Tal van clubs scharen zich achter Ajax en willen seizoen stoppen

42
Tal van clubs scharen zich achter Ajax en willen seizoen stoppen

Een groot deel van de eredivisieclubs heeft vandaag in een telefonisch overleg tussen de clubs aangegeven dat ze het seizoen liever zien stoppen. Dat melden verschillende media vanavond. 

Ajax liet via Marc Overmars al weten dat ze graag zien dat de eredivisie stopt, aangezien die nog stil ligt tot en met juni vanwege de Coronacrisis. Vandaag kwamen daar AZ, PSV, Feyenoord, PEC Zwolle, Fortuna, ADO Den Haag en RKC Waalwijk bij, volgens onder andere het Algemeen Dagblad en De Telegraaf. Wat FC Twente wil, is vooralsnog niet duidelijk. 

N.B.
De vier thuiswedstrijden in maart, april en mei gaan niet door vanwege het coronavirus. Twentefans.nl en TwenteInsite.nl zijn daarom een ludieke actie gestart en hopen dat FC Twente hierdoor niet te veel horeca-inkomsten misloopt. Wil jij alsnog een bedrag voor 'bier en beenham' overmaken? #StortVoorTwente.

U kunt de 'vrije gift' naar boven of beneden bijstellen.

42 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 Apr 2020 om 12:23
    • Quote van 3 Apr 2020 om 10:23
      Hoi allemaal bedankt voor jullie mooie reactie’s en uit mijn hart bedankt allemaal het is nog steeds niet te bevatten , onwerkelijk .Thanks
    Ook ik wens je veel sterkte, kerel. Een dierbare verliezen is zwaar, rouw is de prijs die we uiteindelijk allemaal moeten betalen voor al het geluk dat vrienden en familie ons geven.
  • 3 Apr 2020 om 11:47
    • Quote van 3 Apr 2020 om 10:23
      Hoi allemaal bedankt voor jullie mooie reactie’s en uit mijn hart bedankt allemaal het is nog steeds niet te bevatten , onwerkelijk .Thanks
    Sterkte Ja Die
  • 3 Apr 2020 om 10:55
    • Quote van 3 Apr 2020 om 04:25
      Vannacht om hal 4 uur ongeveer dat mijn maat het niet gehaald heeft, een echte klap maar je zag het aankomen. Ik zit er behoorlijk doorheen R.I.P mijn vriend, ik zal jou nooit vergeten, en zal ik kan je vrouw en kinderen steunen. Dit doet pijn maar het zat er aan te komen helaas, door dit klote virus. En dan lullen over voetbal en mijn club die weer geen statement maakt, terwijl andere clubs dat fatsoen wel hebben, SCHAAM JULLIE KAPOT BIJ FC TWENTE en andere clubs die het maar niets vinden om te stoppen. Stelletje debielen stop gewoon het voetbal totaal , dit is gewoon niet humanitair meer. En mijn club FC Twente heeft weer geen ruggengraat, schaam je kapot dit virus weegt niet op tegen het geld en daar zal ook wel een oplossing voor komen, anders laat de fifa of uefa maar clubs helpen ipv de clubs zoveel miljoenen te geven voor CL en andere kostenverslinderende toernooien , dat is solidariteit , maar als mijn club , een club is zonder ballen en zonder eigen mening dan schaam ik me kapot. Als zij hier echt mee verder gaan met het drammen over uitspelen, dan zeg ik mijn seizoenkaarten op. Want het enige verstandige is te kappen met voetbal nu. Zo niet door mijn club zijn ze mij met pijn in het hart kwijt. En dan bedank ik die zwakke mik wat er nu zit, echt te triest te woorden...
