Van der Kraan eerlijk: ''Dat is naar mijn idee geen abracadabra''

52
Van der Kraan eerlijk: ''Dat is naar mijn idee geen abracadabra''

Algemeen directeur Paul van der Kraan slaat een nieuwe koers in bij FC Twente. Volgens hem ligt er nu een plan bij de club en heeft FC Twente een duidelijk doel voor ogen. Toch is hij zich bewust van de kritiek die hij kreeg na het wegsturen van Ted van Leeuwen en dat stoort hem.

''Ik wil met iets moois komen'', zo begint Van der Kraan in de Tubantia. ''Maar wat mij vooral ergert, is dat jullie uitgaan van aannames. We hebben na het vertrek van Ted gezegd dat er een voetbalbeleidsplan moet komen. Dat hebben we hier en het is in een powerpoint gezet, omdat ik het aan diverse mensen heb laten zien. Daarbij ga je uit van een missie en visie, je gaat uit van de kernwaarden van de club, de speelwijze, hoe het was en wat je wil, waar de spelers vandaan moeten komen, wat je wilt realiseren en wat je ambitie is de komende vijf jaar. Dat is naar mijn idee geen abracadabra.''

''Ik loop ruim 25 jaar mee in het voetbal. Dus ik weet echt wel wat er speelt'', vervolgt Van der Kraan op de vraag of een directeur zonder voetbalachtergrond wel het technische beleidsplan kan schrijven. ''Als hier het publiek van Twente moet kiezen tussen het voetbal van het afgelopen seizoen van Barcelona of Manchester City en Liverpool, dan kiest iedereen voor Liverpool. Er zijn er geen tien die kiezen voor Barcelona of Manchester City. Dan is het toch niet zo moeilijk om daar je voetbal op af te stemmen?''

52 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 May 2020 om 00:21
    • Quote van 23 May 2020 om 19:32
      Wij kennen dit geweldige plan niet en ik vermoed zo maar dat het er wel is maar niet door iedereen gedragen wordt. Daarom kennen wij het niet.
    Ik ken het beleidsplan ook niet, maar vermoed dat het niet in twee weken in elkaar is geflanst.
  • 23 May 2020 om 23:14
    • Quote van 23 May 2020 om 22:31
      ??? Alleen maar vermoedens? En waar baseer jij die op?
    Rutten is tegen. Maar dat is m.i. niet zo'n punt.
  • 23 May 2020 om 22:31
    • Quote van 23 May 2020 om 19:32
      Wij kennen dit geweldige plan niet en ik vermoed zo maar dat het er wel is maar niet door iedereen gedragen wordt. Daarom kennen wij het niet.
    ??? Alleen maar vermoedens? En waar baseer jij die op?
  • 23 May 2020 om 19:32
    • Quote van 23 May 2020 om 19:13
      Waarop baseer je dat het even snel na het wegsturen van Ted is geschreven? Is het niet eerder zo dat er al aan een beleidsplan werd gewerkt en TvL geen bijdrage heeft geleverd cq heeft willen leveren? Ik neem aan dat de directie en RVC daarop geconcludeerd hebben dan zonder TvL verder te gaan, ook met het opstellen van het beleidsplan. Dat moment hoeft niet noodzakelijkerwijs direct vooraf te zijn gegaan aan het ontslag van TvL, maar kan op elk moment in het voorjaar zijn geweest.
    Wij kennen dit geweldige plan niet en ik vermoed zo maar dat het er wel is maar niet door iedereen gedragen wordt. Daarom kennen wij het niet.
  • 23 May 2020 om 19:13
    • Quote van 23 May 2020 om 18:26
      Ik hou mijn hart vast. Een beleidsplan dat even snel na het wegsturen van Ter is geschreven door 2 nobodys beloofd niet veel goeds.
    Waarop baseer je dat het even snel na het wegsturen van Ted is geschreven? Is het niet eerder zo dat er al aan een beleidsplan werd gewerkt en TvL geen bijdrage heeft geleverd cq heeft willen leveren? Ik neem aan dat de directie en RVC daarop geconcludeerd hebben dan zonder TvL verder te gaan, ook met het opstellen van het beleidsplan. Dat moment hoeft niet noodzakelijkerwijs direct vooraf te zijn gegaan aan het ontslag van TvL, maar kan op elk moment in het voorjaar zijn geweest.
  • 23 May 2020 om 18:48
    • Quote van 23 May 2020 om 13:21
      Ik ben ook een eeuwige sceptische schreeuwer, alleen nu lees/hoor ik verhalen waar ik altijd op heb lopen hameren in het virtuele. Kraan zegt wat mij betreft exact hetgeen waar wij over hebben lopen klagen. Hij communiceert de laatste tijd veel. Uitstekend. Hij geeft aan dat hij beleid wil voeren op basis van profielen, visies, missies en zo voort. Pure logica. Hij neemt verantwoording en hij geeft aan naar alle geledingen te luisteren, maar is op dit moment duidelijk territorium aan het afbakenen. De naam Steward, daar moeten we allemaal blij van worden. Heeft het bij AZ en NEC volgens mij redelijk gedaan, is nooit echt ontslagen en stond op de radar bij Feyenoord en de KNVB.

