FC Twente licht optie en verlengt met 21-jarige middenvelder

16
FC Twente licht optie en verlengt met 21-jarige middenvelder

FC Twente heeft Ramiz Zerrouki langer aan zich gebonden. De 21-jarige middenvelder speelt ook komend seizoen bij de club uit Enschede.

FC Twente heeft namelijk de optie in het aflopende contract van Zerrouki gelicht, waardoor zijn verbintenis met een jaar is verlengd, dat meldt FC Twente op de officiële website. Technisch directeur Ted van Leeuwen is blij met het contractnieuws.

"Hoewel Ramiz Zerrouki nog weinig speelminuten gemaakt heeft, was hij het hele seizoen een waardevolle kracht in de selectie", legt Van Leeuwen uit. "Ramiz is op veel posities inzetbaar en levert iedere training veel positieve energie. Hij is nog jong en heeft nog veel mogelijkheden zich in de toekomst verder te ontwikkelen."

Eerder verlengde de club uit Enschede al met Jesse Bosch en Godfried Roemeratoe, die dit seizoen doorbraken bij FC Twente. In tegenstelling tot Bosch en Roemeratoe wacht Zerrouki nog op zijn debuut in de Eredivisie. Hij kwam al wel in actie in het bekertoernooi.

N.B.
De vier thuiswedstrijden in maart, april en mei gaan (hoogstwaarschijnlijk) niet door vanwege het coronavirus. Twentefans.nl en TwenteInsite.nl zijn daarom een ludieke actie gestart en hopen dat FC Twente hierdoor niet te veel horeca-inkomsten misloopt. Wil jij alsnog een bedrag voor 'bier en beenham' overmaken? #StortVoorTwente.

U kunt de 'vrije gift' naar boven of beneden bijstellen.

16 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 31 Mar 2020 om 16:45
    • Quote van 31 Mar 2020 om 15:54
      Ja, ja, zeg, maar als het over technische zaken gaat is Ted de baas.
    En daarom kan 'Kraantje pappie' geen gesprekken voeren???
  • 31 Mar 2020 om 15:54
    • Quote van 31 Mar 2020 om 12:48
      Pvdk heeft alle gesprekken gevoerd.
    Ja, ja, zeg, maar als het over technische zaken gaat is Ted de baas.
  • 31 Mar 2020 om 12:48
    • Quote van 31 Mar 2020 om 11:54
      Goede keuze van Ted om deze jongen een contract aan te bieden
    Pvdk heeft alle gesprekken gevoerd.
  • 31 Mar 2020 om 11:54
    Goede keuze van Ted om deze jongen een contract aan te bieden
  • 31 Mar 2020 om 00:06
    • Quote van 30 Mar 2020 om 22:18
      We hebben geluk dat een heleboel contracten aflopen. Ik denk dat de salarissen komend seizoen kelderen.
    Dat denk ik ook,er komen heel veel goede spelers vrij,ze mogen blij zijn als ze nog een club vinden,dus kans voor ons,als het budget enigszins overeind blijft een kandt voor ons.
  • 30 Mar 2020 om 22:18
    • Quote van 30 Mar 2020 om 18:57
      Ze gaan gewoon eerst een heel goedkope selectie samenstellen,veel eigen jongens,je moet maar afwachten welk budget er straks is voor de selectie,gaat denk ik veel minder worden,denk dat veel sponsors gaan afhaken, die kunnen het niet meer betalen, helaas.
    We hebben geluk dat een heleboel contracten aflopen. Ik denk dat de salarissen komend seizoen kelderen.
  • 30 Mar 2020 om 20:31
    Ikzeg. Deze jonge knaap is gelukkig nog wel bij ons fctwente. Out moet zo snel mogelijk ccc en holcher en graag ted er bij.
  • 30 Mar 2020 om 20:13
    • Quote van 30 Mar 2020 om 16:17
      Dan heb je denk ik geluk dat GG weg is zo wrs, voor mij geld hetzelfde.
    GG en Ted ook weg?
  • 30 Mar 2020 om 19:46
    • Quote van 30 Mar 2020 om 18:57
      Ze gaan gewoon eerst een heel goedkope selectie samenstellen,veel eigen jongens,je moet maar afwachten welk budget er straks is voor de selectie,gaat denk ik veel minder worden,denk dat veel sponsors gaan afhaken, die kunnen het niet meer betalen, helaas.
    Dat is toch positief? Dat van de eigen jongens dan, helaas niet voor de sponsoren.
  • 30 Mar 2020 om 18:57
    • Quote van 30 Mar 2020 om 16:17
      Misschien een laatbloeier
    Ze gaan gewoon eerst een heel goedkope selectie samenstellen,veel eigen jongens,je moet maar afwachten welk budget er straks is voor de selectie,gaat denk ik veel minder worden,denk dat veel sponsors gaan afhaken, die kunnen het niet meer betalen, helaas.
  • 30 Mar 2020 om 16:17
    • Quote van 30 Mar 2020 om 16:09
      Je het enigzins gelijk ,heb hem in de voorbereiding wel zien spelen, is snel, gedreven, jammer dat hij verder niet de kans heeft gekregen net als Roemeratoe en Bosch van die waardeloze trainer !
    Dan heb je denk ik geluk dat GG weg is zo wrs, voor mij geld hetzelfde.
  • 30 Mar 2020 om 16:17
    • Quote van 30 Mar 2020 om 15:56
      Goed, maar eigenlijk is het geen talent meer met 21 jaar, althans niet bij Twente. Met het huidige niveau zou hij eigenlijk jonger moeten zijn om door te breken
    Misschien een laatbloeier
  • 30 Mar 2020 om 16:09
    • Quote van 30 Mar 2020 om 15:56
      Goed, maar eigenlijk is het geen talent meer met 21 jaar, althans niet bij Twente. Met het huidige niveau zou hij eigenlijk jonger moeten zijn om door te breken
    Je het enigzins gelijk ,heb hem in de voorbereiding wel zien spelen, is snel, gedreven, jammer dat hij verder niet de kans heeft gekregen net als Roemeratoe en Bosch van die waardeloze trainer !
  • 30 Mar 2020 om 15:56
    Goed, maar eigenlijk is het geen talent meer met 21 jaar, althans niet bij Twente. Met het huidige niveau zou hij eigenlijk jonger moeten zijn om door te breken
  • 30 Mar 2020 om 15:43
    Mooi zo, gedreven speler. Kunnen we wel gebruiken
  • 30 Mar 2020 om 15:40
    Top! De jeugd zal de komende jaren voor heel veel clubs van wereldbelang zijn.
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›