FC Twente verklapt nieuwe tussenstand: ''Compleet overdonderd''

35
FC Twente verklapt nieuwe tussenstand: ''Compleet overdonderd''

De supporters van FC Twente hebben sinds afgelopen zaterdag massaal hun seizoenkaart verlengd. Honderden fans kregen bovendien het heerlijke broodje beenham thuisbezorgd en algemeen directeur Paul van der Kraan spreekt dan ook van een 'heel bijzondere' dag. 

"We werden compleet overdonderd door het aantal verlengingen, in een half uur hadden we net zoveel verkochte kaarten als op een hele dag het jaar ervoor", blikt hij terug op de clubsite. "Overal waar we aanbelden werden we met open armen ontvangen en bij iedereen was het enthousiasme groot."

"We mogen opnieuw trots zijn op onze supporters, maar we zijn ook heel dankbaar voor de grote steun in de hele regio", vervolgt hij. "Zaterdag was een prachtige start, op dit moment staat de teller op 11.000 en hopelijk komen we weer in de buurt van het aantal van vorig jaar, 21.000 verkochte seizoenkaarten."

35 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 May 2020 om 07:56
    • Quote van 22 May 2020 om 16:32
      Als je goed oplet dan zou je in Kraan steeds meer vertrouwen moeten krijgen.

      De idioterie van Garcia gaat hand in hand met de idioterie van Leeuwen, en de nobodies die hij neergekwakt heeft. Ondertussen de boodschap 'handhaving' de wereld inslingeren, het gore lef hebben dit te doen met 5 a 7 miljoen spelersbudget. Van den zotte.

      Kraan heeft de Heracles deal gemaakt, een moeilijke beslissing die mega-onpopulair is en niet gewaardeerd wordt, ik vind het bijzonder knap. Maar vooral logisch. Zoek de WIKI van de opleiding maar op. Joop, Plaggeman en Wessels, die zijn hiermee op de proppen gekomen en ik kan me niet herinneren dat hier destijds commentaar op was. Ja, bij sommigen wringt de Heracles schoen, maar over 5 jaar scheelt je dat gewoon 4 Miljoen.

      Kraan communiceert. Wij hebben lang geen uitvoerige tekst en uitleg gehad. De dooie mus die Twenteproat heeft, dat heeft waslap Peters geen kwartaal uitgehouden. Die moet ook wieberen. De perschef had die jongen van Schreurs moeten zijn. Maar ja, zoals Wes Beuvink, lopen die nu elders.

      Kraan heeft de meuk eruit gewerkt, en zijn woorden geven veel vertrouwen. Laat maar komen die TD, laat maar komen die trainer. Trainer hoeft pas per 1 Juli, of wanneer de trainingen starten. Kan ook iets eerder als ze willen dat hij spelers bekijkt.

      Hoe dan ook, Kraan is de eerste directeur sinds tijden waar ik veel vertrouwen in heb. Zegt de goede dingen. Heeft al best veel goeds gedaan. Hij mag er dan uitzien als een suïcidale ambtenaar met een depressie, maar dat kan hij makkelijk oplossen als hij een echte Twentenaar aan zijn zijde plaatst. En dat lijkt me een mooie job voor Brama, directeur in opleiding.

      Ik wil alleen de naam Maaskant niet horen.

