter de computer je mening geven over alles en iedereen.
      Uitzendkrachten worden overal gebruikt/misbruikt.
      Doe daar eens wat aan! Slappeling!
    Imbeciel....
  • 28 Mar 2020 om 15:44
    • Quote van 28 Mar 2020 om 15:35
      Het spijt me zeer. Geen rooie rotcent gaat naar FC Twente tenzij de spelers, directie en bestuur zaken als salaris, declaraties etc hebbben opgegeven en hier transparant over zijn.
      Als er ergens geld heen moet, dan is het naar je stamcafé, naar de buurman die ploetert, naar de broer die geen inkomen heeft.
      FCT heeft een eigen vermogen van 13 Miljoen ofzo? Verlies was gecalculeerd en gebudgetteerd. Het extra verlies kan makkelijk gecompenseerd worden als spelers de maand Juni en half Mei afstaan.
    Er wordt gewoon weer misbruik van de situatie gemaakt. Iedereen zit in de sorus maar snel even proberen weer geld binnen te halen terwijl we nog midden in de shit zitten en niemand weet hoe dit afloopt. Ook financieel niet. Ook de clubs zullen gratis geld krijgen. Alles wat nu ingezameld wordt is een extraatje. Waar halen ze het lef vandaan om nu al een actie te beginnen? Vieze geldwolfen!!!!
    Ze willen je laatste euro hebben nu ze weten dat je geld overhoudt omdat je geen beenham en bier meer kunt kopen.
    Mensen laten zich graag MISBRUIKEN!
    Wordt eens wakker mensen. LAAT JE NIET MEER GEBRUIKEN.
    Of anders blijf lekker slapen!
  • 28 Mar 2020 om 15:37
    • Quote van 28 Mar 2020 om 15:35
      Het spijt me zeer. Geen rooie rotcent gaat naar FC Twente tenzij de spelers, directie en bestuur zaken als salaris, declaraties etc hebbben opgegeven en hier transparant over zijn.
      Als er ergens geld heen moet, dan is het naar je stamcafé, naar de buurman die ploetert, naar de broer die geen inkomen heeft.
      FCT heeft een eigen vermogen van 13 Miljoen ofzo? Verlies was gecalculeerd en gebudgetteerd. Het extra verlies kan makkelijk gecompenseerd worden als spelers de maand Juni en half Mei afstaan.
    Bam 100+ kerel.
  • 28 Mar 2020 om 15:36
    • Quote van 28 Mar 2020 om 12:54
      Ik ben geen big shot, gewoon een ploegleider binnen een bedrijf wat al 65 uitzendkrachten af heeft zien druipen. Maar goed....jij hebt als full-time steuntrekker echt geen benul van de negatieve impact van het virus.


      Maar kom op kerel....doneer!!!!
    Ploegleider, tjonge jonge jonge. Man dan heb je het gemaakt. Lekker baas spelen over de rug van de slaven. En dan mensen full-time steuntrekkers noemen. Die zijn misschien wel slimmer dan een ploegleidertje als jij bent. Schaap!
    Denk dat jij geen benul hebt van de real world.
    Jij bent FAKE en denkt dat een functie iets voorstelt.
    Hou op met je nepheid. Jij maakt je geen zorgen om die 65 uitzendkrachten. Je maakt je alleen maar druk om jezelf! Als je je zorgen zou maken zou je ze nu helpen in plaats van achter de computer je mening geven over alles en iedereen.
    Uitzendkrachten worden overal gebruikt/misbruikt.
    Doe daar eens wat aan! Slappeling!
  • 28 Mar 2020 om 15:35
    Het spijt me zeer. Geen rooie rotcent gaat naar FC Twente tenzij de spelers, directie en bestuur zaken als salaris, declaraties etc hebbben opgegeven en hier transparant over zijn.
    Als er ergens geld heen moet, dan is het naar je stamcafé, naar de buurman die ploetert, naar de broer die geen inkomen heeft.
    FCT heeft een eigen vermogen van 13 Miljoen ofzo? Verlies was gecalculeerd en gebudgetteerd. Het extra verlies kan makkelijk gecompenseerd worden als spelers de maand Juni en half Mei afstaan.
  • 28 Mar 2020 om 12:54
    • Quote van 28 Mar 2020 om 11:15
      Haha als je de discussie niet kunt winnen ga je maar verzinnen dat ik een uitkeringstrekker ben. Nou big shot, deel je LinkedIn profiel en maak bekend welke topfunctie jij hebt.

      En er bestaat wel degelijk een regeling die ook tijdelijke krachten doorbetaald: de NOW regeling geld ook voor uitzendkrachten. Dus ze kunnen misschien wel thuis zitten, ze worden wel doorbetaald als het bedrijf dat heeft aangevraagd.

      En daarnaast is de vraag hier of je een donatie wil doen voor fC Twente op een fanforum dus als jij hier lekker opstapt dan kan de rest de club steunen droeftoeter.
    Ik ben geen big shot, gewoon een ploegleider binnen een bedrijf wat al 65 uitzendkrachten af heeft zien druipen. Maar goed....jij hebt als full-time steuntrekker echt geen benul van de negatieve impact van het virus.


    Maar kom op kerel....doneer!!!!
  • 28 Mar 2020 om 12:38
    • Quote van 28 Mar 2020 om 12:22
      Het liefst voor altijd.....:-)

      Wel apart. Ben net naar de supermarkt geweest maar moest niezen. Ik werd aangekeken alsof ik een terrorist ben.
      Sorry, zei ik maar kon er niets aan doen. Kwam spontaan..........
    Hahaha en een scheetje er bij en je word afgevoerd.
  • 28 Mar 2020 om 12:38
    • Quote van 28 Mar 2020 om 12:32
      Tja , mooi hè . Ik moest twee weken geleden naar de huisarts voor onderzoek en zit met enkele patiënten in de wachtkamer . Van me zelf heb ik een beetje af en toe zware bronchitis-hoestje, dat af en toe voorkomt. Begon ik spontaan te hoesten en ik dacht : pak er een wit zakdoekje bij, kijken hoe mensen reageren. En ja hoor, die trok de bovenkant van zn jas over zn mond, de ander hield de sjaal nog eens stevig voor z’n mond. Geweldig , al die alertheid .
    hahahahaha,

    Geweldig!
  • 28 Mar 2020 om 12:32
    • Quote van 28 Mar 2020 om 12:22
      Het liefst voor altijd.....:-)

      Wel apart. Ben net naar de supermarkt geweest maar moest niezen. Ik werd aangekeken alsof ik een terrorist ben.
      Sorry, zei ik maar kon er niets aan doen. Kwam spontaan..........
    Tja , mooi hè . Ik moest twee weken geleden naar de huisarts voor onderzoek en zit met enkele patiënten in de wachtkamer . Van me zelf heb ik een beetje af en toe zware bronchitis-hoestje, dat af en toe voorkomt. Begon ik spontaan te hoesten en ik dacht : pak er een wit zakdoekje bij, kijken hoe mensen reageren. En ja hoor, die trok de bovenkant van zn jas over zn mond, de ander hield de sjaal nog eens stevig voor z’n mond. Geweldig , al die alertheid .
  • 28 Mar 2020 om 12:32
    • Quote van 28 Mar 2020 om 09:23
      Wat een sneu gedoe hier, terwijl in heel de wereld mensen om hun leven vechten door een KUT virus vallen ze hier weer zielig over elkaar heen. Wat een lachwekkend gedoe. S6 ermee!!!!
    Idd, kinderklas niveau hier. Stoor me er al maanden aan. Daarom ben ik hier ook weinig te vinden.
  • 28 Mar 2020 om 12:30
    • Quote van 28 Mar 2020 om 06:37
      Tokkie??? Jij verbeeld je nogal wat of niet? Maar je mag me uitschelden voor van alles en nog wat maffie maar noem me geen tokkie ok? En anders zeg dat recht in mijn gezicht , maar zal jou even wat uitleggen Balletje dat je bent, ik ben wel degelijk streng opgevoed komt uit gezin van arbeiders, ja pa en ma beiden in textiel en later mij pa sporen aanleggen en mijn ma diverse werkhuizen. Dus gewoon harde werkers we zijn streng opgevoed met waarden en normen, maar wel zo dat we ons niet het kaas van het brood moeten laten eten. En dat iemand die iets meer geld had of dacht dat hij meer was , gewoon onderuit halen. Zo een type ben jij ook kneusje, ik weet dat ik soms fel ben en weetje wat het is in het echte leven ben ik dat ook. Ik hou niet van huichelaars, dikdoeners, en gasten met een arrogantie zoals jij die even mensen weg zet als Tokkies. Nou je mag bij mij thuis komen kijken hoor of ik een tokkie ben ik denk dat jij je behoorlijk vergist, en ik sta tenminste voor wat ik zeg , net als de door jou genoemde mede Tokkie, Messi . En dan denk ik dat je TC vergeten bent te noemen en Enschede 78 ook, want zo zet jij mensen weg Lullo , en jij bent voor mij een grote idioot die zijn kamertje vol met RB posters heeft hangen, en die hier zoveel pontentionele aanwinsten neerzet dat we wel 36 elftallen kunnen vormen. Volgens mij werken Tc Messi en ook Enschede gewoon keihard ik kan dat helaas niet meer , maar ik red me prima. Maar ik denk dat jij geen moer te doen hebt want je ploft hier zoveel bullshit neer ,en zo vaak dat ik niet denk dat jij werkt. En dan kom je ook nog eens uit Utrecht nou vriend ik hoop dat je bij je wandelingetje in die gracht pleurt, en anders wil ik je wel een duwtje geven. Zo dat is volgens jou Tokkie gedrag , nou noem het dan maar zo maar ik meen het wel lullo dat je bent.
    Wat heeft de plaats Utrecht hier mee te maken? Ik ben een geboren tukker en woon momenteel ook in die omgeving. Moet zeggen het is prima te doen hier. Voor de rest iemand uit het niets tokkie te noemen zonder enige vorm van kennis over het welzijn van de ander, is inderdaad een achterlijke opmerking. Maar om vervolgens diezelfde persoon die jij dingen verwijt voor kneus en nog wat uit te maken, trekt de boel weer aardig recht lijkt me.
  • 28 Mar 2020 om 12:22
    • Quote van 28 Mar 2020 om 12:14
      1,5 meter afstand was het , ofniet ?
    Het liefst voor altijd.....:-)