      Ik zie op dit moment geen enkele reden tot kritiek, geen enkele reden tot achterdocht. Het enige waarvoor we doodsbang moeten zijn is dat de verdomde Corona crisis een baksteen om onze nek gaat worden, dat de begrotingen weer eens niet sluitend worden. Dan heb je in Kraan ook een goede, want die weet hoe een overname in goede banen te leiden.

      Kritiek gaat er komen. Die is er altijd. Wachten op de TD en Trainer, dan barst het los. Dat is een gegeven. Maar wat mij betreft kun je als club niet lager zinken dan Ted van Leeuwen, kun je niet lager zinken dan Garcia (kunnen hem niet kwalijk nemen dat hij zijn kans heeft gepakt, maar de complete chaos van dit seizoen wel).

      Blijft over de Heracles deal, daar gaan velen over struikelen en ik ben bang dat evenals met Jacobs (wat mij betreft de laatste echte directeur die wie gehad hebben) men gaat hameren op dat ene punt.
    Eens
  • 23 May 2020 om 18:48
    • Quote van 23 May 2020 om 13:21
      Ik ben ook een eeuwige sceptische schreeuwer, alleen nu lees/hoor ik verhalen waar ik altijd op heb lopen hameren in het virtuele. Kraan zegt wat mij betreft exact hetgeen waar wij over hebben lopen klagen. Hij communiceert de laatste tijd veel. Uitstekend. Hij geeft aan dat hij beleid wil voeren op basis van profielen, visies, missies en zo voort. Pure logica. Hij neemt verantwoording en hij geeft aan naar alle geledingen te luisteren, maar is op dit moment duidelijk territorium aan het afbakenen. De naam Steward, daar moeten we allemaal blij van worden. Heeft het bij AZ en NEC volgens mij redelijk gedaan, is nooit echt ontslagen en stond op de radar bij Feyenoord en de KNVB.

      Ik zie op dit moment geen enkele reden tot kritiek, geen enkele reden tot achterdocht. Het enige waarvoor we doodsbang moeten zijn is dat de verdomde Corona crisis een baksteen om onze nek gaat worden, dat de begrotingen weer eens niet sluitend worden. Dan heb je in Kraan ook een goede, want die weet hoe een overname in goede banen te leiden.

      Kritiek gaat er komen. Die is er altijd. Wachten op de TD en Trainer, dan barst het los. Dat is een gegeven. Maar wat mij betreft kun je als club niet lager zinken dan Ted van Leeuwen, kun je niet lager zinken dan Garcia (kunnen hem niet kwalijk nemen dat hij zijn kans heeft gepakt, maar de complete chaos van dit seizoen wel).

