Geniale actie: FC Twente geeft morgen Broodjes Twenteham cadeau

63
Geniale actie: FC Twente geeft morgen Broodjes Twenteham cadeau

FC Twente gaat zaterdagmorgen vanaf 9:00 uur beginnen met de verkoop van de seizoenkaarten en de club uit Enschede laat weten dat de prijzen onveranderd zijn gebleven. De Tukkers hebben bovendien een geniale actie bedacht. 

"In deze bizarre tijden is verlenging zeker niet voor iedereen vanzelfsprekend en dat beseffen we goed", valt te lezen op de clubsite. "De massale oproepen om te verlengen en om af te zien van korting vinden we geweldig, maar we willen meer doen dan enkel onze dank betuigen. We missen jullie en we hebben het idee dat jullie De Grolsch Veste ook wel missen", aldus FC Twente. 

"Toch willen we de start van de verlenging niet ongemerkt voorbij laten gaan", vervolgt men. "Als de supporters niet naar de club mogen, dan komt de club naar haar supporters toe. Daarom zullen we zaterdag met meer dan 50 medewerkers, waaronder een deel van de selectie en andere FC Twente-prominenten door de regio gaan om supporters die zaterdag verlengen direct te bedanken."

"Iedere seizoenkaart of Premium Seat-houder die zaterdag zijn of haar kaart(en) verlengt, krijgt het beroemde broodje Twenteham uit De Grolsch Veste cadeau", verzekert men. "Wij proberen zaterdag bij zoveel mogelijk supporters het broodje te bezorgen (uiteraard op 1,5 meter afstand en de geldende corona-richtlijnen in acht nemende). Iedereen die zaterdag zijn seizoenkaart of Premium Seat verlengt, maar die we niet kunnen bezoeken, ontvangt met de bezorging van de seizoenkaart een coupon om bij de eerstvolgende thuiswedstrijd met publiek, een gratis broodje Twenteham te kunnen halen." 

63 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 May 2020 om 19:55
    FCT heeft gelukkig weer een mening. Staan we altijd op te wachten
  • 16 May 2020 om 18:42
    • Quote van 16 May 2020 om 13:01
      Toch wel leuk als er een speler je er een komt brengen,en als ze straks als er geen publiek in mag en je kunt er een online bestellen ga je het dan doen TC,ik wel,denk dat ze er dan misschien wel 10000 kunnen verkopen,is veel geld voor een club in nood,dus laat ze creatief zijn, elke euro is er een.
    Wat begrijp je niet Ep als ik zeg; dat hele broodje beenham...dat mag de club in zijn bips duwen.....?
  • 16 May 2020 om 13:01
    • Quote van 16 May 2020 om 11:22
      Ik zal uiteindelijk ook wel verlengen pik. Maar dat hele broodje beenham...dat mag de club in zijn bips duwen.....
    Toch wel leuk als er een speler je er een komt brengen,en als ze straks als er geen publiek in mag en je kunt er een online bestellen ga je het dan doen TC,ik wel,denk dat ze er dan misschien wel 10000 kunnen verkopen,is veel geld voor een club in nood,dus laat ze creatief zijn, elke euro is er een.
  • 16 May 2020 om 11:22
    • Quote van 16 May 2020 om 10:24
      Ik wel TC maar sommigen hier zijn al weer in de wolken door de propoganda machine, en zijn totaal van het padje, blind vertrouwen dat er een goede TD en/of Trainer komt. Nou duurt gewoon te lang en verleng hoor, maar sommigen hier zijn helemaal in de wolken met hun broodje ham:-)))) gewoon zielig maar vooral doorlopen en mond dichthouden .
    Ik zal uiteindelijk ook wel verlengen pik. Maar dat hele broodje beenham...dat mag de club in zijn bips duwen.....
  • 16 May 2020 om 10:24
    • Quote van 16 May 2020 om 09:17
      Ik ga ook nog niet verlengen zolang trainer en TD niet bekend zijn.