    Gecondoleerd met je vriend, en heel veel sterkte met het verwerken
  • 3 Apr 2020 om 10:52
    • Quote van 3 Apr 2020 om 04:25
      Vannacht om hal 4 uur ongeveer dat mijn maat het niet gehaald heeft, een echte klap maar je zag het aankomen. Ik zit er behoorlijk doorheen R.I.P mijn vriend, ik zal jou nooit vergeten, en zal ik kan je vrouw en kinderen steunen. Dit doet pijn maar het zat er aan te komen helaas, door dit klote virus. En dan lullen over voetbal en mijn club die weer geen statement maakt, terwijl andere clubs dat fatsoen wel hebben, SCHAAM JULLIE KAPOT BIJ FC TWENTE en andere clubs die het maar niets vinden om te stoppen. Stelletje debielen stop gewoon het voetbal totaal , dit is gewoon niet humanitair meer. En mijn club FC Twente heeft weer geen ruggengraat, schaam je kapot dit virus weegt niet op tegen het geld en daar zal ook wel een oplossing voor komen, anders laat de fifa of uefa maar clubs helpen ipv de clubs zoveel miljoenen te geven voor CL en andere kostenverslinderende toernooien , dat is solidariteit , maar als mijn club , een club is zonder ballen en zonder eigen mening dan schaam ik me kapot. Als zij hier echt mee verder gaan met het drammen over uitspelen, dan zeg ik mijn seizoenkaarten op. Want het enige verstandige is te kappen met voetbal nu. Zo niet door mijn club zijn ze mij met pijn in het hart kwijt. En dan bedank ik die zwakke mik wat er nu zit, echt te triest te woorden...
    Gecondoleerd en sterkte de komende tijd.
  • 3 Apr 2020 om 10:23
    Hoi allemaal bedankt voor jullie mooie reactie’s en uit mijn hart bedankt allemaal het is nog steeds niet te bevatten , onwerkelijk .Thanks
  • 3 Apr 2020 om 10:20
    • Quote van 3 Apr 2020 om 04:25
      Vannacht om hal 4 uur ongeveer dat mijn maat het niet gehaald heeft, een echte klap maar je zag het aankomen. Ik zit er behoorlijk doorheen R.I.P mijn vriend, ik zal jou nooit vergeten, en zal ik kan je vrouw en kinderen steunen. Dit doet pijn maar het zat er aan te komen helaas, door dit klote virus. En dan lullen over voetbal en mijn club die weer geen statement maakt, terwijl andere clubs dat fatsoen wel hebben, SCHAAM JULLIE KAPOT BIJ FC TWENTE en andere clubs die het maar niets vinden om te stoppen. Stelletje debielen stop gewoon het voetbal totaal , dit is gewoon niet humanitair meer. En mijn club FC Twente heeft weer geen ruggengraat, schaam je kapot dit virus weegt niet op tegen het geld en daar zal ook wel een oplossing voor komen, anders laat de fifa of uefa maar clubs helpen ipv de clubs zoveel miljoenen te geven voor CL en andere kostenverslinderende toernooien , dat is solidariteit , maar als mijn club , een club is zonder ballen en zonder eigen mening dan schaam ik me kapot. Als zij hier echt mee verder gaan met het drammen over uitspelen, dan zeg ik mijn seizoenkaarten op. Want het enige verstandige is te kappen met voetbal nu. Zo niet door mijn club zijn ze mij met pijn in het hart kwijt. En dan bedank ik die zwakke mik wat er nu zit, echt te triest te woorden...
    Gecondoleerd, en veel sterkte aan iedereen.
  • 3 Apr 2020 om 09:57
    Jadie idd het komt wel heel dichtbij...veel sterkte de komende tijd..
  • 3 Apr 2020 om 08:47
    • Quote van 3 Apr 2020 om 04:25
      Vannacht om hal 4 uur ongeveer dat mijn maat het niet gehaald heeft, een echte klap maar je zag het aankomen. Ik zit er behoorlijk doorheen R.I.P mijn vriend, ik zal jou nooit vergeten, en zal ik kan je vrouw en kinderen steunen. Dit doet pijn maar het zat er aan te komen helaas, door dit klote virus. En dan lullen over voetbal en mijn club die weer geen statement maakt, terwijl andere clubs dat fatsoen wel hebben, SCHAAM JULLIE KAPOT BIJ FC TWENTE en andere clubs die het maar niets vinden om te stoppen. Stelletje debielen stop gewoon het voetbal totaal , dit is gewoon niet humanitair meer. En mijn club FC Twente heeft weer geen ruggengraat, schaam je kapot dit virus weegt niet op tegen het geld en daar zal ook wel een oplossing voor komen, anders laat de fifa of uefa maar clubs helpen ipv de clubs zoveel miljoenen te geven voor CL en andere kostenverslinderende toernooien , dat is solidariteit , maar als mijn club , een club is zonder ballen en zonder eigen mening dan schaam ik me kapot. Als zij hier echt mee verder gaan met het drammen over uitspelen, dan zeg ik mijn seizoenkaarten op. Want het enige verstandige is te kappen met voetbal nu. Zo niet door mijn club zijn ze mij met pijn in het hart kwijt. En dan bedank ik die zwakke mik wat er nu zit, echt te triest te woorden...
