'Bezorger' Bosch geniet: ''Die mensen doen zoveel voor de club''

15
'Bezorger' Bosch geniet: ''Die mensen doen zoveel voor de club''

FC Twente gaf zaterdag op spectaculaire wijze het startschot van de seizoenkaartverkoop. De club uit Enschede toog de regio in en deelde broodjes Twenteham uit aan de eerste verlengers.

Jesse Bosch mocht ook op pad en genoot van zijn dag als bezorger in Vriezenveen. "Dat is echt prachtig en ik denk ook buitengewoon dat er nu al zoveel jaarkaarten zijn verkocht", vertelt de talentvolle middenvelder bij Tukkerproat. "Ik heb zelf ook broodjes rondgebracht en dat was gewoon geweldig." 

De teller staat inmiddels al op meer dan 10.000 verkochte seizoenkaarten. "Die mensen doen zoveel voor de club en als je dan ziet dat er alweer zoveel kaarten zijn verlengd. Dat je dan met iets relatiefs kleins iets terug kan doen, dan is dat alleen maar mooi", aldus Bosch.

15 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 May 2020 om 13:03
    • Quote van 20 May 2020 om 12:54
      Bosch, Brama, Selahi, Latibeaudiere, Aburjania, Nakamura, Menig, Roemeratoe, Berggreen en Julio. Zomaar even wat spelers die compleet verkeerd zijn gebruikt door onze trainer, plotseling werden gepasseerd terwijl ze prima speelden of totaal niet werden gebruikt terwijl later bleek dat ze het niveau prima aankunnen. Hoe zou het seizoen verlopen zijn met een trainer die deze belachelijke beslissingen niet had gemaakt vraag ik me wel is af... Ik denk dat we keurig in de middenmoot hadden kunnen staan met leuk aanvallend voetbal. Zo zonde...
    Aburjania wordt inprincipe nog een seizoen gehuurd. hoop dat de nieuwe td hem niet wegstuurd
  • 20 May 2020 om 12:54
    Bosch, Brama, Selahi, Latibeaudiere, Aburjania, Nakamura, Menig, Roemeratoe, Berggreen en Julio. Zomaar even wat spelers die compleet verkeerd zijn gebruikt door onze trainer, plotseling werden gepasseerd terwijl ze prima speelden of totaal niet werden gebruikt terwijl later bleek dat ze het niveau prima aankunnen. Hoe zou het seizoen verlopen zijn met een trainer die deze belachelijke beslissingen niet had gemaakt vraag ik me wel is af... Ik denk dat we keurig in de middenmoot hadden kunnen staan met leuk aanvallend voetbal. Zo zonde...
  • 20 May 2020 om 12:47
    • Quote van 20 May 2020 om 12:36
      Die van Javier?
    Ja
  • 20 May 2020 om 12:43
    • Quote van 20 May 2020 om 12:43
      Hij misr volgensmij 1 wedstrijd
    Ja, 1 of 2 wedstrijden. Dus denk dat hij pleite is.
  • 20 May 2020 om 12:43
    • Quote van 20 May 2020 om 12:36
      Denk dat die het over García heeft. Espinosa heeft een optie voor nog 1 jaar in zijn contract staan. Maar moest die een aantal wedstrijden gespeeld hebben voor die gelicht wordt (dacht ik).
    Hij misr volgensmij 1 wedstrijd
  • 20 May 2020 om 12:39
    • Quote van 20 May 2020 om 11:40
      Jammer dat die klojo van een trainer hem er op een gegeven moment weer uithaalde, speelde prima !
    Eens.
  • 20 May 2020 om 12:39
    • Quote van 20 May 2020 om 12:18
      Deze jongen speelde in de voorbereiding een paar prima wedstrijden. Ik vind hem tegen Schalke een geweldige pot voetballen en ja dan is het vreemd dat in de competitie niet starten. Vind het zeker een talent.
    De toekomstig opvolger van Brama.
  • 20 May 2020 om 12:36
    • Quote van 20 May 2020 om 11:58
      Geweldige jongen volgend jaar veel laten spelen! Even offtopic: javier zet dit op zijn insta verhaal: " ending this strange season. I wish you the best! Betekent dit dat hij sowieso weggaat? Zal mooi zijn. Maar betekent dit dat ze de spelers nu al vakantie gaan geven en dat dit de laatste training alweer is?
    Denk dat die het over García heeft. Espinosa heeft een optie voor nog 1 jaar in zijn contract staan. Maar moest die een aantal wedstrijden gespeeld hebben voor die gelicht wordt (dacht ik).
  • 20 May 2020 om 12:36
    • Quote van 20 May 2020 om 12:32
      Acc ook verwijderd nu.
    Die van Javier?
  • 20 May 2020 om 12:32
    • Quote van 20 May 2020 om 11:58
      Geweldige jongen volgend jaar veel laten spelen! Even offtopic: javier zet dit op zijn insta verhaal: " ending this strange season. I wish you the best! Betekent dit dat hij sowieso weggaat? Zal mooi zijn. Maar betekent dit dat ze de spelers nu al vakantie gaan geven en dat dit de laatste training alweer is?
    Acc ook verwijderd nu.
  • 20 May 2020 om 12:18
    Deze jongen speelde in de voorbereiding een paar prima wedstrijden. Ik vind hem tegen Schalke een geweldige pot voetballen en ja dan is het vreemd dat in de competitie niet starten. Vind het zeker een talent.
  • 20 May 2020 om 12:16
    • Quote van 20 May 2020 om 11:40
      Jammer dat die klojo van een trainer hem er op een gegeven moment weer uithaalde, speelde prima !
    Eens maar wel met een creatieve diepgaaande aanvallende middenvelder ervoor. We stikken van spelverdelers.
  • 20 May 2020 om 11:58
    Geweldige jongen volgend jaar veel laten spelen! Even offtopic: javier zet dit op zijn insta verhaal: " ending this strange season. I wish you the best! Betekent dit dat hij sowieso weggaat? Zal mooi zijn. Maar betekent dit dat ze de spelers nu al vakantie gaan geven en dat dit de laatste training alweer is?
  • 20 May 2020 om 11:47
    • Quote van 20 May 2020 om 11:40
      Jammer dat die klojo van een trainer hem er op een gegeven moment weer uithaalde, speelde prima !
    Ja klopt
  • 20 May 2020 om 11:40
    Jammer dat die klojo van een trainer hem er op een gegeven moment weer uithaalde, speelde prima !
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›