      De kraan van Kraan moet maar wat sneller stromen want ik wil niet meer voor de gek gehouden worden.....
    Ik wel TC maar sommigen hier zijn al weer in de wolken door de propoganda machine, en zijn totaal van het padje, blind vertrouwen dat er een goede TD en/of Trainer komt. Nou duurt gewoon te lang en verleng hoor, maar sommigen hier zijn helemaal in de wolken met hun broodje ham:-)))) gewoon zielig maar vooral doorlopen en mond dichthouden .
  • 16 May 2020 om 09:20
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Vorig jaar was toch ook een soort korting wat je kreeg? Heb je die mogelijk vergeten mee te rekenen? Ik vraag maar
  • 16 May 2020 om 09:17
    Ik ga ook nog niet verlengen zolang trainer en TD niet bekend zijn.

    De kraan van Kraan moet maar wat sneller stromen want ik wil niet meer voor de gek gehouden worden.....
  • 16 May 2020 om 09:15
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Je hoeft niet te verlengen.


    Ben je het niet eens? Gewoon NIET verlengen.......
  • 16 May 2020 om 09:06
    Verlengd met optie 1
  • 16 May 2020 om 09:05
    Ik verleng vandaag ook nog niet, fuck dat broodje beenham! Ik wil eerst duidelijkheid over de trainer en td, deze afwachtendheid hoor ik bij veel mensen. Wij als supporters hebben onze trouw bewezen in alle voorgaande jaren, Twente nu zijn jullie aan zet!
  • 16 May 2020 om 08:34
    • Quote van 15 May 2020 om 23:14
      Broodje beenham wordt onze redding. Wie had dat ooit gedacht?
    Pfff verwacht echt geen massaal verlenging vandaag. Hoor niet anders dan dan supporters wachten tot dat er een td en trainer is. En dat zijn supporters die al jaren een seizoenskaart hebben en echte vak p kerels. Ze zijn het zat het wanbeleid
  • 16 May 2020 om 08:19
    • Quote van 16 May 2020 om 08:07
      Jubilea hoeft van mij ook niet. Maar een helpende hand voor een trouwe supporter die door omstandigheden niet mobiel is, is m.i. onverkoopbaar. Daar hoor je als club gewoon over mee te denken. Wat is het volgende? Geen rolstoelplekken meer in het stadion?
    De liften worden vrij gehouden voor Bobo's. Betaal je genoeg....dan mag je met de lift.


    De mensen die slecht ter been zijn, die wil de club op de onderste ring hebben. Die bestormen namelijk geen bestuurskamer....en die rennen ook het veld niet op bij een kampioenschap. Dat verklaart dus waarom de club zo dwars gaat liggen. ;)
  • 16 May 2020 om 08:07
    • Quote van 15 May 2020 om 21:00
      Twente schijt haar supporters gewoon in pet Boes.....