    Heel veel sterkte maat voor jou en zijn familie.
    En inderdaad nu telt voetbal totaal niet.
  • 3 Apr 2020 om 08:33
    • Quote van 3 Apr 2020 om 04:25
      Vannacht om hal 4 uur ongeveer dat mijn maat het niet gehaald heeft, een echte klap maar je zag het aankomen. Ik zit er behoorlijk doorheen R.I.P mijn vriend, ik zal jou nooit vergeten, en zal ik kan je vrouw en kinderen steunen. Dit doet pijn maar het zat er aan te komen helaas, door dit klote virus. En dan lullen over voetbal en mijn club die weer geen statement maakt, terwijl andere clubs dat fatsoen wel hebben, SCHAAM JULLIE KAPOT BIJ FC TWENTE en andere clubs die het maar niets vinden om te stoppen. Stelletje debielen stop gewoon het voetbal totaal , dit is gewoon niet humanitair meer. En mijn club FC Twente heeft weer geen ruggengraat, schaam je kapot dit virus weegt niet op tegen het geld en daar zal ook wel een oplossing voor komen, anders laat de fifa of uefa maar clubs helpen ipv de clubs zoveel miljoenen te geven voor CL en andere kostenverslinderende toernooien , dat is solidariteit , maar als mijn club , een club is zonder ballen en zonder eigen mening dan schaam ik me kapot. Als zij hier echt mee verder gaan met het drammen over uitspelen, dan zeg ik mijn seizoenkaarten op. Want het enige verstandige is te kappen met voetbal nu. Zo niet door mijn club zijn ze mij met pijn in het hart kwijt. En dan bedank ik die zwakke mik wat er nu zit, echt te triest te woorden...
    Gecondoleerd en sterkte komende tijd!
  • 3 Apr 2020 om 08:10
    • Quote van 3 Apr 2020 om 04:25
      Vannacht om hal 4 uur ongeveer dat mijn maat het niet gehaald heeft, een echte klap maar je zag het aankomen. Ik zit er behoorlijk doorheen R.I.P mijn vriend, ik zal jou nooit vergeten, en zal ik kan je vrouw en kinderen steunen. Dit doet pijn maar het zat er aan te komen helaas, door dit klote virus. En dan lullen over voetbal en mijn club die weer geen statement maakt, terwijl andere clubs dat fatsoen wel hebben, SCHAAM JULLIE KAPOT BIJ FC TWENTE en andere clubs die het maar niets vinden om te stoppen. Stelletje debielen stop gewoon het voetbal totaal , dit is gewoon niet humanitair meer. En mijn club FC Twente heeft weer geen ruggengraat, schaam je kapot dit virus weegt niet op tegen het geld en daar zal ook wel een oplossing voor komen, anders laat de fifa of uefa maar clubs helpen ipv de clubs zoveel miljoenen te geven voor CL en andere kostenverslinderende toernooien , dat is solidariteit , maar als mijn club , een club is zonder ballen en zonder eigen mening dan schaam ik me kapot. Als zij hier echt mee verder gaan met het drammen over uitspelen, dan zeg ik mijn seizoenkaarten op. Want het enige verstandige is te kappen met voetbal nu. Zo niet door mijn club zijn ze mij met pijn in het hart kwijt. En dan bedank ik die zwakke mik wat er nu zit, echt te triest te woorden...
    Sterkte Ja Die.
