Bosch hoopt op basisplek: ''Weet niet wat de club gaat aantrekken''

17
Bosch hoopt op basisplek: ''Weet niet wat de club gaat aantrekken''

Jesse Bosch beleefde afgelopen seizoen zijn doorbraak bij FC Twente. Het product uit de jeugdopleiding staat inmiddels op vier duels in de Eredivisie. Bij menig supporter zou Bosch komend seizoen al vast in de basis staan.

"Dat zou natuurlijk heel mooi zijn. Ik hoop dat de fans dan ook trainer worden", knipoogt hij bij Tukkerproat. Er vertrekken echter de nodige middenvelders. Alleen Godfried Roemeratoe, Giorgi Aburjania, Ramiz Zerrouki en Lindon Selahi hebben een doorlopend contract, terwijl voor laatstgenoemde ook de nodige belangstelling is.

Dat biedt kansen voor Bosch. "Zeker, er zijn inderdaad mogelijkheden. Maar je weet ook niet wat de club gaat aantrekken. Het kan ook zomaar zijn dat ze een hele goede middenvelder kunnen binden. Dat weet je nooit, maar ik weet wel zeker dat er nu plekken over zijn", aldus het talent, die multi-inzetbaar is.

"Ik kan ook als aanvallende middenvelder uit de voeten, daar heb ik altijd in de jeugd staan. Ik ben best wel veelzijdig op het middenveld. Als controleur met de punt naar achteren is niet echt mijn ding, maar iets aanvallender dan kan ik op beide posities spelen."

