Röseler reageert na vertrek, FC Den Bosch laat Laukart weer gaan

13
Röseler reageert na vertrek, FC Den Bosch laat Laukart weer gaan

Nils Röseler gaat op zoek naar een nieuwe club, zo laat VVV-Venlo weten via de officiële kanalen. De voormalig FC Twente-verdediger, die een belangrijke sterkhouder was in de ploeg van trainer Hans de Koning, is daardoor transfervrij. 

"Ik kan en wil nog niks zeggen over mijn nieuwe bestemming", vertelt Röseler in De Limburger. Of FC Twente belangstelling heeft, is vooralsnog niet bekend. De Tukkers werden eerder dit jaar echter al wel in verband gebracht met Mike te Wierik. Hij vertrekt echter naar Derby County.

Overigens moet ook Alexander Laukart alweer op zoek naar een nieuwe club. De optie in het contract van de Duitse middenvelder, die in 16 wedstrijden maar liefst zes keer scoorde en ook nog eens vier assists gaf, wordt niet gelicht door de Brabanders. FC Twente loopt daardoor een doorverkooppercentage mis. 

13 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 May 2020 om 15:44
    • Quote van 15 May 2020 om 12:12
      Den Bosch kan wel verder met hem willen maar als hij te duur voor ze is dan gaat dat niet en kan ook nog zijn dat hij zelf naar een andere club wil of zijn zaakwaarnemer.
    Ikzeg. Tukker 1965. U heeft een punt. Maar ik wil graag weten wie nu de touwtjes in handen neemt en dan kijken wat er mogelijk is.
  • 15 May 2020 om 14:36
    • Quote van 15 May 2020 om 12:35
      Proberen hem en Robert Mühren op te halen.
    Mühren niet die heeft vaak genoeg in Eredivisie gespeeld en kon het net niet aan Eerste Divisie is hij beter.
  • 15 May 2020 om 13:05
    • Quote van 15 May 2020 om 12:40
      Is nog maar 21 jaar en al behoorlijk wat ervaring. Kan dus nog jaren mee, maar dan moet je hem niet op een backplaats zetten zoals in een recent verleden eens gebeurde. volgens mij is hij nu transfervrij.
    Heeft nu wel veel vlieguren gemaakt, wat ervaring ten goede komt.
  • 15 May 2020 om 12:40
    Is nog maar 21 jaar en al behoorlijk wat ervaring. Kan dus nog jaren mee, maar dan moet je hem niet op een backplaats zetten zoals in een recent verleden eens gebeurde. volgens mij is hij nu transfervrij.
  • 15 May 2020 om 12:35
    Proberen hem en Robert Mühren op te halen.
  • 15 May 2020 om 12:35
    • Quote van 15 May 2020 om 12:30
      Terughalen heeft hier niet een de kans gekregen en prima statistieken bij Den Bosch...
    Lijkt mij ook we moeten ook nog spelers op de bank hebben hij kan ook op meerdere posities en transfervrij.
  • 15 May 2020 om 12:30
    Terughalen heeft hier niet een de kans gekregen en prima statistieken bij Den Bosch...
  • 15 May 2020 om 12:13
    • Quote van 15 May 2020 om 11:57
      Als Den Bosch al niet verder met hem wil, dan komt hij zeker tekort voor Twente.
    Als ik naar de statistieken kijk vraag ik me af waarom Den Bosch van hem af wil. Dit is denk ik eerder een financieel verhaal in de Coronatijd dan een sportief verhaal.
  • 15 May 2020 om 12:13
    • Quote van 15 May 2020 om 11:57
      Als Den Bosch al niet verder met hem wil, dan komt hij zeker tekort voor Twente.
    Als ik naar de statistieken kijk vraag ik me af waarom Den Bosch van hem af wil. Dit is denk ik eerder een financieel verhaal in de Coronatijd dan een sportief verhaal.
  • 15 May 2020 om 12:12
    • Quote van 15 May 2020 om 11:57
      Als Den Bosch al niet verder met hem wil, dan komt hij zeker tekort voor Twente.
    Den Bosch kan wel verder met hem willen maar als hij te duur voor ze is dan gaat dat niet en kan ook nog zijn dat hij zelf naar een andere club wil of zijn zaakwaarnemer.
  • 15 May 2020 om 11:57
    Als Den Bosch al niet verder met hem wil, dan komt hij zeker tekort voor Twente.
  • 15 May 2020 om 11:39
    Laukart had ik nog wel vaker in het 1e elftal willen zien is niet minder dan de spelers die we nu hebben. Deed het tegen Schalke ook goed afgelopen jaar. Berghuis speelde ook weinig bij ons alleen onder Adriaanse en kijk waar hij nu is.
  • 15 May 2020 om 11:06
    Twente loop wel vaker iets mis !