'FC Twente-spelers zien af van bonus voor handhaving in Eredivisie'

21
'FC Twente-spelers zien af van bonus voor handhaving in Eredivisie'

FC Twente maakte onlangs bekend dat de spelers en directie een loonoffer inleveren en daarmee 250.000 euro 'spaart' voor FC Twente. Volgens Leon ten Voorde hebben de spelers voor een groot deel zijn bonus voor handhaving in de Eredivisie ingeleverd, die ze eigenlijk zouden krijgen.

"De directie heeft deze week ook nog een overlegd gehad met de spelers met een doorlopend contract. De club hoopt nog op een geste van die kant. Beide partijen hebben afgesproken dat ze in juli terugkomen op het voorstel van de directie", klinkt het.

In de zomer vertrekken zestien spelers bij FC Twente. Volgens TC Tubantia heeft de directie laten weten aan Wout Brama en Peet Bijen dat zij met de nieuwe technisch directeur in gesprek gaan over een verlenging van het contract.

21 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 May 2020 om 12:33
    Zag net dat Heracles geen compensatie aanbiedt voor wedstrijden zonder publiek. Ze zijn daar wel lekker kut voor hun supporters, eerst het stadion omdopen tot zorgboerderij en nu de toch al arme paupers laten betalen voor niks. Al betalen ze daar sowieso al voor helemaal niks met een seizoenskaart
  • 21 May 2020 om 11:20
    • Quote van 21 May 2020 om 10:02
      Ze pakken het overal beter aan dan bij FC Twente of niet UT?


      Weer last van je dwang om namen te moeten droppen....al dan niet inzake andere clubs? Neem je Ritalin en ga even liggen......
    :))))
  • 21 May 2020 om 11:13
    • Quote van 20 May 2020 om 23:43
      Nou dan word jij supporter van Vitesse die club past wel bij je UT. Ik zou er toch eens over nadenken, kun je vast naar het forum daar, en drop je daar je 6 waslijsten aan spelers, trainers en weet ik allemaal niet wat. Oh ja en natuurlijk Red Bull.
    Misschien achteraf was Red Bull nog niet zo erg geweest met alle lijken die uit de kast zijn gevallen en de miljoenenschuld waar we nog jarenlang mee tobben.
  • 21 May 2020 om 10:12
    • Quote van 21 May 2020 om 09:57
      Dat doet Vitesse helemaal niet, ze proberen nu weer wat anders omdat ze te afhankelijk zijn van Chelsea en de eigenaar. Als de regels gaan veranderen zoals men dat in Engeland wil en ze wachten te lang in Arnhem hebben ze een heel groot probleem. Dit is pure noodzaak voor Vitesse niet meer en niet minder.
    Precies Vlek, maar dat negeert UT omdat hij weer dwangmatig RebBull moet noemen.....
  • 21 May 2020 om 10:02
    • Quote van 20 May 2020 om 22:43
      Tja in Arnhem pakken ze het goed aan. Thomas Letsch is de belangrijkste kandidaat om de nieuwe trainer van Vitesse te worden. Technisch directeur Johannes Spors is bij de zoektocht naar een nieuwe coach bij een landgenoot uitgekomen. De club en beoogde nieuwe trainer zijn al ver in de onderhandelingen
    Ze pakken het overal beter aan dan bij FC Twente of niet UT?


    Weer last van je dwang om namen te moeten droppen....al dan niet inzake andere clubs? Neem je Ritalin en ga even liggen......
  • 21 May 2020 om 10:00
    • Quote van 20 May 2020 om 22:14
      Kortom ze hebben niets ingeleverd. Want we hebben geen handhaving want er is geen eind aan de competitie gekomen.
    Exact.....dat was ook mijn eerste gedachte. Handhaving was dankzij het Corona virus....niets meer, en nu veinzen de spelers gul te zijn?