  • 3 Apr 2020 om 06:18
    • Quote van 3 Apr 2020 om 04:25
      Vannacht om hal 4 uur ongeveer dat mijn maat het niet gehaald heeft, een echte klap maar je zag het aankomen. Ik zit er behoorlijk doorheen R.I.P mijn vriend, ik zal jou nooit vergeten, en zal ik kan je vrouw en kinderen steunen. Dit doet pijn maar het zat er aan te komen helaas, door dit klote virus. En dan lullen over voetbal en mijn club die weer geen statement maakt, terwijl andere clubs dat fatsoen wel hebben, SCHAAM JULLIE KAPOT BIJ FC TWENTE en andere clubs die het maar niets vinden om te stoppen. Stelletje debielen stop gewoon het voetbal totaal , dit is gewoon niet humanitair meer. En mijn club FC Twente heeft weer geen ruggengraat, schaam je kapot dit virus weegt niet op tegen het geld en daar zal ook wel een oplossing voor komen, anders laat de fifa of uefa maar clubs helpen ipv de clubs zoveel miljoenen te geven voor CL en andere kostenverslinderende toernooien , dat is solidariteit , maar als mijn club , een club is zonder ballen en zonder eigen mening dan schaam ik me kapot. Als zij hier echt mee verder gaan met het drammen over uitspelen, dan zeg ik mijn seizoenkaarten op. Want het enige verstandige is te kappen met voetbal nu. Zo niet door mijn club zijn ze mij met pijn in het hart kwijt. En dan bedank ik die zwakke mik wat er nu zit, echt te triest te woorden...
    Met oprechte deelneming
  • 3 Apr 2020 om 06:06
    • Quote van 3 Apr 2020 om 04:25
      Vannacht om hal 4 uur ongeveer dat mijn maat het niet gehaald heeft, een echte klap maar je zag het aankomen. Ik zit er behoorlijk doorheen R.I.P mijn vriend, ik zal jou nooit vergeten, en zal ik kan je vrouw en kinderen steunen. Dit doet pijn maar het zat er aan te komen helaas, door dit klote virus. En dan lullen over voetbal en mijn club die weer geen statement maakt, terwijl andere clubs dat fatsoen wel hebben, SCHAAM JULLIE KAPOT BIJ FC TWENTE en andere clubs die het maar niets vinden om te stoppen. Stelletje debielen stop gewoon het voetbal totaal , dit is gewoon niet humanitair meer. En mijn club FC Twente heeft weer geen ruggengraat, schaam je kapot dit virus weegt niet op tegen het geld en daar zal ook wel een oplossing voor komen, anders laat de fifa of uefa maar clubs helpen ipv de clubs zoveel miljoenen te geven voor CL en andere kostenverslinderende toernooien , dat is solidariteit , maar als mijn club , een club is zonder ballen en zonder eigen mening dan schaam ik me kapot. Als zij hier echt mee verder gaan met het drammen over uitspelen, dan zeg ik mijn seizoenkaarten op. Want het enige verstandige is te kappen met voetbal nu. Zo niet door mijn club zijn ze mij met pijn in het hart kwijt. En dan bedank ik die zwakke mik wat er nu zit, echt te triest te woorden...
    R.I.P en sterkte aan de familie.
  • 3 Apr 2020 om 05:35
    • Quote van 3 Apr 2020 om 04:25
      Vannacht om hal 4 uur ongeveer dat mijn maat het niet gehaald heeft, een echte klap maar je zag het aankomen. Ik zit er behoorlijk doorheen R.I.P mijn vriend, ik zal jou nooit vergeten, en zal ik kan je vrouw en kinderen steunen. Dit doet pijn maar het zat er aan te komen helaas, door dit klote virus. En dan lullen over voetbal en mijn club die weer geen statement maakt, terwijl andere clubs dat fatsoen wel hebben, SCHAAM JULLIE KAPOT BIJ FC TWENTE en andere clubs die het maar niets vinden om te stoppen. Stelletje debielen stop gewoon het voetbal totaal , dit is gewoon niet humanitair meer. En mijn club FC Twente heeft weer geen ruggengraat, schaam je kapot dit virus weegt niet op tegen het geld en daar zal ook wel een oplossing voor komen, anders laat de fifa of uefa maar clubs helpen ipv de clubs zoveel miljoenen te geven voor CL en andere kostenverslinderende toernooien , dat is solidariteit , maar als mijn club , een club is zonder ballen en zonder eigen mening dan schaam ik me kapot. Als zij hier echt mee verder gaan met het drammen over uitspelen, dan zeg ik mijn seizoenkaarten op. Want het enige verstandige is te kappen met voetbal nu. Zo niet door mijn club zijn ze mij met pijn in het hart kwijt. En dan bedank ik die zwakke mik wat er nu zit, echt te triest te woorden...
