Van der Kraan over 'adviseur' Rutten: ''Dat is best raar''

156
Van der Kraan over 'adviseur' Rutten: ''Dat is best raar''

Paul van der Kraan moet het nieuwe beleidsplan bij FC Twente vorm gaan geven. Van der Kraan doet dit samen met Rob Boudrie, de hoofd opleiding die net als Eric Weghorst weg moest. Dit zorgt dan ook voor scheve gezichten aangezien het om belangrijke beslissingen gaat.

''Dat is volkomen waar, maar ondertussen zijn we tot een akkoord gekomen met Rob over een ondersteunende functie bij de eerste selectie'', zo begint Van der Kraan in de Tubantia. ''Iedereen heeft zijn sterktes en zwaktes. En waar Rob heel erg goed in is, is in beleidsmatige stukken. Als ik kijk naar de academie wat daar beleidsmatig ligt, dat is prima. Ik ben dus niet per toeval bij Rob terechtgekomen. Als je hier naar de wedstrijden kijkt, dan is het ook niet zo moeilijk om te vertellen wat de mensen willen zien. En daar moet je toch naartoe: de mensen vermaken. Dat weet ik wel te vertalen, hoor.''

Van der Kraan weet niet of de visie die zij voor ogen hebben getoetst is met Fred Rutten, de adviseur van de raad van commissarissen. ''Ik weet niet of dat is gebeurd. Dat moet je aan de rvc vragen. Ik heb Fred een enkele keer gesproken en om advies gevraagd. Hij zei heel duidelijk tegen mij: Ik ben adviseur van de rvc. Dat hij dat scheidt, is zijn goed recht. Ik kan me daar ook wel iets bij voorstellen. Ik vind alleen wel dat de rvc eigenlijk geen adviseur zou moeten hebben, omdat het een controlerend orgaan is. Je krijgt dan een controlerend orgaan van de directie en een adviesorgaan. Dat is best raar'', aldus Van der Kraan.