      Over het verlengen. Dat moet een ieder voor zich bepalen,. Ik kan me goed indenken dat mensen niet voor niets betalen. Dat is essentieel idioterie in deze economie. Je bent geen grotere of kleinere fan als je uit persoonlijke overweging even wacht met verlengen. De een kan 300 Euro makkelijk missen, de ander niet. De een gaat dagelijks lekker werken, de ander kijkt angstig naar 1 juni. Het is de realiteit waarin we leven momenteel, helaas.
    Mooi stuk Bam vaak met je in de clinch maar dit stuk kan ik niets aan toevoegen. Ik vind dat vd Kraan het ook niet zo verkeerd doet vooral op financieel vlak, en hij durft impopulaire maatregelen te nemen. Verder zou ik graag zien dat fc Twente komt met een voorstel richting supporters om hun jaarkaart in termijnen te kunnen betalen, want veel mensen zitten inderdaad nu zwaar, maar dus als je deze groep de kans geeft hun jaarkaart in termijnen te betalen zullen er velen over deze getrokken worden. En dan kom je als club de mensen tegemoet die je altijd onvoirwoordelijk gesteund hebben, maar maar nu door het virus niet in een keer zo een uitgave kunnen doen. Dan kweek je als club een stukje goodwill en dan weet je zodra het weer mag, het stadion weer vol zit. In deze moeilijke tijd lijkt mij dat dat een goed idee, maar ondanks dat de club gebaat is bij geld, maar dan krijg je het op termijn, en maak je een symphatieke gebaar.
  • 23 May 2020 om 01:54
    • Quote van 22 May 2020 om 12:45
      Daar zit ik ook bij Berry. Ook ik heb nog niet verlengd....
    Me too
  • 22 May 2020 om 20:59
    • Quote van 22 May 2020 om 20:21
      Ikzeg. Bam. U heeft gelijk en zo is het maar net. Ook ik heb het niet breed maar heb zeker 2 kaarten verlengt. Een maal een fctwente fan altijd een fctwente fan. Bam +100
    Als ik je een paar Keer een koffie of wat anders aan kan bieden houd je die te goed beste IK. Geen probleem
  • 22 May 2020 om 20:21
    • Quote van 22 May 2020 om 16:32
      Als je goed oplet dan zou je in Kraan steeds meer vertrouwen moeten krijgen.

      De idioterie van Garcia gaat hand in hand met de idioterie van Leeuwen, en de nobodies die hij neergekwakt heeft. Ondertussen de boodschap 'handhaving' de wereld inslingeren, het gore lef hebben dit te doen met 5 a 7 miljoen spelersbudget. Van den zotte.

      Kraan heeft de Heracles deal gemaakt, een moeilijke beslissing die mega-onpopulair is en niet gewaardeerd wordt, ik vind het bijzonder knap. Maar vooral logisch. Zoek de WIKI van de opleiding maar op. Joop, Plaggeman en Wessels, die zijn hiermee op de proppen gekomen en ik kan me niet herinneren dat hier destijds commentaar op was. Ja, bij sommigen wringt de Heracles schoen, maar over 5 jaar scheelt je dat gewoon 4 Miljoen.

      Kraan communiceert. Wij hebben lang geen uitvoerige tekst en uitleg gehad. De dooie mus die Twenteproat heeft, dat heeft waslap Peters geen kwartaal uitgehouden. Die moet ook wieberen. De perschef had die jongen van Schreurs moeten zijn. Maar ja, zoals Wes Beuvink, lopen die nu elders.

      Kraan heeft de meuk eruit gewerkt, en zijn woorden geven veel vertrouwen. Laat maar komen die TD, laat maar komen die trainer. Trainer hoeft pas per 1 Juli, of wanneer de trainingen starten. Kan ook iets eerder als ze willen dat hij spelers bekijkt.

      Hoe dan ook, Kraan is de eerste directeur sinds tijden waar ik veel vertrouwen in heb. Zegt de goede dingen. Heeft al best veel goeds gedaan. Hij mag er dan uitzien als een suïcidale ambtenaar met een depressie, maar dat kan hij makkelijk oplossen als hij een echte Twentenaar aan zijn zijde plaatst. En dat lijkt me een mooie job voor Brama, directeur in opleiding.

      Ik wil alleen de naam Maaskant niet horen.

      Over het verlengen. Dat moet een ieder voor zich bepalen,. Ik kan me goed indenken dat mensen niet voor niets betalen. Dat is essentieel idioterie in deze economie. Je bent geen grotere of kleinere fan als je uit persoonlijke overweging even wacht met verlengen. De een kan 300 Euro makkelijk missen, de ander niet. De een gaat dagelijks lekker werken, de ander kijkt angstig naar 1 juni. Het is de realiteit waarin we leven momenteel, helaas.
    Ikzeg. Bam. U heeft gelijk en zo is het maar net. Ook ik heb het niet breed maar heb zeker 2 kaarten verlengt. Een maal een fctwente fan altijd een fctwente fan. Bam +100
  • 22 May 2020 om 19:28
    • Quote van 22 May 2020 om 15:16
      Ik ga ook wel verlengen kerel, of het moet heel gek lopen qua TD en trainer. Ik pas er alleen wel voor om opnieuw voor de gek gehouden te worden....
    Dat gebeurt toch wel
  • 22 May 2020 om 18:24
    • Quote van 22 May 2020 om 17:33
      kan toch ook in 1 functie zijn TD en trainer..hoeveel jobs had die kale knikker toen wel.niet..:-))
    21, volgens Johan Derksen had die kale ook nog een baan achter het raam ;)
  • 22 May 2020 om 17:33
    • Quote van 22 May 2020 om 16:18
      Nee. Daar is een TD voor. De trainer moet werken met het materiaal geleverd.
    kan toch ook in 1 functie zijn TD en trainer..hoeveel jobs had die kale knikker toen wel.niet..:-))
  • 22 May 2020 om 17:27
    • Quote van 22 May 2020 om 16:32
      Als je goed oplet dan zou je in Kraan steeds meer vertrouwen moeten krijgen.

