Fotoverslag | Deze FC Twente-fans kregen een broodje beenham

23
Fotoverslag | Deze FC Twente-fans kregen een broodje beenham

Ruim 10.000 FC Twente-fans hebben op het moment van schrijven alweer hun seizoenkaart verlengd. De club uit Enschede heeft via social media veel foto's gedeeld, waardoor we zien welke fans zaterdag blij werden gemaakt met een broodje beenham. 

Ook op de Facebook-pagina's van allerlei supportersverenigingen - waaronder SV Borne, SV Glanerbrug, SV Goor, Vjenne Rednex, FCT Hengelo en FCT Hoksebarge - zien we veel blije gezichten, doordat spelers, medewerkers of clubiconen (waaronder Fred Rutten) op bezoek kwamen.

De rolverdeling was ongeveer als volgt:

Borne: Eddy Achterberg
Haaksbergen:
 Kick van der Vall
Vriezenveen: Jesse Bosch en Ennio van der Gouw
Hengelo: Andy van der Meyde en Jeffrey de Lange
Glanerbrug: Xandro Schenk en Jose Matos
Denekamp: Nicky Kuiper en Jeffrey de Visscher
Holten: Joop van der Kolk en Jack Mulstege
Goor: Martijn Hoogstoevenbeld (Financieel directeur)

Missen we nog een mooie fotoreportage op social media? Neem contact op met @niekhaafkes via Twitter of stuur even een mailtje naar info@twentefans.nl.

23 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 May 2020 om 19:51
    • Quote van 20 May 2020 om 09:39
      Jij snapt er blijkbaar geen biet van. Misschien moet jij je maar weer met vrouwenvoetbal bezig houden....
    Nee jij snapt het. Weer aan het zuigen TC?
  • 20 May 2020 om 18:54
    • Quote van 20 May 2020 om 10:46
      De club doet beloftes. Kan (nog) niet bij iedereen langskomen, maar geeft dan ook geen toelichting of verklaring? Krijgen deze mensen hun broodje nog of hebben zij 'pech gehad'?


      De mensen die 'op tijd' hebben verlengd, hebben zeer zeker recht op het broodje dat hen beloofd is. Het wordt verd*mme een keer tijd dat FC Twente haar beloftes nakomt als je kijkt wat de supporters al niet hebben gedaan....en nog blijven doen voor de club.
    Ze hebben duidelijk aangegeven dat iedereen die zaterdag heeft verlengd een coupon krijgt. Ze hebben via social media op de dag zelf al gecommuniceerd dat ze het allemaal niet konden redden. En waarom zijn er nu opeens bijna 8000 verlengingen tov de 1300 van vorig jaar? Zelfs met een veiligheidsmarge van 200% hadden ze veel te weinig. Ik ben van mening dat ze het op een redelijke/billijke manier hebben opgelost.
  • 20 May 2020 om 11:55
    • Quote van 20 May 2020 om 05:55
      Pfff Wat kunnen zich mensen druk maken om een broodje pfff.
    Ga je hier nu serieus op in?
  • 20 May 2020 om 11:28
    • Quote van 20 May 2020 om 11:25
      De mensen die geen broodje hebben ontvangen krijgen een coupon om bij de eerstvolgende thuiswedstrijd gratis een broodje te kunnen halen. Is dat nou zo ingewikkeld?
    Kun jij je misschien voorstellen dat er ook mensen zijn die gewoon teleurgesteld zijn omdat zij niemand van FC Twente aan de deur ontvangen?
  • 20 May 2020 om 11:25
    • Quote van 20 May 2020 om 10:46
      De club doet beloftes. Kan (nog) niet bij iedereen langskomen, maar geeft dan ook geen toelichting of verklaring? Krijgen deze mensen hun broodje nog of hebben zij 'pech gehad'?


      De mensen die 'op tijd' hebben verlengd, hebben zeer zeker recht op het broodje dat hen beloofd is. Het wordt verd*mme een keer tijd dat FC Twente haar beloftes nakomt als je kijkt wat de supporters al niet hebben gedaan....en nog blijven doen voor de club.
    De mensen die geen broodje hebben ontvangen krijgen een coupon om bij de eerstvolgende thuiswedstrijd gratis een broodje te kunnen halen. Is dat nou zo ingewikkeld?
  • 20 May 2020 om 10:49
    Wel mooi om te zien overigens die schijnveiligheid inzake monddoekjes. Ze houden niets tegen....0,0. Haris heeft zelfs zijn neus bewust vrij gehouden. :))
  • 20 May 2020 om 10:46
    • Quote van 20 May 2020 om 10:36
      Ik vind het gewoon een beetje belachelijk. De club houdt een geweldige actie wat ze helemaal niet hadden hoeven doen. Vervolgens kunnen ze door de overweldigende verkoop niet bij iedereen langskomen. En uiteindelijk gaan er hier mensen lopen janken dat ze geen broodje hebben gekregen... Ja jammer dan, maar je hebt geen enkel recht op dat broodje.
    De club doet beloftes. Kan (nog) niet bij iedereen langskomen, maar geeft dan ook geen toelichting of verklaring? Krijgen deze mensen hun broodje nog of hebben zij 'pech gehad'?