      Hetzelfde geldt inzake jubilea. 12,5 jaar lid....25 jaar lid....40 jaar lid of zelfs 50 jaren achtereenvolgend een SCC? Het boeit FC Twente geen ruk. Zij zetten deze jubilea echt niet in het zonnetje met een mooi cadeau als dank......
    Jubilea hoeft van mij ook niet. Maar een helpende hand voor een trouwe supporter die door omstandigheden niet mobiel is, is m.i. onverkoopbaar. Daar hoor je als club gewoon over mee te denken. Wat is het volgende? Geen rolstoelplekken meer in het stadion?
  • 15 May 2020 om 23:14
    Broodje beenham wordt onze redding. Wie had dat ooit gedacht?
  • 15 May 2020 om 22:49
    • Quote van 15 May 2020 om 21:46
      We weten het allemaal niet. Ook niet waar ze het geld vandaan toveren. Nieuwe spelers nodig, nieuwe TD, nieuwe assistent en dat terwijl er dit jaar zon 4 miljoen schade is (was eerst 2 miljoen) De spelers leggen er 250.000 bij. Per maand, per week, per jaar?
      Niemand weet het.
      Het lijkt net alsof nu alles opeens kan en dat terwijl we in coronacrisis verkeren.
      Het slechte nieuws moet nog komen maar eerst even geld uit de tukken kloppen. Dan is dat vast binnen. Volgend jaar wordt hetzelfde verhaal.
      Dit jaar hadden ze al geen geld om fantsoenlijke spelers te halen en staf.
      Waar komt opeens al het geld vandaan?
    Er zijn wat dure contracten afgelopen volgens mij,Ik denk dat ze daar wat ruimte halen. En in deze tijd kosten spelers minder en krijgen minder betaald. Daar is dus ook ruimte. En bij andere clubs word natuurlijk het een en ander aan spelers afgestoten. Je moet dus nu een slimme TD In huis halen om een betere selectie samen te stellen.
  • 15 May 2020 om 22:44
    • Quote van 15 May 2020 om 22:28
      Prima vraag
    Ans kom er maar in. Dit is een vraag voor jou denk ik.
  • 15 May 2020 om 22:33
    • Quote van 15 May 2020 om 21:46
      We weten het allemaal niet. Ook niet waar ze het geld vandaan toveren. Nieuwe spelers nodig, nieuwe TD, nieuwe assistent en dat terwijl er dit jaar zon 4 miljoen schade is (was eerst 2 miljoen) De spelers leggen er 250.000 bij. Per maand, per week, per jaar?
      Niemand weet het.
      Het lijkt net alsof nu alles opeens kan en dat terwijl we in coronacrisis verkeren.
      Het slechte nieuws moet nog komen maar eerst even geld uit de tukken kloppen. Dan is dat vast binnen. Volgend jaar wordt hetzelfde verhaal.
      Dit jaar hadden ze al geen geld om fantsoenlijke spelers te halen en staf.
      Waar komt opeens al het geld vandaan?
    Ik weet het ook niet scorp, ik weet het ook niet meer.....openheid en transparantie waren toch de toverwoorden?
  • 15 May 2020 om 22:28
    • Quote van 15 May 2020 om 21:34
      Nee de echte supporters zijn niet blind en laten zich niet keer op keer naaien. Het is een keer klaar! Broodje beenham my ass, we worden gewoon aan het lijntje gehouden. De vraag die mij het meeste bezig houd is of de Noabers 100% achter Paul vd Kraan staan?
    Prima vraag
  • 15 May 2020 om 21:46
    • Quote van 15 May 2020 om 21:34
      Nee de echte supporters zijn niet blind en laten zich niet keer op keer naaien. Het is een keer klaar! Broodje beenham my ass, we worden gewoon aan het lijntje gehouden. De vraag die mij het meeste bezig houd is of de Noabers 100% achter Paul vd Kraan staan?
    We weten het allemaal niet. Ook niet waar ze het geld vandaan toveren. Nieuwe spelers nodig, nieuwe TD, nieuwe assistent en dat terwijl er dit jaar zon 4 miljoen schade is (was eerst 2 miljoen) De spelers leggen er 250.000 bij. Per maand, per week, per jaar?
    Niemand weet het.
    Het lijkt net alsof nu alles opeens kan en dat terwijl we in coronacrisis verkeren.
    Het slechte nieuws moet nog komen maar eerst even geld uit de tukken kloppen. Dan is dat vast binnen. Volgend jaar wordt hetzelfde verhaal.
    Dit jaar hadden ze al geen geld om fantsoenlijke spelers te halen en staf.
    Waar komt opeens al het geld vandaan?
  • 15 May 2020 om 21:34
    • Quote van 15 May 2020 om 20:45
      De echte supporters staan op nu zie ik al.
    Nee de echte supporters zijn niet blind en laten zich niet keer op keer naaien. Het is een keer klaar! Broodje beenham my ass, we worden gewoon aan het lijntje gehouden. De vraag die mij het meeste bezig houd is of de Noabers 100% achter Paul vd Kraan staan?
  • 15 May 2020 om 21:00
    • Quote van 15 May 2020 om 20:44
      Heel beschamend! Zulke trouw moet gekoesterd worden.
    Twente schijt haar supporters gewoon in pet Boes.....