156 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 May 2020 om 21:53
    • Quote van 25 May 2020 om 10:48
      Trainer Marc Wilmots ook nog vrij. Zoekt uitdaging buiten Belgie. Wil opnieuw beginnen. Zou deze slechter als Garcia zijn?
    Ikzeg. Ut. Ze hebben al een hele goede trainer. Hij heet ik. ")
  • 25 May 2020 om 20:33
    • Quote van 25 May 2020 om 16:38
      Vet trieste gast is het.
    Ik reflecteer automatisch naar jou vriend ;)
  • 25 May 2020 om 16:38
    • Quote van 25 May 2020 om 16:02
      Hoppa....UT heeft nog steeds zijn dwang niet in de hand......
    Vet trieste gast is het.
  • 25 May 2020 om 16:02
    • Quote van 25 May 2020 om 10:48
      Trainer Marc Wilmots ook nog vrij. Zoekt uitdaging buiten Belgie. Wil opnieuw beginnen. Zou deze slechter als Garcia zijn?
    Hoppa....UT heeft nog steeds zijn dwang niet in de hand......
  • 25 May 2020 om 15:52
    • Quote van 25 May 2020 om 10:18
      Als ze komen komen ze allebei Steijn komt niet alleen
    Laat dan maar zitten
  • 25 May 2020 om 12:01
    • Quote van 25 May 2020 om 10:48
      Trainer Marc Wilmots ook nog vrij. Zoekt uitdaging buiten Belgie. Wil opnieuw beginnen. Zou deze slechter als Garcia zijn?
    We zoeken er een die VEEL beter is.
  • 25 May 2020 om 10:48
    Trainer Marc Wilmots ook nog vrij. Zoekt uitdaging buiten Belgie. Wil opnieuw beginnen. Zou deze slechter als Garcia zijn?
  • 25 May 2020 om 10:18
    • Quote van 25 May 2020 om 08:57
      Valkcx prima steyn geen fan van
    Als ze komen komen ze allebei Steijn komt niet alleen
  • 25 May 2020 om 08:57
    • Quote van 25 May 2020 om 07:00
      Wat denken jullie van de combinatie S Valks en M Stein ?
    Valkcx prima steyn geen fan van
  • 25 May 2020 om 07:00
    Wat denken jullie van de combinatie S Valks en M Stein ?
  • 25 May 2020 om 06:14
    • Quote van 24 May 2020 om 23:12
      Denk nou eens goed na bij jezelf, als jij net door een heftige periode in je leven bent geweest, zou je je tijd dan fulltime opgeven voor FCT? Echte clubliefde hoeft niet te betekenen dat er naast de club niet meer in je leven is.
    De meeste mensen combineren 'het leven' met een baan. Maar wellicht zou je niet in Enschede gaan werken maar wel in Israël of Arnhem?
  • 25 May 2020 om 00:21
    • Quote van 24 May 2020 om 23:12
      Denk nou eens goed na bij jezelf, als jij net door een heftige periode in je leven bent geweest, zou je je tijd dan fulltime opgeven voor FCT? Echte clubliefde hoeft niet te betekenen dat er naast de club niet meer in je leven is.
    Ik heb al gezegd met alle respect voor zijn privé leven man, maar ook zonder deze ellende heeft hij ons al enkele keren laten zitten. En ik wed ook met jou als Ted binnen 2 a3 maanden met een club aankomt Fred daar is,en dat weet ik zeker daarom wil hij zijn handen vrij houden. En we hebben Fred niet nodig, ondersteuning zo een topper was hij niet, ja bij ons bij alle andere clubs ondermaats, behalve Vitesse wat redelijk ging, maar maar voor de rest zeer zeer matig. En voor de rust binnen de club is het beter dat zijn vriend ted achterna gaat.
  • 25 May 2020 om 00:16
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Daar heb je Kees, maar ja die van Flodder weer, man het is overduidelijk dat Fred de club een aantal malen heeft laten barsten. En nu beschermd hij zijn vriendje Ted, I maar goed denk jij maar lekker wat jij wil Kees, ik heb mijn gedachten erover, maar en gelukkig zijn er wel wat meer dan ik alleen. Ajuus Fred oh en slaap lekker Kees!!!
  • 24 May 2020 om 23:54
    • Quote van 24 May 2020 om 22:00
      Wanbeleid, nep liefde, zo vaak afwijzingen gedaan naar zogenaamde liefde, allemaal bullshit als hij echt zoveel van Twente hield had hij de club in zwaar weer bij de hand moeten nemen. Verder vindt ik dat hij Ted en GG veel te lang heeft laten aanmodderen. Als adviseur had hij moeten ingrijpen nu moet hij wat mij betreft wieberen. Klaar
    Haha Johnny hij heeft geen functie en wil geen functie binnen de organisatie hij gaat ook niet zomaar de RVC adviseren nee alleen als de RVC advies wil kunnen ze hem vragen Dus ingrijpen kan hij al helemaal niet. Wees blij dat hij niets wil of ambieert binnen de club. Maar om iemand af te branden op aannames nee Johnny das jammer En zeker heeft hij ook veel geweigerd om hier in te springen maar wat ik niet lees, Toen hier alle ellende boven kwam heeft hij zich aangeboden om in te stappen en is totaal genegeerd
  • 24 May 2020 om 23:12
    • Quote van 24 May 2020 om 22:47
      OK Vlekkie, maar er is Fred zo vaak om hulp gevraagd, zie de aantal keren die Bam opnoemde, maar dan denk ik als je jou club zo lief hebt dan had je de club allang aan de hand genomen. Verder is het geen publiek geheim dat Fred en Ted vrienden zijn, dat mag maar ik denk mede daardoor heeft Fred niet zijn mond open getrokken, omdat zijn vriend Ted, GG had aangesteld. Je hebt nooit een kritische noot van Fred gehoord, ik weet zeker als Fred met de vuist op tafel had geslagen en had gezegd zo kan het niet langer, dan was er ook door de RVC al eerder aan de bel getrokken. Want iedereen kon zien dat we richting degradatie of play offs gingen. Maar Fred heeft in mijn ogen zijn vriend de hand boven het hoofd gehouden. En ik durf te wedden dat Fred binnen en jaar bij een club zit waar Ted invloed zal hebben, maar dat is wat ik zeker weet daarom wil hij zijn handen vrij houden. En nogmaals ik ben niet zo onder indruk van de trestaties van Fred, ik denk dat hij behoorlijk wordt overschat door sommigen ook hier op het forum, weblog ze praten alsof Fred de verlosser is, maar ik denk dat Fred overschat is en zichzelf overschat. Verder vind ik gewoon dat hij moet vertrekken omdat ik mij kan voorstellen, al is het dan geen officiële functie, als nieuwe TD en Trainer niet wilt dat degene die het zelf niet aandurft over jou loopt te zeuren bij de RVC, maar dus denk dat het veel beter is als hij gaat, maar dit vooral om rust binnen de club te creëren, en ik begin steeds meer respect te krijgen voor PvdK, ook dat mag wel eens gezegd worden, het is geen Joop wat emotie en betrokkenheid was, maar doet het nu vind ik goed er komt bijna geen shit naar buiten, maar geen namen, en de financiën doet hij goed. Ik laat me positief verassen met de nieuwe TD en Trainer.
    Denk nou eens goed na bij jezelf, als jij net door een heftige periode in je leven bent geweest, zou je je tijd dan fulltime opgeven voor FCT? Echte clubliefde hoeft niet te betekenen dat er naast de club niet meer in je leven is.
  • 24 May 2020 om 23:10
    • Quote van 24 May 2020 om 23:03
      Ik begrijp je punt en kan je ook wel volgen in je oordeel over Fred. Ik ben ook van mening dat je een trainer nooit voor een 2e keer aan moet stellen, het kan nl. alleen maar tegenvallen. Ik denk wel dat Fred een eerlijke mening heeft gegeven binnen de RvC, zou hij dat niet doen dan verliest hij ook binnen de organisatie iedere geloofwaardigheid ( en ook binnen de RvC hebben ze wel gezi n dat het richting degradatie ging). Alleen heb ik geen idee of Fred is gevraagd, daar kunnen we alleen naar gissen . En als ik in mijn privé situatie mijn broer en zus zou verliezen en zelf een operatie en revalidatie voor de kiezen kreeg zou ik ook aan mijzelf denken. Dat alles maakt dat ik geen oordeel heb over de man. Fred is voor mij de trainer die ons liet voetballen.
    OK ik begrijp je punt Vlekkie, maar ik vind Fred zeer ove hypt, want zoals ik al aangaf heeft nergens wat gepresteerd. En met alle respect voor zijn privé omstandigheden, ben ik er zeker van als Ted over 2 maanden met een club komt Fred erin stapt. Read my lips. En verder ben ik ervan overtuigd dat Fred wel diverse keren is gevraagd. Maar vind jij niet dat met de komst van een nieuwe TD en Trainer hij weg moet?? Kan me voorstellen dat de eventuele nieuwe TD en Trainer niet zit te wachten om door Fred geobserveerd te worden. Dus ik denk dat Fred gewoon moet vertrekken voor de rust binnen de club, maar en dat we langzaam maar gestaag klimmen waar we horen in de sub Top. En het maffe is dat gaf ik net al aan denk dat die PvdK dat gaat doen.
  • 24 May 2020 om 23:03
    • Quote van 24 May 2020 om 22:47
      OK Vlekkie, maar er is Fred zo vaak om hulp gevraagd, zie de aantal keren die Bam opnoemde, maar dan denk ik als je jou club zo lief hebt dan had je de club allang aan de hand genomen. Verder is het geen publiek geheim dat Fred en Ted vrienden zijn, dat mag maar ik denk mede daardoor heeft Fred niet zijn mond open getrokken, omdat zijn vriend Ted, GG had aangesteld. Je hebt nooit een kritische noot van Fred gehoord, ik weet zeker als Fred met de vuist op tafel had geslagen en had gezegd zo kan het niet langer, dan was er ook door de RVC al eerder aan de bel getrokken. Want iedereen kon zien dat we richting degradatie of play offs gingen. Maar Fred heeft in mijn ogen zijn vriend de hand boven het hoofd gehouden. En ik durf te wedden dat Fred binnen en jaar bij een club zit waar Ted invloed zal hebben, maar dat is wat ik zeker weet daarom wil hij zijn handen vrij houden. En nogmaals ik ben niet zo onder indruk van de trestaties van Fred, ik denk dat hij behoorlijk wordt overschat door sommigen ook hier op het forum, weblog ze praten alsof Fred de verlosser is, maar ik denk dat Fred overschat is en zichzelf overschat. Verder vind ik gewoon dat hij moet vertrekken omdat ik mij kan voorstellen, al is het dan geen officiële functie, als nieuwe TD en Trainer niet wilt dat degene die het zelf niet aandurft over jou loopt te zeuren bij de RVC, maar dus denk dat het veel beter is als hij gaat, maar dit vooral om rust binnen de club te creëren, en ik begin steeds meer respect te krijgen voor PvdK, ook dat mag wel eens gezegd worden, het is geen Joop wat emotie en betrokkenheid was, maar doet het nu vind ik goed er komt bijna geen shit naar buiten, maar geen namen, en de financiën doet hij goed. Ik laat me positief verassen met de nieuwe TD en Trainer.
    Ik begrijp je punt en kan je ook wel volgen in je oordeel over Fred. Ik ben ook van mening dat je een trainer nooit voor een 2e keer aan moet stellen, het kan nl. alleen maar tegenvallen. Ik denk wel dat Fred een eerlijke mening heeft gegeven binnen de RvC, zou hij dat niet doen dan verliest hij ook binnen de organisatie iedere geloofwaardigheid ( en ook binnen de RvC hebben ze wel gezi n dat het richting degradatie ging). Alleen heb ik geen idee of Fred is gevraagd, daar kunnen we alleen naar gissen . En als ik in mijn privé situatie mijn broer en zus zou verliezen en zelf een operatie en revalidatie voor de kiezen kreeg zou ik ook aan mijzelf denken. Dat alles maakt dat ik geen oordeel heb over de man. Fred is voor mij de trainer die ons liet voetballen.
  • 24 May 2020 om 22:48
    • Quote van 24 May 2020 om 22:13
      Ik ben lang van stof. Het spijt me.
    Ie kunt het in ieder geval goed uit leggen en dat lukt mij maar niet maar doe mijn best:-)))
  • 24 May 2020 om 22:47
    • Quote van 24 May 2020 om 22:08
      Een adviseur kan niet ingrijpen Ja Die. Als hij Ted hetzelfde antwoordt heeft gegeven als PvdK (wat ik niet denk) zou hij consequent zijn geweest . Vraag is alleen, heeft hij bij de RVC aan de bel getrokken of heeft hij zijn kaken op elkaar gehouden tot de RVC zelf vragen heeft gesteld. Gelukkig horen we daar niets van maar ik kan me niet voorstellen dat Fred positief is geweest, het geen GGG het elftal liet doen komt niet in de buurt van de speelwijze die Fred zelf hanteerde. Daarnaast is het wel zoals PvdK zegt, de RvC is een controlerend orgaan, niet om continue een losgeslagen trainer tot de orde te roepen. Dat hadden ze wel bij Ted kunnen doen (misschien is Ted daarom wel weg). Het is gissen voor ons allemaal
    OK Vlekkie, maar er is Fred zo vaak om hulp gevraagd, zie de aantal keren die Bam opnoemde, maar dan denk ik als je jou club zo lief hebt dan had je de club allang aan de hand genomen. Verder is het geen publiek geheim dat Fred en Ted vrienden zijn, dat mag maar ik denk mede daardoor heeft Fred niet zijn mond open getrokken, omdat zijn vriend Ted, GG had aangesteld. Je hebt nooit een kritische noot van Fred gehoord, ik weet zeker als Fred met de vuist op tafel had geslagen en had gezegd zo kan het niet langer, dan was er ook door de RVC al eerder aan de bel getrokken. Want iedereen kon zien dat we richting degradatie of play offs gingen. Maar Fred heeft in mijn ogen zijn vriend de hand boven het hoofd gehouden. En ik durf te wedden dat Fred binnen en jaar bij een club zit waar Ted invloed zal hebben, maar dat is wat ik zeker weet daarom wil hij zijn handen vrij houden. En nogmaals ik ben niet zo onder indruk van de trestaties van Fred, ik denk dat hij behoorlijk wordt overschat door sommigen ook hier op het forum, weblog ze praten alsof Fred de verlosser is, maar ik denk dat Fred overschat is en zichzelf overschat. Verder vind ik gewoon dat hij moet vertrekken omdat ik mij kan voorstellen, al is het dan geen officiële functie, als nieuwe TD en Trainer niet wilt dat degene die het zelf niet aandurft over jou loopt te zeuren bij de RVC, maar dus denk dat het veel beter is als hij gaat, maar dit vooral om rust binnen de club te creëren, en ik begin steeds meer respect te krijgen voor PvdK, ook dat mag wel eens gezegd worden, het is geen Joop wat emotie en betrokkenheid was, maar doet het nu vind ik goed er komt bijna geen shit naar buiten, maar geen namen, en de financiën doet hij goed. Ik laat me positief verassen met de nieuwe TD en Trainer.
  • 24 May 2020 om 22:13
    • Quote van 24 May 2020 om 21:48
      Lang verhaal, maar leuk om te lezen. Mee eens.
    Ik ben lang van stof. Het spijt me.
  • 24 May 2020 om 22:08
    • Quote van 24 May 2020 om 22:00
      Wanbeleid, nep liefde, zo vaak afwijzingen gedaan naar zogenaamde liefde, allemaal bullshit als hij echt zoveel van Twente hield had hij de club in zwaar weer bij de hand moeten nemen. Verder vindt ik dat hij Ted en GG veel te lang heeft laten aanmodderen. Als adviseur had hij moeten ingrijpen nu moet hij wat mij betreft wieberen. Klaar
    Een adviseur kan niet ingrijpen Ja Die. Als hij Ted hetzelfde antwoordt heeft gegeven als PvdK (wat ik niet denk) zou hij consequent zijn geweest . Vraag is alleen, heeft hij bij de RVC aan de bel getrokken of heeft hij zijn kaken op elkaar gehouden tot de RVC zelf vragen heeft gesteld. Gelukkig horen we daar niets van maar ik kan me niet voorstellen dat Fred positief is geweest, het geen GGG het elftal liet doen komt niet in de buurt van de speelwijze die Fred zelf hanteerde. Daarnaast is het wel zoals PvdK zegt, de RvC is een controlerend orgaan, niet om continue een losgeslagen trainer tot de orde te roepen. Dat hadden ze wel bij Ted kunnen doen (misschien is Ted daarom wel weg). Het is gissen voor ons allemaal
  • 24 May 2020 om 22:04
    • Quote van 24 May 2020 om 21:29
      Ja nou en? Fred had toch geen prijzen gepakt? Vond Ten Hag toen niet bepalend. Sander redde Twente toen door 3 gestopte pingels. Fred heeft toen dr tijd het voetbal gebracht. Die credits heeft hij nu eenmaal. Spelers als Engelaar, Bakkal, Aisatti etc. Toen begon Twente mee te doen.
    Is het nu duidelijk ?
  • 24 May 2020 om 22:00
    • Quote van 24 May 2020 om 20:20
      Waarom begin je nou ook al 'raar' tegen mij te doen Johnny? ;)