    Sterkte Ja Die !
  • 3 Apr 2020 om 04:25
    Vannacht om hal 4 uur ongeveer dat mijn maat het niet gehaald heeft, een echte klap maar je zag het aankomen. Ik zit er behoorlijk doorheen R.I.P mijn vriend, ik zal jou nooit vergeten, en zal ik kan je vrouw en kinderen steunen. Dit doet pijn maar het zat er aan te komen helaas, door dit klote virus. En dan lullen over voetbal en mijn club die weer geen statement maakt, terwijl andere clubs dat fatsoen wel hebben, SCHAAM JULLIE KAPOT BIJ FC TWENTE en andere clubs die het maar niets vinden om te stoppen. Stelletje debielen stop gewoon het voetbal totaal , dit is gewoon niet humanitair meer. En mijn club FC Twente heeft weer geen ruggengraat, schaam je kapot dit virus weegt niet op tegen het geld en daar zal ook wel een oplossing voor komen, anders laat de fifa of uefa maar clubs helpen ipv de clubs zoveel miljoenen te geven voor CL en andere kostenverslinderende toernooien , dat is solidariteit , maar als mijn club , een club is zonder ballen en zonder eigen mening dan schaam ik me kapot. Als zij hier echt mee verder gaan met het drammen over uitspelen, dan zeg ik mijn seizoenkaarten op. Want het enige verstandige is te kappen met voetbal nu. Zo niet door mijn club zijn ze mij met pijn in het hart kwijt. En dan bedank ik die zwakke mik wat er nu zit, echt te triest te woorden...
  • 2 Apr 2020 om 23:34
    • Quote van 2 Apr 2020 om 23:04
      Fc twente heeft helemaal geen geld om de salarissen te betalen na 30 juni net als vele andere clubs. Ze hebben geen buffer en aankloppen bij de gemeente lijkt me nu niet het ideale moment:-)
      Dus competitie uitspelen in de zomer kan alleen met een noodfonds van KNVB, dus weer extra schulden opbouwen. Kansloze missie. Bovendien heb je dan na 3 augustus maar enkele weken om je nieuwe selectie op te bouwen en je jaarkaarten te verkopen. Maw, voetballen na 30 juni is voor FCT een doemscenario waarbij je volgend seizoen niet serieus kan meedoen en zullen er relatief weinig kaarten verkocht worden.
    Sowieso heeft elke club 3 weken voorbereiding nodig en elke speler recht op 3 weken vakantie. Daarnaast moet je er rekening mee houden dat spelers na verplichte inactiviteit moeite hebben met dubbele programma's. Er moeten nog 10 speeldagen afgewerkt worden. Daar zal 7 weken voor nodig zijn. Dan moet dus 6 weken voor 3 augustus afgetrapt worden en moet eind mei weer getraind worden. De competitie 21 zal pas eind september beginnen. Hierbij moeten de teams ook op tijd klaar zijn ivm EK. Bovendien zullen in het propvolle schema meer wedstrijden (38) gepropt moeten worden en zal de UEFA ook haar eigen toernooien door willen laten gaan. Je komt voor beide competities nu al dagen tekort.
  • 2 Apr 2020 om 23:24
    • Quote van 2 Apr 2020 om 22:59
      Ik ben geen financieel expert, en misschien is het financieel onhaalbaar. Maar dan zou ik zeggen gebruik 2020 om dit seizoen af te maken en speel in de eerste helft van 2021 een halve competitie, met op de laatste speeldag alle wedstrijden op neutraal terein, heeft iedereen evenveel uit en thuiswedstrijden.
    Dat betekent voor elke club dat de inkomsten ongeveer halveren, nog los van sponsors die afhaken agv Corona. De kosten lopen wel gewoon door, zeker voor clubs met veel langdurige contracten. Gaat financieel nooit rond komen.