    Hetzelfde geldt inzake jubilea. 12,5 jaar lid....25 jaar lid....40 jaar lid of zelfs 50 jaren achtereenvolgend een SCC? Het boeit FC Twente geen ruk. Zij zetten deze jubilea echt niet in het zonnetje met een mooi cadeau als dank......
  • 15 May 2020 om 20:57
    • Quote van 15 May 2020 om 20:52
      Ik verleng wel Tc maar dat broodje mogen ze houden of aan een goed doel geven, en als ze me gewoon weer in de zeik nemen, zweer ik bij deze dat ik beide kaarten verbrand voor bij de ingang van het stadion. En dat meen ik oprecht!!!
    Ik verleng ook, maar wel met optie 3. Ik geef niets meer kado. En dat broodje beenham, dat mag Twente in zijn reet schuiven want het is schandalig en lachwekkend tegelijk nadat we sinds 2013 al enorm in de zeik worden genomen qua entertainment in de Veste.
  • 15 May 2020 om 20:52
    • Quote van 15 May 2020 om 20:05
      Fuck off met dat ene broodje beenham.

      Optie 3 blijft staan en ik wil mijn knaken over de gemiste wedstrijden van het afgelopen seizoen terug. Alles is lang genoeg over onze ruggen gegaan.
    Ik verleng wel Tc maar dat broodje mogen ze houden of aan een goed doel geven, en als ze me gewoon weer in de zeik nemen, zweer ik bij deze dat ik beide kaarten verbrand voor bij de ingang van het stadion. En dat meen ik oprecht!!!
  • 15 May 2020 om 20:45
    • Quote van 15 May 2020 om 20:05
      Fuck off met dat ene broodje beenham.

      Optie 3 blijft staan en ik wil mijn knaken over de gemiste wedstrijden van het afgelopen seizoen terug. Alles is lang genoeg over onze ruggen gegaan.
    De echte supporters staan op nu zie ik al.
  • 15 May 2020 om 20:44
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Heel beschamend! Zulke trouw moet gekoesterd worden.
  • 15 May 2020 om 20:05
    • Quote van 15 May 2020 om 17:19
      Tot wanneer kunnen jaarkaart houders hun plek terug kopen?
    Tot bekend is dat zij niet meer verlengen.....
  • 15 May 2020 om 20:05
    Fuck off met dat ene broodje beenham.