      Ik bedoel het juist goed omdat je weer eens onnodig op loopt te winden.


      Fredjen mag van mij wegwezen hoor, maar als hij blijft als adviseur van de RvC, dan vind ik dat ook prima. Jij wilt de beste een stadionverbod geven...maar op basis waarvan eigenlijk?


      Fredjen is niet van mij hoor. Hij is adviseur van de RvC. ;)
    Wanbeleid, nep liefde, zo vaak afwijzingen gedaan naar zogenaamde liefde, allemaal bullshit als hij echt zoveel van Twente hield had hij de club in zwaar weer bij de hand moeten nemen. Verder vindt ik dat hij Ted en GG veel te lang heeft laten aanmodderen. Als adviseur had hij moeten ingrijpen nu moet hij wat mij betreft wieberen. Klaar
  • 24 May 2020 om 21:48
    • Quote van 24 May 2020 om 19:50
      Los van aannames.

      2015 - Fred wilde niet. Wij teleurgesteld. Iets met een rooskleurige situatie
      2017 - Fred wilde niet. Wij teleurgesteld. Maar wel half betrokken. Niet bevredigend
      2019 - Fred wilde niet. Wij teleurgesteld. Wel betrokken, maar geen verantwoording.

      Nu begrijpen we allemaal dat hij veel heeft gedaan mbt sponsoren, dat hij gezondheid en familie problemen had. Maar moeten we eeuwig aan hem blijven trekken? Als de beste man niet wil dan wil hij niet. Maar je moet 'm ook niet halfbakken willen, zelfs niet als RVC adviseur. Hebben ze net een weloverwogen besluit genomen die absoluut niet populair is, gaat die mafkees in de media lopen roepen dat hij het er niet mee eens is. Dan moeten we van Kraan horen dat hij adviseur is van de RVC en niet directie. Mogen we dan ook concluderen dat hij Garcia niet heeft geadviseerd? Of heeft hij dat wel gedaan, en is hij dan gewoon onderdeel van de Ted mafia die rancuneus zijn tegenover onze TD.

      Wat mij betreft bedanken we Ted voor alles, maar sluiten we dat hoofdstuk. Gaan we lekker verder met dappere mensen die WEL 101% verantwoordelijkheid durven te nemen, die hopelijk WEL met elkaar kunnen werken en communiceren. Het is toch godsgeklaagd en verschrikkelijk beschamend dat Ted van Leeuwen in periode 1 is bestempeld als Terror Ted, en dat er ergens een idioot is geweest die hem 'gewoon' heeft terug gehaald. Op advies van wie?

      Iedereen wil altijd maar respect voor Rutten, maar die best man is niet de uitverkoren Twentenaar, is niet waar de club mee valt of staat.

      Laat Kraan eruit zien als een suicidiale ambtenaar. Laat 'm een kakker zijn die het woord Noaber niet uit kan spreken. Zolang hij maar de juiste besluiten neemt. De Heracles deal was een moedige, Brama-gate komt gewoon op het conto van Leeuwen (en Peters), en nu maar afwachten wie hij binnen weet te slepen...…… Daar zullen we ook allemaal onze meningen over hebben maar als een goed, consistent en duidelijk beleid hebt kun je ook met ietwat mindere managers gewoon goed presteren. We zoeken een 10, je weet dat we een 6 of 7 gaan krijgen, en dan de trainer, die is weer afhankelijk van de geleverde spelers, dus het zijn niet de pionnen die 6jes of 7tjes vormen, het is het geheel, uitvoering van beleid en visie dat de pionnen een voldoende of onvoldoende maakt. Met een Ted van Leeuwen, die absoluut een goede crisis manager is, kun je op korte termijn een 8 scoren, maar consequent scoor je, zoals dit seizoen, op meerdere vlakken, zoals Garcia, jeugd, discipline, beleidsmatig een, 3,4,5,3...……… wat is je 8 dan nog waard op lange termijn? Een mager 4.5je.
    Lang verhaal, maar leuk om te lezen. Mee eens.
  • 24 May 2020 om 21:39
    • Quote van 24 May 2020 om 20:20
      Waarom begin je nou ook al 'raar' tegen mij te doen Johnny? ;)


      Ik bedoel het juist goed omdat je weer eens onnodig op loopt te winden.


      Fredjen mag van mij wegwezen hoor, maar als hij blijft als adviseur van de RvC, dan vind ik dat ook prima. Jij wilt de beste een stadionverbod geven...maar op basis waarvan eigenlijk?


      Fredjen is niet van mij hoor. Hij is adviseur van de RvC. ;)
    Ik zie neem een oxazepammetje als belediging
  • 24 May 2020 om 21:29
    • Quote van 24 May 2020 om 21:17
      Ten Hag speelde in de bekerfinale tegen PSV op het middenveld
    Ja nou en? Fred had toch geen prijzen gepakt? Vond Ten Hag toen niet bepalend. Sander redde Twente toen door 3 gestopte pingels. Fred heeft toen dr tijd het voetbal gebracht. Die credits heeft hij nu eenmaal. Spelers als Engelaar, Bakkal, Aisatti etc. Toen begon Twente mee te doen.
  • 24 May 2020 om 21:17
    • Quote van 24 May 2020 om 20:55
      Bekerfinale tegen pisvee?? Veelal gehinnik van Hennik.
    Ten Hag speelde in de bekerfinale tegen PSV op het middenveld
  • 24 May 2020 om 21:15
    • Quote van 24 May 2020 om 21:12
      Was Ten Hag ook aanwezig.
    Garcia was er ook toen Pusic de eindverantwoordelijke was...
  • 24 May 2020 om 21:13
    • Quote van 24 May 2020 om 21:12
      Was Ten Hag ook aanwezig.
    Ja aanwezig....Fred was de leider.
  • 24 May 2020 om 21:12
    • Quote van 24 May 2020 om 20:55
      Bekerfinale tegen pisvee?? Veelal gehinnik van Hennik.
    Was Ten Hag ook aanwezig.
  • 24 May 2020 om 20:55
    • Quote van 24 May 2020 om 20:44
      Fred is altijd al een twijfelaar geweest Fred heeft als trainer zonder de bijdrage Erik ten Hag geen titel of beker gepakt
    Bekerfinale tegen pisvee?? Veelal gehinnik van Hennik.
  • 24 May 2020 om 20:54
    • Quote van 24 May 2020 om 19:35
      Goa hen te dramm'n vent. Wormuth heeft bijgetekend in Almelo...
    Neem maar een pilletje ;)
  • 24 May 2020 om 20:44
    Fred is altijd al een twijfelaar geweest Fred heeft als trainer zonder de bijdrage Erik ten Hag geen titel of beker gepakt
  • 24 May 2020 om 20:25
    • Quote van 24 May 2020 om 20:14
      Het topsportklimaat is destijds door Rutten en Ten Hag geïmplementeerd.