      Blijft over de Heracles deal, daar gaan velen over struikelen en ik ben bang dat evenals met Jacobs (wat mij betreft de laatste echte directeur die wie gehad hebben) men gaat hameren op dat ene punt.
    Eens
  • 23 May 2020 om 18:40
    • Quote van 23 May 2020 om 18:26
      Ik hou mijn hart vast. Een beleidsplan dat even snel na het wegsturen van Ter is geschreven door 2 nobodys beloofd niet veel goeds.
    Er zijn vele wegen die naar Rome leiden. Belangrijkste is om een weg te kiezen en deze te blijven volgen. En niet na 3 nederlagen het hele roer weer om te gooien en de meute te willen volgen. Maak een plan en volg dit plan. Dat is beleid en alleen op die manier geraak je uit de malaise. Vooralsnog heb ik het volste vertrouwen in deze man.
  • 23 May 2020 om 18:26
    Ik hou mijn hart vast. Een beleidsplan dat even snel na het wegsturen van Ter is geschreven door 2 nobodys beloofd niet veel goeds.
  • 23 May 2020 om 18:19
    • Quote van 23 May 2020 om 16:46
      De reden weet ik zo niet, alleen dat ze dat doen.
    Zou ik ook helemaal niet gek vinden, die Duitse trainer van Heracles doet het ook prima, had ik ook nog nooit van gehoord !
  • 23 May 2020 om 17:01
    • Quote van 23 May 2020 om 16:57
      No guts, no glory!
    Inderdaad
  • 23 May 2020 om 16:57
    • Quote van 23 May 2020 om 16:27
      No hope, no glory.
    No guts, no glory!
  • 23 May 2020 om 16:52
    • Quote van 23 May 2020 om 16:42
      Enorm veel getalenteerde trainers daar?
    Bitte, niet weer met een "talent"...
  • 23 May 2020 om 16:46
    • Quote van 23 May 2020 om 16:37
      Want?
    De reden weet ik zo niet, alleen dat ze dat doen.
  • 23 May 2020 om 16:42
    • Quote van 23 May 2020 om 16:37
      Want?
    Enorm veel getalenteerde trainers daar?
  • 23 May 2020 om 16:37
    • Quote van 23 May 2020 om 16:23
      Ze beginnen te kijken bij de duitsers.
    Want?
  • 23 May 2020 om 16:27
    • Quote van 23 May 2020 om 15:49
      Beste Ikzeg. Jouw positivisme is mooi, maar ik wil het nu eerste wel eens zien of die mooie woorden waar worden gemaakt.....
    No hope, no glory.
  • 23 May 2020 om 16:23
    • Quote van 23 May 2020 om 16:21
      Lijstje met trainers ligt blijkbaar ook al klaar.
    Ze beginnen te kijken bij de duitsers.
  • 23 May 2020 om 16:21
    Lijstje met trainers ligt blijkbaar ook al klaar.
  • 23 May 2020 om 15:49
    • Quote van 23 May 2020 om 15:03
      Ikzeg. Nu ik dit lees van u, krijg ik steeds meer vertrouwen in u. Het vertrouwen was er zeker naar u , maar wordt steeds sterker. Ik wens u heel veel succes toe met het zoeken naar de of 2 mannen die het gaan doen. En wat ik jammer vind is de corona virus. Die alles stuk maakt. Dat wij fctwente weer gaan voetballen is een kwestie van tijd, maar of het met ons fctwente support mag.
    Beste Ikzeg. Jouw positivisme is mooi, maar ik wil het nu eerste wel eens zien of die mooie woorden waar worden gemaakt.....
  • 23 May 2020 om 15:23
    • Quote van 23 May 2020 om 13:21
      Ik ben ook een eeuwige sceptische schreeuwer, alleen nu lees/hoor ik verhalen waar ik altijd op heb lopen hameren in het virtuele. Kraan zegt wat mij betreft exact hetgeen waar wij over hebben lopen klagen. Hij communiceert de laatste tijd veel. Uitstekend. Hij geeft aan dat hij beleid wil voeren op basis van profielen, visies, missies en zo voort. Pure logica. Hij neemt verantwoording en hij geeft aan naar alle geledingen te luisteren, maar is op dit moment duidelijk territorium aan het afbakenen. De naam Steward, daar moeten we allemaal blij van worden. Heeft het bij AZ en NEC volgens mij redelijk gedaan, is nooit echt ontslagen en stond op de radar bij Feyenoord en de KNVB.

