Van der Kraan: ''Ik zou mezelf dat wel heel kwalijk nemen''

29
Van der Kraan: ''Ik zou mezelf dat wel heel kwalijk nemen''

Paul van der Kraan is als algemeen directeur druk bezig met het aanstellen van een technisch directeur en een nieuwe trainer. Er zijn echter nog meer belangrijke processen die lopen, onder meer het verbeteren van de financiële situatie.

"Ik wil in de winterstop kijken hoe het heeft uitgepakt", zegt Van der Kraan bij RTV Oost. "Iedereen heeft er dan kennis van kunnen nemen en dan kun je ook kijken naar de tweede seizoenshelft en naar de de toekomst."

"Ik weet eerlijk gezegd niet of het lot afhangt van een trainer en een nieuwe technisch directeur. Ik weet niet of dat de oplossing is. Ik zou het mezelf wel heel erg kwalijk nemen, als we niet de juiste keuze nemen. Dus dan moet ik echt eens goed gaan nadenken. Ik wil niet flauw doen, want ik ben er nauw bij betrokken en de keuze."

"Gelukkig neem ik de keuzes niet alleen. Er zijn er minimaal zes á zeven bij betrokken, maar ik zou mezelf dat wel heel kwalijk nemen. We hebben veel succes nodig en ik verwacht dat die keuzes wel goed gaan zijn. We hebben er in ieder geval heel erg over nagedacht. We hebben een heel selectieproces bij doorgemaakt. Ik heb de verwachting dat het allemaal gaat passen, maar dat zal over een half jaar wel blijken."

29 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 May 2020 om 10:10
    • Quote van 21 May 2020 om 20:48
      Bij Steve heb ik direct gezegd niet doen, mede omdat hij kampioen werd. Hij was ook alleen maar gebrand op goed resultaat en prijzen. Bij Preud'homme ligt dat denk ik anders Hij kon een schip met geld verdienen, zag ook dat Twente niet weer zo maar kampioen kon worden. Hij is wel degene die prachtig voetbal op de mat liet zien, dat was in 2010 toch anders. Nu is hij vrij als een vogel, hij ambieert nog steeds mooi voetbal en is financieel onafhankelijk. Laat hem deze kant opkomen.
    Het gaat ook om resultaten. Pusic begreep dat, Garcia niet
  • 22 May 2020 om 10:07
    • Quote van 21 May 2020 om 16:46
      Beetje kinderlijk hè dat “ikzeg”.
    Ik vind daar moeilijk over gaan doen nog veel kinderachtiger
  • 22 May 2020 om 08:19
    • Quote van 22 May 2020 om 01:32
      Och, och, och... Meneer met de grootste geestelijke achterstand van Nederland snapt er weer een helemaal niks van. Leer eens lezen joh. Snap je überhaupt de term “smileys”? Laat je even checken gast. Is niks mis mee.
    Ik denk ook wel eens bij Ja Die als die weer helemaal flipt; 'Kerel neem een oxazepam en ga even liggen want je ziet dingen die er niet zijn of je leest weer eens half wat er geschreven staat'.
  • 22 May 2020 om 08:13
    • Quote van 21 May 2020 om 17:32
      Dat is heel slecht afgelopen had ik al gemeld hier helaas..
    Sorry man... sterkte. Vreselijk.
  • 22 May 2020 om 08:03
    Waarom elke keer die zinloze discussies en beledigingen?? Laat iedereen gewoon reageren en respecteer elkaars mening!!
  • 22 May 2020 om 01:32
    • Quote van 21 May 2020 om 19:49
      What slijmbal malloot?? Ik hoef fucking met niemand te slijmen ik zij dat dat we op het zelfde momrnt aan het tikken waren gek en je weet TC ik hoef met niemand te slijmen geen behoefte aan of jij het nou bent Messi, Enschede78, of wie the fuck ook maar ik hoef niet te slijmen kerel jij zou beter moeten weten.... Maar dat we tegelijk een reactie geven is telephatie TC dus denk eerst ff na voor je er wat uit gooit en als mensen het vaak eens zijn ben je dan slijmerd???? Bullshit ik ga niemand zijn reet likken en de jongens die ik noem zullen dat ook niet doen hoor
    Och, och, och... Meneer met de grootste geestelijke achterstand van Nederland snapt er weer een helemaal niks van. Leer eens lezen joh. Snap je überhaupt de term “smileys”? Laat je even checken gast. Is niks mis mee.
  • 21 May 2020 om 20:53
    • Quote van 21 May 2020 om 19:53
      Bingo !
    Wat heb je gewonnen Henkie....de vingerplant of de tas met boodschappen?
  • 21 May 2020 om 20:52
    • Quote van 21 May 2020 om 19:49
      What slijmbal malloot?? Ik hoef fucking met niemand te slijmen ik zij dat dat we op het zelfde momrnt aan het tikken waren gek en je weet TC ik hoef met niemand te slijmen geen behoefte aan of jij het nou bent Messi, Enschede78, of wie the fuck ook maar ik hoef niet te slijmen kerel jij zou beter moeten weten.... Maar dat we tegelijk een reactie geven is telephatie TC dus denk eerst ff na voor je er wat uit gooit en als mensen het vaak eens zijn ben je dan slijmerd???? Bullshit ik ga niemand zijn reet likken en de jongens die ik noem zullen dat ook niet doen hoor
    Je mist de knipoog moat achter de post waarop jij reageert....slecht geslapen of een kater? ;)