    De mensen die 'op tijd' hebben verlengd, hebben zeer zeker recht op het broodje dat hen beloofd is. Het wordt verd*mme een keer tijd dat FC Twente haar beloftes nakomt als je kijkt wat de supporters al niet hebben gedaan....en nog blijven doen voor de club.
  • 20 May 2020 om 10:36
    • Quote van 20 May 2020 om 09:39
      Jij snapt er blijkbaar geen biet van. Misschien moet jij je maar weer met vrouwenvoetbal bezig houden....
    Ik vind het gewoon een beetje belachelijk. De club houdt een geweldige actie wat ze helemaal niet hadden hoeven doen. Vervolgens kunnen ze door de overweldigende verkoop niet bij iedereen langskomen. En uiteindelijk gaan er hier mensen lopen janken dat ze geen broodje hebben gekregen... Ja jammer dan, maar je hebt geen enkel recht op dat broodje.
  • 20 May 2020 om 10:04
    • Quote van 20 May 2020 om 09:53
      Ik ben helemaal niet negatief. Ik begin toch ook dat ik het een super leuke actie vind. En het zou extra attent en super leuk zijn als ze naar jubilarissen enzo hadden kunnen kijken. Maar ook ik begrijp dat daar natuurlijk de tijd veel te kort voor was. Nee juist een topactie waarbij we trots mogen zijn hoeveel supporters gelijk verlengd hebben.
    Je hoeft je niet te verdedigen mljmlj. Het zou inderdaad een leuk cadeautje zijn geweest voor je maatje Steven Steinebach.....
  • 20 May 2020 om 09:53
    • Quote van 19 May 2020 om 21:47
      Ik woon op 2km afstand van het stadion, ook in het eerste uur verlengd heb ze ook niet gezien. Dus gaat niet om Almelo. Maar als je ziet dat het er vorig jaar 1300 in 1 dag waren en nu 2700+ in 1 uur is dat gewoon niet te doen! Dus niks dan respect voor deze actie. Dorpen met een supportersvereniging zijn vooraf al ingeschakeld en hiervoor zijn waarschijnlijk ook broodjes gereserveerd. Dus dorpen zonder sv en zelfs Enschede vallen buiten de boot. Maar om daar nou negatief over te zijn.
    Ik ben helemaal niet negatief. Ik begin toch ook dat ik het een super leuke actie vind. En het zou extra attent en super leuk zijn als ze naar jubilarissen enzo hadden kunnen kijken. Maar ook ik begrijp dat daar natuurlijk de tijd veel te kort voor was. Nee juist een topactie waarbij we trots mogen zijn hoeveel supporters gelijk verlengd hebben.
  • 20 May 2020 om 09:43
    • Quote van 19 May 2020 om 21:51
      Hoe hadden ze dit goed kunnen doen? Zie ook mijn andere reactie. Vergeet niet dat dit redelijk last minute geregeld is. Eerst was het idee om een drive-in bij het stadion te organiseren, maar dit was niet mogelijk ivm de huidige regelgeving. Ze zijn gewoon gaan rijden zonder een vooraf goed doordacht systeem, tel daar bij op het overweldigende aantal verlengingen en je bent gezien.
    Dan nog heeft FC Twente de verplichting om haar belofte na te komen....ongeacht of een stad c.q. dorp wel of geen SV heeft. Er zijn geen uitzonderingen gemaakt in die belofte betreffende het 'gratis' broodje beenham.


