Hilgers mogelijk international: ''Zou meedraaien met A-selectie''

12
Hilgers mogelijk international: ''Zou meedraaien met A-selectie''

FC Twente verlengde onlangs de contracten van vele talenten, waaronder ook die van Mees Hilgers. De 19-jarige verdediger komt komend seizoen uit voor FC Twente/Heracles Onder 21 en wordt mogelijk international van Indonesië.

"Ik zou komende zomer op proef gaan bij het nationale team van Indonesië, maar deze is afgezegd vanwege het coronavirus. De bedoeling was dat ik mee zou draaien met de A-selectie", zegt Hilgers tegenover Indonesische media.

Hoewel zijn mogelijke interlands zijn uitgesteld, is hij druk bezig met het leren van de taal. "Door het coronavirus ben ik minder druk als normaal dus wil ik de tijd benutten om Indonesisch te leren", besluit Hilgers.

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 May 2020 om 23:31
    • Quote van 20 May 2020 om 22:24
      Precies! Schaap is een waardeloze verdediger. Ben benieuwd hoe de selectie gevormd wordt, op dit moment is er weinig perspectief. Waar is de Td + trainer? Paultje laat het wel op zijn beloop. De kaartverkoop gaat immers gestaag door....
    Lees eerst eens dat bericht van V/D Kraan , (een paar items hieronder) misschien is het dan duidelijk !
  • 20 May 2020 om 23:23
    • Quote van 20 May 2020 om 22:18
      Gaat naar Sparta, mocht hij in Nederland blijven.
    Hoezo?
  • 20 May 2020 om 22:24
    • Quote van 20 May 2020 om 21:29
      Dan kun je peet bijen beter verlengen, net zo'n slapzak alleen bijen is goedkoper.
    Precies! Schaap is een waardeloze verdediger. Ben benieuwd hoe de selectie gevormd wordt, op dit moment is er weinig perspectief. Waar is de Td + trainer? Paultje laat het wel op zijn beloop. De kaartverkoop gaat immers gestaag door....
  • 20 May 2020 om 22:18
    • Quote van 20 May 2020 om 21:51
      Schwaab speelde bij PSV, dat hij daar niet altijd goed was wil niet zeggen dat hij voor ons niet goed genoeg is.
    Gaat naar Sparta, mocht hij in Nederland blijven.
  • 20 May 2020 om 21:51
    • Quote van 20 May 2020 om 20:20
      Proberen kan geen kwaad. Kan prima naast Julio spelen.
    Eens, dan heb je gewoon een subtop/middenmoot waardige verdediging.
  • 20 May 2020 om 21:51
    • Quote van 20 May 2020 om 21:29
      Dan kun je peet bijen beter verlengen, net zo'n slapzak alleen bijen is goedkoper.
    Schwaab speelde bij PSV, dat hij daar niet altijd goed was wil niet zeggen dat hij voor ons niet goed genoeg is.
  • 20 May 2020 om 21:38
    • Quote van 20 May 2020 om 21:35
      Centrale verdiger Dario van den Buijs (1.88) van Heracles wil meer speel minuten en wil verder kijken. Komt van Club Brugge.
    Calimero uit Brugge beide foute boel. Kut Almelooo kut België
  • 20 May 2020 om 21:35
    Centrale verdiger Dario van den Buijs (1.88) van Heracles wil meer speel minuten en wil verder kijken. Komt van Club Brugge.
  • 20 May 2020 om 21:29
    • Quote van 20 May 2020 om 19:33
      Schwaab weg bij PSV, prima verdediger voor ons.
    Dan kun je peet bijen beter verlengen, net zo'n slapzak alleen bijen is goedkoper.
  • 20 May 2020 om 20:20
    • Quote van 20 May 2020 om 20:17
      Helaas te duur !
    Proberen kan geen kwaad. Kan prima naast Julio spelen.
  • 20 May 2020 om 20:17
    • Quote van 20 May 2020 om 19:33
      Schwaab weg bij PSV, prima verdediger voor ons.
    Helaas te duur !
  • 20 May 2020 om 19:33
    Schwaab weg bij PSV, prima verdediger voor ons.
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›