Boerrigter: ''Dus wilden ze me niet meer, wat een eikels...''

14
Boerrigter: ''Dus wilden ze me niet meer, wat een eikels...''

Derk Boerrigter liep in het verleden een transfer naar Club Brugge mis. De voormalig profvoetballer, die in de jeugd van FC Twente speelde en op jonge leeftijd naar Ajax vertrok, verklapt dat er serieuze interesse was in het seizoen 2010-2011. 

"Op een bepaald moment werd duidelijk dat Club op de tribune zat voor me", blikt hij terug in gesprek met het Brabants Dagblad. "We werden uitgenodigd in Brugge en kregen een uitgebreide presentatie van de club. Ze kenden me. Adrie Koster was daar toen trainer en kwam nog naar Waalwijk om bij mij thuis te vertellen hoe hij me wilde gebruiken. Het klonk allemaal fantastisch, ik zag het helemaal zitten."

"De technisch directeur zou een week later met een aanbieding komen, maar die was er drie weken later nog niet. Mijn zaakwaarnemer besloot te bellen en kreeg te horen dat de deal niet doorging", vervolgt Boerrigter teleurgesteld. "Wat bleek? Waren ze, zonder dat ik het wist, ook op de training komen kijken. Daar voerde ik natuurlijk niks uit, dus wilden ze me niet meer. Wat een eikels, in plaats van dat ze me nou gewoon gevraagd hadden naar de reden van mijn houding...", legt de voormalig Ajacied uit. 

14 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 May 2020 om 10:53
    haha er zijn ook slimme Belgen, gezakt op mentaliteit.
  • 22 May 2020 om 22:42
    • Quote van 22 May 2020 om 20:52
      Leuk en welkom op twentefans. Als je hem zo goed kent weet je dat het niet zoon lieverdje is tegen over pa en ma en dat is nog zacht uitgedrukt of lieg IK. DACHT HET NIET
    Dat is 1-0 Messi want Martijn is stil, maar ik ken die hele gast niet maar is wel een arrogante kloothommel zoals hij praat.
  • 22 May 2020 om 20:52
    • Quote van 22 May 2020 om 16:41
      Zoo jij kent hem blijkbaar? Triest om zo reactie te plaatsen.
      Of ben je boos dat hij in het verleden naar Ajax gegaan is? Nou dan kan ik je zeggen dat ik hem destijds gelijk gegeven heb. (ja ik ken derk persoonlijk)Of ben je jaloers ;-)
    Leuk en welkom op twentefans. Als je hem zo goed kent weet je dat het niet zoon lieverdje is tegen over pa en ma en dat is nog zacht uitgedrukt of lieg IK. DACHT HET NIET
  • 22 May 2020 om 20:51
    Vreselijk arrogante voetballer voelde zich in de tijd als jeugdspeler te groot voor de F C gesteund door zijn Vader die de zelfde mening had.
  • 22 May 2020 om 19:21
    Wat een enorme lamzak zeg, ik toppunt an arrogante klootzak en verder is hij niets zielig figuur schaam je kapot.
  • 22 May 2020 om 16:52
    Alles leuk en aardig, maar wat was de reden dan van werkweigering? Mag hopen dat dit niet de aandacht van een andere club was, want als dat zo is...……. dan heb je een kutmentaliteit, en dan zou CB alsnog gelijk hebben.
  • 22 May 2020 om 16:51
    Dirk was best een goede voetballer maar geen teamspeler, sterker nog het was een speler met een waardeloze mentaliteit
  • 22 May 2020 om 16:51
    Dirk was best een goede voetballer maar geen teamspeler, sterker nog het was een speler met een waardeloze mentaliteit
  • 22 May 2020 om 16:41
    • Quote van 22 May 2020 om 14:18
      Waardeloze gast ben je met dat strontmokkel van je. Privé moet jij je schamen.
    Zoo jij kent hem blijkbaar? Triest om zo reactie te plaatsen.
    Of ben je boos dat hij in het verleden naar Ajax gegaan is? Nou dan kan ik je zeggen dat ik hem destijds gelijk gegeven heb. (ja ik ken derk persoonlijk)Of ben je jaloers ;-)
  • 22 May 2020 om 14:40
    Derk Boeroplichter
  • 22 May 2020 om 14:39
    • Quote van 22 May 2020 om 14:17
      Je hoort je hoe dan ook te laten zien op de training, ongeacht de omstandigheden. Slechte professional.
    Idd een professional traint altijd goed ongeacht de clubhouding. Zegt genoeg over zijn mentaliteit.
  • 22 May 2020 om 14:18
    Waardeloze gast ben je met dat strontmokkel van je. Privé moet jij je schamen.
  • 22 May 2020 om 14:17
    Je hoort je hoe dan ook te laten zien op de training, ongeacht de omstandigheden. Slechte professional.
  • 22 May 2020 om 14:12
    Die reden doet er niet toe, natuurlijk. Zolang je je salaris aanpakt van de club doe je je best, ook op de training. Doe je dat niet, dan is er iets mis met je karakter. Logisch dat Club Brugge niet met zo iemand in zee wil. Zou ik ook niet doen.
vrijdag 25 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›