      Rutten vertrok destijds doordat Joop alles naar zich toe trok en Rutten steeds minder inspraak genoot. Munsterman heeft die gedeelde opleiding er destijds gewoon doorgedrukt. Ik vind een termijn van een decennia gedeelde opleiding gewoon imbeciel, maar dat is persoonlijk.
    Ok, dat mag je imbeciel vinden maar leg dan even uit.

    1) Hoeveel kost een nieuwe structuur?
    2) Hoe lang duurt implementatie hiervan?
    3) Hoe off-set je de besparing van 4 Miljoen met een nieuwe structuur?

  • 24 May 2020 om 20:20
    • Quote van 24 May 2020 om 20:13
      Waarom TC tje? Ik zeg alleen hoe ik er over denk klaar, je kunt beter die gast wat op mij reageert met Johnny,voor zo een mafklapper ben ik nog altijd meneer. En jij wikkelt je weer in een discussie die over jou Fredjen gaan, en kom TC tje niet aan Fredjen.... ;-)))))
    Waarom begin je nou ook al 'raar' tegen mij te doen Johnny? ;)


    Ik bedoel het juist goed omdat je weer eens onnodig op loopt te winden.


    Fredjen mag van mij wegwezen hoor, maar als hij blijft als adviseur van de RvC, dan vind ik dat ook prima. Jij wilt de beste een stadionverbod geven...maar op basis waarvan eigenlijk?


    Fredjen is niet van mij hoor. Hij is adviseur van de RvC. ;)
  • 24 May 2020 om 20:14
    • Quote van 24 May 2020 om 19:58
      Onzin. Dat waren Wessels, Plaggeman, Munsterman. Je weet dat N'kufo eigenlijk onze patient zero was? (als het gaat om later verboden constructies, tpo). Net zoals het de visie was van dezelfde grootheden Wessels, Plaggeman en Munsterman om een regionale opleiding samen met Heracles op te zetten. 2003 bezwangerd, 2006 geïmplementeerd. Rutten zal ongetwijfeld een positief aandeel hebben gehad, maar is vervolgens persona non grata verklaard door Vak P, dat stond tot niet zo heel lang geleden gewoon nog op hun website. Vertel eens, was Rutten toen ook al tegen de Twente/Heracles constructie? Indien ja, dan is het consequent. Indien niet, wat is er nu anders dan?
    Het topsportklimaat is destijds door Rutten en Ten Hag geïmplementeerd.

    Rutten vertrok destijds doordat Joop alles naar zich toe trok en Rutten steeds minder inspraak genoot. Munsterman heeft die gedeelde opleiding er destijds gewoon doorgedrukt. Ik vind een termijn van een decennia gedeelde opleiding gewoon imbeciel, maar dat is persoonlijk.
  • 24 May 2020 om 20:13
    • Quote van 24 May 2020 om 19:37
      Neem een oxazepam en ga effekes liggen kerel..... ;)
    Waarom TC tje? Ik zeg alleen hoe ik er over denk klaar, je kunt beter die gast wat op mij reageert met Johnny,voor zo een mafklapper ben ik nog altijd meneer. En jij wikkelt je weer in een discussie die over jou Fredjen gaan, en kom TC tje niet aan Fredjen.... ;-)))))
  • 24 May 2020 om 20:11
    • Quote van 24 May 2020 om 20:10
      Jij kunt het beter vertalen dan ik maar dat is wel bekend, maar ik bedoel hetzelfde. Helemaal juist.
    Mwah, jij kunt dat best. Doorgaans komt jouw boodschap zeer luid en duidelijk door :-)
  • 24 May 2020 om 20:10
    • Quote van 24 May 2020 om 19:50
      Los van aannames.

      2015 - Fred wilde niet. Wij teleurgesteld. Iets met een rooskleurige situatie
      2017 - Fred wilde niet. Wij teleurgesteld. Maar wel half betrokken. Niet bevredigend
      2019 - Fred wilde niet. Wij teleurgesteld. Wel betrokken, maar geen verantwoording.

      Nu begrijpen we allemaal dat hij veel heeft gedaan mbt sponsoren, dat hij gezondheid en familie problemen had. Maar moeten we eeuwig aan hem blijven trekken? Als de beste man niet wil dan wil hij niet. Maar je moet 'm ook niet halfbakken willen, zelfs niet als RVC adviseur. Hebben ze net een weloverwogen besluit genomen die absoluut niet populair is, gaat die mafkees in de media lopen roepen dat hij het er niet mee eens is. Dan moeten we van Kraan horen dat hij adviseur is van de RVC en niet directie. Mogen we dan ook concluderen dat hij Garcia niet heeft geadviseerd? Of heeft hij dat wel gedaan, en is hij dan gewoon onderdeel van de Ted mafia die rancuneus zijn tegenover onze TD.

      Wat mij betreft bedanken we Ted voor alles, maar sluiten we dat hoofdstuk. Gaan we lekker verder met dappere mensen die WEL 101% verantwoordelijkheid durven te nemen, die hopelijk WEL met elkaar kunnen werken en communiceren. Het is toch godsgeklaagd en verschrikkelijk beschamend dat Ted van Leeuwen in periode 1 is bestempeld als Terror Ted, en dat er ergens een idioot is geweest die hem 'gewoon' heeft terug gehaald. Op advies van wie?

      Iedereen wil altijd maar respect voor Rutten, maar die best man is niet de uitverkoren Twentenaar, is niet waar de club mee valt of staat.

      Laat Kraan eruit zien als een suicidiale ambtenaar. Laat 'm een kakker zijn die het woord Noaber niet uit kan spreken. Zolang hij maar de juiste besluiten neemt. De Heracles deal was een moedige, Brama-gate komt gewoon op het conto van Leeuwen (en Peters), en nu maar afwachten wie hij binnen weet te slepen...…… Daar zullen we ook allemaal onze meningen over hebben maar als een goed, consistent en duidelijk beleid hebt kun je ook met ietwat mindere managers gewoon goed presteren. We zoeken een 10, je weet dat we een 6 of 7 gaan krijgen, en dan de trainer, die is weer afhankelijk van de geleverde spelers, dus het zijn niet de pionnen die 6jes of 7tjes vormen, het is het geheel, uitvoering van beleid en visie dat de pionnen een voldoende of onvoldoende maakt. Met een Ted van Leeuwen, die absoluut een goede crisis manager is, kun je op korte termijn een 8 scoren, maar consequent scoor je, zoals dit seizoen, op meerdere vlakken, zoals Garcia, jeugd, discipline, beleidsmatig een, 3,4,5,3...……… wat is je 8 dan nog waard op lange termijn? Een mager 4.5je.
    Jij kunt het beter vertalen dan ik maar dat is wel bekend, maar ik bedoel hetzelfde. Helemaal juist.
  • 24 May 2020 om 20:00
    • Quote van 24 May 2020 om 19:56
      Gracia komt 100% uit de koker van Tedjen.


      De Heracles deal is een hele grote gok BAM omdat het ook twee jaarlijks had gekund, en misschien wel gemoeten.
    De Heracles deal is er een van 17 jaar oud. Ook jij zeurde er niet over in 2003, 2006, 2009, 2012 of 2014. De gedeelde opleiding is gewoon een volslagen logisch concept, waarmee Heracles door onze eigen nalatigheid, Europees heeft weten te behalen. Wat wij nu simpelweg moeten doen is de vruchten er een keer van plukken.
  • 24 May 2020 om 19:58
    • Quote van 24 May 2020 om 19:40
      Rutten legde samen met Ten Hag het fundament in aanloop naar ons eerste kampioenschap.
    Onzin. Dat waren Wessels, Plaggeman, Munsterman. Je weet dat N'kufo eigenlijk onze patient zero was? (als het gaat om later verboden constructies, tpo). Net zoals het de visie was van dezelfde grootheden Wessels, Plaggeman en Munsterman om een regionale opleiding samen met Heracles op te zetten. 2003 bezwangerd, 2006 geïmplementeerd. Rutten zal ongetwijfeld een positief aandeel hebben gehad, maar is vervolgens persona non grata verklaard door Vak P, dat stond tot niet zo heel lang geleden gewoon nog op hun website. Vertel eens, was Rutten toen ook al tegen de Twente/Heracles constructie? Indien ja, dan is het consequent. Indien niet, wat is er nu anders dan?
  • 24 May 2020 om 19:56
    • Quote van 24 May 2020 om 19:50
      Los van aannames.