    Optie 3 blijft staan en ik wil mijn knaken over de gemiste wedstrijden van het afgelopen seizoen terug. Alles is lang genoeg over onze ruggen gegaan.
  • 15 May 2020 om 19:20
    • Quote van 15 May 2020 om 17:38
      Is dit een anti-twente forum?
    Realistisch Twente forum, kinderspeeltuin forum moet je maar ff zoeken misschien bij de kids club???
  • 15 May 2020 om 17:38
    Is dit een anti-twente forum?
  • 15 May 2020 om 17:31
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Mijn moeder is ook slecht ter been en krijgt zonder problemen een liftkaart. Vorig jaar belde Twente zelfs over de verlenging van de liftkaart.
  • 15 May 2020 om 17:19
    Tot wanneer kunnen jaarkaart houders hun plek terug kopen?
  • 15 May 2020 om 16:03
    • Quote van 15 May 2020 om 15:56
      Bij jou komt Tim H langs hahaha trap hem over het plein heen Jadie bij de halve maan door de steeg de stad uut :))
    Whaha wat zal ik schoppen Messi vot, dr uut, pats noem klap haha keerl maar wat een actie weer ..... pfff
  • 15 May 2020 om 15:57
    • Quote van 15 May 2020 om 15:55
      Gratis??? Ik ga mooi kaarten en paar borrels nemen dan lig ik morgen in coma en dan wakker bellen voor broodje ham??? Nee geef mij maar nieuwe TD en trainer bericht, dan mogen die broodjes worden uitgedeeld onder de minder bedeelden. Fair toch?
    Heel fair en recht voor de raap. Zouden meer mensen moeten doen maar ja dan staan ze allemaal op de achterste benen en ben je niet sociaal.
  • 15 May 2020 om 15:56
    • Quote van 15 May 2020 om 15:49
      Ik hoef dat broodje ham niet ik wil een nieuwe TD/Trainer, en selectie brengt het rond? We hebben nig amper spelers, kom maar met nieuws over TD en Trainer!!
    Bij jou komt Tim H langs hahaha trap hem over het plein heen Jadie bij de halve maan door de steeg de stad uut :))
  • 15 May 2020 om 15:55
    • Quote van 15 May 2020 om 15:51
      Gratis Ja Die.
      hahahahaha
    Gratis??? Ik ga mooi kaarten en paar borrels nemen dan lig ik morgen in coma en dan wakker bellen voor broodje ham??? Nee geef mij maar nieuwe TD en trainer bericht, dan mogen die broodjes worden uitgedeeld onder de minder bedeelden. Fair toch?
  • 15 May 2020 om 15:51
    • Quote van 15 May 2020 om 15:49
      Ik hoef dat broodje ham niet ik wil een nieuwe TD/Trainer, en selectie brengt het rond? We hebben nig amper spelers, kom maar met nieuws over TD en Trainer!!
    Gratis Ja Die.
    hahahahaha
  • 15 May 2020 om 15:49
    Ik hoef dat broodje ham niet ik wil een nieuwe TD/Trainer, en selectie brengt het rond? We hebben nig amper spelers, kom maar met nieuws over TD en Trainer!!
  • 15 May 2020 om 15:38
    • Quote van 15 May 2020 om 12:54
      Zit je met smart te wachten op een td , krijg je eindelijk dat persbericht ... staat er iets met een broodje beenham Zucht
    Inderdaad wat een amateuristisch clubje zijn we aan het worden. Straks nog zaklopen en koekhappen op het parkeerterrein.
  • 15 May 2020 om 15:32
    • Quote van 15 May 2020 om 15:19
      Pappen en nathouden, aan het lijntje houden, voor de gek houden, verlengen en doorlopen, blijven spekken......trieste gewaarwording.
    Doei!
  • 15 May 2020 om 15:32
    • Quote van 15 May 2020 om 15:24
      Ikzeg. Messi. Zie ik u nog terug. Of wacht u nog af. Ik blijf verlengen dat zeker. En ik kom ook gewoon zelf weer met mijn begeleider. Want die ccc en ted en holcher en bijna de hele technische staf is hoppa. Nu hoop ik messi dat er eindelijk iemand komt zo als die hans uit oostduitsland.
    Zeker kom ik ik terug. Morgenvroeg word er verlengd.
  • 15 May 2020 om 15:24
    • Quote van 15 May 2020 om 15:06
      En Twentefans maar actie houden voor de gemiste catering kosten. Je zal maar betaald hebben :)) hoe veel is er eigenlijk binnen geharkt TWENTEFANS
    Ikzeg. Messi. Zie ik u nog terug. Of wacht u nog af. Ik blijf verlengen dat zeker. En ik kom ook gewoon zelf weer met mijn begeleider. Want die ccc en ted en holcher en bijna de hele technische staf is hoppa. Nu hoop ik messi dat er eindelijk iemand komt zo als die hans uit oostduitsland.
  • 15 May 2020 om 15:19
    • Quote van 15 May 2020 om 14:11
      Geniale actie. Broodje Beenham.
      Als het geld eenmaal binnen is, hoor je ze een jaar lang niet meer. Altijd in mei dit soort gelul en geslijm.