      Ik zie op dit moment geen enkele reden tot kritiek, geen enkele reden tot achterdocht. Het enige waarvoor we doodsbang moeten zijn is dat de verdomde Corona crisis een baksteen om onze nek gaat worden, dat de begrotingen weer eens niet sluitend worden. Dan heb je in Kraan ook een goede, want die weet hoe een overname in goede banen te leiden.

      Kritiek gaat er komen. Die is er altijd. Wachten op de TD en Trainer, dan barst het los. Dat is een gegeven. Maar wat mij betreft kun je als club niet lager zinken dan Ted van Leeuwen, kun je niet lager zinken dan Garcia (kunnen hem niet kwalijk nemen dat hij zijn kans heeft gepakt, maar de complete chaos van dit seizoen wel).

      Blijft over de Heracles deal, daar gaan velen over struikelen en ik ben bang dat evenals met Jacobs (wat mij betreft de laatste echte directeur die wie gehad hebben) men gaat hameren op dat ene punt.
    Moest op dit bericht
  • 23 May 2020 om 15:22
    • Quote van 23 May 2020 om 13:47
      Amen
    "Hij weet een overname in goede banen te leiden". Zie FC Den Bosch...
  • 23 May 2020 om 15:03
    Ikzeg. Nu ik dit lees van u, krijg ik steeds meer vertrouwen in u. Het vertrouwen was er zeker naar u , maar wordt steeds sterker. Ik wens u heel veel succes toe met het zoeken naar de of 2 mannen die het gaan doen. En wat ik jammer vind is de corona virus. Die alles stuk maakt. Dat wij fctwente weer gaan voetballen is een kwestie van tijd, maar of het met ons fctwente support mag.
  • 23 May 2020 om 13:47
    • Quote van 23 May 2020 om 13:21
      Ik ben ook een eeuwige sceptische schreeuwer, alleen nu lees/hoor ik verhalen waar ik altijd op heb lopen hameren in het virtuele. Kraan zegt wat mij betreft exact hetgeen waar wij over hebben lopen klagen. Hij communiceert de laatste tijd veel. Uitstekend. Hij geeft aan dat hij beleid wil voeren op basis van profielen, visies, missies en zo voort. Pure logica. Hij neemt verantwoording en hij geeft aan naar alle geledingen te luisteren, maar is op dit moment duidelijk territorium aan het afbakenen. De naam Steward, daar moeten we allemaal blij van worden. Heeft het bij AZ en NEC volgens mij redelijk gedaan, is nooit echt ontslagen en stond op de radar bij Feyenoord en de KNVB.

      Ik zie op dit moment geen enkele reden tot kritiek, geen enkele reden tot achterdocht. Het enige waarvoor we doodsbang moeten zijn is dat de verdomde Corona crisis een baksteen om onze nek gaat worden, dat de begrotingen weer eens niet sluitend worden. Dan heb je in Kraan ook een goede, want die weet hoe een overname in goede banen te leiden.

      Kritiek gaat er komen. Die is er altijd. Wachten op de TD en Trainer, dan barst het los. Dat is een gegeven. Maar wat mij betreft kun je als club niet lager zinken dan Ted van Leeuwen, kun je niet lager zinken dan Garcia (kunnen hem niet kwalijk nemen dat hij zijn kans heeft gepakt, maar de complete chaos van dit seizoen wel).