    Wel apart. Ben net naar de supermarkt geweest maar moest niezen. Ik werd aangekeken alsof ik een terrorist ben.
    Sorry, zei ik maar kon er niets aan doen. Kwam spontaan..........
  • 28 Mar 2020 om 12:20
    • Quote van 28 Mar 2020 om 10:54
      FC Twente is al jarenlang een bodemloze put gebleken. Dat kun je niet ontkennen. Dat er €14 mio bijeen wordt geschraapt dankzij sponsoren is mooi, maar welke sportieve waarde heeft dit gehad UT? Juist dat stukje wordt dus bedoelt als de bodemloze put......
    Juist en ik steek er zelf niks meer in als er niks concreet veranderd.
  • 28 Mar 2020 om 12:14
    • Quote van 28 Mar 2020 om 12:07
      De tokkies vinden het niet leuk dat je hun achternaam gebruikt.
      Houd rekening met elkaar.......:-)
    1,5 meter afstand was het , ofniet ?
  • 28 Mar 2020 om 12:07
    • Quote van 28 Mar 2020 om 12:04
      Nee , “het forum krijgt een nog lagere Tokkie gehalte dan het al was.”> Dat zijn fijne woorden. Ook zonder het woord Tokkie zegt dit genoeg hoe je over ons denkt. Als je nou zelf gewoon lekker opwiebert dan hoef je hier niet meer mee geconfronteerd te worden. Dat is voor beide groepen een win win situatie. Ik zeg : doen !!
    De tokkies vinden het niet leuk dat je hun achternaam gebruikt.
    Houd rekening met elkaar.......:-)
  • 28 Mar 2020 om 12:04
    • Quote van 28 Mar 2020 om 11:48
      Noem je dit fel? Noem het eerder Aso gedrag. Maar dat zijn we van jou wel niet anders gewend op het forum. Daarom moet je het woord Tokkie ook niet te serieus nemen ;)
    Nee , “het forum krijgt een nog lagere Tokkie gehalte dan het al was.”> Dat zijn fijne woorden. Ook zonder het woord Tokkie zegt dit genoeg hoe je over ons denkt. Als je nou zelf gewoon lekker opwiebert dan hoef je hier niet meer mee geconfronteerd te worden. Dat is voor beide groepen een win win situatie. Ik zeg : doen !!
  • 28 Mar 2020 om 12:03
    • Quote van 28 Mar 2020 om 12:00
      14 miljoen is gewoon een fors bedrag. Wat er allemaal mee is gebeurd, daar zijn wij niet bij. Maar toch inderdaad een raadsel, wat er voor teruggekomen is. Je ziet weinig terug en hoort alleen maar verhalen over slechte velden en accomodatie. Als de sponsors/Noabers ooit nog iets willen doen voor Twente. Waarom pakken zij niet het project jeugd en trainingsaccomodatie om daar fors op te inversteren. Dan moeten we met z'n allen nog 1 seizoen knijpen mee gaan majen. Maar in de tussentijd bouwt men wel een top trainingsaccomodatie ergens op een goedeocatie. Dat zou toch het fundament en infrastructuur moeten zijn. Ik zie Ted liever vandaag dan morgen weg. Maar wat gebeurt er kennis die een heel seizoen is opgebouwd?
    FC Twente is dood en wordt de eerst komende jaren niet meer tot leven komen.
    Pas als je 50 miljoen investeert in 1 keer is er hoop.
    FC Twente kiest voor de langzame weg. Dat jaaaaaren kan duren voordat je weer op het oude nivo bent. Wat er in de tussentijd allemaal gebeurd is allemaal koffiedik kijken.
  • 28 Mar 2020 om 12:01
    • Quote van 28 Mar 2020 om 11:51
      Er zijn heel veel zzp'ers die nu thuis zitten .tuurlijk zij er ook die wel door kunnen werken maar ook hele groepen die dat niet kunnen. Kijk alleen al eens in de Horeca, normaal met dit weer zitten de terrassen vol, gaat men uit eten etc. Die mensen hebben alleen kosten verder niets, ja een kleine tegemoetkoming van de overheid. En zo zijn er legio voorbeelden. Maar de grootste klap komt nog.
    Er wordt straks gratis geld in de economie gepompt. Amerika bijvoorbeeld alleen al 2.2 trijoen.
    Nederland staat klaar met 15 miljard en meer als het nodig is.
    GELD ZAT!
    Alle mensen die nu geen werk hebben vallen onder het sociale stelsel. Of WW aanvragen of bijstand aanvragen. Geldt ook voor ZZP-ers.
    De schade die men oploopt, bedrijven en burgers kunnen straks bij de overheid gedeclareerd worden.
    Daarna allemaal bezuiningen.
    Denk dat de economie dan wel weer snel aantrekt aangezien we stil hebben gestaan en er veel vraag zal zijn naar van alles en nog wat. Het zal als een bevrijding voelen waardoor iedereen weer met geld gaat smijten. Achterstanden moeten weggewerkt worden etc etc etc
  • 28 Mar 2020 om 12:00
    • Quote van 28 Mar 2020 om 10:54
      FC Twente is al jarenlang een bodemloze put gebleken. Dat kun je niet ontkennen. Dat er €14 mio bijeen wordt geschraapt dankzij sponsoren is mooi, maar welke sportieve waarde heeft dit gehad UT? Juist dat stukje wordt dus bedoelt als de bodemloze put......
    14 miljoen is gewoon een fors bedrag. Wat er allemaal mee is gebeurd, daar zijn wij niet bij. Maar toch inderdaad een raadsel, wat er voor teruggekomen is. Je ziet weinig terug en hoort alleen maar verhalen over slechte velden en accomodatie. Als de sponsors/Noabers ooit nog iets willen doen voor Twente. Waarom pakken zij niet het project jeugd en trainingsaccomodatie om daar fors op te inversteren. Dan moeten we met z'n allen nog 1 seizoen knijpen mee gaan majen. Maar in de tussentijd bouwt men wel een top trainingsaccomodatie ergens op een goedeocatie. Dat zou toch het fundament en infrastructuur moeten zijn. Ik zie Ted liever vandaag dan morgen weg. Maar wat gebeurt er kennis die een heel seizoen is opgebouwd?
  • 28 Mar 2020 om 11:56
    • Quote van 28 Mar 2020 om 11:46
      Nou uh, als het over verzinnen gaat win jij de wisselbeker. Met je toffe worden :”qua werkgelegenheid nog niks aan de hand”. Top bezig @Johan C. En het ergste is ook nog dat je er van stellig overtuigd bent.
    Moeilijk hè reageren op feiten. Lekker zielig blijven doen
  • 28 Mar 2020 om 11:51
    • Quote van 28 Mar 2020 om 11:48
      Tuurlijk zijn er mensen die gedupeerd zijn maar om nou te doen dan ieders baan op de tocht staat is ook echt gelul. Ik ben zzper en veel zzper werken gewoon door en die flexibele contracten en zzpers worden doorbetaald tot €1050 of €1500 per maand netto als je werk stilvalt. Mensen in loondienst worden ook allemaal doorbetaald. Laten we niet doen of we het nou zo slecht hebben in Nederland. Een kleine bijdrage voor FCT moet er toch inzitten voor de meesten zou ik zeggen.
    Er zijn heel veel zzp'ers die nu thuis zitten .tuurlijk zij er ook die wel door kunnen werken maar ook hele groepen die dat niet kunnen. Kijk alleen al eens in de Horeca, normaal met dit weer zitten de terrassen vol, gaat men uit eten etc. Die mensen hebben alleen kosten verder niets, ja een kleine tegemoetkoming van de overheid. En zo zijn er legio voorbeelden. Maar de grootste klap komt nog.
  • 28 Mar 2020 om 11:48
    • Quote van 28 Mar 2020 om 06:37
      Tokkie??? Jij verbeeld je nogal wat of niet? Maar je mag me uitschelden voor van alles en nog wat maffie maar noem me geen tokkie ok? En anders zeg dat recht in mijn gezicht , maar zal jou even wat uitleggen Balletje dat je bent, ik ben wel degelijk streng opgevoed komt uit gezin van arbeiders, ja pa en ma beiden in textiel en later mij pa sporen aanleggen en mijn ma diverse werkhuizen. Dus gewoon harde werkers we zijn streng opgevoed met waarden en normen, maar wel zo dat we ons niet het kaas van het brood moeten laten eten. En dat iemand die iets meer geld had of dacht dat hij meer was , gewoon onderuit halen. Zo een type ben jij ook kneusje, ik weet dat ik soms fel ben en weetje wat het is in het echte leven ben ik dat ook. Ik hou niet van huichelaars, dikdoeners, en gasten met een arrogantie zoals jij die even mensen weg zet als Tokkies. Nou je mag bij mij thuis komen kijken hoor of ik een tokkie ben ik denk dat jij je behoorlijk vergist, en ik sta tenminste voor wat ik zeg , net als de door jou genoemde mede Tokkie, Messi . En dan denk ik dat je TC vergeten bent te noemen en Enschede 78 ook, want zo zet jij mensen weg Lullo , en jij bent voor mij een grote idioot die zijn kamertje vol met RB posters heeft hangen, en die hier zoveel pontentionele aanwinsten neerzet dat we wel 36 elftallen kunnen vormen. Volgens mij werken Tc Messi en ook Enschede gewoon keihard ik kan dat helaas niet meer , maar ik red me prima. Maar ik denk dat jij geen moer te doen hebt want je ploft hier zoveel bullshit neer ,en zo vaak dat ik niet denk dat jij werkt. En dan kom je ook nog eens uit Utrecht nou vriend ik hoop dat je bij je wandelingetje in die gracht pleurt, en anders wil ik je wel een duwtje geven. Zo dat is volgens jou Tokkie gedrag , nou noem het dan maar zo maar ik meen het wel lullo dat je bent.
    Noem je dit fel? Noem het eerder Aso gedrag. Maar dat zijn we van jou wel niet anders gewend op het forum. Daarom moet je het woord Tokkie ook niet te serieus nemen ;)
  • 28 Mar 2020 om 11:48
    • Quote van 28 Mar 2020 om 11:23
      Leg dat maar eens uit aan mensen in de horeca met een nul uren contract, zzpers en ik weet niet wie nog meer allemaal tussen wal en schip valt.
    Tuurlijk zijn er mensen die gedupeerd zijn maar om nou te doen dan ieders baan op de tocht staat is ook echt gelul. Ik ben zzper en veel zzper werken gewoon door en die flexibele contracten en zzpers worden doorbetaald tot €1050 of €1500 per maand netto als je werk stilvalt. Mensen in loondienst worden ook allemaal doorbetaald. Laten we niet doen of we het nou zo slecht hebben in Nederland. Een kleine bijdrage voor FCT moet er toch inzitten voor de meesten zou ik zeggen.
  • 28 Mar 2020 om 11:46
    • Quote van 28 Mar 2020 om 11:15
      Haha als je de discussie niet kunt winnen ga je maar verzinnen dat ik een uitkeringstrekker ben. Nou big shot, deel je LinkedIn profiel en maak bekend welke topfunctie jij hebt.