      De idioterie van Garcia gaat hand in hand met de idioterie van Leeuwen, en de nobodies die hij neergekwakt heeft. Ondertussen de boodschap 'handhaving' de wereld inslingeren, het gore lef hebben dit te doen met 5 a 7 miljoen spelersbudget. Van den zotte.

      Kraan heeft de Heracles deal gemaakt, een moeilijke beslissing die mega-onpopulair is en niet gewaardeerd wordt, ik vind het bijzonder knap. Maar vooral logisch. Zoek de WIKI van de opleiding maar op. Joop, Plaggeman en Wessels, die zijn hiermee op de proppen gekomen en ik kan me niet herinneren dat hier destijds commentaar op was. Ja, bij sommigen wringt de Heracles schoen, maar over 5 jaar scheelt je dat gewoon 4 Miljoen.

      Kraan communiceert. Wij hebben lang geen uitvoerige tekst en uitleg gehad. De dooie mus die Twenteproat heeft, dat heeft waslap Peters geen kwartaal uitgehouden. Die moet ook wieberen. De perschef had die jongen van Schreurs moeten zijn. Maar ja, zoals Wes Beuvink, lopen die nu elders.

      Kraan heeft de meuk eruit gewerkt, en zijn woorden geven veel vertrouwen. Laat maar komen die TD, laat maar komen die trainer. Trainer hoeft pas per 1 Juli, of wanneer de trainingen starten. Kan ook iets eerder als ze willen dat hij spelers bekijkt.

      Hoe dan ook, Kraan is de eerste directeur sinds tijden waar ik veel vertrouwen in heb. Zegt de goede dingen. Heeft al best veel goeds gedaan. Hij mag er dan uitzien als een suïcidale ambtenaar met een depressie, maar dat kan hij makkelijk oplossen als hij een echte Twentenaar aan zijn zijde plaatst. En dat lijkt me een mooie job voor Brama, directeur in opleiding.

      Ik wil alleen de naam Maaskant niet horen.

      Over het verlengen. Dat moet een ieder voor zich bepalen,. Ik kan me goed indenken dat mensen niet voor niets betalen. Dat is essentieel idioterie in deze economie. Je bent geen grotere of kleinere fan als je uit persoonlijke overweging even wacht met verlengen. De een kan 300 Euro makkelijk missen, de ander niet. De een gaat dagelijks lekker werken, de ander kijkt angstig naar 1 juni. Het is de realiteit waarin we leven momenteel, helaas.
    Mooi stukje, BAM!
  • 22 May 2020 om 16:53
    • Quote van 22 May 2020 om 16:32
      Als je goed oplet dan zou je in Kraan steeds meer vertrouwen moeten krijgen.

      De idioterie van Garcia gaat hand in hand met de idioterie van Leeuwen, en de nobodies die hij neergekwakt heeft. Ondertussen de boodschap 'handhaving' de wereld inslingeren, het gore lef hebben dit te doen met 5 a 7 miljoen spelersbudget. Van den zotte.

      Kraan heeft de Heracles deal gemaakt, een moeilijke beslissing die mega-onpopulair is en niet gewaardeerd wordt, ik vind het bijzonder knap. Maar vooral logisch. Zoek de WIKI van de opleiding maar op. Joop, Plaggeman en Wessels, die zijn hiermee op de proppen gekomen en ik kan me niet herinneren dat hier destijds commentaar op was. Ja, bij sommigen wringt de Heracles schoen, maar over 5 jaar scheelt je dat gewoon 4 Miljoen.

