Zekhnini: ''Ik wil FC Twente bedanken voor iedere minuut''

8
Zekhnini: ''Ik wil FC Twente bedanken voor iedere minuut''

Rafik Zekhnini vertrekt komende zomer weer bij FC Twente. De Noorse vleugelaanvaller werd de afgelopen twee jaar gehuurd van Fiorentina, waar hij nog voor twee jaar vastligt.

Zekhnini is FC Twente dankbaar. "Het eerste seizoen was heel erg goed voor mij", vertelt de 22-jarige aanvaller in gesprek met Firenzeviola.it. "Ik ontwikkelde me als voetballer en als persoon. Zowel binnen als buiten de lijnen."

"Het tweede seizoen ging ook wel goed", vervolgt Zekhnini. "Ik kreeg veel nieuwe ploeggenoten, een nieuwe hoofdtrainer en ik vind continuïteit op het veld. Ik wil FC Twente bedanken voor iedere minuut die ik heb mogen spelen."

De Noor is benieuwd of hij komend seizoen een kans krijgt bij Fiorentina. "Dat zien we dan wel weer", geeft hij aan. "Eerlijk gezegd heb ik er een beetje moeite mee om te praten over het volgende seizoen, kijkend naar wat er gaande is in de wereld."

8 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 May 2020 om 23:24
    • Quote van 20 May 2020 om 22:23
      Arias van Emmen naar VVV. was wel iets voor ons geweest Transfervrije speler..Dat is toch waar we het van moeten hebben
    Nah
  • 20 May 2020 om 22:23
    Arias van Emmen naar VVV. was wel iets voor ons geweest Transfervrije speler..Dat is toch waar we het van moeten hebben
  • 20 May 2020 om 19:45
    • Quote van 20 May 2020 om 19:15
      Bedankt voor alles Rafik! Komt net tekort voor de eredivisie of op de verkeerde manier gebruikt. De eerste 6 wedstrijden heeft die zijn rol goed ingevuld door in de 60ste minuut in te vallen voor Keito, en daarmee veel gevaar stichtte met zijn snelheid. Daarna weinig meer van gezien, wat jammer is aangezien ik genoten heb van Zekhnini in de Keuken Kampioen Divisie.
    Verkeerd gebruikt, net zoals al onze buitenspelers.
  • 20 May 2020 om 19:15
    Bedankt voor alles Rafik! Komt net tekort voor de eredivisie of op de verkeerde manier gebruikt. De eerste 6 wedstrijden heeft die zijn rol goed ingevuld door in de 60ste minuut in te vallen voor Keito, en daarmee veel gevaar stichtte met zijn snelheid. Daarna weinig meer van gezien, wat jammer is aangezien ik genoten heb van Zekhnini in de Keuken Kampioen Divisie.
  • 20 May 2020 om 18:51
    • Quote van 20 May 2020 om 17:09
      Ajuus en vergeet je witte handschoentjes niet.
    Je was me voor.
  • 20 May 2020 om 17:09
    Ajuus en vergeet je witte handschoentjes niet.
  • 20 May 2020 om 16:59
    Wij ‘bedanken’ jou ook voor een minuut goed voetbal. Houdoe en heanig an. Het weerkomm’n laat ik wel achterwege.
  • 20 May 2020 om 16:36
    Komt tekort voor de eredivisie. Gaat dus ook niet slagen bij Fiorentina.
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›