''Volgende week 'pas' nieuws rondom technisch directeur FC Twente''

23
''Volgende week 'pas' nieuws rondom technisch directeur FC Twente''

De opvolger van Ted van Leeuwen laat nog even op zich wachten. FC Twente komt naar verluidt pas volgende week met nieuws omtrent een nieuwe technisch directeur.

"Supporters van FC Twente kunnen morgen (vandaag, red.) rimpelloos dauwtrappen", klinkt het devies van FC Twente-watcher Tijmen van Wissing van RTV Oost. "Van der Kraan laat weten dat er volgende week ‘pas’ nieuws is rondom technisch directeur."

Naast een technisch directeur moet FC Twente ook nog op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer. Gonzalo García heeft te horen gekregen dat de Enschedese club niet met hem verder wil. De komst van een nieuwe technisch directeur geniet echter de hoogste prioriteit.

23 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 May 2020 om 17:36
    • Quote van 21 May 2020 om 09:55
      Stelletje negatievelingen !
    Nee realistisch vent, kijk maar naar de laatste jaren en anders ben je wel erg blind.
  • 21 May 2020 om 14:56
    • Quote van 21 May 2020 om 11:08
      woon jij dicht aan de Duitse grens Henkie...tis humor want dat hebben ze daar een stuk minder...
    Niet voor niets wordt hij ook wel eens 'Gekke Henkie' genoemd. ;)
  • 21 May 2020 om 14:43
    • Quote van 21 May 2020 om 14:28
      Het assessment is behoorlijk ingewikkeld daar hebben ze wel drie weken voor nodig.Als de trainer dan ook nog een assessment moet invullen kan de nieuwe trainer eind augustus wel beginnen als die nDan niet inmiddels voor een andere meer slagvaardige club heeft gekozen.Op een slagvaardig beleid heb ik Twente de afgelopen jaren niet kunnen betrappen.Maar broodje smaakte heerlijk ben bang dat het daar dan ook wel bij blijft.
    En dat broodje met een liter azijn weggespoeld zeker!
  • 21 May 2020 om 14:28
    Het assessment is behoorlijk ingewikkeld daar hebben ze wel drie weken voor nodig.Als de trainer dan ook nog een assessment moet invullen kan de nieuwe trainer eind augustus wel beginnen als die nDan niet inmiddels voor een andere meer slagvaardige club heeft gekozen.Op een slagvaardig beleid heb ik Twente de afgelopen jaren niet kunnen betrappen.Maar broodje smaakte heerlijk ben bang dat het daar dan ook wel bij blijft.
  • 21 May 2020 om 12:42
    • Quote van 21 May 2020 om 11:08
      woon jij dicht aan de Duitse grens Henkie...tis humor want dat hebben ze daar een stuk minder...
    Als DIT jou humor is dan haak ik abrupt af !
  • 21 May 2020 om 12:38
    • Quote van 21 May 2020 om 11:59
      Vitesse heeft een Duitser binnengehaald met ervaring bij o.a. Red Bull en Hoffenheim. Zoiets lijkt mij ook wel wat.
    Trainer uit Almelo gaat er naar toe waarschijnlijk
  • 21 May 2020 om 12:27
    • Quote van 21 May 2020 om 11:59
      Vitesse heeft een Duitser binnengehaald met ervaring bij o.a. Red Bull en Hoffenheim. Zoiets lijkt mij ook wel wat.
    Schreuder?????
  • 21 May 2020 om 11:59
    • Quote van 21 May 2020 om 09:20
      Wordt een Auslaender, die TD. Zie een opmerking in ander forum bericht over het binnen halen van de trainer .
    Vitesse heeft een Duitser binnengehaald met ervaring bij o.a. Red Bull en Hoffenheim. Zoiets lijkt mij ook wel wat.
  • 21 May 2020 om 11:48
    • Quote van 21 May 2020 om 11:08
      woon jij dicht aan de Duitse grens Henkie...tis humor want dat hebben ze daar een stuk minder...
    Henk is burgermeester van Munchen
  • 21 May 2020 om 11:08
    • Quote van 21 May 2020 om 09:55
      Stelletje negatievelingen !
    woon jij dicht aan de Duitse grens Henkie...tis humor want dat hebben ze daar een stuk minder...
  • 21 May 2020 om 11:00
    Wat te denken van Arnold Bruggink?
  • 21 May 2020 om 10:29
    • Quote van 21 May 2020 om 09:00
      Nfear lult dus alweer uit zn nek....
    Is ook heracles supporter. Hij zit hier gewoon een beetje te trollen. Ik sta er ook niet versteld van dat hij ook Dennis is...
  • 21 May 2020 om 09:55
    • Quote van 21 May 2020 om 08:05
      alles in achtnemende word het in september nieuwe trainer...vakan tie assesements enz..
    Stelletje negatievelingen !
  • 21 May 2020 om 09:21
    • Quote van 21 May 2020 om 09:00
      Nfear lult dus alweer uit zn nek....
    Hahaha waneer niet, heeft hij dat ook van de dochter van Rutten.
  • 21 May 2020 om 09:20
    Wordt een Auslaender, die TD. Zie een opmerking in ander forum bericht over het binnen halen van de trainer .
  • 21 May 2020 om 09:00
    Nfear lult dus alweer uit zn nek....
  • 21 May 2020 om 08:29
    • Quote van 21 May 2020 om 08:23
      Ik heb respect voor het lef om de beslissing te nemen met van Leeuwen alleen Kraan had het vervolg beter moeten Voorbereiden.
    vlgs mij heeft dat met de beslissingen van de KNVB te maken m.b.t het betaalde voetbal ...wel of niet doorgaan van de competitie etc.
  • 21 May 2020 om 08:23
    Ik heb respect voor het lef om de beslissing te nemen met van Leeuwen alleen Kraan had het vervolg beter moeten Voorbereiden.
  • 21 May 2020 om 08:23
    Ik heb respect voor het lef om de beslissing te nemen met van Leeuwen alleen Kraan had het vervolg beter moeten Voorbereiden.
  • 21 May 2020 om 08:17
    • Quote van 21 May 2020 om 08:11
      Scheelt een hoop geld Bij ons duurt de voorbereiding toch altijd tot februari dus dat maakt ook niet uit ;)
    maar toen werd het ook gelijk slechter..
  • 21 May 2020 om 08:11
    • Quote van 21 May 2020 om 08:05
      alles in achtnemende word het in september nieuwe trainer...vakan tie assesements enz..
    Scheelt een hoop geld Bij ons duurt de voorbereiding toch altijd tot februari dus dat maakt ook niet uit ;)
  • 21 May 2020 om 08:05
    • Quote van 21 May 2020 om 07:59
      En langzaam tikt de tijd weer weg.
    alles in achtnemende word het in september nieuwe trainer...vakan tie assesements enz..
  • 21 May 2020 om 07:59
    En langzaam tikt de tijd weer weg.
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›