    Ik zat je te dollen kerel.....niets meer.....
  • 21 May 2020 om 20:48
    Bij Steve heb ik direct gezegd niet doen, mede omdat hij kampioen werd. Hij was ook alleen maar gebrand op goed resultaat en prijzen. Bij Preud'homme ligt dat denk ik anders Hij kon een schip met geld verdienen, zag ook dat Twente niet weer zo maar kampioen kon worden. Hij is wel degene die prachtig voetbal op de mat liet zien, dat was in 2010 toch anders. Nu is hij vrij als een vogel, hij ambieert nog steeds mooi voetbal en is financieel onafhankelijk. Laat hem deze kant opkomen.
  • 21 May 2020 om 20:02
    • Quote van 21 May 2020 om 16:52
      Preud'homme beste ik ..beter kunnen wij niet krijgen..
    Ikzeg. Melbuul. U heeft een punt. Maar is het verstandig om hem weer op te halen, ik heb het met steve ook gezien. Maar misschien is het niet slecht, als het lukt sta ik er niet gek van te kijken. Het belangrijkste is dat er eindelijk een doorgewinterde komt.
  • 21 May 2020 om 19:56
    • Quote van 21 May 2020 om 16:14
      Ik vind Ron jans niet bij Twente passen.
    Ikzeg. Twente fan. U heeft een punt. Natuurlijk kan niet iedereen het zelfde willen, en u heeft ook een mening en die mening respecteer ik zeker. Gelukkig is respect naar elkaar toe heel belangrijk. Ik hoop dat u en ik en met ons allen tevreden zullen zijn met wie er komt. Het kan nooit slechter zijn wat er heeft gestaan toch.
  • 21 May 2020 om 19:53
    • Quote van 21 May 2020 om 19:49
      What slijmbal malloot?? Ik hoef fucking met niemand te slijmen ik zij dat dat we op het zelfde momrnt aan het tikken waren gek en je weet TC ik hoef met niemand te slijmen geen behoefte aan of jij het nou bent Messi, Enschede78, of wie the fuck ook maar ik hoef niet te slijmen kerel jij zou beter moeten weten.... Maar dat we tegelijk een reactie geven is telephatie TC dus denk eerst ff na voor je er wat uit gooit en als mensen het vaak eens zijn ben je dan slijmerd???? Bullshit ik ga niemand zijn reet likken en de jongens die ik noem zullen dat ook niet doen hoor
    Bingo !
  • 21 May 2020 om 19:49
    • Quote van 21 May 2020 om 18:16
      Slijmbal....... ;)
    What slijmbal malloot?? Ik hoef fucking met niemand te slijmen ik zij dat dat we op het zelfde momrnt aan het tikken waren gek en je weet TC ik hoef met niemand te slijmen geen behoefte aan of jij het nou bent Messi, Enschede78, of wie the fuck ook maar ik hoef niet te slijmen kerel jij zou beter moeten weten.... Maar dat we tegelijk een reactie geven is telephatie TC dus denk eerst ff na voor je er wat uit gooit en als mensen het vaak eens zijn ben je dan slijmerd???? Bullshit ik ga niemand zijn reet likken en de jongens die ik noem zullen dat ook niet doen hoor
  • 21 May 2020 om 19:00
    • Quote van 21 May 2020 om 18:16
      Gewoon dit account van Dennis negeren Messi. ;)
    Weet wa mag daarom zelf wel bepalen of ik reageer. Vond het nog wel komisch wil niet praten of een inkopper op deze naam :)
  • 21 May 2020 om 18:16
    • Quote van 21 May 2020 om 16:59
      Whaha telephatie messi :-)))
    Slijmbal....... ;)
  • 21 May 2020 om 18:16
    • Quote van 21 May 2020 om 16:56
      Butplug halen en doorlopen jij.
    Gewoon dit account van Dennis negeren Messi. ;)
  • 21 May 2020 om 17:32
    • Quote van 21 May 2020 om 17:18
      Ja Die, misschien heb ik iets gemist maar hoe is het met je maat in Italië gegaan...?
    Dat is heel slecht afgelopen had ik al gemeld hier helaas..
  • 21 May 2020 om 17:21
    • Quote van 21 May 2020 om 16:46
      Beetje kinderlijk hè dat “ikzeg”.
    Lekker aan het trollen?
  • 21 May 2020 om 17:18
    • Quote van 21 May 2020 om 16:59
      Whaha telephatie messi :-)))
    Ja Die, misschien heb ik iets gemist maar hoe is het met je maat in Italië gegaan...?
  • 21 May 2020 om 17:18