      En er bestaat wel degelijk een regeling die ook tijdelijke krachten doorbetaald: de NOW regeling geld ook voor uitzendkrachten. Dus ze kunnen misschien wel thuis zitten, ze worden wel doorbetaald als het bedrijf dat heeft aangevraagd.

      En daarnaast is de vraag hier of je een donatie wil doen voor fC Twente op een fanforum dus als jij hier lekker opstapt dan kan de rest de club steunen droeftoeter.
    Nou uh, als het over verzinnen gaat win jij de wisselbeker. Met je toffe worden :”qua werkgelegenheid nog niks aan de hand”. Top bezig @Johan C. En het ergste is ook nog dat je er van stellig overtuigd bent.
  • 28 Mar 2020 om 11:23
    • Quote van 28 Mar 2020 om 11:15
      Haha als je de discussie niet kunt winnen ga je maar verzinnen dat ik een uitkeringstrekker ben. Nou big shot, deel je LinkedIn profiel en maak bekend welke topfunctie jij hebt.

      En er bestaat wel degelijk een regeling die ook tijdelijke krachten doorbetaald: de NOW regeling geld ook voor uitzendkrachten. Dus ze kunnen misschien wel thuis zitten, ze worden wel doorbetaald als het bedrijf dat heeft aangevraagd.

      En daarnaast is de vraag hier of je een donatie wil doen voor fC Twente op een fanforum dus als jij hier lekker opstapt dan kan de rest de club steunen droeftoeter.
    Leg dat maar eens uit aan mensen in de horeca met een nul uren contract, zzpers en ik weet niet wie nog meer allemaal tussen wal en schip valt.
  • 28 Mar 2020 om 11:15
    • Quote van 28 Mar 2020 om 00:49
      Je hebt echt geen benul hè? Ik snap het wel hoor. Kun je ook niet begrijpen wanneer je full-time steuntrekker bent.
    Haha als je de discussie niet kunt winnen ga je maar verzinnen dat ik een uitkeringstrekker ben. Nou big shot, deel je LinkedIn profiel en maak bekend welke topfunctie jij hebt.

    En er bestaat wel degelijk een regeling die ook tijdelijke krachten doorbetaald: de NOW regeling geld ook voor uitzendkrachten. Dus ze kunnen misschien wel thuis zitten, ze worden wel doorbetaald als het bedrijf dat heeft aangevraagd.