      Blijft over de Heracles deal, daar gaan velen over struikelen en ik ben bang dat evenals met Jacobs (wat mij betreft de laatste echte directeur die wie gehad hebben) men gaat hameren op dat ene punt.
    Amen
  • 23 May 2020 om 13:43
    • Quote van 23 May 2020 om 12:02
      Weet je wat ik denk?? Dat niemand her hier meer goed kan doen. Ik vind ook dat vd Kraan tempo moet maken met aanstelling TD/Trainer, I maar ik vind dat van de Kraan het verder niets zo gek doet hoor.Maar ik denk nogmaals dat ook hij het niet goed doet in de ogen van velen, maar hij doet ook een heleboel goed, maar en durft in ieder geval door te pakken.
    Ben het met je eens Ja Die. Scepsis is altijd nodig, maar wat BAM ook al aangeeft: hij doet wat wij al langer verlangen. Hij laat nu ook aardig wat daadkracht zien, met bijv het vertrek van Van Leeuwen. Eigenlijk ben ik wel erg benieuwd naar een reactie van bijv ANS over hoe Van der Kraan nou werkelijk binnen de club ligt.
  • 23 May 2020 om 13:37
    De voetbalmachine LASK Linz kun je als voorbeeld nemen. Wat vond ik het mooi om te zien hoe hun speelden in de Europa league en ze zijn ook 1e geworden in de competitie. Kwalitatief geen bijzondere spelers, sowieso niet veel beter als onze spelers maar een echt team dat als een soort leger veel betere teams versloeg door georganiseerd te knokken. Zo moeten wij ook spelen.
  • 23 May 2020 om 13:21
    • Quote van 23 May 2020 om 10:28
      Ik begrijp de scepsis bij TC wel. Van al die mooie plannen van afgelopen jaren is niets terecht gekomen. Maar wie weet, hopelijk gaat het dit keer wel lukken. Waarom weet ik niet, het is puur gevoel, maar ik ben wel positief gestemd dit keer.
    Ik ben ook een eeuwige sceptische schreeuwer, alleen nu lees/hoor ik verhalen waar ik altijd op heb lopen hameren in het virtuele. Kraan zegt wat mij betreft exact hetgeen waar wij over hebben lopen klagen. Hij communiceert de laatste tijd veel. Uitstekend. Hij geeft aan dat hij beleid wil voeren op basis van profielen, visies, missies en zo voort. Pure logica. Hij neemt verantwoording en hij geeft aan naar alle geledingen te luisteren, maar is op dit moment duidelijk territorium aan het afbakenen. De naam Steward, daar moeten we allemaal blij van worden. Heeft het bij AZ en NEC volgens mij redelijk gedaan, is nooit echt ontslagen en stond op de radar bij Feyenoord en de KNVB.

    Ik zie op dit moment geen enkele reden tot kritiek, geen enkele reden tot achterdocht. Het enige waarvoor we doodsbang moeten zijn is dat de verdomde Corona crisis een baksteen om onze nek gaat worden, dat de begrotingen weer eens niet sluitend worden. Dan heb je in Kraan ook een goede, want die weet hoe een overname in goede banen te leiden.

    Kritiek gaat er komen. Die is er altijd. Wachten op de TD en Trainer, dan barst het los. Dat is een gegeven. Maar wat mij betreft kun je als club niet lager zinken dan Ted van Leeuwen, kun je niet lager zinken dan Garcia (kunnen hem niet kwalijk nemen dat hij zijn kans heeft gepakt, maar de complete chaos van dit seizoen wel).