    • Quote van 21 May 2020 om 17:16
      Die belachelijke naam van jou, dat is kinderlijk. Zoals je merkt heeft iedereen hier veel respect voor Ik. En terecht.
    Géén reactie op geven , daar heb je hem het beste mee.
  • 21 May 2020 om 17:16
    • Quote van 21 May 2020 om 16:46
      Beetje kinderlijk hè dat “ikzeg”.
    Die belachelijke naam van jou, dat is kinderlijk. Zoals je merkt heeft iedereen hier veel respect voor Ik. En terecht.
  • 21 May 2020 om 17:15
    • Quote van 21 May 2020 om 16:56
      Butplug halen en doorlopen jij.
    Hahaha
  • 21 May 2020 om 16:59
    • Quote van 21 May 2020 om 16:56
      Butplug halen en doorlopen jij.
    Whaha telephatie messi :-)))
  • 21 May 2020 om 16:59
    • Quote van 21 May 2020 om 16:46
      Beetje kinderlijk hè dat “ikzeg”.
    Nee jij kontjeanaal idioot, ik zeg je een ding laar Ik Zeg, met rust en laat die man lekker zijn ding doen. Bij deze en als je me niet snapt stuur maar bericht kluns. Blijf vooral jezelf, Beste Ik Zeg:-)
  • 21 May 2020 om 16:56
    • Quote van 21 May 2020 om 16:46
      Beetje kinderlijk hè dat “ikzeg”.
    Butplug halen en doorlopen jij.
  • 21 May 2020 om 16:52
    • Quote van 21 May 2020 om 15:52
      Ikzeg. Het hoeft eindelijk eens niet moeilijk te zijn wat trainer /td betreft. Ikzeg. Ga voor Ron jans als hij ook wil natuurlijk want dat is het allerbelangrijkste degene die komt moet minimaal 100%voor ons fctwente zijn. Nu de financiële gegevens u heeft er over in de winterstop /als er een komt. Ga ik van uit. Als deze crisis niet wordt op gelost dan wordt het echt een hele grote financiële situatie. Dat is buiten kijf. Laten wij nu eerst maar is zorgen dat wij fctwente dit gaan redden. Met een trainer /td. En kijken waar wij kunnen overleven.
    Preud'homme beste ik ..beter kunnen wij niet krijgen..
  • 21 May 2020 om 16:46
    • Quote van 21 May 2020 om 15:52
      Ikzeg. Het hoeft eindelijk eens niet moeilijk te zijn wat trainer /td betreft. Ikzeg. Ga voor Ron jans als hij ook wil natuurlijk want dat is het allerbelangrijkste degene die komt moet minimaal 100%voor ons fctwente zijn. Nu de financiële gegevens u heeft er over in de winterstop /als er een komt. Ga ik van uit. Als deze crisis niet wordt op gelost dan wordt het echt een hele grote financiële situatie. Dat is buiten kijf. Laten wij nu eerst maar is zorgen dat wij fctwente dit gaan redden. Met een trainer /td. En kijken waar wij kunnen overleven.
    Beetje kinderlijk hè dat “ikzeg”.
  • 21 May 2020 om 16:14
    • Quote van 21 May 2020 om 15:52
      Ikzeg. Het hoeft eindelijk eens niet moeilijk te zijn wat trainer /td betreft. Ikzeg. Ga voor Ron jans als hij ook wil natuurlijk want dat is het allerbelangrijkste degene die komt moet minimaal 100%voor ons fctwente zijn. Nu de financiële gegevens u heeft er over in de winterstop /als er een komt. Ga ik van uit. Als deze crisis niet wordt op gelost dan wordt het echt een hele grote financiële situatie. Dat is buiten kijf. Laten wij nu eerst maar is zorgen dat wij fctwente dit gaan redden. Met een trainer /td. En kijken waar wij kunnen overleven.
    Ik vind Ron jans niet bij Twente passen.
  • 21 May 2020 om 15:52
    Ikzeg. Het hoeft eindelijk eens niet moeilijk te zijn wat trainer /td betreft. Ikzeg. Ga voor Ron jans als hij ook wil natuurlijk want dat is het allerbelangrijkste degene die komt moet minimaal 100%voor ons fctwente zijn. Nu de financiële gegevens u heeft er over in de winterstop /als er een komt. Ga ik van uit. Als deze crisis niet wordt op gelost dan wordt het echt een hele grote financiële situatie. Dat is buiten kijf. Laten wij nu eerst maar is zorgen dat wij fctwente dit gaan redden. Met een trainer /td. En kijken waar wij kunnen overleven.
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›