Ten Voorde 'stoort zich' aan Verbeek: ''Verwacht reactie FC Twente''

11
Ten Voorde 'stoort zich' aan Verbeek: ''Verwacht reactie FC Twente''

Gertjan Verbeek haalde afgelopen weekend in een interview met de Volkskrant hard uit naar FC Twente. Clubwatcher Leon ten Voorde heeft zich flink gestuurd aan de uitspraken van de oud-trainer van FC Twente.

"Ik stoor me sowieso dat elk medium Verbeek opvoert in deze tijd van corona", vertelt Ten Voorde bij De Ballen Verstand. "Hij is blijkbaar een zeer dankbaar object. Volgende week beginnen alle media weer opnieuw met Verbeek. Hij heeft overal een mening over, maar ik heb me er wel aan gestoord."

Verbeek zei dat er bij FC Twente nog steeds met tonnen werd gesmeten. "Eigenlijk komt wat hij zegt erop neer dat de gemeente belazerd is en daarna pas weer akkoord is gegaan met het herstelplan", duidt Ten Voorde. "In de afspraken die er staan tussen FC Twente en de gemeente Enschede is nooit gerept over salarissen, dus daar hoeft FC Twente geen verantwoording over af te leggen."

"Ik vind het heel makkelijk om weer te gaan roepen en na te gaan trappen, om zomaar weer te roepen dat FC Twente tonnen heeft betaald", vervolgt ten Voorde. "Dan denk ik: kom maar met bewijs dat die spelers bij FC Twente tonnen verdienden en dat de gemeente misleid is. Want dat zegt hij eigenlijk. Ik verwacht eigenlijk nog wel een reactie van FC Twente, want dit nadert wel het randje van laster."

11 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 May 2020 om 14:28
    • Quote van 12 May 2020 om 20:00
      Leon is teveel supporter en te weinig een onafhankelijk journalist. Dit botst. Directie Tubantia zou allang in moeten grijpen, maar gebeurt niet. Jammer, maar onder Joop was dit niet gebeurd.
    Daarom word het tijd voor wisseling van de wacht. Schoonschip bij Twente op Rutten na, is ook schoonschip voor de watchters. Ik zie Leon graag vervangen worden. Doordat hij nu te lang op 1 plek zit, lult hij alles objectief kapot. Het lijkt wel soms puur voor zijn eigen belang. Ik zie hiet niet meer een onafhangkrlijke watcher. Laat stef Verbont het maar overnemen. Tijdelijk lub watcher geweest van Vitesse. Stelt zich netjes onafhankelijk op.
  • 12 May 2020 om 20:05
    • Quote van 12 May 2020 om 20:00
      Leon is teveel supporter en te weinig een onafhankelijk journalist. Dit botst. Directie Tubantia zou allang in moeten grijpen, maar gebeurt niet. Jammer, maar onder Joop was dit niet gebeurd.
    LtV loopt zoals velen achter de feiten aan. We zijn machteloos met z'n allen. Dan krijg je wanhopige verhalen. Als het allemaal goed gaat dan hoor je dit soort dingen veel minder.
  • 12 May 2020 om 20:00
    Leon is teveel supporter en te weinig een onafhankelijk journalist. Dit botst. Directie Tubantia zou allang in moeten grijpen, maar gebeurt niet. Jammer, maar onder Joop was dit niet gebeurd.
  • 12 May 2020 om 19:46
    • Quote van 12 May 2020 om 18:55
      Die arme Leon, die moet zich zo ergeren! Hij weet natuurlijk precies hoe het allemaal zit, hoe je een team bouwt, hoe je coacht hoe je directeur bent... daarom is hij ook journalist - omdat hij precies weet hoe het allemaal moet. Lijkt mij wel heel onwaarschijnlijk dat de club gaat reageren. Wat een onzin.
    Lijkt mij ook. Zowel GJV als LtV lekker laten lullen.
  • 12 May 2020 om 18:57
    Leon lastert al geruime tijd - dus misschien moet de club daar ook eens op reageren. Richard P. Kan ze dan allemaal in één keer aanpakken - wahahah
  • 12 May 2020 om 18:57
    Leon lastert al geruime tijd - dus misschien moet de club daar ook eens op reageren. Richard P. Kan ze dan allemaal in één keer aanpakken - wahahah
  • 12 May 2020 om 18:55
    Die arme Leon, die moet zich zo ergeren! Hij weet natuurlijk precies hoe het allemaal zit, hoe je een team bouwt, hoe je coacht hoe je directeur bent... daarom is hij ook journalist - omdat hij precies weet hoe het allemaal moet. Lijkt mij wel heel onwaarschijnlijk dat de club gaat reageren. Wat een onzin.
  • 12 May 2020 om 18:55
    Die arme Leon, die moet zich zo ergeren! Hij weet natuurlijk precies hoe het allemaal zit, hoe je een team bouwt, hoe je coacht hoe je directeur bent... daarom is hij ook journalist - omdat hij precies weet hoe het allemaal moet. Lijkt mij wel heel onwaarschijnlijk dat de club gaat reageren. Wat een onzin.
  • 12 May 2020 om 18:40
    Ik wens de mensen bij zijn komende club sterkte.
  • 12 May 2020 om 17:56
    En zelf dankbaar de Twente tonnen aanpakken
  • 12 May 2020 om 17:53
    Gert Jan is van het padje af, denk overal een mening te hebben dat hij net als van Gaal dat Rutte het niet goed doet hij kent waarschijnlijk ook het spreekwoord wiens brood men eet wiens woord men spreekt, en vooral niet na gaan trappen na je broodheer ba na wat een klein zielig mannetje.
zaterdag 24 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›