Eindstand #StortVoorTwente bekend: alle gulle gevers, bedankt!

6
Eindstand #StortVoorTwente bekend: alle gulle gevers, bedankt!

De unieke inzamelingsactie #StortVoorTwente heeft in totaal maar liefst 12.229,80 euro opgeleverd. Twentefans.nl en TwenteInsite.nl hoopten FC Twente met deze ultieme vorm van Noaberschap een hart onder de riem te steken.

Door het coronavirus gingen de laatste vier thuiswedstrijden (tegen ADO Den Haag, Fortuna Sittard, VVV-Venlo en Feyenoord) niet door, waardoor de club uit Enschede veel inkomsten uit de horeca misliep. Veel gulle gevers bleken echter toch bereid om een bedrag voor 'bier en beenham' te storten. 

Algemeen directeur Paul van der Kraan is blij met de steun van Twentefans.nl en TwenteInsite.nl, de twee grootste fansites van FC Twente. "We danken hen voor dit mooie bedrag voor de club, we gaan hier een goede bestemming voor zoeken", liet hij vrijdagmorgen weten in zijn wekelijkse update op de clubsite. 

6 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 May 2020 om 22:06
    Ikzeg. Het is gewoon weg weer geweldig nu voor ons fctwente en vorige week voor het personeel op het mst. Geweldig hoe het leeft onder de support. Hopelijk is de virus snel onder controle. Want ik mis jullie allemaal in de veste. Maar heren en dames en kinderen support blijf gezond.
  • 22 May 2020 om 20:15
    • Quote van 22 May 2020 om 16:37
      Haha! Stel, dit was waar geweest...……….. dan was het uiterst effectief geweest. Ik denk dat de beenham gesponsored is, wellicht door Aldo. Iemand die het weet?
    Uiteraard gesponsord.
  • 22 May 2020 om 19:24
    • Quote van 22 May 2020 om 16:11
      Super gedaan. Het is keer op keer weer wonderbaarlijk met welk een gemak zoiets gaat. Ik zou zeggen doe een pol waaraan men wil dat deze gelden besteed worden. Mijn suggestie zou zijn aan minder bedeelden, in de vorm van seizoenkaarten. Voor 12,000 Euro zou je er in principe bulk makkelijk 100 kunnen krijgen, of meer. Daarmee lever je naast 12,000 Euro ook nog eens 1% bezettingsgraad, plus de aankopen F&B en retail die daaruit voortvloeien. Die kaarten kunnen jullie tevens deels via de fansites verloten. Zo krijgen donateurs value for money, en kunnen jullie rustig nog een keer aankloppen. Krijgen de fansites wat extra traffic, dus loon naar werken. FC Twente verliest daar helemaal niets aan. Ja, pas als de toko tot de nok toe is gevuld. Ik zou zeggen verstrek een 'special edition' scc voor 2021. Dan heb je ook nog eens kans dat mensen een half seizoen gaan verlengen. Op deze manier maak je van 12,000 Euro, 24,000, of meer.
    Jij bent een businessman
  • 22 May 2020 om 16:37
    • Quote van 22 May 2020 om 16:28
      Dat geld is al uitgegeven aan beenham :))
    Haha! Stel, dit was waar geweest...……….. dan was het uiterst effectief geweest. Ik denk dat de beenham gesponsored is, wellicht door Aldo. Iemand die het weet?
  • 22 May 2020 om 16:28
    • Quote van 22 May 2020 om 16:11
      Super gedaan. Het is keer op keer weer wonderbaarlijk met welk een gemak zoiets gaat. Ik zou zeggen doe een pol waaraan men wil dat deze gelden besteed worden. Mijn suggestie zou zijn aan minder bedeelden, in de vorm van seizoenkaarten. Voor 12,000 Euro zou je er in principe bulk makkelijk 100 kunnen krijgen, of meer. Daarmee lever je naast 12,000 Euro ook nog eens 1% bezettingsgraad, plus de aankopen F&B en retail die daaruit voortvloeien. Die kaarten kunnen jullie tevens deels via de fansites verloten. Zo krijgen donateurs value for money, en kunnen jullie rustig nog een keer aankloppen. Krijgen de fansites wat extra traffic, dus loon naar werken. FC Twente verliest daar helemaal niets aan. Ja, pas als de toko tot de nok toe is gevuld. Ik zou zeggen verstrek een 'special edition' scc voor 2021. Dan heb je ook nog eens kans dat mensen een half seizoen gaan verlengen. Op deze manier maak je van 12,000 Euro, 24,000, of meer.
    Dat geld is al uitgegeven aan beenham :))
  • 22 May 2020 om 16:11
    Super gedaan. Het is keer op keer weer wonderbaarlijk met welk een gemak zoiets gaat. Ik zou zeggen doe een pol waaraan men wil dat deze gelden besteed worden. Mijn suggestie zou zijn aan minder bedeelden, in de vorm van seizoenkaarten. Voor 12,000 Euro zou je er in principe bulk makkelijk 100 kunnen krijgen, of meer. Daarmee lever je naast 12,000 Euro ook nog eens 1% bezettingsgraad, plus de aankopen F&B en retail die daaruit voortvloeien. Die kaarten kunnen jullie tevens deels via de fansites verloten. Zo krijgen donateurs value for money, en kunnen jullie rustig nog een keer aankloppen. Krijgen de fansites wat extra traffic, dus loon naar werken. FC Twente verliest daar helemaal niets aan. Ja, pas als de toko tot de nok toe is gevuld. Ik zou zeggen verstrek een 'special edition' scc voor 2021. Dan heb je ook nog eens kans dat mensen een half seizoen gaan verlengen. Op deze manier maak je van 12,000 Euro, 24,000, of meer.