'Hartverwarmende actie' FC Twente: ''Toch echt wel bijzonder''

18
'Hartverwarmende actie' FC Twente: ''Toch echt wel bijzonder''

Ruim 10.000 FC Twente-fans hebben op het moment van schrijven alweer hun seizoenkaart verlengd. Fardau Wagenaar is vol lof over het geniale 'beenham-plan' van de Tukkers. 

"Ik vond het een hartverwarmende actie. Maar FC Twente is ook zo'n rare club. Het is een club met zoveel mixed emotions", liet ze maandag weten in de podcast van Tubantia. "Aan de ene kant is het allemaal geweldig en staan ze allemaal achter de club en aan de andere kant is er altijd weer gedoe rondom trainer en directeuren. Maar ik vind het toch echt wel bijzonder", aldus Wagenaar.

Leon ten Voorde vult haar aan. "De liefde komt enorm van één kant", constateert hij. "Het is een heel moeilijk liefdesleven dat ze hebben met elkaar. Aan de ene kant verwacht je het ook wel omdat dit wel bij deze club past. Maar het blijft bijzonder. We moeten oppassen met het woordje uniek, maar het is heel erg bijzonder dat dit in deze tijd gebeurt. Het zeg ook wel wat over de potentie van deze club." 

18 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 May 2020 om 08:57
    • Quote van 22 May 2020 om 08:12
      En dan Hennik....aan jou denken?


      Leg eens uit dan waarom Fardau door haar functioneren de positie bij de club onmogelijk heeft gemaakt....en waarom...en in welk opzicht Leon dezelfde domme fouten maakt?
    Ach, stakker, als een club, een bedrijf of instantie nieuws heeft te melden kunnen zij daar een voorkeur voor aangeven wie het nieuws als eerste mag melden. Echter, ...Tubantia heeft gelet op al het nep nieuws en negatieve publicaties die gun factor niet (meer). Die gun factor gaat aan de Tubantia voorbij.
  • 22 May 2020 om 08:12
    • Quote van 22 May 2020 om 05:41
      Kijk eens in de spiegel ???
    En dan Hennik....aan jou denken?


    Leg eens uit dan waarom Fardau door haar functioneren de positie bij de club onmogelijk heeft gemaakt....en waarom...en in welk opzicht Leon dezelfde domme fouten maakt?
  • 22 May 2020 om 05:41
    • Quote van 20 May 2020 om 21:46
      Omdat zij kritisch was en Leon ook?


      Jij bent echt niet pluis, maar dat was bekend.....
    Kijk eens in de spiegel ???
  • 20 May 2020 om 21:46
    • Quote van 20 May 2020 om 13:34
      Truusje heeft door haar functioneren de positie bij de club onmogelijk gemaakt. Leo maakt dezelfde domme fouten
    Omdat zij kritisch was en Leon ook?


    Jij bent echt niet pluis, maar dat was bekend.....
  • 20 May 2020 om 13:34
    Truusje heeft door haar functioneren de positie bij de club onmogelijk gemaakt. Leo maakt dezelfde domme fouten
  • 20 May 2020 om 13:31
    • Quote van 20 May 2020 om 08:48
      Loop niet zo te janken man, het enige dat jij hier kunt is de boel afzeiken. Onderbouw je mening is ipv altijd te janken.
    lol
  • 20 May 2020 om 10:52
    • Quote van 20 May 2020 om 09:34
      Ach kijk, daar is Hennik het sprekende peerd weer.


      Toen wij allen in de polonaise achter Joop aan huppelden, was Fardau al kritisch waar al dat geld toch vandaan kwam voor spelers zoals Tadic en Corona. Toen wij allen in de polonaise achter Joop aan huppelden vertrouwde zij die hele constructie met Doyen al niet, en begon zij Joop lastige vragen te stellen.


      Wat ik hier uitkraam hinnikende Hennik....dat zijn gewoon de feiten. Joop ging Fardau zelfs de toegang als clubwatcher ontzeggen omdat zij niet in de polonaise achter Joop aan huppelde.....
    Een kleine aanvulling nog: ook stelde zij de 'Felipe Gutiérrez constructie' aan de kaak die Joop uit de grond had gestampt, en waarvan hij en Aldo eigenaar waren.....
  • 20 May 2020 om 09:34
    • Quote van 20 May 2020 om 08:27
      Dat is gewoon Piet praat wat jij daar uitkraamt, volgens mij ben je uit op een vaste verkering met Truusje,...
    Ach kijk, daar is Hennik het sprekende peerd weer.