17 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 May 2020 om 21:04
    • Quote van 21 May 2020 om 13:14
      Jammer dat je een jeugdspeler al een etiketje opplakt. De schuld ligt volledig bij GGG, hoe kun je van een jonge vent verwachten dat hij de pannen van het dak speelt als het hele teqm in onbalans is door de vreemde opstelling en tactiek van die Uruguayaanse mafkees. Mochten we het geluk hebben dat we een trainer krijgen met verstand van het geheel zul je zien dat ook Roemeratoe v el beter gaat spelen.
    Ikzeg. Vlekkie. Volkomen met u eens. +100
  • 21 May 2020 om 20:41
    Beste Twentefan Henk,
    We hebben nu een stelletje amateurs aan het roer gehad qua technisch beleid. Als ik jouw mening zou volgen denk ik dat de club binnen de kortste keren in de 4e klasse van de amateurs zit. Hoezo is Roemeratoe minder dan Busquets? Dan heb je toch echt helemaal geen verstand van voetbal. Elke x sla je de plank volkomen mis. Het lijkt mij beter als je in je boerengehucht van je blijft scouten voor de plaatselijke amateurclub.
  • 21 May 2020 om 20:41
    Beste Twentefan Henk,
    We hebben nu een stelletje amateurs aan het roer gehad qua technisch beleid. Als ik jouw mening zou volgen denk ik dat de club binnen de kortste keren in de 4e klasse van de amateurs zit. Hoezo is Roemeratoe minder dan Busquets? Dan heb je toch echt helemaal geen verstand van voetbal. Elke x sla je de plank volkomen mis. Het lijkt mij beter als je in je boerengehucht van je blijft scouten voor de plaatselijke amateurclub.
  • 21 May 2020 om 20:41
    Beste Twentefan Henk,
    We hebben nu een stelletje amateurs aan het roer gehad qua technisch beleid. Als ik jouw mening zou volgen denk ik dat de club binnen de kortste keren in de 4e klasse van de amateurs zit. Hoezo is Roemeratoe minder dan Busquets? Dan heb je toch echt helemaal geen verstand van voetbal. Elke x sla je de plank volkomen mis. Het lijkt mij beter als je in je boerengehucht van je blijft scouten voor de plaatselijke amateurclub.
  • 21 May 2020 om 20:40
    Beste Twentefan Henk,
    We hebben nu een stelletje amateurs aan het roer gehad qua technisch beleid. Als ik jouw mening zou volgen denk ik dat de club binnen de kortste keren in de 4e klasse van de amateurs zit. Hoezo is Roemeratoe minder dan Busquets? Dan heb je toch echt helemaal geen verstand van voetbal. Elke x sla je de plank volkomen mis. Het lijkt mij beter als je in je boerengehucht van je blijft scouten voor de plaatselijke amateurclub.
  • 21 May 2020 om 18:12
    • Quote van 21 May 2020 om 17:55
      ik zou deze jongen veel laten spelen, wordt hij alleen maar beter van. en zo lang mogelijk een contract geven.
    Eens!
  • 21 May 2020 om 17:55
    ik zou deze jongen veel laten spelen, wordt hij alleen maar beter van. en zo lang mogelijk een contract geven.
  • 21 May 2020 om 16:52
    • Quote van 21 May 2020 om 13:10
      Ebecilio is te duur en te groot risico. Is een speler die al jaren niks heeft gepresteerd
    Bijna elke speler is een risico en Ebecilio heeft in de seizoenen 17/18 en 18/19 redelijk veel gespeeld. Te duur is hij waarschijnlijk ook niet hoor.
  • 21 May 2020 om 15:23
    • Quote van 21 May 2020 om 14:01
      Roemeratoe is controleur en Bosch is een 7. Niet te vergelijken. Vind ze allebei behoorlijke spelers met potentie. Jammer dat Roemeratoe het veld moest ruimen voor dat stuk brandhout Busquets, hij leek er net lekker in te komen. Bosch ademt voetbal, nu al een intelligente speler met flair. Komen er allebei wel en gelukkig liggen ze langer vast.
    Bosch is type Frenkie De Jong.
  • 21 May 2020 om 14:35
    • Quote van 21 May 2020 om 14:21
      Bosch is allesbehalve een 7, 7 is buitenspeler, meer 8, of ev 10.
    Ik zie roemeratoe liever op de back positie spelen. Heeft daar ook al een aantal wedstrijden in de jeugd gespeeld.
  • 21 May 2020 om 14:21
    • Quote van 21 May 2020 om 14:01
      Roemeratoe is controleur en Bosch is een 7. Niet te vergelijken. Vind ze allebei behoorlijke spelers met potentie. Jammer dat Roemeratoe het veld moest ruimen voor dat stuk brandhout Busquets, hij leek er net lekker in te komen. Bosch ademt voetbal, nu al een intelligente speler met flair. Komen er allebei wel en gelukkig liggen ze langer vast.
    Bosch is allesbehalve een 7, 7 is buitenspeler, meer 8, of ev 10.
  • 21 May 2020 om 14:01
    • Quote van 21 May 2020 om 13:14
      Jammer dat je een jeugdspeler al een etiketje opplakt. De schuld ligt volledig bij GGG, hoe kun je van een jonge vent verwachten dat hij de pannen van het dak speelt als het hele teqm in onbalans is door de vreemde opstelling en tactiek van die Uruguayaanse mafkees. Mochten we het geluk hebben dat we een trainer krijgen met verstand van het geheel zul je zien dat ook Roemeratoe v el beter gaat spelen.
    Roemeratoe is controleur en Bosch is een 7. Niet te vergelijken. Vind ze allebei behoorlijke spelers met potentie. Jammer dat Roemeratoe het veld moest ruimen voor dat stuk brandhout Busquets, hij leek er net lekker in te komen. Bosch ademt voetbal, nu al een intelligente speler met flair. Komen er allebei wel en gelukkig liggen ze langer vast.
  • 21 May 2020 om 13:14
    • Quote van 21 May 2020 om 12:39
      Ik vond hem beter spelen dan Roemeratoe, die is besluiteloos en vertraagd dus het spel en altijd terug naar de verdediging !
    Jammer dat je een jeugdspeler al een etiketje opplakt. De schuld ligt volledig bij GGG, hoe kun je van een jonge vent verwachten dat hij de pannen van het dak speelt als het hele teqm in onbalans is door de vreemde opstelling en tactiek van die Uruguayaanse mafkees. Mochten we het geluk hebben dat we een trainer krijgen met verstand van het geheel zul je zien dat ook Roemeratoe v el beter gaat spelen.
  • 21 May 2020 om 13:10
    • Quote van 21 May 2020 om 12:18
      Geen centrale middenvelders halen tenzij er een buitenkansje (zoals Evert Linthorst) komt. Met hopelijk Brama, Selahi, Aburjania, Bosch en Roemeratoe zijn die posities voldoende bezet. Een echte nummer 10 zou ik nog wel graag zien komen. Johnatan Opoku lijkt me een prima speler met de juiste mentaliteit voor die plek. Ook Lorenzo Ebicilio (oud Ajax) zou ik graag zien komen, is met 28 jaar nog zeker niet te oud maar brengt wel heel veel ervaring met zich mee.
    Ebecilio is te duur en te groot risico. Is een speler die al jaren niks heeft gepresteerd
  • 21 May 2020 om 12:39
    • Quote van 21 May 2020 om 11:42
      Ik gun deze jongen wel een basisplek. Speelde echt totaal niet slecht. Ik vraag me af waarom Garcia hem er weer uit heeft gehaald.
    Ik vond hem beter spelen dan Roemeratoe, die is besluiteloos en vertraagd dus het spel en altijd terug naar de verdediging !
  • 21 May 2020 om 12:18
    Geen centrale middenvelders halen tenzij er een buitenkansje (zoals Evert Linthorst) komt. Met hopelijk Brama, Selahi, Aburjania, Bosch en Roemeratoe zijn die posities voldoende bezet. Een echte nummer 10 zou ik nog wel graag zien komen. Johnatan Opoku lijkt me een prima speler met de juiste mentaliteit voor die plek. Ook Lorenzo Ebicilio (oud Ajax) zou ik graag zien komen, is met 28 jaar nog zeker niet te oud maar brengt wel heel veel ervaring met zich mee.
  • 21 May 2020 om 11:42
    Ik gun deze jongen wel een basisplek. Speelde echt totaal niet slecht. Ik vraag me af waarom Garcia hem er weer uit heeft gehaald.
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›