  • 2 Apr 2020 om 23:04
    Fc twente heeft helemaal geen geld om de salarissen te betalen na 30 juni net als vele andere clubs. Ze hebben geen buffer en aankloppen bij de gemeente lijkt me nu niet het ideale moment:-)
    Dus competitie uitspelen in de zomer kan alleen met een noodfonds van KNVB, dus weer extra schulden opbouwen. Kansloze missie. Bovendien heb je dan na 3 augustus maar enkele weken om je nieuwe selectie op te bouwen en je jaarkaarten te verkopen. Maw, voetballen na 30 juni is voor FCT een doemscenario waarbij je volgend seizoen niet serieus kan meedoen en zullen er relatief weinig kaarten verkocht worden.
  • 2 Apr 2020 om 22:59
    • Quote van 2 Apr 2020 om 22:10
      Feyenoord
    Willem II
  • 2 Apr 2020 om 22:59
    • Quote van 2 Apr 2020 om 22:03
      Dan begint de competitie 2020/21
    Ik ben geen financieel expert, en misschien is het financieel onhaalbaar. Maar dan zou ik zeggen gebruik 2020 om dit seizoen af te maken en speel in de eerste helft van 2021 een halve competitie, met op de laatste speeldag alle wedstrijden op neutraal terein, heeft iedereen evenveel uit en thuiswedstrijden.
  • 2 Apr 2020 om 22:11
    • Quote van 2 Apr 2020 om 22:04
      FC Twente-directeur vindt nu oordelen nog te vroeg https://www.tubantia.nl/fc-twente/fc-twente-directeur-vindt-nu-oordelen-nog-te-vroeg~a9ab0562/
    Eens met FC Twente
  • 2 Apr 2020 om 22:10
    • Quote van 2 Apr 2020 om 21:52
      Als zelfs az zich daar nu achter schaart gezien de stand waar hebben we het dan nog over?
    Feyenoord
  • 2 Apr 2020 om 22:04
    FC Twente-directeur vindt nu oordelen nog te vroeg https://www.tubantia.nl/fc-twente/fc-twente-directeur-vindt-nu-oordelen-nog-te-vroeg~a9ab0562/
  • 2 Apr 2020 om 22:03
    • Quote van 2 Apr 2020 om 22:01
      Ja dan ga je over maanden weer voetballen
    Dan begint de competitie 2020/21
  • 2 Apr 2020 om 22:01
    • Quote van 2 Apr 2020 om 21:44
      Kom Jij onder een hunebed vandaan sloapkop. Het duurt nog maanden voor dat het SAFE is voor de MENSEN.
    Ja dan ga je over maanden weer voetballen
  • 2 Apr 2020 om 21:52
    Als zelfs az zich daar nu achter schaart gezien de stand waar hebben we het dan nog over?
  • 2 Apr 2020 om 21:44
    • Quote van 2 Apr 2020 om 21:13
      Lekker afmaken als je weer kan voetballe, zie niet wat daar het probleem van is
    Kom Jij onder een hunebed vandaan sloapkop. Het duurt nog maanden voor dat het SAFE is voor de MENSEN.
  • 2 Apr 2020 om 21:13
    Lekker afmaken als je weer kan voetballe, zie niet wat daar het probleem van is
  • 2 Apr 2020 om 20:59
    • Quote van 2 Apr 2020 om 20:04
      Zoals gewoonlijk heeft Twente weer geen mening. Het ontbreekt ons aan bestuurders met visie en daadkracht. Neem als club minimaal een standpunt in richting je achterban.
    Ikzeg. Schorpioen. Helemaal met u eens. +100
  • 2 Apr 2020 om 20:18
    • Quote van 2 Apr 2020 om 20:04
      Zoals gewoonlijk heeft Twente weer geen mening. Het ontbreekt ons aan bestuurders met visie en daadkracht. Neem als club minimaal een standpunt in richting je achterban.
    100+
  • 2 Apr 2020 om 20:04
    Zoals gewoonlijk heeft Twente weer geen mening. Het ontbreekt ons aan bestuurders met visie en daadkracht. Neem als club minimaal een standpunt in richting je achterban.