    Toen wij allen in de polonaise achter Joop aan huppelden, was Fardau al kritisch waar al dat geld toch vandaan kwam voor spelers zoals Tadic en Corona. Toen wij allen in de polonaise achter Joop aan huppelden vertrouwde zij die hele constructie met Doyen al niet, en begon zij Joop lastige vragen te stellen.


    Wat ik hier uitkraam hinnikende Hennik....dat zijn gewoon de feiten. Joop ging Fardau zelfs de toegang als clubwatcher ontzeggen omdat zij niet in de polonaise achter Joop aan huppelde.....
  • 20 May 2020 om 08:48
    • Quote van 20 May 2020 om 08:27
      Dat is gewoon Piet praat wat jij daar uitkraamt, volgens mij ben je uit op een vaste verkering met Truusje,...
    Loop niet zo te janken man, het enige dat jij hier kunt is de boel afzeiken. Onderbouw je mening is ipv altijd te janken.
  • 20 May 2020 om 08:27
    • Quote van 20 May 2020 om 07:38
      Ik heb wel respect voor Fardau. Zij had in de tijd van Joop al heel snel door dat er zaken niet klopten en/of dat er een luchtje aan zat. Dat vond Joop niet leuk en natuurlijk ontkende hij alles heel stellig. Uiteindelijk had Fardau gelijk.

      Een hartverwarmende actie inderdaad, maar zonder de Corona perikelen was deze actie nooit uit de klei getrokken. Ik zie het meer als een soort van wanhoop vanuit de club. Ook de opties die je kunt kiezen....eigenlijk schandalig als je ziet hoeveel euries er al over de rug van de supporters en sponsoren is 'gedoneerd' aan de club, want daar hebben we flink weinig voor terug gekregen sinds 2013.....
    Dat is gewoon Piet praat wat jij daar uitkraamt, volgens mij ben je uit op een vaste verkering met Truusje,...
  • 20 May 2020 om 07:38
    Ik heb wel respect voor Fardau. Zij had in de tijd van Joop al heel snel door dat er zaken niet klopten en/of dat er een luchtje aan zat. Dat vond Joop niet leuk en natuurlijk ontkende hij alles heel stellig. Uiteindelijk had Fardau gelijk.

    Een hartverwarmende actie inderdaad, maar zonder de Corona perikelen was deze actie nooit uit de klei getrokken. Ik zie het meer als een soort van wanhoop vanuit de club. Ook de opties die je kunt kiezen....eigenlijk schandalig als je ziet hoeveel euries er al over de rug van de supporters en sponsoren is 'gedoneerd' aan de club, want daar hebben we flink weinig voor terug gekregen sinds 2013.....
  • 20 May 2020 om 07:09
    Truusje,... in Almelo hebben ze al 2.500 jaarkaarten verkocht, ga lekker daar je verhaaltje doen
  • 20 May 2020 om 06:59
    Wat een walgelijk amateuristisch duo is het ook.
  • 20 May 2020 om 06:51
    Waar is die Leon mee bezig? Iedereen is even positief, vergeet even de misère gaat hij lopen miepen. Alsof er rancune zit, dat zijn matties Ted en Fred naar de achtergrond zijn gedrukt is vervelend voor hem. Heeft in 2019 geen eerlijk woord geschreven, heeft zich eigenlijk vna kritiek onthouden. Hoog tijd dat de tubantia een ander zoekt.
  • 19 May 2020 om 22:50
    Vitesse gaat Almelo waarschijnlijk flinke tik uitdelen met die Duitse td. Heracles-trainer Frank Wormuth wordt genoemd als een mogelijke opvolger van Sturing.
  • 19 May 2020 om 22:42
    • Quote van 19 May 2020 om 21:44
      Dat is de enige plek waar ze thuis horen op kinderboerderij Erve Asito!!
    Haha
  • 19 May 2020 om 21:44
    • Quote van 19 May 2020 om 19:22
      Jammer dat ze in dat eierdopje zit op de foto !
    Dat is de enige plek waar ze thuis horen op kinderboerderij Erve Asito!!
  • 19 May 2020 om 19:22
    Jammer dat ze in dat eierdopje zit op de foto !
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›