Rutten duidelijk: ''Ben tegen de constructie met Heracles Almelo''

10
Rutten duidelijk: ''Ben tegen de constructie met Heracles Almelo''

Fred Rutten is al enige tijd als adviseur verbonden aan de Raad van Commissarissen van FC Twente. De oud-trainer van de Tukkers stond echter niet achter besluit om de samenwerking met Heracles Almelo op deze manier weer op te pakken.

"Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet tegen de samenwerking op zich in deze regio, maar wel tegen de constructie zoals die nu is aangegaan", zegt Rutten in gesprek met De Twaalfde Man. "FC Twente tien jaar niet meer de bepalende partij van de opleidingen... Verder wil ik er op dit moment niet op ingaan."

Rutten snapt dat FC Twente niet alles zelf kan bepalen. "FC Twente is aan het overleven. Dat doet het met pieken en dalen", geeft hij aan. "Het is financieel een heel moeilijke periode geweest en het zal tijd kosten om daar weer helemaal uit te komen."

N.B.
De vier thuiswedstrijden in maart, april en mei gaan niet door vanwege het coronavirus. Twentefans.nl en TwenteInsite.nl zijn daarom een ludieke actie gestart en hopen dat FC Twente hierdoor niet te veel horeca-inkomsten misloopt. Wil jij alsnog een bedrag voor 'bier en beenham' overmaken? #StortVoorTwente.

U kunt de 'vrije gift' naar boven of beneden bijstellen.

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 4 Apr 2020 om 08:19
    • Quote van 3 Apr 2020 om 17:34
      Oh ja klopt doorlopen bitte
    En mondje dicht
  • 3 Apr 2020 om 21:29
    • Quote van 3 Apr 2020 om 20:13
      Je hebt huichelfrits en huichelfred! Gewoon achteraf gelul van deze nietsnut die al zo vaak bij FC Twente had kunnen beginnen in een functie, maar altijd mosterd na de maaltijd! Lekker oprotten met zijn vriendenkliekje (Van Leeuwen, Bleuming,Ten Voorde en neem de staf ook mee)!!!!
    En je hebt een warrig Tukkertje van 42 die denkt alles te weten van en over Rutten, maar eigenlijk gewoon een gefrustreerde zielenpoot is. Hij baalt er namelijk van dat Rutten tot op heden nog niet officieel gevraagd is door FC Twente om hoofdtrainer te worden. Hij vergeet daarnaast dat dat ook niet zou gaan werken wanneer Tedjen technisch directeur blijft.
  • 3 Apr 2020 om 20:13
    Je hebt huichelfrits en huichelfred! Gewoon achteraf gelul van deze nietsnut die al zo vaak bij FC Twente had kunnen beginnen in een functie, maar altijd mosterd na de maaltijd! Lekker oprotten met zijn vriendenkliekje (Van Leeuwen, Bleuming,Ten Voorde en neem de staf ook mee)!!!!
  • 3 Apr 2020 om 19:32
    • Quote van 3 Apr 2020 om 19:29
      Waarom komt meneer Rutten er nu mee naar buiten. Waarom niet eerder alarmgeslagen.
    De mening van adviseur Rutten in deze is genegeerd waarop Kraantje Pappie en de RVC toch deze imbeciele beslissing hebben genomen.....
  • 3 Apr 2020 om 19:29
    Waarom komt meneer Rutten er nu mee naar buiten. Waarom niet eerder alarmgeslagen.
  • 3 Apr 2020 om 19:20
    Rutten snapt het in elk geval wel
  • 3 Apr 2020 om 17:34
    • Quote van 3 Apr 2020 om 17:33
      Niet zeuren Messi. Doneren en doorlopen alsjeblieft. ;)
    Oh ja klopt doorlopen bitte
  • 3 Apr 2020 om 17:33
    • Quote van 3 Apr 2020 om 17:07
      Met Dit beleid ga je naar de kloten onbegrijpelijk dat het allemaal maar word toegelaten door de RVC bah
    Niet zeuren Messi. Doneren en doorlopen alsjeblieft. ;)
  • 3 Apr 2020 om 17:32
    tuurlijk wie was er hier voor dan...niemand toch..dit geeft echt te denken m.b.t de capaciteiten van ons bestuur..In Almelo lachen ze nu nog elke dag..