  • 2 Apr 2020 om 19:51
    Het is schandalig dat hier een discussie over is. Dit is GEEN griepgolfje wat er heerst!!Op zich is het heel makkelijk om te bepalen wat de definitieve stand is. Het gemiddelde aantal punten van de laatste 10 seizoenen(niet het huidige seizoen) + het aantal punten van dit seizoen en daar de eindstand van bepalen. Dan kan je ook bekijken wie de Europese tickets krijgt en wie degradeert want een RKC heeft echt niks in de Eredivisie te zoeken.Volgend seizoen een ervaren hoofdtrainer aantrekken en Garcia als assistent trainer. De meesten hier vergeten dat het zijn eerste seizoen is en ik ben ervan overtuigd dat hij wel potentie heeft. Tv geld dit seizoen evenredig verdelen aan alle Eredivisie clubs. Tevens wil ik iedereen hier sterkte wensen en hopelijk dat iedereen gezond blijft!
  • 2 Apr 2020 om 19:49
    RKC staat 11 punten achter op nummer 16 en is eigenlijk al gedegradeerd. Die er gewoon uit en Cambuur erin omdat die 11 punten voor staat op de nummer 3. Dan nog een team extra via playoffs en klaar is Kees.
  • 2 Apr 2020 om 19:25
    Haha wat een toeval, de 3 onderste ploegen willen dat het stopt.
  • 2 Apr 2020 om 19:08
    • Quote van 2 Apr 2020 om 19:04
      Bij het stoppen van de eredivisie en kkdivisie is er geen kampioen en degradatie. Het enige wat je kunt overwegen is de nummers 1 en 2 van de kkdivisie laten promoveren naar de eredivisie. En het volgende seizoen met 2 clubs extra in de eredivisie te spelen. Dat houd ook in het komende seizoen 4 wedstrijden meer.
    En dan volgend seizoen speelt de nummer 16 weer nacompetitie en de onderste vier degraderen. Spannend!
  • 2 Apr 2020 om 19:07
    • Quote van 2 Apr 2020 om 19:04
      Bij het stoppen van de eredivisie en kkdivisie is er geen kampioen en degradatie. Het enige wat je kunt overwegen is de nummers 1 en 2 van de kkdivisie laten promoveren naar de eredivisie. En het volgende seizoen met 2 clubs extra in de eredivisie te spelen. Dat houd ook in het komende seizoen 4 wedstrijden meer.
    En dat jaar er op gaan er weer 4 er uit of wat?
  • 2 Apr 2020 om 19:04
    • Quote van 2 Apr 2020 om 18:45
      Het zijn de clubs in de problemen die willen stoppen... Ben benieuwd of RKC en ADO ook willen stoppen als ze door Cambuur en Graafschap worden vervangen. Gewoon wachten met een besluit , de maand maart is net achter de rug en heel Nederland is al bezig met juni en juli .. zelfs met zomervakanties
    Bij het stoppen van de eredivisie en kkdivisie is er geen kampioen en degradatie. Het enige wat je kunt overwegen is de nummers 1 en 2 van de kkdivisie laten promoveren naar de eredivisie. En het volgende seizoen met 2 clubs extra in de eredivisie te spelen. Dat houd ook in het komende seizoen 4 wedstrijden meer.
  • 2 Apr 2020 om 18:51
    Schande dat fifa, uefa en knvb er uberhaupt nog over nadenken. Kappen met het voetbal!
  • 2 Apr 2020 om 18:49
    Wat zijn het toch een hufters hier oprotten met de hele zooi bah bah
  • 2 Apr 2020 om 18:45
    • Quote van 2 Apr 2020 om 18:37
      Alle grote clubs! Mooi, hier kan de knvb echt niet omheen
    Schande dat wij er niet bij zijn,alweer strafpunten voor de leiding van de club
  • 2 Apr 2020 om 18:45
    Het zijn de clubs in de problemen die willen stoppen... Ben benieuwd of RKC en ADO ook willen stoppen als ze door Cambuur en Graafschap worden vervangen. Gewoon wachten met een besluit , de maand maart is net achter de rug en heel Nederland is al bezig met juni en juli .. zelfs met zomervakanties
  • 2 Apr 2020 om 18:37
    Alle grote clubs! Mooi, hier kan de knvb echt niet omheen
  • 2 Apr 2020 om 18:36
    Ik zou gelijk stoppen. Zo veilig staan we niet. Verder wordt er toch waarschijnlijk gespeeld zonder publiek dus zoveel levert het dan ook niet op.
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›