      Kraan communiceert. Wij hebben lang geen uitvoerige tekst en uitleg gehad. De dooie mus die Twenteproat heeft, dat heeft waslap Peters geen kwartaal uitgehouden. Die moet ook wieberen. De perschef had die jongen van Schreurs moeten zijn. Maar ja, zoals Wes Beuvink, lopen die nu elders.

      Kraan heeft de meuk eruit gewerkt, en zijn woorden geven veel vertrouwen. Laat maar komen die TD, laat maar komen die trainer. Trainer hoeft pas per 1 Juli, of wanneer de trainingen starten. Kan ook iets eerder als ze willen dat hij spelers bekijkt.

      Hoe dan ook, Kraan is de eerste directeur sinds tijden waar ik veel vertrouwen in heb. Zegt de goede dingen. Heeft al best veel goeds gedaan. Hij mag er dan uitzien als een suïcidale ambtenaar met een depressie, maar dat kan hij makkelijk oplossen als hij een echte Twentenaar aan zijn zijde plaatst. En dat lijkt me een mooie job voor Brama, directeur in opleiding.

      Ik wil alleen de naam Maaskant niet horen.

      Over het verlengen. Dat moet een ieder voor zich bepalen,. Ik kan me goed indenken dat mensen niet voor niets betalen. Dat is essentieel idioterie in deze economie. Je bent geen grotere of kleinere fan als je uit persoonlijke overweging even wacht met verlengen. De een kan 300 Euro makkelijk missen, de ander niet. De een gaat dagelijks lekker werken, de ander kijkt angstig naar 1 juni. Het is de realiteit waarin we leven momenteel, helaas.
    Ben het met je eens.
  • 22 May 2020 om 16:50
    • Quote van 22 May 2020 om 16:40
      Weet ik. ter illustratie van mijn maaskanthaat natuurlijk. Wat een verschrikkelijke galbak is dat.
    Ben ik met je eens. Ontzettende blaaskaak en nergens wat gepresteerd.
  • 22 May 2020 om 16:40
    • Quote van 22 May 2020 om 16:39
      Liever geen jaarkaart dan er een in Almelo...
    Weet ik. ter illustratie van mijn maaskanthaat natuurlijk. Wat een verschrikkelijke galbak is dat.
  • 22 May 2020 om 16:39
    • Quote van 22 May 2020 om 16:35
      Oh, als ze het lef hebben om met Maaskant aan te komen kakken dan ga ik per direct een seizoenkaart in Almelo aanschaffen. Dan ben ik maar nummer 1001 daar op de teller.
      Maaskant. Mijn god.
    Liever geen jaarkaart dan er een in Almelo...
  • 22 May 2020 om 16:35
    Oh, als ze het lef hebben om met Maaskant aan te komen kakken dan ga ik per direct een seizoenkaart in Almelo aanschaffen. Dan ben ik maar nummer 1001 daar op de teller.
    Maaskant. Mijn god.
  • 22 May 2020 om 16:32
    • Quote van 22 May 2020 om 13:15
      Uiteindelijk zal ik ook zeker verlengen.....kan niet eens zonder. Het gaat mij ook een beetje om het principe....Op dit moment bieden ze de supporter geen perspectief, geen duidelijkheid en transparantie. Dat waren de toverwoorden toen Paul kwam. Dat Garcia weg moest staat als een paal boven water, over Ted heb ik nog een beetje mn twijfels. Mischien krijgen we straks wel een td en trainer van een nog kleiner formaat......ook dan zal ik verlengen maar het ging mij meer om het idee dat jan met de pet telkens op moet draven en dat de grootverdieners bij Twente niet thuis geven. In mijn ogen worden we aan het lijntje gehouden.....dus vandaar mijn keuze.
    Als je goed oplet dan zou je in Kraan steeds meer vertrouwen moeten krijgen.

    De idioterie van Garcia gaat hand in hand met de idioterie van Leeuwen, en de nobodies die hij neergekwakt heeft. Ondertussen de boodschap 'handhaving' de wereld inslingeren, het gore lef hebben dit te doen met 5 a 7 miljoen spelersbudget. Van den zotte.

    Kraan heeft de Heracles deal gemaakt, een moeilijke beslissing die mega-onpopulair is en niet gewaardeerd wordt, ik vind het bijzonder knap. Maar vooral logisch. Zoek de WIKI van de opleiding maar op. Joop, Plaggeman en Wessels, die zijn hiermee op de proppen gekomen en ik kan me niet herinneren dat hier destijds commentaar op was. Ja, bij sommigen wringt de Heracles schoen, maar over 5 jaar scheelt je dat gewoon 4 Miljoen.