    Blijft over de Heracles deal, daar gaan velen over struikelen en ik ben bang dat evenals met Jacobs (wat mij betreft de laatste echte directeur die wie gehad hebben) men gaat hameren op dat ene punt.
  • 23 May 2020 om 12:54
    Kent iemand die Boudrie met wie hij het profiel van de nieuwe TD heeft geschetst. Ja hij heeft een verleden bij Twente, maar is dat een meerwaarde?
  • 23 May 2020 om 12:37
    Denk dat voetbal ook moeilijker gemaakt word dan het is,als het publiek idd weet wat men wil zien dan kan het toch niet zo moeilijk zijn? Dan een kwestie van de juiste spelers daarvoor zoeken met een trainer die spelers beter kan maken en de zelfde visie heeft als de club! Ik ben idd wel klaar met dat balletje rond laten gaan en tikkie terug. Zou graag meer snelheid,inzet en vechtlust zien!!!
  • 23 May 2020 om 12:19
    Het schrijven van een beleidsplan zeker als wordt geholpen door iemand die dit blijkbaar goed kan is niet meer dan het planten van een zaadje.Het komt nu op aan of de TD die ze zoeken kans ziet om met de beperkte middelen die hij krijgt ook vorm te geven aan een team en technischestaf die recht doet aan het zeker ambitieuze beleidsplan van van der Kraan die geen roots in of bij Twente heeft en slechts een contrakt van 1 jaar.Het blijft koordansen op een hele dunne draad bij de club
  • 23 May 2020 om 12:11
    • Quote van 23 May 2020 om 11:20
      Nee natuurlijk niet, dat gaat puur over welke stijl je prefereert. Dus liever vollgassfussball op ons eigen niveau(Mainz deed dat ook onder Klopp trouwens, kijk in de 2. Bundesliga of in Oostenrijk en je ziet ook zat clubs die dat redden), dan tiki-taka op ons eigen niveau. Dat past dan weer meer in een Alkmaar etc.

      Garcia probeerde hier een soort tiki-taka Spaanse stijl te spelen met jongens als Espinosa en hij werd hier weggehoond omdat het publiek in slaap viel. Van Staa probeerde zijn versie van vollgassfussball te spelen in dat halve seizoen dat hij hier aan de macht was en mensen hebben daar nog steeds prettige herinneringen aan. Het gaat niet zozeer om het niveau maar om de stijl.
    Hier ben ik het wel mee eens.
  • 23 May 2020 om 12:02
    Weet je wat ik denk?? Dat niemand her hier meer goed kan doen. Ik vind ook dat vd Kraan tempo moet maken met aanstelling TD/Trainer, I maar ik vind dat van de Kraan het verder niets zo gek doet hoor.Maar ik denk nogmaals dat ook hij het niet goed doet in de ogen van velen, maar hij doet ook een heleboel goed, maar en durft in ieder geval door te pakken.
  • 23 May 2020 om 11:20
    • Quote van 23 May 2020 om 11:06
      Die laatste zin is voor mij wel abracadabra. We gaan ons voetbal nou toch niet afstemmen op LFC?
    Nee natuurlijk niet, dat gaat puur over welke stijl je prefereert. Dus liever vollgassfussball op ons eigen niveau(Mainz deed dat ook onder Klopp trouwens, kijk in de 2. Bundesliga of in Oostenrijk en je ziet ook zat clubs die dat redden), dan tiki-taka op ons eigen niveau. Dat past dan weer meer in een Alkmaar etc.