      2015 - Fred wilde niet. Wij teleurgesteld. Iets met een rooskleurige situatie
      2017 - Fred wilde niet. Wij teleurgesteld. Maar wel half betrokken. Niet bevredigend
      2019 - Fred wilde niet. Wij teleurgesteld. Wel betrokken, maar geen verantwoording.

      Nu begrijpen we allemaal dat hij veel heeft gedaan mbt sponsoren, dat hij gezondheid en familie problemen had. Maar moeten we eeuwig aan hem blijven trekken? Als de beste man niet wil dan wil hij niet. Maar je moet 'm ook niet halfbakken willen, zelfs niet als RVC adviseur. Hebben ze net een weloverwogen besluit genomen die absoluut niet populair is, gaat die mafkees in de media lopen roepen dat hij het er niet mee eens is. Dan moeten we van Kraan horen dat hij adviseur is van de RVC en niet directie. Mogen we dan ook concluderen dat hij Garcia niet heeft geadviseerd? Of heeft hij dat wel gedaan, en is hij dan gewoon onderdeel van de Ted mafia die rancuneus zijn tegenover onze TD.

      Wat mij betreft bedanken we Ted voor alles, maar sluiten we dat hoofdstuk. Gaan we lekker verder met dappere mensen die WEL 101% verantwoordelijkheid durven te nemen, die hopelijk WEL met elkaar kunnen werken en communiceren. Het is toch godsgeklaagd en verschrikkelijk beschamend dat Ted van Leeuwen in periode 1 is bestempeld als Terror Ted, en dat er ergens een idioot is geweest die hem 'gewoon' heeft terug gehaald. Op advies van wie?

      Iedereen wil altijd maar respect voor Rutten, maar die best man is niet de uitverkoren Twentenaar, is niet waar de club mee valt of staat.

      Laat Kraan eruit zien als een suicidiale ambtenaar. Laat 'm een kakker zijn die het woord Noaber niet uit kan spreken. Zolang hij maar de juiste besluiten neemt. De Heracles deal was een moedige, Brama-gate komt gewoon op het conto van Leeuwen (en Peters), en nu maar afwachten wie hij binnen weet te slepen...…… Daar zullen we ook allemaal onze meningen over hebben maar als een goed, consistent en duidelijk beleid hebt kun je ook met ietwat mindere managers gewoon goed presteren. We zoeken een 10, je weet dat we een 6 of 7 gaan krijgen, en dan de trainer, die is weer afhankelijk van de geleverde spelers, dus het zijn niet de pionnen die 6jes of 7tjes vormen, het is het geheel, uitvoering van beleid en visie dat de pionnen een voldoende of onvoldoende maakt. Met een Ted van Leeuwen, die absoluut een goede crisis manager is, kun je op korte termijn een 8 scoren, maar consequent scoor je, zoals dit seizoen, op meerdere vlakken, zoals Garcia, jeugd, discipline, beleidsmatig een, 3,4,5,3...……… wat is je 8 dan nog waard op lange termijn? Een mager 4.5je.
    Gracia komt 100% uit de koker van Tedjen.


    De Heracles deal is een hele grote gok BAM omdat het ook twee jaarlijks had gekund, en misschien wel gemoeten.
  • 24 May 2020 om 19:50
    • Quote van 24 May 2020 om 18:33
      Sorry maar wat je nu loopt te schreeuwen! Jij weet helemaal niks je roept maar wat hoe denk jij te weten dat het een geldwolf is? Nou ja gelukkig ben jij de enige die er zo over denkt. Soms kan ik best mee in hoe jij denkt maar nu ga je te ver om iemand zo maar onderuit te halen zonder het ook maar Iets te kunnen onderbouwen.
    Los van aannames.

    2015 - Fred wilde niet. Wij teleurgesteld. Iets met een rooskleurige situatie
    2017 - Fred wilde niet. Wij teleurgesteld. Maar wel half betrokken. Niet bevredigend
    2019 - Fred wilde niet. Wij teleurgesteld. Wel betrokken, maar geen verantwoording.

    Nu begrijpen we allemaal dat hij veel heeft gedaan mbt sponsoren, dat hij gezondheid en familie problemen had. Maar moeten we eeuwig aan hem blijven trekken? Als de beste man niet wil dan wil hij niet. Maar je moet 'm ook niet halfbakken willen, zelfs niet als RVC adviseur. Hebben ze net een weloverwogen besluit genomen die absoluut niet populair is, gaat die mafkees in de media lopen roepen dat hij het er niet mee eens is. Dan moeten we van Kraan horen dat hij adviseur is van de RVC en niet directie. Mogen we dan ook concluderen dat hij Garcia niet heeft geadviseerd? Of heeft hij dat wel gedaan, en is hij dan gewoon onderdeel van de Ted mafia die rancuneus zijn tegenover onze TD.

    Wat mij betreft bedanken we Ted voor alles, maar sluiten we dat hoofdstuk. Gaan we lekker verder met dappere mensen die WEL 101% verantwoordelijkheid durven te nemen, die hopelijk WEL met elkaar kunnen werken en communiceren. Het is toch godsgeklaagd en verschrikkelijk beschamend dat Ted van Leeuwen in periode 1 is bestempeld als Terror Ted, en dat er ergens een idioot is geweest die hem 'gewoon' heeft terug gehaald. Op advies van wie?

    Iedereen wil altijd maar respect voor Rutten, maar die best man is niet de uitverkoren Twentenaar, is niet waar de club mee valt of staat.

    Laat Kraan eruit zien als een suicidiale ambtenaar. Laat 'm een kakker zijn die het woord Noaber niet uit kan spreken. Zolang hij maar de juiste besluiten neemt. De Heracles deal was een moedige, Brama-gate komt gewoon op het conto van Leeuwen (en Peters), en nu maar afwachten wie hij binnen weet te slepen...…… Daar zullen we ook allemaal onze meningen over hebben maar als een goed, consistent en duidelijk beleid hebt kun je ook met ietwat mindere managers gewoon goed presteren. We zoeken een 10, je weet dat we een 6 of 7 gaan krijgen, en dan de trainer, die is weer afhankelijk van de geleverde spelers, dus het zijn niet de pionnen die 6jes of 7tjes vormen, het is het geheel, uitvoering van beleid en visie dat de pionnen een voldoende of onvoldoende maakt. Met een Ted van Leeuwen, die absoluut een goede crisis manager is, kun je op korte termijn een 8 scoren, maar consequent scoor je, zoals dit seizoen, op meerdere vlakken, zoals Garcia, jeugd, discipline, beleidsmatig een, 3,4,5,3...……… wat is je 8 dan nog waard op lange termijn? Een mager 4.5je.
  • 24 May 2020 om 19:40
    • Quote van 24 May 2020 om 19:31
      Geldwolf heb je wel genoemd maar goed dat jij niet gecharmeerd bent van rutten oke dat mag,Maar dingen te roepen die niet waar zijn vind ik niet kunnen. Persoonlijk rutten was denk ik een trainer die Twente omhoog gebracht heeft met bescheiden middelen. En dan vind ik niet dat hij jou kritiek heeft verdiend. Niet op deze manier.
    Rutten legde samen met Ten Hag het fundament in aanloop naar ons eerste kampioenschap.
  • 24 May 2020 om 19:37
    • Quote van 24 May 2020 om 17:04
      Johnny!?? Die ff normaal maffie ok, ik zeg wat ik van Rutten vindt duidelijk??? Een lafbek die het niet aandurft, maar van de zijkant de nieuwe trainer enn TD bekritiseren?? Geen heen met je gelul over adviseurs rol, gewoon geld wolf die alleen bij Twente wat gepresteerd heeft en verder niets!!!! En het is het maatje van Ted he, gewoon oprotten laat de nieuwe TD en Trainer hun werk in rust doen zonder door de top:-))) trainer Fred op de vingers gekeken te worden.En ja desnoods stadionverbod Kees!!!!
    Neem een oxazepam en ga effekes liggen kerel..... ;)
  • 24 May 2020 om 19:35
    • Quote van 24 May 2020 om 16:57
      Als hij het is, dan hoeven ze niet ver te zoeken voor een goede trainer. 30 km verder op ;)
    Goa hen te dramm'n vent. Wormuth heeft bijgetekend in Almelo...
  • 24 May 2020 om 19:31
    • Quote van 24 May 2020 om 19:08
      Valckx?
    Lijkt me ook een uitstekende optie.
  • 24 May 2020 om 19:31
    • Quote van 24 May 2020 om 19:09
      En nog ff ik heb Fred geen geldwolf genoemd maar dat zeg jij, als vraag me alleen af of alles wel vrijwillig is. Zal mij boeien of Fred zwart wat toegeschoven krijgt. Maar ik ben gewoon klaar met Fred R
    Geldwolf heb je wel genoemd maar goed dat jij niet gecharmeerd bent van rutten oke dat mag,Maar dingen te roepen die niet waar zijn vind ik niet kunnen. Persoonlijk rutten was denk ik een trainer die Twente omhoog gebracht heeft met bescheiden middelen. En dan vind ik niet dat hij jou kritiek heeft verdiend. Niet op deze manier.
  • 24 May 2020 om 19:31
    • Quote van 24 May 2020 om 13:31
      Huh? Uitgerekend jij zegt dat we geen namen moeten noemen? Dat is hetzelfde als TC die zegt dat we geen bijnaampjes moeten geven, haha
    Hahahaha