    En daarnaast is de vraag hier of je een donatie wil doen voor fC Twente op een fanforum dus als jij hier lekker opstapt dan kan de rest de club steunen droeftoeter.
  • 28 Mar 2020 om 11:11
    • Quote van 28 Mar 2020 om 10:54
      FC Twente is al jarenlang een bodemloze put gebleken. Dat kun je niet ontkennen. Dat er €14 mio bijeen wordt geschraapt dankzij sponsoren is mooi, maar welke sportieve waarde heeft dit gehad UT? Juist dat stukje wordt dus bedoelt als de bodemloze put......
    Ja inderdaad TC.
    Er zijn meerdere malen acties door supporters sponsors enz ondernomen, maar je leest of hoort er nooit iets over terug.
    Sterker nog de de bestuurders, technische staf zijn nog te beroerd om eens in de zoveel tijd te communiceren met supporters, sponsors over hoe de zaken er bijstaan.
    Wij horen het pas als het in de media staat.
    Dus wat ze allemaal met het geld uitspoken blijft voor iedereen een groot raadsel.
  • 28 Mar 2020 om 10:54
    • Quote van 28 Mar 2020 om 01:50
      Het beleid is momenteel niet positief te noemen. Er is geen lijn te vinden en dan ook nog de teleurstellende samenwerking met Almelo. Maar is het zo slecht. Of is dit de opbouw lijdensweg van een club dat geen cent te makken heeft. Als het een bodemloze put is, waarom is dan wel 14 miljoen verzameld door sponsoren?
    FC Twente is al jarenlang een bodemloze put gebleken. Dat kun je niet ontkennen. Dat er €14 mio bijeen wordt geschraapt dankzij sponsoren is mooi, maar welke sportieve waarde heeft dit gehad UT? Juist dat stukje wordt dus bedoelt als de bodemloze put......
  • 28 Mar 2020 om 10:35
    • Quote van 28 Mar 2020 om 00:30
      Hoezo domme reactie. Er zijn wel meerdere bedrijven die nu denken last te hebben van de recessie. Voorlopig lijkt het alleen op doemdenken. Er zijn nog geen harde feiten of cijfers gevallen waarvan bedrijven ten onder zijn gegaan. Voorlopig zijn het harde speculaties. De reacties van Ja Die en Messie kennen we. Evenzo de achtervolgers. Hoeven we niet op te reageren en is soms beter van niet. Anders krijgt dit Forum een nog lagere Tokkie gehalte, dan het al was.
    Wat ben jij toch een ontzettend naar mannetje.
    Het hele seizoen doe je niets anders dan ons op het forum lastig te vallen met namen van spelers of trainers die jij zo goed vind.
    En nu wil je de mensen even de les lezen over de ingeklapte economie door het nare virus,
    dat volgens jouw allemaal niet zon vaart loopt?
    Je bent niet goed bij je hoofd.
    En dan de mensen hier uitmaken voor Tokkies, wie denk je wel dat je bent.
    Jij bent hier de forum vervuiler, en mensen zoals jij zorgen juist voor dat lagere niveau gehalte hier waarover je het hebt.
  • 28 Mar 2020 om 10:17
    • Quote van 28 Mar 2020 om 09:47
      GELD, GELD, GELD, GELD, GELD.................
      Door Geld, is onze held Munsterman ten onder gegaan.
      Door Geld gaan we allemaal ten onder.......
      Leve de macht van het geld.
      Gelukkig zijn er nog voedselbanken.
      Stort allen geld.En bedankt!
    Geld maakt niet gelukkig.....gelukkig maken ze wel geld.
  • 28 Mar 2020 om 09:47
    GELD, GELD, GELD, GELD, GELD.................
    Door Geld, is onze held Munsterman ten onder gegaan.
    Door Geld gaan we allemaal ten onder.......
    Leve de macht van het geld.
    Gelukkig zijn er nog voedselbanken.
    Stort allen geld.En bedankt!
  • 28 Mar 2020 om 09:23
    Wat een sneu gedoe hier, terwijl in heel de wereld mensen om hun leven vechten door een KUT virus vallen ze hier weer zielig over elkaar heen. Wat een lachwekkend gedoe. S6 ermee!!!!
  • 28 Mar 2020 om 08:00
    • Quote van 28 Mar 2020 om 00:30
      Hoezo domme reactie. Er zijn wel meerdere bedrijven die nu denken last te hebben van de recessie. Voorlopig lijkt het alleen op doemdenken. Er zijn nog geen harde feiten of cijfers gevallen waarvan bedrijven ten onder zijn gegaan. Voorlopig zijn het harde speculaties. De reacties van Ja Die en Messie kennen we. Evenzo de achtervolgers. Hoeven we niet op te reageren en is soms beter van niet. Anders krijgt dit Forum een nog lagere Tokkie gehalte, dan het al was.
    Mafkees. Je snapt er echt de ballen van. Je bent het doodtrappen nog niet waard.
  • 28 Mar 2020 om 06:37
    • Quote van 28 Mar 2020 om 00:30
      Hoezo domme reactie. Er zijn wel meerdere bedrijven die nu denken last te hebben van de recessie. Voorlopig lijkt het alleen op doemdenken. Er zijn nog geen harde feiten of cijfers gevallen waarvan bedrijven ten onder zijn gegaan. Voorlopig zijn het harde speculaties. De reacties van Ja Die en Messie kennen we. Evenzo de achtervolgers. Hoeven we niet op te reageren en is soms beter van niet. Anders krijgt dit Forum een nog lagere Tokkie gehalte, dan het al was.
    Tokkie??? Jij verbeeld je nogal wat of niet? Maar je mag me uitschelden voor van alles en nog wat maffie maar noem me geen tokkie ok? En anders zeg dat recht in mijn gezicht , maar zal jou even wat uitleggen Balletje dat je bent, ik ben wel degelijk streng opgevoed komt uit gezin van arbeiders, ja pa en ma beiden in textiel en later mij pa sporen aanleggen en mijn ma diverse werkhuizen. Dus gewoon harde werkers we zijn streng opgevoed met waarden en normen, maar wel zo dat we ons niet het kaas van het brood moeten laten eten. En dat iemand die iets meer geld had of dacht dat hij meer was , gewoon onderuit halen. Zo een type ben jij ook kneusje, ik weet dat ik soms fel ben en weetje wat het is in het echte leven ben ik dat ook. Ik hou niet van huichelaars, dikdoeners, en gasten met een arrogantie zoals jij die even mensen weg zet als Tokkies. Nou je mag bij mij thuis komen kijken hoor of ik een tokkie ben ik denk dat jij je behoorlijk vergist, en ik sta tenminste voor wat ik zeg , net als de door jou genoemde mede Tokkie, Messi . En dan denk ik dat je TC vergeten bent te noemen en Enschede 78 ook, want zo zet jij mensen weg Lullo , en jij bent voor mij een grote idioot die zijn kamertje vol met RB posters heeft hangen, en die hier zoveel pontentionele aanwinsten neerzet dat we wel 36 elftallen kunnen vormen. Volgens mij werken Tc Messi en ook Enschede gewoon keihard ik kan dat helaas niet meer , maar ik red me prima. Maar ik denk dat jij geen moer te doen hebt want je ploft hier zoveel bullshit neer ,en zo vaak dat ik niet denk dat jij werkt. En dan kom je ook nog eens uit Utrecht nou vriend ik hoop dat je bij je wandelingetje in die gracht pleurt, en anders wil ik je wel een duwtje geven. Zo dat is volgens jou Tokkie gedrag , nou noem het dan maar zo maar ik meen het wel lullo dat je bent.
  • 28 Mar 2020 om 03:37
    • Quote van 28 Mar 2020 om 02:59
      Hannah je hebt gelijk. De uitzendkrachten staan op dit moment niet sterk. Laten we hopen dat het leed te overzien blijft. Kan me voorstellen dat velen in deze situatie zorgen maken. Normaliter denkt men vaak eerst aan de bedrijven, de winstgevingen en verliezen, maar de impact van de medewerkers word vaak even snel vergeten. Daarom denk ik ook inderdaad dat die actie van stort voor Twente niet op de juiste moment komt. We proberen maar het beste ervan te maken.
    Zeg maar gerust: Als uitzendendkracht heb je niks te zeggen. @Johan C. heeft ongelijk als die zegt dat het allemaal niet zo triest is gesteld. Want dat is het nu al wel en over een paar maanden rond de kerst praten we wel verder. Crisis is dat wel nog erger zichtbaar en bazen zullen zich hierdoor niet van weerhouden om extra ontslagen aan te kondigen en dat uitgetrokken geld uit de staatskas wordt gewoon binnen paar jaar weet teruggevorderd door extra belastingmaatregelen. Nou uh , ik zal je vertellen dat wij hier echt niet vrolijk van gaan worden de komende paar jaar. Wij als Nederlandse bevolking horen al bij de top van Europa qua belasting betalen & we staan ook aan de top als het gaat om als klein kikkerlandje zoveel geld af te staan aan Brussel. Dat zijn ons verdiende belastingcentjes hè ! De kas spekken van Brussel voor een ander Europees land terwijl je onze eigen oudjes (die voor onze maatschappij hebben gezorgd ) laat stikken met zo’n klein kut AOW-tje.
  • 28 Mar 2020 om 02:59
    • Quote van 28 Mar 2020 om 01:59
      Tot vorige week @UT waren zeker alle bedrijven dicht in China. Ook het transport logistiek lag stil. Als je als Ned. Bedrijf afhankelijk ben van hun producten lig je binnen twee weken plat ( want zoveel voorraad slaat een gemiddeld bedrijf niet in, dit ook ivm controles op productiefouten). Als er géén werk meer is dan gaan de uitzendkrachten als eerste eruit. Uitzendkrachten werken over 4 fasen. Bij fase 1 &2 is er géén loondoorbetalingsplicht , wat inhoud dat ze géén geld ontvangen. Bij fase 3 moeten ze de contacturen tot aan je uitzendcontract uitbetalen (vaak staan in dit contract het minimale uren dat ze kan worden aangeboden). PAS BIJ FASE 4 krijg je een contract voor onbepaalde tijd @UT. In deze fase 4 moeten ze altijd worden doorbetaald. PS; uitzendbureaus kunnen er zelf een draai aan geven om via deze manier ervoor te zorgen dat je NOOIT in fase 4 terecht komt doormiddel van bij fase 1, 2 of 3 je contract niet te verlengen. Daar zorgen bedrijven en uitzendbureaus onderling wel voor. Dus wat jij zegt is in de praktijk niet de waarheid. Maar het Tokkie-niveau is hier wel hoog genoeg voor hoor dat ik jou dat wel precies in detail uit kan leggen. Groeten Hanna-Tokki
    Hannah je hebt gelijk. De uitzendkrachten staan op dit moment niet sterk. Laten we hopen dat het leed te overzien blijft. Kan me voorstellen dat velen in deze situatie zorgen maken. Normaliter denkt men vaak eerst aan de bedrijven, de winstgevingen en verliezen, maar de impact van de medewerkers word vaak even snel vergeten. Daarom denk ik ook inderdaad dat die actie van stort voor Twente niet op de juiste moment komt. We proberen maar het beste ervan te maken.
  • 28 Mar 2020 om 02:21
    Kansloos niveau weer hier, neem aan dat sommigen vergeten zijn de tekst te lezen van "Wij kunnen natuurlijk niet in jullie portemonnee kijken en misschien ben jij helaas ook ontzettend hard getroffen door de coronacrisis: in dat geval doen we natuurlijk geen beroep op jou". Inplaats van elkaar voor alles en nog wat uit te maken hier moet je blij zijn met de saamhorigheid en bereidheid om de club te steunen die Twente heeft. De achterban is wat Twente, Twente maakt. En diezelfde achterban zit hier elkaar topic na topic af te zeiken. Ga eens bij jezelf na of dit nu echt belangrijk is momenteel. Neem aan dat iedereen wel beter hun tijd kan besteden. Om nog even op de aktie terug te komen. Het is een mooi initiatief, alleen weten we nog niet precies hoe of wat betreffende de afloop van de eredivisie, dus mijn inziens nog een beetje voorbarig.
  • 28 Mar 2020 om 01:59
    • Quote van 28 Mar 2020 om 00:30
      Hoezo domme reactie. Er zijn wel meerdere bedrijven die nu denken last te hebben van de recessie. Voorlopig lijkt het alleen op doemdenken. Er zijn nog geen harde feiten of cijfers gevallen waarvan bedrijven ten onder zijn gegaan. Voorlopig zijn het harde speculaties. De reacties van Ja Die en Messie kennen we. Evenzo de achtervolgers. Hoeven we niet op te reageren en is soms beter van niet. Anders krijgt dit Forum een nog lagere Tokkie gehalte, dan het al was.
    Tot vorige week @UT waren zeker alle bedrijven dicht in China. Ook het transport logistiek lag stil. Als je als Ned. Bedrijf afhankelijk ben van hun producten lig je binnen twee weken plat ( want zoveel voorraad slaat een gemiddeld bedrijf niet in, dit ook ivm controles op productiefouten). Als er géén werk meer is dan gaan de uitzendkrachten als eerste eruit. Uitzendkrachten werken over 4 fasen. Bij fase 1 &2 is er géén loondoorbetalingsplicht , wat inhoud dat ze géén geld ontvangen. Bij fase 3 moeten ze de contacturen tot aan je uitzendcontract uitbetalen (vaak staan in dit contract het minimale uren dat ze kan worden aangeboden). PAS BIJ FASE 4 krijg je een contract voor onbepaalde tijd @UT. In deze fase 4 moeten ze altijd worden doorbetaald. PS; uitzendbureaus kunnen er zelf een draai aan geven om via deze manier ervoor te zorgen dat je NOOIT in fase 4 terecht komt doormiddel van bij fase 1, 2 of 3 je contract niet te verlengen. Daar zorgen bedrijven en uitzendbureaus onderling wel voor. Dus wat jij zegt is in de praktijk niet de waarheid. Maar het Tokkie-niveau is hier wel hoog genoeg voor hoor dat ik jou dat wel precies in detail uit kan leggen. Groeten Hanna-Tokki
  • 28 Mar 2020 om 01:50
    • Quote van 28 Mar 2020 om 00:55
      Geef nou eens antwoord op mijn vraag lulletje.