    Kraan communiceert. Wij hebben lang geen uitvoerige tekst en uitleg gehad. De dooie mus die Twenteproat heeft, dat heeft waslap Peters geen kwartaal uitgehouden. Die moet ook wieberen. De perschef had die jongen van Schreurs moeten zijn. Maar ja, zoals Wes Beuvink, lopen die nu elders.

    Kraan heeft de meuk eruit gewerkt, en zijn woorden geven veel vertrouwen. Laat maar komen die TD, laat maar komen die trainer. Trainer hoeft pas per 1 Juli, of wanneer de trainingen starten. Kan ook iets eerder als ze willen dat hij spelers bekijkt.

    Hoe dan ook, Kraan is de eerste directeur sinds tijden waar ik veel vertrouwen in heb. Zegt de goede dingen. Heeft al best veel goeds gedaan. Hij mag er dan uitzien als een suïcidale ambtenaar met een depressie, maar dat kan hij makkelijk oplossen als hij een echte Twentenaar aan zijn zijde plaatst. En dat lijkt me een mooie job voor Brama, directeur in opleiding.

    Ik wil alleen de naam Maaskant niet horen.

    Over het verlengen. Dat moet een ieder voor zich bepalen,. Ik kan me goed indenken dat mensen niet voor niets betalen. Dat is essentieel idioterie in deze economie. Je bent geen grotere of kleinere fan als je uit persoonlijke overweging even wacht met verlengen. De een kan 300 Euro makkelijk missen, de ander niet. De een gaat dagelijks lekker werken, de ander kijkt angstig naar 1 juni. Het is de realiteit waarin we leven momenteel, helaas.
  • 22 May 2020 om 16:18
    • Quote van 22 May 2020 om 14:44
      Trainer mag nog wel even op zich wachten?????? Totaal niet mee eens je zult toch spelers moeten halen en daar zal toch ook een trainer een zegje in willen hebben.
    Nee. Daar is een TD voor. De trainer moet werken met het materiaal geleverd.
  • 22 May 2020 om 15:46
    • Quote van 22 May 2020 om 13:14
      Helemaal met je eens messi. Je bent fan van de club en geen fan van welke mensen ze ook trekken.
    Niet helemaal met je eens ik hou van het spelletje ik hou ook van de sfeer in het stadion maar de laatste paar jaar zij we echt bedonderd en dat wordt door vele supporters niet meer gepikt en terecht.
  • 22 May 2020 om 15:40
    • Quote van 22 May 2020 om 15:16
      Ik ga ook wel verlengen kerel, of het moet heel gek lopen qua TD en trainer. Ik pas er alleen wel voor om opnieuw voor de gek gehouden te worden....
    Precies zo denk ik er ook over kijken wat er nu gebeurt maar het moet gek lopen als ik niet verleng.
  • 22 May 2020 om 15:16
    • Quote van 22 May 2020 om 13:49
      Je kunt toch gewoon verlengen TC? En ook jij Berry? Ik heb gezegd dat ik pas verleng als GG en Ted opgerot waren, dat geeft voor mij aan dat ze wisten van de grote onvrede bij de supporters over GG en Ted. Ted en GG zijn opgerot, en heb dus gewoon verlengd want alles wat er nu komt is beter als GG, daar ben ik van overtuigd. En verder ligt de club mij te veel aan het hart, en juist nu er zal ongetwijfeld op korte termijn een trainer en TD komen, maar vind het ook lang duren maar dat is altijd zo als je ergens op wacht. Maar voor mij is het belangrijk dat we de club steunen want het is kloten ook voor de club dus verleng nou maar kerels het is onze ckub
    Ik ga ook wel verlengen kerel, of het moet heel gek lopen qua TD en trainer. Ik pas er alleen wel voor om opnieuw voor de gek gehouden te worden....
  • 22 May 2020 om 14:45
    • Quote van 22 May 2020 om 13:08
      Welke TD maakt me niet uit, ik verleng wanneer ik weet dat we normaal de wedstrijden kunnen bezoeken zonder die achterlijke coronamaatregelen.
    Kon je weleens een seizoen missen net als de rest.
  • 22 May 2020 om 14:44
    • Quote van 22 May 2020 om 12:41