    Garcia probeerde hier een soort tiki-taka Spaanse stijl te spelen met jongens als Espinosa en hij werd hier weggehoond omdat het publiek in slaap viel. Van Staa probeerde zijn versie van vollgassfussball te spelen in dat halve seizoen dat hij hier aan de macht was en mensen hebben daar nog steeds prettige herinneringen aan. Het gaat niet zozeer om het niveau maar om de stijl.
  • 23 May 2020 om 11:18
    • Quote van 23 May 2020 om 11:06
      Die laatste zin is voor mij wel abracadabra. We gaan ons voetbal nou toch niet afstemmen op LFC?
    Dat komt omdat het artikel weer in 5000 stukken wordt geknipt. Het hele artikel is te lezen.op de site van TC Tubantia
  • 23 May 2020 om 11:06
    • Quote van 23 May 2020 om 10:34
      Je moet het hele stuk eens lezen op Tubantia. Dan lees je ook dat PvdK niet goed wordt van je :) Kritisch zijn mag blijkbaar niet, oa jij hebt nog steeds niets geleerd. Vorig jaar liep je de polonaise met Ted en GGG. Dat zul je ook vast hebben gedaan bij JvH. Misschien moet je eens een realistisch kijken ipv altijd de positiviteitsgoeroe uit te hangen
    100+
  • 23 May 2020 om 11:06
    Die laatste zin is voor mij wel abracadabra. We gaan ons voetbal nou toch niet afstemmen op LFC?
  • 23 May 2020 om 11:04
    • Quote van 23 May 2020 om 10:32
      Nee, maar jij gaat vaak uit van het negatieve, waar ik liever positief probeer te blijven.
    Dat negatieve is dan ook wel het resultaat van de beloften die de afgelopen jaren zijn gedaan. Beloften die veel te groot zijn neergezet en waar niet heel veel van terecht gekomen is. En dan is het best logisch dat je nu terughoudend bent in het juichen bij opnieuw een beleid. KWW is misschien nu de beste Twentse eigenschap die je kunt hebben. En uitgaan van het positieve, hoe moeilijk dat misschien ook is. Wat ik op dit moment in ieder geval erg prettig vind, is dat er kennelijk niets lekt. En dat is goed.
  • 23 May 2020 om 10:51
    • Quote van 23 May 2020 om 10:43
      Het hele beleidsplan wordt maandag eerst aan de RVC gepresenteerd. Dus wat dat betreft is het goed dat het nog niet op straat ligt. Er zal vast meer info komen komende week.
    Ik laat me verrassen Vlek.... ;)
  • 23 May 2020 om 10:43
    • Quote van 23 May 2020 om 10:35
      Hoe ziet dat plan eruit Beernt? Wat is het duidelijke doel welke Kraantje voor ogen heeft?


      Dit is dus wat ik bedoel met een holle kies want de beloofde transparantie, die blijft ook nog steeds uit....
    Als je alles wilt weten moet je in het bestuur van FC Twente zitten. Wij, het gewone volk, krijgen alleen te horen wat zij kwijt willen. Zo was het altijd al en zo zal het altijd blijven. Transparantie is een mooi begrip dat in de praktijk nog nooit is uitgevoerd, op geen enkel vlak. Vertrouwen op transparantie is dus heel naïef.
  • 23 May 2020 om 10:43
    • Quote van 23 May 2020 om 10:35
      Hoe ziet dat plan eruit Beernt? Wat is het duidelijke doel welke Kraantje voor ogen heeft?


      Dit is dus wat ik bedoel met een holle kies want de beloofde transparantie, die blijft ook nog steeds uit....
    Het hele beleidsplan wordt maandag eerst aan de RVC gepresenteerd. Dus wat dat betreft is het goed dat het nog niet op straat ligt. Er zal vast meer info komen komende week.
  • 23 May 2020 om 10:36
    • Quote van 23 May 2020 om 10:28
      Ik begrijp de scepsis bij TC wel. Van al die mooie plannen van afgelopen jaren is niets terecht gekomen. Maar wie weet, hopelijk gaat het dit keer wel lukken. Waarom weet ik niet, het is puur gevoel, maar ik ben wel positief gestemd dit keer.
    De structuur die er nu is bij de directie is veel beter dan afgelopen jaren. Dat geeft iets meer vertrouwen maar zoals TC aangeeft ben ook ik gewoon doen, gewoon doen nog niet vergeten.
  • 23 May 2020 om 10:35
    • Quote van 23 May 2020 om 10:32
      Nee, maar jij gaat vaak uit van het negatieve, waar ik liever positief probeer te blijven.
    Hoe ziet dat plan eruit Beernt? Wat is het duidelijke doel welke Kraantje voor ogen heeft?


    Dit is dus wat ik bedoel met een holle kies want de beloofde transparantie, die blijft ook nog steeds uit....
  • 23 May 2020 om 10:34
    • Quote van 23 May 2020 om 10:03
      Jij weet het altijd beter. Misschien een keer handig voor jou om een stap terug te doen en van der Kraan zijn werk laten doen.
    Je moet het hele stuk eens lezen op Tubantia. Dan lees je ook dat PvdK niet goed wordt van je :) Kritisch zijn mag blijkbaar niet, oa jij hebt nog steeds niets geleerd. Vorig jaar liep je de polonaise met Ted en GGG. Dat zul je ook vast hebben gedaan bij JvH. Misschien moet je eens een realistisch kijken ipv altijd de positiviteitsgoeroe uit te hangen
  • 23 May 2020 om 10:32
    • Quote van 23 May 2020 om 10:14
      Klopt het (dan) niet wat ik zeg Beernt, en wat ik vraag?