      Waaruit blijkt mijn ongelijk UT? Welk duidelijk beleid zie jij? Welke duidelijke visie op sportief gebied?
    Het beleid is momenteel niet positief te noemen. Er is geen lijn te vinden en dan ook nog de teleurstellende samenwerking met Almelo. Maar is het zo slecht. Of is dit de opbouw lijdensweg van een club dat geen cent te makken heeft. Als het een bodemloze put is, waarom is dan wel 14 miljoen verzameld door sponsoren?
  • 28 Mar 2020 om 01:00
    • Quote van 28 Mar 2020 om 00:34
      Hier in Brabant ken ik een bedrijf die 150 uitzendkrachten op straat heeft gezet. Dus wat is nu jou punt?
    Johan's punt als actieve steuntrekker is....dat hij totaal geen benul heeft van de werkelijke impact van het coronavirus in het bedrijfsleven, en de daarbij behorende arbeidskrachten.


    Bedrijven hebben een regeling dat ze zelfs uitzendkrachten in dienst kunnen houden en doorbetaald krijgen?


    Die Johan is echt totaal van't padje. Mark Rutte speelt voor sinterklaas als het gaat om uitzendkrachten? Hahahahaha.....je moet echt een enorme imbeciel zijn wanneer je dit echt denkt.
  • 28 Mar 2020 om 00:55
    • Quote van 28 Mar 2020 om 00:30
      Hoezo domme reactie. Er zijn wel meerdere bedrijven die nu denken last te hebben van de recessie. Voorlopig lijkt het alleen op doemdenken. Er zijn nog geen harde feiten of cijfers gevallen waarvan bedrijven ten onder zijn gegaan. Voorlopig zijn het harde speculaties. De reacties van Ja Die en Messie kennen we. Evenzo de achtervolgers. Hoeven we niet op te reageren en is soms beter van niet. Anders krijgt dit Forum een nog lagere Tokkie gehalte, dan het al was.
    Geef nou eens antwoord op mijn vraag lulletje.


    Waaruit blijkt mijn ongelijk UT? Welk duidelijk beleid zie jij? Welke duidelijke visie op sportief gebied?
  • 28 Mar 2020 om 00:49
    • Quote van 28 Mar 2020 om 00:13
      je lult. Er is geen bedrijf in NL die 65 uitzendkrachten op straat heeft gezet. Bedrijven hebben een regeling dat ze zelfs uitzendkrachten in dienst kunnen houden en doorbetaald krijgen. Iedereen wil graag zielig doen maar er is op dit moment qua werkgelegenheid nog niks aan de hand.
    Je hebt echt geen benul hè? Ik snap het wel hoor. Kun je ook niet begrijpen wanneer je full-time steuntrekker bent.
  • 28 Mar 2020 om 00:44
    • Quote van 28 Mar 2020 om 00:30
      Hoezo domme reactie. Er zijn wel meerdere bedrijven die nu denken last te hebben van de recessie. Voorlopig lijkt het alleen op doemdenken. Er zijn nog geen harde feiten of cijfers gevallen waarvan bedrijven ten onder zijn gegaan. Voorlopig zijn het harde speculaties. De reacties van Ja Die en Messie kennen we. Evenzo de achtervolgers. Hoeven we niet op te reageren en is soms beter van niet. Anders krijgt dit Forum een nog lagere Tokkie gehalte, dan het al was.
    Tokkie? Wie denk jij wel niet wie je bent joh kansloze. Of denk jij dat als een bedrijf er 1000 mensen uit doen en over een tijdje weer aan de slag mogen ze alle 1000 weer aannemen tuurlijk niet, het kaf word van het koren gescheiden. Moeten ze hier ook een keer doen alles wat over de IJssel komt votdermet
  • 28 Mar 2020 om 00:34
    • Quote van 28 Mar 2020 om 00:13
      je lult. Er is geen bedrijf in NL die 65 uitzendkrachten op straat heeft gezet. Bedrijven hebben een regeling dat ze zelfs uitzendkrachten in dienst kunnen houden en doorbetaald krijgen. Iedereen wil graag zielig doen maar er is op dit moment qua werkgelegenheid nog niks aan de hand.
    Hier in Brabant ken ik een bedrijf die 150 uitzendkrachten op straat heeft gezet. Dus wat is nu jou punt?
  • 28 Mar 2020 om 00:30
    • Quote van 27 Mar 2020 om 22:34
      Nu hoor ik je helaas niet meer UT. Toch nog effe nagedacht over je beetje domme reactie?
    Hoezo domme reactie. Er zijn wel meerdere bedrijven die nu denken last te hebben van de recessie. Voorlopig lijkt het alleen op doemdenken. Er zijn nog geen harde feiten of cijfers gevallen waarvan bedrijven ten onder zijn gegaan. Voorlopig zijn het harde speculaties. De reacties van Ja Die en Messie kennen we. Evenzo de achtervolgers. Hoeven we niet op te reageren en is soms beter van niet. Anders krijgt dit Forum een nog lagere Tokkie gehalte, dan het al was.
  • 28 Mar 2020 om 00:17
    Laat elkaar toch in zijn/haar waarde, we kunnen elkaar wel voor van alles uitmaken ,maar daar schieten we toch niets mee op, dat heeft toch geen meerwaarde? Iedereen heeft het recht om te schijven, hoe hij/zij er over denkt, we wonen in een democratie land. Mijn mening over de bijdrage, waar het eigenlijk om gaat is, als García hoofdtrainer blijft, doneer ik niets, wordt het contract NIET verlengd, dan doneer ik €100 van mijn vakantiegeld !
  • 28 Mar 2020 om 00:13
    • Quote van 27 Mar 2020 om 20:31
      Jij hebt echt geen benul hè? Alleen bij ons zijn al 65 uitzendkrachten op straat komen te staan door de impact van het corona virus.