      Td wordt naar alle waarschijnlijkheid volgende week aangekondigd. Een nieuwe trainer verwacht ik niet voor 1 juli. Contract van Garcia loopt nog tot 30 juni en als er pas in september weer gevoetbald mag worden dan heeft een nieuwe trainer aanstellen ook nog niet veel zin.
    Trainer mag nog wel even op zich wachten?????? Totaal niet mee eens je zult toch spelers moeten halen en daar zal toch ook een trainer een zegje in willen hebben.
  • 22 May 2020 om 14:43
    • Quote van 22 May 2020 om 13:49
      Je kunt toch gewoon verlengen TC? En ook jij Berry? Ik heb gezegd dat ik pas verleng als GG en Ted opgerot waren, dat geeft voor mij aan dat ze wisten van de grote onvrede bij de supporters over GG en Ted. Ted en GG zijn opgerot, en heb dus gewoon verlengd want alles wat er nu komt is beter als GG, daar ben ik van overtuigd. En verder ligt de club mij te veel aan het hart, en juist nu er zal ongetwijfeld op korte termijn een trainer en TD komen, maar vind het ook lang duren maar dat is altijd zo als je ergens op wacht. Maar voor mij is het belangrijk dat we de club steunen want het is kloten ook voor de club dus verleng nou maar kerels het is onze ckub
    Ik kreeg de nieuwsbrief van Twente via de mail waarin van der Kraan wel duidelijk is over eerst een Td , hopelijk begin juni en daarna invulling technische staf.
  • 22 May 2020 om 13:49
    • Quote van 22 May 2020 om 13:08
      Welke TD maakt me niet uit, ik verleng wanneer ik weet dat we normaal de wedstrijden kunnen bezoeken zonder die achterlijke coronamaatregelen.
    Die achterlijke maatregelen hebben er wel voor gezorgd dat een heel aantal mensen nu nog op deze wereld rond kunnen lopen!
  • 22 May 2020 om 13:49
    • Quote van 22 May 2020 om 12:45
      Daar zit ik ook bij Berry. Ook ik heb nog niet verlengd....
    Je kunt toch gewoon verlengen TC? En ook jij Berry? Ik heb gezegd dat ik pas verleng als GG en Ted opgerot waren, dat geeft voor mij aan dat ze wisten van de grote onvrede bij de supporters over GG en Ted. Ted en GG zijn opgerot, en heb dus gewoon verlengd want alles wat er nu komt is beter als GG, daar ben ik van overtuigd. En verder ligt de club mij te veel aan het hart, en juist nu er zal ongetwijfeld op korte termijn een trainer en TD komen, maar vind het ook lang duren maar dat is altijd zo als je ergens op wacht. Maar voor mij is het belangrijk dat we de club steunen want het is kloten ook voor de club dus verleng nou maar kerels het is onze ckub
  • 22 May 2020 om 13:39
    • Quote van 22 May 2020 om 12:45
      Vakantiegeld moet bij velen nog binnen komen,in combinatie met het nog niet bekend zijn van een td/trainer lijkt me dit logisch
    Je hoeft niet meteen te betalen, al hebben veel supporters dat wel gedaan.
  • 22 May 2020 om 13:38
    • Quote van 22 May 2020 om 13:15
      Uiteindelijk zal ik ook zeker verlengen.....kan niet eens zonder. Het gaat mij ook een beetje om het principe....Op dit moment bieden ze de supporter geen perspectief, geen duidelijkheid en transparantie. Dat waren de toverwoorden toen Paul kwam. Dat Garcia weg moest staat als een paal boven water, over Ted heb ik nog een beetje mn twijfels. Mischien krijgen we straks wel een td en trainer van een nog kleiner formaat......ook dan zal ik verlengen maar het ging mij meer om het idee dat jan met de pet telkens op moet draven en dat de grootverdieners bij Twente niet thuis geven. In mijn ogen worden we aan het lijntje gehouden.....dus vandaar mijn keuze.
    Oke toppie
  • 22 May 2020 om 13:32
    • Quote van 22 May 2020 om 12:45
      Daar zit ik ook bij Berry. Ook ik heb nog niet verlengd....
    zo zijn er nog 10.000 ..maar uiteindelijk zullen ze allemaal verlengen ..echte supporters..
  • 22 May 2020 om 13:15
    • Quote van 22 May 2020 om 13:04