    Ik heb Andy nog wel even gesproken. Hij leverde 2 broodjes af bij mijn buurman die 3 deuren verderop woont. Goeie gast bij wie FC Twente in het hart zit....
  • 20 May 2020 om 09:39
    • Quote van 19 May 2020 om 19:00
      och och de mensen zijn weer gepikeerd want ze hebben geen broodje gekregen... Word toch eens volwassen!
    Jij snapt er blijkbaar geen biet van. Misschien moet jij je maar weer met vrouwenvoetbal bezig houden....
  • 20 May 2020 om 05:55
    • Quote van 19 May 2020 om 23:58
      Ik verwijt mensen ook niks. Ik constateer. Mijn mening is dat ze in elk geval mensen die bijv. binnen een uur verlengd hadden desnoods de dag erna een broodje hadden gebracht. Want doordat begin, zijn anderen denk ik beïnvloed..Alleen maar mooi daar niet van. Twente hier op a'n
    Pfff Wat kunnen zich mensen druk maken om een broodje pfff.
  • 19 May 2020 om 23:58
    • Quote van 19 May 2020 om 21:51
      Hoe hadden ze dit goed kunnen doen? Zie ook mijn andere reactie. Vergeet niet dat dit redelijk last minute geregeld is. Eerst was het idee om een drive-in bij het stadion te organiseren, maar dit was niet mogelijk ivm de huidige regelgeving. Ze zijn gewoon gaan rijden zonder een vooraf goed doordacht systeem, tel daar bij op het overweldigende aantal verlengingen en je bent gezien.
    Ik verwijt mensen ook niks. Ik constateer. Mijn mening is dat ze in elk geval mensen die bijv. binnen een uur verlengd hadden desnoods de dag erna een broodje hadden gebracht. Want doordat begin, zijn anderen denk ik beïnvloed..Alleen maar mooi daar niet van. Twente hier op a'n
  • 19 May 2020 om 23:50
    • Quote van 19 May 2020 om 21:51
      Hoe hadden ze dit goed kunnen doen? Zie ook mijn andere reactie. Vergeet niet dat dit redelijk last minute geregeld is. Eerst was het idee om een drive-in bij het stadion te organiseren, maar dit was niet mogelijk ivm de huidige regelgeving. Ze zijn gewoon gaan rijden zonder een vooraf goed doordacht systeem, tel daar bij op het overweldigende aantal verlengingen en je bent gezien.
    Doe dan niks. Half assing like everytime!
  • 19 May 2020 om 21:51
    • Quote van 19 May 2020 om 18:18
      Ik woon nog geen 4km van het stadion, heb al 27 jaar een jaarkaart. Heb ook nog jaren losse kaarten gehaald en nog steeds niks....dus ja zeg het maar
    Hoe hadden ze dit goed kunnen doen? Zie ook mijn andere reactie. Vergeet niet dat dit redelijk last minute geregeld is. Eerst was het idee om een drive-in bij het stadion te organiseren, maar dit was niet mogelijk ivm de huidige regelgeving. Ze zijn gewoon gaan rijden zonder een vooraf goed doordacht systeem, tel daar bij op het overweldigende aantal verlengingen en je bent gezien.
  • 19 May 2020 om 21:47
    • Quote van 19 May 2020 om 17:16
      Super leuke actie, alleen jammer dat Almelo dan weer net iets te ver weg is. Vooral bv voor mijn maatje Steven Steinebach die ook gelijk verlegt heeft tussen 09.00 uur en 10.00 uur en nog jarig was deze dag ook. Zou een extra leuk verjaardag's cadeautje voor hem en zijn zoon zijn geweest.
    Ik woon op 2km afstand van het stadion, ook in het eerste uur verlengd heb ze ook niet gezien. Dus gaat niet om Almelo. Maar als je ziet dat het er vorig jaar 1300 in 1 dag waren en nu 2700+ in 1 uur is dat gewoon niet te doen! Dus niks dan respect voor deze actie. Dorpen met een supportersvereniging zijn vooraf al ingeschakeld en hiervoor zijn waarschijnlijk ook broodjes gereserveerd. Dus dorpen zonder sv en zelfs Enschede vallen buiten de boot. Maar om daar nou negatief over te zijn.
  • 19 May 2020 om 19:00
    och och de mensen zijn weer gepikeerd want ze hebben geen broodje gekregen... Word toch eens volwassen!
  • 19 May 2020 om 18:53
    Zo gaat dat. Ze ‘beloven’ weer wat en onderstaande mensen krijgen weer niks.
  • 19 May 2020 om 18:18
    • Quote van 19 May 2020 om 18:13
      Bij mij ook niet (ook in Almelo trouwens), maar ivm zijn verjaardag had ik dat toch wel extra attent en leuk voor hem en van FC Twente gevonden. Natuurlijk zou ik het zelf ook leuk gevonden hebben, maar ook zonder deze mogelijkheid had ik meteen verlengd hoor.
    Ik woon nog geen 4km van het stadion, heb al 27 jaar een jaarkaart. Heb ook nog jaren losse kaarten gehaald en nog steeds niks....dus ja zeg het maar
  • 19 May 2020 om 18:13
    • Quote van 19 May 2020 om 17:22
      Hij was niet de enige. Mijn 5 kaarten waren verlengd om precies 09:11 en hier zijn ze ook niet langs geweest. Dus het is niet wie het eerst maalt.....
    Bij mij ook niet (ook in Almelo trouwens), maar ivm zijn verjaardag had ik dat toch wel extra attent en leuk voor hem en van FC Twente gevonden. Natuurlijk zou ik het zelf ook leuk gevonden hebben, maar ook zonder deze mogelijkheid had ik meteen verlengd hoor.
  • 19 May 2020 om 17:22
    • Quote van 19 May 2020 om 17:16
      Super leuke actie, alleen jammer dat Almelo dan weer net iets te ver weg is. Vooral bv voor mijn maatje Steven Steinebach die ook gelijk verlegt heeft tussen 09.00 uur en 10.00 uur en nog jarig was deze dag ook. Zou een extra leuk verjaardag's cadeautje voor hem en zijn zoon zijn geweest.
    Hij was niet de enige. Mijn 5 kaarten waren verlengd om precies 09:11 en hier zijn ze ook niet langs geweest. Dus het is niet wie het eerst maalt.....
  • 19 May 2020 om 17:16
    Super leuke actie, alleen jammer dat Almelo dan weer net iets te ver weg is. Vooral bv voor mijn maatje Steven Steinebach die ook gelijk verlegt heeft tussen 09.00 uur en 10.00 uur en nog jarig was deze dag ook. Zou een extra leuk verjaardag's cadeautje voor hem en zijn zoon zijn geweest.
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›