      Ga even triest doen? Weet je Johannes....stort jij lekker geld in de bodemloze put die FC Twente heet. Daar zal niemand jou op veroordelen hoor.
    je lult. Er is geen bedrijf in NL die 65 uitzendkrachten op straat heeft gezet. Bedrijven hebben een regeling dat ze zelfs uitzendkrachten in dienst kunnen houden en doorbetaald krijgen. Iedereen wil graag zielig doen maar er is op dit moment qua werkgelegenheid nog niks aan de hand.
  • 27 Mar 2020 om 23:53
    Wat dacht je ervan: die spelers verdienen tonnen per jaar. Laat ze daar maar een donatie doen. Mag wel wat minder.
  • 27 Mar 2020 om 23:47
    • Quote van 27 Mar 2020 om 23:10
      Corrigerende tik dan :-) die UT moet heel gauw zijn tweede (pseudo) naam inleveren en nooit meer één, maar dan ook nooit meer één reactie plaatsen want, wat een brevet van onvermogen speld je jezelf wel niet op met zo’n uitspraak.... sjonge het woord dom is nog te groot voor hem....
    Je kunt het ook misschien plaatsen onder de context :” Nobody is Perfect “ (Lol)
  • 27 Mar 2020 om 23:10
    • Quote van 27 Mar 2020 om 22:53
      “Achterlijke” & “trappen in de reet” , nergens voor nodig @Die
    Corrigerende tik dan :-) die UT moet heel gauw zijn tweede (pseudo) naam inleveren en nooit meer één, maar dan ook nooit meer één reactie plaatsen want, wat een brevet van onvermogen speld je jezelf wel niet op met zo’n uitspraak.... sjonge het woord dom is nog te groot voor hem....
  • 27 Mar 2020 om 23:04
    Laat de spelers maar de helft van het salaris inleveren....ze doen er nu ook niets voor.
  • 27 Mar 2020 om 22:53
    • Quote van 27 Mar 2020 om 22:40
      Dr bint er een paar die snappen er helemaal niets van.... die Achterlijke UT met zijn RB face en dan hij ook nog die blaaskaak van een JohanC paar trappen in de reet moeten ze hebben. En ik heb veel over voor mijn club maar ga prutsers als GG enTed en Kammetje niet lopen sponseren dan zijn er inderdaad wel anderen die het nodig hebben.... en UT ie mot niet zoveel RB zuipen je word met de dag maffer idioot.
    “Achterlijke” & “trappen in de reet” , nergens voor nodig @Die
  • 27 Mar 2020 om 22:49
    • Quote van 27 Mar 2020 om 22:34
      Nu hoor ik je helaas niet meer UT. Toch nog effe nagedacht over je beetje domme reactie?
    Tja, bij ons bedrijf is het gewoon de realiteit. Te triest voor woorden. Een CAO verhoging hoef je nu ook niet te verlangen van de meeste werkgevers, zou ook niet het juiste moment zijn om dat te vragen. Dat voorstel mag dan voor anderhalfjaar wel in de ijskast.
  • 27 Mar 2020 om 22:40
    • Quote van 27 Mar 2020 om 18:15
      Begrijp jij wel dat er duizenden. Mensen hun baan verloren hebben of op de tocht staat. En dan wil je dat hun massaal lappen ie bint niet wies kerel. Tis nog zo onzeker als de pest voetbal komt nu even helemaal niet bij de meesten in hun bolletje die hebben andere zorgen
    Dr bint er een paar die snappen er helemaal niets van.... die Achterlijke UT met zijn RB face en dan hij ook nog die blaaskaak van een JohanC paar trappen in de reet moeten ze hebben. En ik heb veel over voor mijn club maar ga prutsers als GG enTed en Kammetje niet lopen sponseren dan zijn er inderdaad wel anderen die het nodig hebben.... en UT ie mot niet zoveel RB zuipen je word met de dag maffer idioot.
  • 27 Mar 2020 om 22:34
    • Quote van 27 Mar 2020 om 21:36
      Niet te vergeten : alle gedetacheerden die een contract voor bepaalde tijd hebben. Dat is ook exit voor hun. Contracten worden gewoon door werknemer niet verlengd , die gaan echt géén risico’s nemen.
    Nu hoor ik je helaas niet meer UT. Toch nog effe nagedacht over je beetje domme reactie?
  • 27 Mar 2020 om 22:24
    Beste Twente supporters , verziek dit blog nou niet & ga met respect met elkaar om. Je hoeft niet met iedereen eens te zijn & je zal heus wel eens een keer iemand op een foutje betrappen, maar nobody is perfect! . Maar hou alsjeblieft op je medesupporter voor alles uit te maken. Dat verdiend deze site/blog niet. Ga alsjeblieft je gal spuggen op de directie-organisatie van onze Reds. Die maken er al een genoeg puin van.
  • 27 Mar 2020 om 22:10
    • Quote van 27 Mar 2020 om 21:26
      Ga jij maar met jou blau weis hart een seizoenskaartje nemen van Schalke.
    Wat een ontzettende stumperd ben jij zeg! Lekker in dat tyfus Utrecht van je blijven.
  • 27 Mar 2020 om 21:58
    • Quote van 27 Mar 2020 om 21:26
      Ga jij maar met jou blau weis hart een seizoenskaartje nemen van Schalke.
    Ga lekker vol zuipen met die Red Bull troep.
  • 27 Mar 2020 om 21:57
    • Quote van 27 Mar 2020 om 20:43
      Nauwelijks mensen ontslagen ? Hahaha Johan sloaptablet wake upp, ga eff op vakantie ben je echt aan toe. Oeps gaat niet klopt KLM staat aan de grond met die paar man.
    Klopt Messi. Kijk alleen al naar de horeca of al die luchtvaart maatschappij. Daar vliegen de ene naar de andere eruit.
  • 27 Mar 2020 om 21:44
    • Quote van 27 Mar 2020 om 21:26
      Ga jij maar met jou blau weis hart een seizoenskaartje nemen van Schalke.
    Tjonge jonge jonge jonge jonge
  • 27 Mar 2020 om 21:41
    • Quote van 27 Mar 2020 om 21:34
      Heb ik al red bull kneus
    UT heeft zelf helemaal geen SCC Messi.


    T'is gewoon een lulletje.....
  • 27 Mar 2020 om 21:36
    • Quote van 27 Mar 2020 om 21:30
      Dat is onzin wat je nu zegt. Er zijn genoeg mensen die nu op straat komen te staan. Als jij schijnbaar zwemt in het geld ga je toch lekker doneren. Daarnaast laten eerst die dikbetaalde profs maar eens het goede voorbeeld een keer geven.
    Niet te vergeten : alle gedetacheerden die een contract voor bepaalde tijd hebben. Dat is ook exit voor hun. Contracten worden gewoon door werknemer niet verlengd , die gaan echt géén risico’s nemen.
  • 27 Mar 2020 om 21:34
    • Quote van 27 Mar 2020 om 21:26
      Ga jij maar met jou blau weis hart een seizoenskaartje nemen van Schalke.
    Geef nou eens antwoord lulletje.