      En welke TD moet jou/jullie dan over de streep trekken stel dat ze met een Andries jonker aankomen is dat dan ok of hoe moet ik het zien. Ik zelf snap het persoonlijk niet dat het daar nu vanaf moet hangen, de pruttel is er uut en nieuwe ronde nieuwe kansen ook in deze slechte tijd. Maar goed ieder zijn keus uiteraard
    Uiteindelijk zal ik ook zeker verlengen.....kan niet eens zonder. Het gaat mij ook een beetje om het principe....Op dit moment bieden ze de supporter geen perspectief, geen duidelijkheid en transparantie. Dat waren de toverwoorden toen Paul kwam. Dat Garcia weg moest staat als een paal boven water, over Ted heb ik nog een beetje mn twijfels. Mischien krijgen we straks wel een td en trainer van een nog kleiner formaat......ook dan zal ik verlengen maar het ging mij meer om het idee dat jan met de pet telkens op moet draven en dat de grootverdieners bij Twente niet thuis geven. In mijn ogen worden we aan het lijntje gehouden.....dus vandaar mijn keuze.
  • 22 May 2020 om 13:14
    • Quote van 22 May 2020 om 13:04
      En welke TD moet jou/jullie dan over de streep trekken stel dat ze met een Andries jonker aankomen is dat dan ok of hoe moet ik het zien. Ik zelf snap het persoonlijk niet dat het daar nu vanaf moet hangen, de pruttel is er uut en nieuwe ronde nieuwe kansen ook in deze slechte tijd. Maar goed ieder zijn keus uiteraard
    Helemaal met je eens messi. Je bent fan van de club en geen fan van welke mensen ze ook trekken.
  • 22 May 2020 om 13:08
    Welke TD maakt me niet uit, ik verleng wanneer ik weet dat we normaal de wedstrijden kunnen bezoeken zonder die achterlijke coronamaatregelen.
  • 22 May 2020 om 13:04
    • Quote van 22 May 2020 om 12:44
      Ik verleng pas als Td en trainer bekend zijn en als ons dus enig perspectief geboden wordt. Blijkbaar zijn een dikke 10.000 die er ook zo over denken...
    En welke TD moet jou/jullie dan over de streep trekken stel dat ze met een Andries jonker aankomen is dat dan ok of hoe moet ik het zien. Ik zelf snap het persoonlijk niet dat het daar nu vanaf moet hangen, de pruttel is er uut en nieuwe ronde nieuwe kansen ook in deze slechte tijd. Maar goed ieder zijn keus uiteraard
  • 22 May 2020 om 12:45
    • Quote van 22 May 2020 om 12:24
      Toch enige stagnatie nu lijkt mij de 10.000 was snel bereikt nu begint het te druppelen! Misschien nog een opleving als TD en Trainer bekendgemaakt worden?
    Vakantiegeld moet bij velen nog binnen komen,in combinatie met het nog niet bekend zijn van een td/trainer lijkt me dit logisch
  • 22 May 2020 om 12:45
    • Quote van 22 May 2020 om 12:44
      Ik verleng pas als Td en trainer bekend zijn en als ons dus enig perspectief geboden wordt. Blijkbaar zijn een dikke 10.000 die er ook zo over denken...
    Daar zit ik ook bij Berry. Ook ik heb nog niet verlengd....
  • 22 May 2020 om 12:44
    Ik verleng pas als Td en trainer bekend zijn en als ons dus enig perspectief geboden wordt. Blijkbaar zijn een dikke 10.000 die er ook zo over denken...
  • 22 May 2020 om 12:41
    • Quote van 22 May 2020 om 12:24
      Toch enige stagnatie nu lijkt mij de 10.000 was snel bereikt nu begint het te druppelen! Misschien nog een opleving als TD en Trainer bekendgemaakt worden?
    Td wordt naar alle waarschijnlijkheid volgende week aangekondigd. Een nieuwe trainer verwacht ik niet voor 1 juli. Contract van Garcia loopt nog tot 30 juni en als er pas in september weer gevoetbald mag worden dan heeft een nieuwe trainer aanstellen ook nog niet veel zin.
  • 22 May 2020 om 12:24
    Toch enige stagnatie nu lijkt mij de 10.000 was snel bereikt nu begint het te druppelen! Misschien nog een opleving als TD en Trainer bekendgemaakt worden?
vrijdag 25 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›