    Laat me astebleef toch niet lachen.....
  • 21 May 2020 om 09:57
    • Quote van 21 May 2020 om 09:39
      Je ziet toch hoe die mafketel reageert. Vitesse haalt de RB school naar Nederland op een tactische wijze. De mensen binnenhalen met de succesformule van RB. Althans dat doet Vitesse niet, maar die slinkse Russen.
    Dat doet Vitesse helemaal niet, ze proberen nu weer wat anders omdat ze te afhankelijk zijn van Chelsea en de eigenaar. Als de regels gaan veranderen zoals men dat in Engeland wil en ze wachten te lang in Arnhem hebben ze een heel groot probleem. Dit is pure noodzaak voor Vitesse niet meer en niet minder.
  • 21 May 2020 om 09:39
    • Quote van 21 May 2020 om 08:12
      Lees nou eens je eerste zin nog een keer. Dan weet ik wel wie hier dom is......
    Je ziet toch hoe die mafketel reageert. Vitesse haalt de RB school naar Nederland op een tactische wijze. De mensen binnenhalen met de succesformule van RB. Althans dat doet Vitesse niet, maar die slinkse Russen.
  • 21 May 2020 om 08:26
    • Quote van 21 May 2020 om 08:17
      Die vooraf informatie over met wie FC Twente zoal in gesprek is is aan deze regio niet toevertrouwd. De mediabende bij Tubantia en RTV Oost kan met dergelijke informatie niet zo goed omgaan
    ach ik snap dat ook wel als je bekend maakt met wie je in gesprek bent en je komt er onverhoopt niet uit met elkaar dan beginnen de problemen pas . Niet goed voor beide de club en de persoon in kwestie dus
  • 21 May 2020 om 08:17
    • Quote van 21 May 2020 om 08:07
      maar bij Vitesse wel meer openheid met wie ze in gesprek zijn en zo..
    Die vooraf informatie over met wie FC Twente zoal in gesprek is is aan deze regio niet toevertrouwd. De mediabende bij Tubantia en RTV Oost kan met dergelijke informatie niet zo goed omgaan
  • 21 May 2020 om 08:15
    • Quote van 21 May 2020 om 08:12
      Lees nou eens je eerste zin nog een keer. Dan weet ik wel wie hier dom is......
    whaha goeie..het lazarus..
  • 21 May 2020 om 08:12
    • Quote van 21 May 2020 om 00:00
      Ja die ik lach me weer de lazerus. Jij bent zo grappig of gewoon olie dom om iets te snappen.
    Lees nou eens je eerste zin nog een keer. Dan weet ik wel wie hier dom is......
  • 21 May 2020 om 08:07
    maar bij Vitesse wel meer openheid met wie ze in gesprek zijn en zo..
  • 21 May 2020 om 06:17
    • Quote van 21 May 2020 om 00:00
      Ja die ik lach me weer de lazerus. Jij bent zo grappig of gewoon olie dom om iets te snappen.
    Jij moest eens weten hoe vaak ik mij het lazerus om jou moet lachen weet je dat?? En ik ben liever maf dan dat dwangmatige, neurotische, achterlijke namen dumpen hier, wat jij doet, dan heb ik een tik van de molen gehad, maar jij wel 6 haha. Ohoh UT toch ga aub naar Vitesse hahaha
  • 21 May 2020 om 00:00
    • Quote van 20 May 2020 om 23:43
      Nou dan word jij supporter van Vitesse die club past wel bij je UT. Ik zou er toch eens over nadenken, kun je vast naar het forum daar, en drop je daar je 6 waslijsten aan spelers, trainers en weet ik allemaal niet wat. Oh ja en natuurlijk Red Bull.
    Ja die ik lach me weer de lazerus. Jij bent zo grappig of gewoon olie dom om iets te snappen.
  • 20 May 2020 om 23:43
    • Quote van 20 May 2020 om 22:43
      Tja in Arnhem pakken ze het goed aan. Thomas Letsch is de belangrijkste kandidaat om de nieuwe trainer van Vitesse te worden. Technisch directeur Johannes Spors is bij de zoektocht naar een nieuwe coach bij een landgenoot uitgekomen. De club en beoogde nieuwe trainer zijn al ver in de onderhandelingen
    Nou dan word jij supporter van Vitesse die club past wel bij je UT. Ik zou er toch eens over nadenken, kun je vast naar het forum daar, en drop je daar je 6 waslijsten aan spelers, trainers en weet ik allemaal niet wat. Oh ja en natuurlijk Red Bull.
  • 20 May 2020 om 23:27
    Ze zien af van handhaving bonus moet ik nu blij worden of juist woedend???? Ze hadden het nooit gered op eigen kracht die bonus had niet eens als vraag wel/niet er vanaf zien behandeld mogen worden!
  • 20 May 2020 om 22:43
    Tja in Arnhem pakken ze het goed aan. Thomas Letsch is de belangrijkste kandidaat om de nieuwe trainer van Vitesse te worden. Technisch directeur Johannes Spors is bij de zoektocht naar een nieuwe coach bij een landgenoot uitgekomen. De club en beoogde nieuwe trainer zijn al ver in de onderhandelingen
  • 20 May 2020 om 22:23
    Oei dacht ff dat Julio weg ging als je zijn insta post ziet. Hij neemt afscheid van zijn teamgenoten en trainers. Maar gelukkig staat er onder see you next season tukker! Laten we hopen dat hij blijft
  • 20 May 2020 om 22:14
    Kortom ze hebben niets ingeleverd. Want we hebben geen handhaving want er is geen eind aan de competitie gekomen.
  • 20 May 2020 om 22:14
    Kortom ze hebben niets ingeleverd. Want we hebben geen handhaving want er is geen eind aan de competitie gekomen.
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›