Verbeek wijst op Ten Voorde en sponsors: ''Bij voorbaat kansloos''

24
Verbeek wijst op Ten Voorde en sponsors: ''Bij voorbaat kansloos''

FC Twente moet door het vertrek van Ted van Leeuwen en Gonzalo Garcia op zoek naar een nieuwe technisch directeur en hoofdtrainer, maar Gertjan Verbeek gaat voorlopig waarschijnlijk niet (meer) aan de slag bij de club uit Enschede. 

"Ik denk dat dat heel gevoelig ligt", legt hij uit op de website van RTV Oost. "Daar moeten heel wat beren op de weg opgeruimd worden. Ik denk niet dat het slim is om mij daarvoor proberen te strikken. Daar ligt teveel oud zeer. Nog niet eens zozeer van mij naar Twente toe, maar ik denk meer bij de supporters, bij de sponsors, bij Leon ten Voorde. Ik denk dat je dan bij voorbaat kansloos bent", aldus Verbeek. 

"Twente is wel van jongs af aan mijn club geweest, daar ben ik vroeger supporter van geweest", legt de oefenmeester uit. "Het is een club waar ik een binding mee heb en als het niet goed gaat, zou ik daar graag iets voor willen doen. Ik heb een aantal keren de kans gekregen om er iets te gaan doen, dat is er toen niet van gekomen", blikt Verbeek terug.

"Dat was in het tijdperk Joop Munsterman", verklapt hij. "Nu was het zover dat het wel gebeurde en door wat tegenvallende resultaten en de chaotische toestanden bij Twente, ook financieel gezien, was het niet rendabel en moest ik daar na vijf maanden alweer vertrekken. Dat vond ik wel heel jammer", besluit Verbeek. 