    Pappen en nathouden, aan het lijntje houden, voor de gek houden, verlengen en doorlopen, blijven spekken......trieste gewaarwording.
  • 15 May 2020 om 15:12
    • Quote van 15 May 2020 om 14:53
      Goed idee , SCC van €500 op de korte zijde. 17 eredivisie wedstrijden + KNVB beker. Elke wedstrijd incl. 2 halve liters en een broodje beenham
    Doe mij maar 4 halve liters in plaats van beenham.
  • 15 May 2020 om 15:06
    En Twentefans maar actie houden voor de gemiste catering kosten. Je zal maar betaald hebben :)) hoe veel is er eigenlijk binnen geharkt TWENTEFANS
  • 15 May 2020 om 14:53
    • Quote van 15 May 2020 om 14:41
      Breng mij er elke wedstrijd een paar met een bak bier er bij dan mag de prijs van mijn kaarten ook flink omhoog
    Goed idee , SCC van €500 op de korte zijde. 17 eredivisie wedstrijden + KNVB beker. Elke wedstrijd incl. 2 halve liters en een broodje beenham
  • 15 May 2020 om 14:41
    Breng mij er elke wedstrijd een paar met een bak bier er bij dan mag de prijs van mijn kaarten ook flink omhoog
  • 15 May 2020 om 14:11
    Geniale actie. Broodje Beenham.
    Als het geld eenmaal binnen is, hoor je ze een jaar lang niet meer. Altijd in mei dit soort gelul en geslijm.
  • 15 May 2020 om 13:47
    • Quote van 15 May 2020 om 12:54
      Superactie van onze club, de jaarkaarten zullen snel verkocht zijn, daar kun je op wachten
    Onder normale omstandigheden zeer zeker een goed idee. Maar de gemiddelde jaarkaarthouder zal zich nog wel een paar keer bedenken of hij onder de huidige omstandigheden wel een jaarkaart gaat aanschaffen. Het is maar de vraag wanneer je weer het stadion in mag. De laatste 4 wedstrijden van het afgelopen seizoen cadeau doen vind ik al meer dan voldoende en daar gaat voor mij echt geen wedstrijd bijkomen. Wat ik al eerder schreef, de liefde kan niet eeuwig van één kant blijven komen. Dat broodje beenham ten spijt.
  • 15 May 2020 om 13:43
    • Quote van 15 May 2020 om 12:48
      Zij al excuus
    ,-)
  • 15 May 2020 om 13:08
    • Quote van 15 May 2020 om 12:57
      Keep on dreaming......
    zou dat even willen vertalen... ?
  • 15 May 2020 om 13:06
    Breaking nieuws, ik dacht dat is misschien wel een nieuwe trainer/td, maar helaas het mocht (nog) niet zo zijn !
  • 15 May 2020 om 12:57
    • Quote van 15 May 2020 om 12:54
      Superactie van onze club, de jaarkaarten zullen snel verkocht zijn, daar kun je op wachten
    Keep on dreaming......
  • 15 May 2020 om 12:54
    • Quote van 15 May 2020 om 12:52
      Is dat het enige wat die miljonairs konden verzinnen. Een broodje beenham langs brengen. Laten de spelers een maand of 3 loon inleveren. Wordt nu echt wel een zoetsappig clubje zo. Straks krijgt iedereen op de tribune een papieren klapper.
    Zit je met smart te wachten op een td , krijg je eindelijk dat persbericht ... staat er iets met een broodje beenham Zucht
  • 15 May 2020 om 12:54
    Superactie van onze club, de jaarkaarten zullen snel verkocht zijn, daar kun je op wachten
  • 15 May 2020 om 12:52
    Is dat het enige wat die miljonairs konden verzinnen. Een broodje beenham langs brengen. Laten de spelers een maand of 3 loon inleveren. Wordt nu echt wel een zoetsappig clubje zo. Straks krijgt iedereen op de tribune een papieren klapper.
  • 15 May 2020 om 12:48
    • Quote van 15 May 2020 om 12:45
      Lees dan de vet gedrukte 1e alinea nog even.
    Zij al excuus
  • 15 May 2020 om 12:45
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Lees dan de vet gedrukte 1e alinea nog even.
  • 15 May 2020 om 12:44
    Ik verleng pas als er perspectief wordt geboden en dan ligt mijn voorkeur bij keuzeoptie 3.
  • 15 May 2020 om 12:44
    • Quote van 15 May 2020 om 12:43
      Lees de eerste 2 zinnen...
    Mijn excuus
  • 15 May 2020 om 12:44
    BREAKING! BREAKING! BREAKING! PUSHBERICHT!!!
  • 15 May 2020 om 12:43
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Lees de eerste 2 zinnen...
  • 15 May 2020 om 12:43
    • Quote van 15 May 2020 om 12:40
      Geniale actie?? Geef ons een td en trainer!
    Nog even geduld
  • 15 May 2020 om 12:40
    Geniale actie?? Geef ons een td en trainer!
zaterdag 31 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›