    +100 kerel
  • 24 May 2020 om 19:09
    • Quote van 24 May 2020 om 18:33
      Sorry maar wat je nu loopt te schreeuwen! Jij weet helemaal niks je roept maar wat hoe denk jij te weten dat het een geldwolf is? Nou ja gelukkig ben jij de enige die er zo over denkt. Soms kan ik best mee in hoe jij denkt maar nu ga je te ver om iemand zo maar onderuit te halen zonder het ook maar Iets te kunnen onderbouwen.
    En nog ff ik heb Fred geen geldwolf genoemd maar dat zeg jij, als vraag me alleen af of alles wel vrijwillig is. Zal mij boeien of Fred zwart wat toegeschoven krijgt. Maar ik ben gewoon klaar met Fred R
  • 24 May 2020 om 19:08
    • Quote van 24 May 2020 om 15:20
      Je ziet de naam Cruijff ook langskomen. Lijkt me niet. TD in Ecuador, recentelijk. Heeft in Israel en China gehangen........ lijkt me volledig ongeschikt wat dat betreft.
      https://www.transfermarkt.nl/cruijff-aan-de-slag-als-technisch-directeur-voetbalbond-ecuador/view/news/352033

      Het lijstje van Kraan lijkt me voorspelbaar
      Marwijk/Gaal 10Steward 9 Hoogma/Stevens 8Jans 7 Koeman/Streppel/Allach 6

    Valckx?
  • 24 May 2020 om 19:07
    • Quote van 24 May 2020 om 18:33
      Sorry maar wat je nu loopt te schreeuwen! Jij weet helemaal niks je roept maar wat hoe denk jij te weten dat het een geldwolf is? Nou ja gelukkig ben jij de enige die er zo over denkt. Soms kan ik best mee in hoe jij denkt maar nu ga je te ver om iemand zo maar onderuit te halen zonder het ook maar Iets te kunnen onderbouwen.
    Ik zeg dat ik Fred een geldwolf vindt, als je Fred een zak dollars of euro's voor rammelt is hij weg. En waarom denk jij dat hij zijn handen vrij wil houden?? Juist zodra zijn kameraad hem weg kan brengen naar een club waar de dollars voor het oprapen liggen. Man anders had hij toch allang zijn zogenaamde liefde Twente bij de arm genomen, maar nee hoor, weer niet dus ik denk dat het wel degelijk een geld kwestie is voor Fred en ik denk er zo over wat jij er van vindt is duidelijk. Dat respecteer ik klaar, maar ik denk gewoon zo over de zogenaamde verlosser Fred, maar hij moet niet altijd over zijn liefde Fc Twente lullen. Want die liefde tussen Fred en Twente is wat mij betreft voorgoed voorbij.
  • 24 May 2020 om 18:33
    • Quote van 24 May 2020 om 17:04
      Johnny!?? Die ff normaal maffie ok, ik zeg wat ik van Rutten vindt duidelijk??? Een lafbek die het niet aandurft, maar van de zijkant de nieuwe trainer enn TD bekritiseren?? Geen heen met je gelul over adviseurs rol, gewoon geld wolf die alleen bij Twente wat gepresteerd heeft en verder niets!!!! En het is het maatje van Ted he, gewoon oprotten laat de nieuwe TD en Trainer hun werk in rust doen zonder door de top:-))) trainer Fred op de vingers gekeken te worden.En ja desnoods stadionverbod Kees!!!!
    Sorry maar wat je nu loopt te schreeuwen! Jij weet helemaal niks je roept maar wat hoe denk jij te weten dat het een geldwolf is? Nou ja gelukkig ben jij de enige die er zo over denkt. Soms kan ik best mee in hoe jij denkt maar nu ga je te ver om iemand zo maar onderuit te halen zonder het ook maar Iets te kunnen onderbouwen.
  • 24 May 2020 om 18:31
    Goede zet Paul neemt goed de leiding en zet zijn vinger op de zere plek.
  • 24 May 2020 om 18:28
    • Quote van 24 May 2020 om 18:01
      Dan let je niet goed op. De eerste keer dat Ted weg moest was vanwege slechte communicatie. Nu weer. Het aanstellen van Ted is gewoon een megablunder geweest. Kraan maakt schoon schip, met oog op de toekomst. Die maffe trainer die NUL recht heeft op die positie, weg! Ted, die met iedereen overhoop ligt, weg. Rutten die weer eens loopt te sneuneuzen, buitenspel zetten. Vot d'r met. Kraan is zich aan het ontpoppen tot een leider. Als hij komt met een goede TD en Trainer waar het Twentevolk zich achter kan scharen, dan kan enkel Corona ons nog nekken.
    100+ ben het helemaal eens, maar sommigen kunnen niet verdragen als je kritiek op Fred R hebt, ik vind ook dat hij per direct weg moet. Hij heeft zijn kansen gehad toch?? En ik kan echt nietgeliven dat alles zo vrijwillig gebeurt, en dat boeit me ook niet. Maar sommigen willen gewoon niet horen dat Fred buiten Twente in het begin bijna nergens gepresteerd heeft. En ik vind dat de nieuwe TD en Trainer niet het gevoel moeten hebben Fred kijkt mee. Gewoon wieberen en Ted achterna. Klaar
  • 24 May 2020 om 18:19
    • Quote van 24 May 2020 om 17:08
      DIe Duitser daar vind ik veel te veel een filosoof...… Ik ben geen fan.
    Er is ook nog een Belg vrij, die een Schalke verleden heeft en op zoek is naar een club, waarmee hij kan bouwen en op den duur succes kan maken. Zoek zijn heil buiten Belgie.
  • 24 May 2020 om 18:13
    Kraan heeft het bij het goed eind door Boudrie terug te halen, Fred heeft wel verstand van voetbal maar aan mensen die zich niet volledig kunnen (willen) inzetten voor de club moet je niet meer luisteren.
  • 24 May 2020 om 18:04
    • Quote van 24 May 2020 om 18:01
      Dan let je niet goed op. De eerste keer dat Ted weg moest was vanwege slechte communicatie. Nu weer. Het aanstellen van Ted is gewoon een megablunder geweest. Kraan maakt schoon schip, met oog op de toekomst. Die maffe trainer die NUL recht heeft op die positie, weg! Ted, die met iedereen overhoop ligt, weg. Rutten die weer eens loopt te sneuneuzen, buitenspel zetten. Vot d'r met. Kraan is zich aan het ontpoppen tot een leider. Als hij komt met een goede TD en Trainer waar het Twentevolk zich achter kan scharen, dan kan enkel Corona ons nog nekken.
    Amen.
  • 24 May 2020 om 18:03
    • Quote van 24 May 2020 om 17:15
      Beleidsplan is al klaar, attractieve aanvallende speelstijl,met veelal (eigen) jeugdige Nederlandse spelers die beter gemaakt moeten worden om tzt transferw aarde te generen,Boudrie loopt al jaren rond in de opleiding,kent de spelers en ouders goed, belangrijk dat er iemand overblijft die ze van haver tot gort kent,en de nieuwe TD en trainer kan adviseren,dus een goede zaak voor de club.
    Ten Caat onmiddellijk terug halen ?
  • 24 May 2020 om 18:01
    • Quote van 24 May 2020 om 17:56
      Ik heb de moed in van der Kraan een beetje opgegeven. Het is me te veel van ikke en de rest kan stikke . Nou daar red je het niet mee.
    Dan let je niet goed op. De eerste keer dat Ted weg moest was vanwege slechte communicatie. Nu weer. Het aanstellen van Ted is gewoon een megablunder geweest. Kraan maakt schoon schip, met oog op de toekomst. Die maffe trainer die NUL recht heeft op die positie, weg! Ted, die met iedereen overhoop ligt, weg. Rutten die weer eens loopt te sneuneuzen, buitenspel zetten. Vot d'r met. Kraan is zich aan het ontpoppen tot een leider. Als hij komt met een goede TD en Trainer waar het Twentevolk zich achter kan scharen, dan kan enkel Corona ons nog nekken.
  • 24 May 2020 om 17:56
    • Quote van 24 May 2020 om 17:17
      Precies Bam eigenlijk is deze man een schande voor de club. Ik zag hem een tijdje terug ook nog op een training lopen samen met die peters unglaublich. Je krijgt gewoon een hekel aan die gasten.
    Peters, nog zo'n geitenwollensok. We hadden Schreurs, nu KNVB. Over Peters klaagt men al jaren steen en been. De belofte was destijds transparantie, dat zou middels twenteproat moeten. Hoeveel hebben we er gehad?