    Waaruit blijkt mijn ongelijk UT? Welk duidelijk beleid zie jij? Welke duidelijke visie op sportief gebied?
  • 27 Mar 2020 om 21:34
    Ik vind dit een verkeerde actie op een verkeerd moment.
  • 27 Mar 2020 om 21:34
    • Quote van 27 Mar 2020 om 21:26
      Ga jij maar met jou blau weis hart een seizoenskaartje nemen van Schalke.
    Heb ik al red bull kneus
  • 27 Mar 2020 om 21:30
    • Quote van 27 Mar 2020 om 21:01
      Als je zo denkt over Twente, moet je ook geen seizoenskaart meer nemen en de club een jaar met rust laten.
    Dat is onzin wat je nu zegt. Er zijn genoeg mensen die nu op straat komen te staan. Als jij schijnbaar zwemt in het geld ga je toch lekker doneren. Daarnaast laten eerst die dikbetaalde profs maar eens het goede voorbeeld een keer geven.
  • 27 Mar 2020 om 21:26
    • Quote van 27 Mar 2020 om 21:10
      100+ dikke kneus is het.
    Ga jij maar met jou blau weis hart een seizoenskaartje nemen van Schalke.
  • 27 Mar 2020 om 21:12
    • Quote van 27 Mar 2020 om 20:43
      Nauwelijks mensen ontslagen ? Hahaha Johan sloaptablet wake upp, ga eff op vakantie ben je echt aan toe. Oeps gaat niet klopt KLM staat aan de grond met die paar man.
    zo ist messi men praat erover dat einde dit jaar er 500.000 werklozen erbij gekomen zijn ..dús op 800.000
  • 27 Mar 2020 om 21:10
    • Quote van 27 Mar 2020 om 21:07
      Waaruit blijkt mijn ongelijk UT? Welk duidelijk beleid zie jij? Welke duidelijke visie op sportief gebied?


      Jij bent gewoon een lulletje Dom-stedeling......
    100+ dikke kneus is het.
  • 27 Mar 2020 om 21:07
    • Quote van 27 Mar 2020 om 21:01
      Als je zo denkt over Twente, moet je ook geen seizoenskaart meer nemen en de club een jaar met rust laten.
    Waaruit blijkt mijn ongelijk UT? Welk duidelijk beleid zie jij? Welke duidelijke visie op sportief gebied?


    Jij bent gewoon een lulletje Dom-stedeling......
  • 27 Mar 2020 om 21:07
    • Quote van 27 Mar 2020 om 20:43
      Nauwelijks mensen ontslagen ? Hahaha Johan sloaptablet wake upp, ga eff op vakantie ben je echt aan toe. Oeps gaat niet klopt KLM staat aan de grond met die paar man.
    Johannes werkt zelf niet. Een eeuwige steuntrekker pik. Dan weet je inderdaad niet wat er om je heen gebeurt in het bedrijfsleven......
  • 27 Mar 2020 om 21:01
    • Quote van 27 Mar 2020 om 20:31
      Jij hebt echt geen benul hè? Alleen bij ons zijn al 65 uitzendkrachten op straat komen te staan door de impact van het corona virus.


      Ga even triest doen? Weet je Johannes....stort jij lekker geld in de bodemloze put die FC Twente heet. Daar zal niemand jou op veroordelen hoor.
    Als je zo denkt over Twente, moet je ook geen seizoenskaart meer nemen en de club een jaar met rust laten.
  • 27 Mar 2020 om 20:59
    • Quote van 27 Mar 2020 om 20:26
      Donder op met je gezeur. Er zijn nog nauwelijks mensen ontslagen. Ga even triest doen
    +1
  • 27 Mar 2020 om 20:43
    • Quote van 27 Mar 2020 om 20:26
      Donder op met je gezeur. Er zijn nog nauwelijks mensen ontslagen. Ga even triest doen
    Nauwelijks mensen ontslagen ? Hahaha Johan sloaptablet wake upp, ga eff op vakantie ben je echt aan toe. Oeps gaat niet klopt KLM staat aan de grond met die paar man.
  • 27 Mar 2020 om 20:43
    Hoeveelste actie is dit wel niet ? Is toch triest dat de supporters naast de tickets en jaarkaarten ook nog gevraagd word om hier aan mee te doen...
  • 27 Mar 2020 om 20:40
    • Quote van 27 Mar 2020 om 20:26
      Donder op met je gezeur. Er zijn nog nauwelijks mensen ontslagen. Ga even triest doen
    Netjes @Johan C, jou uitspraak verdient een oorkonde zeker. Pfff , respectloze uitspraak verdient géén podiumplek hier.
  • 27 Mar 2020 om 20:33
    Zolang Tedje er nog zit zijn evangelie te verkondigen gaat er geen rode rotcent heen. Onbegrijpelijk dat ze die man nu nog laten freewheelen.
  • 27 Mar 2020 om 20:31
    • Quote van 27 Mar 2020 om 20:26
      Donder op met je gezeur. Er zijn nog nauwelijks mensen ontslagen. Ga even triest doen
    Jij hebt echt geen benul hè? Alleen bij ons zijn al 65 uitzendkrachten op straat komen te staan door de impact van het corona virus.