24 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 30 May 2020 om 22:56
    • Quote van 30 May 2020 om 22:38
      ten Voorde haalt geen trainers onder uit. Dat doen deze zelf.Je moet bij de RvC zijn met als adviseur Fredje, die niet in staat zijneen trainer met daadkracht aan te stellen.Na Schreuder die weg gepest is, kwamen, Hake, Verbeek, Pusic en Garcia.Geen trainers, persoonlijkheden, die de kwaliteit hebben zich staande te houden in het wespennest FC Twente. Iedereen wil daar voor het zeggen hebben met als resultaat dat niemand het aan kan en snel weg is.
      Daarnaast is de achterban zeer kritisch, die een trainer al zeer snel afkraakt. Alleen van Gaal zou zich staande houden maar het zou mijn keus niet zijn.
    Fred R heeft een vinger in de pap daar ben ik van overtuigd, sommigen hier hebben blindelings vertrouwen in Fred R, nou ik niet, voor geen meter.
  • 30 May 2020 om 22:38
    ten Voorde haalt geen trainers onder uit. Dat doen deze zelf.Je moet bij de RvC zijn met als adviseur Fredje, die niet in staat zijneen trainer met daadkracht aan te stellen.Na Schreuder die weg gepest is, kwamen, Hake, Verbeek, Pusic en Garcia.Geen trainers, persoonlijkheden, die de kwaliteit hebben zich staande te houden in het wespennest FC Twente. Iedereen wil daar voor het zeggen hebben met als resultaat dat niemand het aan kan en snel weg is.
    Daarnaast is de achterban zeer kritisch, die een trainer al zeer snel afkraakt. Alleen van Gaal zou zich staande houden maar het zou mijn keus niet zijn.
  • 16 May 2020 om 07:27
    • Quote van 15 May 2020 om 15:00
      Met ten Voorde snap ik wel. Die haalt elke trainer onderuit
    Klopt helemaal, ten Voorde heeft alleen maar een bestaansrecht als het negatief over FC Twente schrijft
  • 15 May 2020 om 22:29
    • Quote van 15 May 2020 om 15:00
      Met ten Voorde snap ik wel. Die haalt elke trainer onderuit
    Twn voordecwas heel lang positief over garcia, maar werd op een gegeven moment net als veel supporters negatief. Het is lastig iets positiefs te schrijven als er alleen maar zooibopvhet veld staat
  • 15 May 2020 om 20:05
    • Quote van 15 May 2020 om 19:37
      Ik hoop toch niet dat ze voor Maaskant of Ron Jans gaan, die passen niet bij Twente en zijn allebei een maatje te klein
    Haha Ron Jans een maatje te klein? We mogen god op onze blootje knietjes danken als hij hierop an komt. Jij verwacht dat er nog een grotere naam komt? Haha dat zal dan straks vies tegen vallen.
  • 15 May 2020 om 19:37
    Ik hoop toch niet dat ze voor Maaskant of Ron Jans gaan, die passen niet bij Twente en zijn allebei een maatje te klein
  • 15 May 2020 om 18:09
    • Quote van 15 May 2020 om 15:35
      Open sollicitatie van Gert-jan Verbeek ? !
    Idd. Met daarbij de mededeling dat iedereen die het niet met hem eens is de bek kan houden of op mag rotten.
  • 15 May 2020 om 15:49
    • Quote van 15 May 2020 om 15:00
      NOOIT meer beerntjes!!!
    Ben je een vriendje van Verbeek, Scorpio?
  • 15 May 2020 om 15:35
    Open sollicitatie van Gert-jan Verbeek ? !
  • 15 May 2020 om 15:20
    • Quote van 15 May 2020 om 14:09
      Verbeek mag het nog wel een keer proberen van mij. Maar hij heeft gelijk. Kansloos in een organisatie zoals FC Twente. Zolang er geen eenheid is en men achter elkanders rug zit te lullen moet je het lekker laten passeren. Je kunt alleen maar schade oplopen.
    Ik sluit mij hier bij aan. Misschien dat hij het als te wel aardig het kunnen doen. Hij is wel een tukker en dat willen we graag. Maar ja hier zijn enkele supporters snel in de wiek geschoten;-)
  • 15 May 2020 om 15:19
    • Quote van 15 May 2020 om 14:51
      Als ze straks maar niet met een flapdrol als Wiljan Vloet of Foeke Booy aan komen pakken want dan verleng ik gewoon niet meer. Ik wil nu ook een die nieuwe ingeslagen weg terugzien aan de td en de nieuwe trainer
    Ikzeg. Ez. Er moet nu inderdaad eindelijk iemand komen die precies weet hoe het werkt en niet meer en niet minder. Voor mij is Ron de man die het kan.
  • 15 May 2020 om 15:05
    Ga lekker terug naar die Kangeroe s
  • 15 May 2020 om 15:00
    • Quote van 15 May 2020 om 14:30
      NOOIT meer Verbeek!!!
    NOOIT meer beerntjes!!!
  • 15 May 2020 om 15:00
    Met ten Voorde snap ik wel. Die haalt elke trainer onderuit
  • 15 May 2020 om 14:51
    Als ze straks maar niet met een flapdrol als Wiljan Vloet of Foeke Booy aan komen pakken want dan verleng ik gewoon niet meer. Ik wil nu ook een die nieuwe ingeslagen weg terugzien aan de td en de nieuwe trainer
  • 15 May 2020 om 14:50
    Gelukkig, het ligt weer aan iedereen behalve meneer Verbeek. Hij lijd aan dezelfde arrogantie en ziekte als van Gaal. Verbeek staat alleen nog niet zo te schreeuwen op een balkon.
  • 15 May 2020 om 14:30
    • Quote van 15 May 2020 om 14:21
      Laat Verbeek het ma doen hij had altijd praatjes en kan hij ook zijn Twente hard laaten spreken en miss dat hij Fred nog om kan praten dan heb je het helemaal mooi voor elkaar
    NOOIT meer Verbeek!!!
  • 15 May 2020 om 14:27
    • Quote van 15 May 2020 om 14:14
      Ben nu wel benieuwd met welke TD ze lang bezig waren en schijnt vandaag te zijn afgeketst.
    Ja, vreemd deze week zou het naar buiten komen. Heb er niet over nagedacht wie een goede TD zou zijn. Hopelijk iemand met ervaring en iemand die hart voor FC Twente heeft. Weet hoe je geld kun maken.
    Ted van Leeuwen. man man, hoe wanhopig ben je dan zeg.
  • 15 May 2020 om 14:21
    Laat Verbeek het ma doen hij had altijd praatjes en kan hij ook zijn Twente hard laaten spreken en miss dat hij Fred nog om kan praten dan heb je het helemaal mooi voor elkaar
  • 15 May 2020 om 14:21
    Laat Verbeek het ma doen hij had altijd praatjes en kan hij ook zijn Twente hard laaten spreken en miss dat hij Fred nog om kan praten dan heb je het helemaal mooi voor elkaar
  • 15 May 2020 om 14:20
    • Quote van 15 May 2020 om 14:14
      Ben nu wel benieuwd met welke TD ze lang bezig waren en schijnt vandaag te zijn afgeketst.
    Dat het is afgeketst maar jij er van , alleen omdat er geen updates meer worden gegeven. Geduld is een schone zaak
  • 15 May 2020 om 14:14
    • Quote van 15 May 2020 om 14:09
      Verbeek mag het nog wel een keer proberen van mij. Maar hij heeft gelijk. Kansloos in een organisatie zoals FC Twente. Zolang er geen eenheid is en men achter elkanders rug zit te lullen moet je het lekker laten passeren. Je kunt alleen maar schade oplopen.
    Ben nu wel benieuwd met welke TD ze lang bezig waren en schijnt vandaag te zijn afgeketst.
  • 15 May 2020 om 14:09
    Verbeek mag het nog wel een keer proberen van mij. Maar hij heeft gelijk. Kansloos in een organisatie zoals FC Twente. Zolang er geen eenheid is en men achter elkanders rug zit te lullen moet je het lekker laten passeren. Je kunt alleen maar schade oplopen.
  • 15 May 2020 om 14:05
    Jij gaat ook niet gevraagd worden. Dus dat probleem is snel opgelost.