    Daarom ben ik wel blij dat Kraan veel communiceert, wellicht vraagt de situatie daarom. Het is te hopen dat Kraan een echt Twents klankbord naast zich zet en die veel naar buiten toe laat communiceren. In mijn optiek is Brama de gewezen man. Een voetbal contract zou ik hem niet geven, maar opnemen in FCT Management wel.
  • 24 May 2020 om 17:56
    Ik heb de moed in van der Kraan een beetje opgegeven. Het is me te veel van ikke en de rest kan stikke . Nou daar red je het niet mee.
  • 24 May 2020 om 17:52
    • Quote van 24 May 2020 om 17:12
      Geenstijl en POW? Wat een tokkieplatforms zijn dat
    Het gaat om het moderne jasje.... niet specifiek om die platformen. Je clubwatcher is een belangrijke communicatieve schakel tussen club/team en achterban, ik vind de huidige opzet van clubwatcher gewoon oubollig en outdated. Tevens doen ze veel te veel. Ze met blogs, vlogs en 2 a 3 artikelen per week, daardoor gaat sowieso kwaliteit verloren.

    Maar goed, dat is mijn mening.
  • 24 May 2020 om 17:52
    • Quote van 24 May 2020 om 17:25
      Ik heb sterk het idee dat diegene, die niet na Twente wil komen Hoogma is geweest. Hoogma is teveel Heracles man geworden.
    Dat was earnest.
  • 24 May 2020 om 17:30
    • Quote van 24 May 2020 om 17:25
      Ik heb sterk het idee dat diegene, die niet na Twente wil komen Hoogma is geweest. Hoogma is teveel Heracles man geworden.
    Leg dat eens beter uit?
  • 24 May 2020 om 17:25
    Ik heb sterk het idee dat diegene, die niet na Twente wil komen Hoogma is geweest. Hoogma is teveel Heracles man geworden.
  • 24 May 2020 om 17:25
    Ik heb sterk het idee dat diegene, die niet na Twente wil komen Hoogma is geweest. Hoogma is teveel Heracles man geworden.
  • 24 May 2020 om 17:19
    • Quote van 24 May 2020 om 17:12
      Al is pow wel grappig om naar te kijken maar als je dat te serieus gaat nemen ben je diep gezonken.
    Dus jij bent grappig gezonken
  • 24 May 2020 om 17:17
    • Quote van 24 May 2020 om 17:06
      Dat hele Heracles/Twente geouwehoer met Fardau is ook niet meer leuk. Is het eigenlijk nooit echt geweest. We hadden een Twentefan in de vorm van Wes Beuving, die kon echt inhoudelijk schrijven, fatsoenlijke tactische analyses en speler data overleggen. Wat we willen is een leuke frisse jonge gozer, met goed verstand en affiniteit met voetbal en club...… Een beetje in lijn met trends van nu, geenstijl, POW etc. Niet dat er geen goede interviews tussen zitten, maar daar staan vaak de namen Fardau en/of Kuitert toch onder, dus waarom ze die Leon nodig hebben is mij een raadsel.
    Precies Bam eigenlijk is deze man een schande voor de club. Ik zag hem een tijdje terug ook nog op een training lopen samen met die peters unglaublich. Je krijgt gewoon een hekel aan die gasten.
  • 24 May 2020 om 17:15
    • Quote van 24 May 2020 om 14:26
      Ik zeg niet dat van de Kraan slecht bezig is door profielen op te stellen.Vind het echter wel raar dat hij voor het technische stuk alleen afgaat op éne Boudrie. Ik ken die man verder niet, maar op één persoon, die zich nog nooit heeft bewezen op dit vlak vind ik mager.
    Beleidsplan is al klaar, attractieve aanvallende speelstijl,met veelal (eigen) jeugdige Nederlandse spelers die beter gemaakt moeten worden om tzt transferw aarde te generen,Boudrie loopt al jaren rond in de opleiding,kent de spelers en ouders goed, belangrijk dat er iemand overblijft die ze van haver tot gort kent,en de nieuwe TD en trainer kan adviseren,dus een goede zaak voor de club.
  • 24 May 2020 om 17:12
    • Quote van 24 May 2020 om 17:12
      Geenstijl en POW? Wat een tokkieplatforms zijn dat
    Al is pow wel grappig om naar te kijken maar als je dat te serieus gaat nemen ben je diep gezonken.
  • 24 May 2020 om 17:12
    • Quote van 24 May 2020 om 17:06
      Dat hele Heracles/Twente geouwehoer met Fardau is ook niet meer leuk. Is het eigenlijk nooit echt geweest. We hadden een Twentefan in de vorm van Wes Beuving, die kon echt inhoudelijk schrijven, fatsoenlijke tactische analyses en speler data overleggen. Wat we willen is een leuke frisse jonge gozer, met goed verstand en affiniteit met voetbal en club...… Een beetje in lijn met trends van nu, geenstijl, POW etc. Niet dat er geen goede interviews tussen zitten, maar daar staan vaak de namen Fardau en/of Kuitert toch onder, dus waarom ze die Leon nodig hebben is mij een raadsel.
    Geenstijl en POW? Wat een tokkieplatforms zijn dat
  • 24 May 2020 om 17:08
    • Quote van 24 May 2020 om 16:57
      Als hij het is, dan hoeven ze niet ver te zoeken voor een goede trainer. 30 km verder op ;)
    DIe Duitser daar vind ik veel te veel een filosoof...… Ik ben geen fan.
  • 24 May 2020 om 17:06
    • Quote van 24 May 2020 om 16:55
      Een probleem hebben wat een onzin. Heel die Leon krijgt van Twente gewoon geen info meer en terecht. 15 minuut voor de wedstrijd begint krijgt hij de opstelling en dan mag hij blij zijn. Dit is een forum dat hij daar wat van copyeert zegt genoeg dat hij niet meer kapabel is voor deze job.
    Dat hele Heracles/Twente geouwehoer met Fardau is ook niet meer leuk. Is het eigenlijk nooit echt geweest. We hadden een Twentefan in de vorm van Wes Beuving, die kon echt inhoudelijk schrijven, fatsoenlijke tactische analyses en speler data overleggen. Wat we willen is een leuke frisse jonge gozer, met goed verstand en affiniteit met voetbal en club...… Een beetje in lijn met trends van nu, geenstijl, POW etc. Niet dat er geen goede interviews tussen zitten, maar daar staan vaak de namen Fardau en/of Kuitert toch onder, dus waarom ze die Leon nodig hebben is mij een raadsel.
  • 24 May 2020 om 17:04
    • Quote van 24 May 2020 om 16:24
      Wat zit je nou weer te stoken Johnny? Fred heeft geen functie dus kun je m er ook niet uit kegelen. Of moet hij een stadionverbod krijgen om dat hij geen functie binnen de club ambieert?
    Johnny!?? Die ff normaal maffie ok, ik zeg wat ik van Rutten vindt duidelijk??? Een lafbek die het niet aandurft, maar van de zijkant de nieuwe trainer enn TD bekritiseren?? Geen heen met je gelul over adviseurs rol, gewoon geld wolf die alleen bij Twente wat gepresteerd heeft en verder niets!!!! En het is het maatje van Ted he, gewoon oprotten laat de nieuwe TD en Trainer hun werk in rust doen zonder door de top:-))) trainer Fred op de vingers gekeken te worden.En ja desnoods stadionverbod Kees!!!!
  • 24 May 2020 om 17:02
    We kunnen van alles roepen, denken en doen alsof je het weet. Beste tip is, laat een broedende kip even zijn werk doen. Binnen twee a drie weken komt er wel nieuws hopelijk. TD en trainer met een goed netwerk, de kwaliteit hoog en mensen met FCT feeling. Ik wacht rustig af
  • 24 May 2020 om 16:57
    • Quote van 24 May 2020 om 14:47
      Als ik een gok moet wagen dan gaat Earnest naar de KNVB en Hoogma naar Twente. Ernie stond in belangstelling van de KNVB en Feyenoord. Hoogma, ticks all the boxes wat betreft profiel. Twente verleden, ervaring in de regio (en ja, dat is Heracles maar dat boeit echt niet), netwerk in Nederland, Duitsland en lijntjes bij de KNVB.
    Als hij het is, dan hoeven ze niet ver te zoeken voor een goede trainer. 30 km verder op ;)
  • 24 May 2020 om 16:55
    • Quote van 24 May 2020 om 16:25
      Tubantia plaatste van de week nog een stuk dat ze gewoon van het .net forum geplukt hadden. Van Wissing haalt daar ook veel info. Het gaat er niet per se om wat er op een forum gezegd wordt, maar om de mensen die het oppikken. Als het via Ten Voorde bij het AD terechtkomt kun je een probleem hebben.
    Een probleem hebben wat een onzin. Heel die Leon krijgt van Twente gewoon geen info meer en terecht. 15 minuut voor de wedstrijd begint krijgt hij de opstelling en dan mag hij blij zijn. Dit is een forum dat hij daar wat van copyeert zegt genoeg dat hij niet meer kapabel is voor deze job.
  • 24 May 2020 om 16:44
    • Quote van 24 May 2020 om 16:25
      Tubantia plaatste van de week nog een stuk dat ze gewoon van het .net forum geplukt hadden. Van Wissing haalt daar ook veel info. Het gaat er niet per se om wat er op een forum gezegd wordt, maar om de mensen die het oppikken. Als het via Ten Voorde bij het AD terechtkomt kun je een probleem hebben.
    Onzin. Ten Voorde herhaalt vaak het sentiment van fora, maar doet er ook denigrerend over. Ten Voorde had tijdens het degradatiejaar gewoon een paar lekken, in het promotiejaar was hij de loopjongen van Fred en Ted, en nu staat hij weer alleen. Ten Voorde is geen moment eerlijk geweest dit seizoen, we hebben een watcher die z'n beste tijd heeft gehad en lang niet meer objectief is geweest. Wat er via fora naar buiten komt is minimaal. Ik zou geen idee hebben naar welk stuk in de tub je verwijst. Ik lees toch behoorlijk wat.
  • 24 May 2020 om 16:40
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Slim. Selahi een heerlijk grasvretertje met pit. Julio, ook niet slecht. Kan alleen niet met Bijen spelen.
  • 24 May 2020 om 16:28
    • Quote van 24 May 2020 om 16:25
      Tubantia plaatste van de week nog een stuk dat ze gewoon van het .net forum geplukt hadden. Van Wissing haalt daar ook veel info. Het gaat er niet per se om wat er op een forum gezegd wordt, maar om de mensen die het oppikken. Als het via Ten Voorde bij het AD terechtkomt kun je een probleem hebben.
    Juist +100
  • 24 May 2020 om 16:25
    • Quote van 24 May 2020 om 15:51
      Helemaal mee eens.
    Tubantia plaatste van de week nog een stuk dat ze gewoon van het .net forum geplukt hadden. Van Wissing haalt daar ook veel info. Het gaat er niet per se om wat er op een forum gezegd wordt, maar om de mensen die het oppikken. Als het via Ten Voorde bij het AD terechtkomt kun je een probleem hebben.
  • 24 May 2020 om 16:24
    • Quote van 24 May 2020 om 14:30
      Fred moet gewoon uit de Veste verdwijnen, heeft zijn kansen gehad wat te doen voor de club, maar wilde niet. Meneer wil uit de wind blijven, maar ik zou als nieuwe TD en Trainer eisen dat ze niet willen dat ene Fred ze op de vingers kijkt. En verder moet Fred niet zo interessant lopen doen, hij heeft na zijn goede twente periode nergens wat gepresteerd. En begin sterk te denken dat het succes van toen grotendeels aan Ten Hag lag, die maakt het in ieder geval waar, daar waar Fred overal faalde. Gewoon wegsturen klaar met Fred ga je vriend Ted ergens vergezellen. Bij mij ben je allang uitgescheten. Ajuus
    Wat zit je nou weer te stoken Johnny? Fred heeft geen functie dus kun je m er ook niet uit kegelen. Of moet hij een stadionverbod krijgen om dat hij geen functie binnen de club ambieert?
  • 24 May 2020 om 16:18
    • Quote van 24 May 2020 om 15:51
      Helemaal mee eens.
    van sommige inderdaad :-))
  • 24 May 2020 om 15:51
    • Quote van 24 May 2020 om 15:24
      Ik denk dat we de forum-functie schromelijk overschatten. Wat we hier allemaal raaskallen maakt volgens mij echt geen ene moer uit.
    Helemaal mee eens.
  • 24 May 2020 om 15:24
    • Quote van 24 May 2020 om 15:07
      Er zijn in het verleden zaken afgeketst doordat er wel namen werden genoemd, dus alleen maar hulde dat de huidige insiders(Glasgow, Jimmy op .net, BestuurP hier) dat niet doen. In welke categorie ik svente moet plaatsen weet ik niet. Maar dat er geen namen genoemd worden is voor ons minder leuk, maar voor de club juist goed.
    Ik denk dat we de forum-functie schromelijk overschatten. Wat we hier allemaal raaskallen maakt volgens mij echt geen ene moer uit.
  • 24 May 2020 om 15:23
    • Quote van 24 May 2020 om 15:20
      Je ziet de naam Cruijff ook langskomen. Lijkt me niet. TD in Ecuador, recentelijk. Heeft in Israel en China gehangen........ lijkt me volledig ongeschikt wat dat betreft.
      https://www.transfermarkt.nl/cruijff-aan-de-slag-als-technisch-directeur-voetbalbond-ecuador/view/news/352033