    Ga even triest doen? Weet je Johannes....stort jij lekker geld in de bodemloze put die FC Twente heet. Daar zal niemand jou op veroordelen hoor.
  • 27 Mar 2020 om 20:26
    • Quote van 27 Mar 2020 om 18:15
      Begrijp jij wel dat er duizenden. Mensen hun baan verloren hebben of op de tocht staat. En dan wil je dat hun massaal lappen ie bint niet wies kerel. Tis nog zo onzeker als de pest voetbal komt nu even helemaal niet bij de meesten in hun bolletje die hebben andere zorgen
    Donder op met je gezeur. Er zijn nog nauwelijks mensen ontslagen. Ga even triest doen
  • 27 Mar 2020 om 20:10
    • Quote van 27 Mar 2020 om 17:47
      Geef ze één goede reden om salaris in te leveren? Doe jij dat voor je baas als het iets minder gaat? Nee.
    Bijou ons kan ik het nog wel volgend dat ze het niet doen. Maar dat ze bij Barcelona een aanbod afgeslagen hebben kan ik met mijn kop niet bij. Wat kan messi nou nog kopen, die krijgt het nooit van zn leven op, terwijl het bij Barca financieel volgens mij niet helemaal voor de wind gaat
  • 27 Mar 2020 om 19:57
    Ik betaal geen rooie cent zolang Tedjen en Gracia er nog zitten. Jarenlang voor de gek gehouden worden.....kritiek leveren, maar vervolgens wel knaken schuiven....dat strookt niet voor mijn gevoel......
  • 27 Mar 2020 om 19:32
    • Quote van 27 Mar 2020 om 18:15
      Begrijp jij wel dat er duizenden. Mensen hun baan verloren hebben of op de tocht staat. En dan wil je dat hun massaal lappen ie bint niet wies kerel. Tis nog zo onzeker als de pest voetbal komt nu even helemaal niet bij de meesten in hun bolletje die hebben andere zorgen
    Zo is het Messi
  • 27 Mar 2020 om 19:31
    • Quote van 27 Mar 2020 om 18:05
      Het gaat niet alleen om jou. Of denk je dat iedereen 2 liter bier drinkt?
    Bij minder dan 2 liter moeten ze je een stadionverbod geven :)
  • 27 Mar 2020 om 19:16
    • Quote van 27 Mar 2020 om 18:15
      Begrijp jij wel dat er duizenden. Mensen hun baan verloren hebben of op de tocht staat. En dan wil je dat hun massaal lappen ie bint niet wies kerel. Tis nog zo onzeker als de pest voetbal komt nu even helemaal niet bij de meesten in hun bolletje die hebben andere zorgen
    Juist en laten die overbetaalde spelers maar wat lappen zoveel hebben ze dit seizoen nog niet laten zien.
  • 27 Mar 2020 om 19:12
    • Quote van 27 Mar 2020 om 18:55
      Je kunt ook gewoon geld op je veste kaart zetten of heb ik het mis
    haha ...een goeie..
  • 27 Mar 2020 om 18:59
    • Quote van 27 Mar 2020 om 18:36
      Offtopic: FC Groningen heeft zich verzekerd van de komst van Wessel Dammers. De aanvoerder van Fortuna Sittard komt transfervrij over vanuit Zuid-Limburg en heeft voor drie seizoenen getekend in Groningen.
    Hadden wij moeten halen
  • 27 Mar 2020 om 18:55
    Je kunt ook gewoon geld op je veste kaart zetten of heb ik het mis
  • 27 Mar 2020 om 18:40
    • Quote van 27 Mar 2020 om 18:08
      Ik maak niks over vind het al duur zat en er bint dure jongens zat die er nog zat weg plukken daar, dit keer niet over mijn rug. Ted OUT
    Ikzeg. Messi. Helaas denk ik er ook zo over ik noem er nog 2 bie ccc en de grootste geld duivel holcher. Out met die 3. Ik ben benieuwd of er eindelijk geluisterd wordt.
  • 27 Mar 2020 om 18:36
    Offtopic: FC Groningen heeft zich verzekerd van de komst van Wessel Dammers. De aanvoerder van Fortuna Sittard komt transfervrij over vanuit Zuid-Limburg en heeft voor drie seizoenen getekend in Groningen.
  • 27 Mar 2020 om 18:31
    • Quote van 27 Mar 2020 om 18:21
      +100
    Als mijn baas zou zeggen : “we moeten allemaal een beetje water bij de wijn doen of het kost banen, dan begrijp ik dat. Liever effe iets minder dan helemaal niets. Kunnen de spelers voorbeeld aan nemen. Eerst het gezin dan pas de rest. Dus effe water bij de wijn doen als speler = géén schande
  • 27 Mar 2020 om 18:21
    • Quote van 27 Mar 2020 om 18:15
      Begrijp jij wel dat er duizenden. Mensen hun baan verloren hebben of op de tocht staat. En dan wil je dat hun massaal lappen ie bint niet wies kerel. Tis nog zo onzeker als de pest voetbal komt nu even helemaal niet bij de meesten in hun bolletje die hebben andere zorgen
    +100
  • 27 Mar 2020 om 18:15
    • Quote van 27 Mar 2020 om 17:58
      Jongens kom op....storten die handel. Alles voor onze mooie club!!
    Begrijp jij wel dat er duizenden. Mensen hun baan verloren hebben of op de tocht staat. En dan wil je dat hun massaal lappen ie bint niet wies kerel. Tis nog zo onzeker als de pest voetbal komt nu even helemaal niet bij de meesten in hun bolletje die hebben andere zorgen
  • 27 Mar 2020 om 18:13
    • Quote van 27 Mar 2020 om 18:08
      Ik maak niks over vind het al duur zat en er bint dure jongens zat die er nog zat weg plukken daar, dit keer niet over mijn rug. Ted OUT
    @messi = man van mijn hart. En heeft ook nog eens groot gelijk. Als met Ted de club kapot mag gaan van de RVC steek ik er ook géén € meer in. Gooi het liever met z’n allen in het kanaal ernaast want het effect is precies hetzelfde. Het spijt me dat ik het zo moet zeggen, Amen !!
  • 27 Mar 2020 om 18:08
    Ik maak niks over vind het al duur zat en er bint dure jongens zat die er nog zat weg plukken daar, dit keer niet over mijn rug. Ted OUT
  • 27 Mar 2020 om 18:07
    • Quote van 27 Mar 2020 om 17:55
      €10,- per wedstrijd uitgeven? Denk eerder rond de €40,- Wat zijn nou 8 halve liters op een wedstrijddag.
    Klopt als de sodemieter, géén woord aan gelogen. (Lol)
  • 27 Mar 2020 om 18:07
    • Quote van 27 Mar 2020 om 18:04
      Zonder nou vervelend te klinken verbaast het me wel dat twentefans.nl 5% wil hebben. Mij lijkt 1% voldoende vanwege hun inzet. Het is wel een mooi initiatief, dat geef ik toe, maar men gaat ook geen geld sponsoren voor ander bedrijfjes als particulier. FC Twente is daarop een uitzondering, dat wil ik graag sponsoren. Nog even twee weken wachten, wat er uitkomt en of de spelers idd ook wat willen doneren. Dan doe ik voor een .ook bedrag mee
    Eerste bedragen die al gestort zijn bedragen al 100 euro per persoon. Respect en hulde!
  • 27 Mar 2020 om 18:05
    • Quote van 27 Mar 2020 om 18:01
      Nou inderdaad dat komt meer in de buurt per wedstrijd
    Het gaat niet alleen om jou. Of denk je dat iedereen 2 liter bier drinkt?
  • 27 Mar 2020 om 18:04
    Zonder nou vervelend te klinken verbaast het me wel dat twentefans.nl 5% wil hebben. Mij lijkt 1% voldoende vanwege hun inzet. Het is wel een mooi initiatief, dat geef ik toe, maar men gaat ook geen geld sponsoren voor ander bedrijfjes als particulier. FC Twente is daarop een uitzondering, dat wil ik graag sponsoren. Nog even twee weken wachten, wat er uitkomt en of de spelers idd ook wat willen doneren. Dan doe ik voor een .ook bedrag mee
  • 27 Mar 2020 om 18:01
    • Quote van 27 Mar 2020 om 17:55
      €10,- per wedstrijd uitgeven? Denk eerder rond de €40,- Wat zijn nou 8 halve liters op een wedstrijddag.
    Nou inderdaad dat komt meer in de buurt per wedstrijd
  • 27 Mar 2020 om 18:01
    • Quote van 27 Mar 2020 om 17:53
      Dan komen wij in de ww en juist......dan leveren in.
    Heeft Twente nog geen ww aangevraagd dan? Is toch gewoon mogelijk
  • 27 Mar 2020 om 17:59
    Ideaal zo’n betaal link. Dat overmaken gebeurt een stuk minder snel.
  • 27 Mar 2020 om 17:58
    Jongens kom op....storten die handel. Alles voor onze mooie club!!
  • 27 Mar 2020 om 17:55
    €10,- per wedstrijd uitgeven? Denk eerder rond de €40,- Wat zijn nou 8 halve liters op een wedstrijddag.
  • 27 Mar 2020 om 17:53
    • Quote van 27 Mar 2020 om 17:47
      Geef ze één goede reden om salaris in te leveren? Doe jij dat voor je baas als het iets minder gaat? Nee.
    Dan komen wij in de ww en juist......dan leveren in.
  • 27 Mar 2020 om 17:51
    • Quote van 27 Mar 2020 om 17:47
      Geef ze één goede reden om salaris in te leveren? Doe jij dat voor je baas als het iets minder gaat? Nee.
    Nee dat doe ik niet. Maar dit seizoen zijn er nog mega salarissen bij de spelers. Dus die eerst wat inleveren. Dan ggg en ted eruit. En ik zal best wat overmaken.
  • 27 Mar 2020 om 17:50
    • Quote van 27 Mar 2020 om 17:47
      Geef ze één goede reden om salaris in te leveren? Doe jij dat voor je baas als het iets minder gaat? Nee.
    Salarisverhouding is niet helemaal identiek ofwel? Die gasten verdienen bakken met geld en kunnen best wat missen. Hun levensonderhoud komt echt niet in gevaar hoor...
  • 27 Mar 2020 om 17:47
    • Quote van 27 Mar 2020 om 17:45
      Tuurlijk leveren spelers geen loon in. Het zijn allemaal passanten zonder ook maar een beetje clubgevoel op Brama na dan. Vot met de rommel, hele team moet op de schop om vervolgens onder leiding van Ron Jans sterk terug te komen.
    Geef ze één goede reden om salaris in te leveren? Doe jij dat voor je baas als het iets minder gaat? Nee.
  • 27 Mar 2020 om 17:45
    Tuurlijk leveren spelers geen loon in. Het zijn allemaal passanten zonder ook maar een beetje clubgevoel op Brama na dan. Vot met de rommel, hele team moet op de schop om vervolgens onder leiding van Ron Jans sterk terug te komen.
  • 27 Mar 2020 om 17:41
    er zijn toch ook inkopen...die kosten moeten er normaal ook nog vanaf..Tuurlijk hebben wij dat geld over voor onze club..maar overal leveren de spelers in en die van ons??? Of worden er de salarissen doorbetaald dan aan spelers,Trainers en TD die wij allang uitgekotst hebben..
  • 27 Mar 2020 om 17:28
    Ik heb alles voor mijn club over en wil zeker doneren en luisteren voor een goede saamhorigheid en de club helpen er financieel weer bovenop te komen. Maar ik zou de saamhorigheid ook door willen pushen naar de RVC. “Luister naar je supporters RVC Twente en laat je geld niet zomaar op straat gooien door die ene TC !!!!” .Stuur die Ted de laan uit, deze man kost ons alléén maar geld. Saamhorigheid = ook luisteren naar je achterban !!!
  • 27 Mar 2020 om 17:28
    Het is nog niet eens zeker of er nog gevoetbald gaat worden. Zodra alles er definitief uit ligt wil ik best een aardig bedrag overmaken. Verder zie ik GG ook liever eerst vertrekken.
  • 27 Mar 2020 om 17:23
    Ik wil best wat storten voor oprot premie voor GG. Zolang dit wanbeleid blijft met oa verlengen Schenk zijn we toch een stel Mongolen ? Echt de club is me veel waard maar twijfel echt .
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›