      Wij zijn al veel te lang voor de gek gehouden....sinds 2013 al, of wil jij anders beweren?
    Nee, maar jij gaat vaak uit van het negatieve, waar ik liever positief probeer te blijven.
  • 23 May 2020 om 10:28
    • Quote van 23 May 2020 om 10:10
      Is bij jou het glas altijd half leeg, TC?
    Ik begrijp de scepsis bij TC wel. Van al die mooie plannen van afgelopen jaren is niets terecht gekomen. Maar wie weet, hopelijk gaat het dit keer wel lukken. Waarom weet ik niet, het is puur gevoel, maar ik ben wel positief gestemd dit keer.
  • 23 May 2020 om 10:21
    Lijkt op het verhaal: Working on a dream, Erst Steine dann Beine.
    Denk dat het huidige FC Twente niet veel kan (geen financiele onafhankelijkheid), dus kom je vaak bij passanten uit die nergens anders aan de bak komen. Dat is nu een paar jaar geprobeerd en helaas mislukt.
    We gaan weer opnieuw beginnen. Ooit valt het dubbeltje de goede kant op.
  • 23 May 2020 om 10:16
    • Quote van 23 May 2020 om 10:03
      Jij weet het altijd beter. Misschien een keer handig voor jou om een stap terug te doen en van der Kraan zijn werk laten doen.
    Geef jij eens een goed antwoord op mijn vraag dan UT? De tweede alinea.


    Ik weet niets beter, ik praat uit ervaring.....
  • 23 May 2020 om 10:14
    • Quote van 23 May 2020 om 10:10
      Is bij jou het glas altijd half leeg, TC?
    Klopt het (dan) niet wat ik zeg Beernt, en wat ik vraag?


    Wij zijn al veel te lang voor de gek gehouden....sinds 2013 al, of wil jij anders beweren?
  • 23 May 2020 om 10:10
    • Quote van 23 May 2020 om 10:01
      'Volgens hem ligt er nu een plan bij de club en heeft FC Twente een duidelijk doel voor ogen'.

      Weet je........
      Die plannen liggen er jaarlijks, maar wanneer is er voor het laatst iets van terecht gekomen? Iemand die dat kan beantwoorden?

      "Duidelijke taal". Daar houdt Beernt van. Maar wie houdt er niet van duidelijke taal? Het moet alleen wel gevulde taal en geen holle kies.....
    Is bij jou het glas altijd half leeg, TC?
  • 23 May 2020 om 10:03
    • Quote van 23 May 2020 om 10:01
      'Volgens hem ligt er nu een plan bij de club en heeft FC Twente een duidelijk doel voor ogen'.

      Weet je........
      Die plannen liggen er jaarlijks, maar wanneer is er voor het laatst iets van terecht gekomen? Iemand die dat kan beantwoorden?

      "Duidelijke taal". Daar houdt Beernt van. Maar wie houdt er niet van duidelijke taal? Het moet alleen wel gevulde taal en geen holle kies.....
    Jij weet het altijd beter. Misschien een keer handig voor jou om een stap terug te doen en van der Kraan zijn werk laten doen.
  • 23 May 2020 om 10:01
    'Volgens hem ligt er nu een plan bij de club en heeft FC Twente een duidelijk doel voor ogen'.

    Weet je........
    Die plannen liggen er jaarlijks, maar wanneer is er voor het laatst iets van terecht gekomen? Iemand die dat kan beantwoorden?

    "Duidelijke taal". Daar houdt Beernt van. Maar wie houdt er niet van duidelijke taal? Het moet alleen wel gevulde taal en geen holle kies.....
  • 23 May 2020 om 09:56
    Duidelijke taal. Daar houd ik van.
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›