      Het lijstje van Kraan lijkt me voorspelbaar
      Marwijk/Gaal 10Steward 9 Hoogma/Stevens 8Jans 7 Koeman/Streppel/Allach 6

    Mooi lijstje
  • 24 May 2020 om 15:20
    Je ziet de naam Cruijff ook langskomen. Lijkt me niet. TD in Ecuador, recentelijk. Heeft in Israel en China gehangen........ lijkt me volledig ongeschikt wat dat betreft.
    https://www.transfermarkt.nl/cruijff-aan-de-slag-als-technisch-directeur-voetbalbond-ecuador/view/news/352033

    Het lijstje van Kraan lijkt me voorspelbaar
    Marwijk/Gaal 10Steward 9 Hoogma/Stevens 8Jans 7 Koeman/Streppel/Allach 6

  • 24 May 2020 om 15:20
    Je ziet de naam Cruijff ook langskomen. Lijkt me niet. TD in Ecuador, recentelijk. Heeft in Israel en China gehangen........ lijkt me volledig ongeschikt wat dat betreft.
    https://www.transfermarkt.nl/cruijff-aan-de-slag-als-technisch-directeur-voetbalbond-ecuador/view/news/352033

    Het lijstje van Kraan lijkt me voorspelbaar
    Marwijk/Gaal 10Steward 9 Hoogma/Stevens 8Jans 7 Koeman/Streppel/Allach 6

  • 24 May 2020 om 15:07
    • Quote van 24 May 2020 om 13:58
      Prima reactie, dankjewel. Inhoudelijker is voor mij dan toch dat je een naam noemt. Er worden hier, de afgelopen weken, dagelijks allerlei vaagheden gedeeld. Iedereen roept maar wat, maar wie het weet mag het zeggen. Door wel enige informatie te delen, maar niet de volledige informatie ontstaat er alleen maar meer gespeculeer. Dat is althans mijn visie op het geheel.
    Er zijn in het verleden zaken afgeketst doordat er wel namen werden genoemd, dus alleen maar hulde dat de huidige insiders(Glasgow, Jimmy op .net, BestuurP hier) dat niet doen. In welke categorie ik svente moet plaatsen weet ik niet. Maar dat er geen namen genoemd worden is voor ons minder leuk, maar voor de club juist goed.
  • 24 May 2020 om 15:03
    • Quote van 24 May 2020 om 14:47
      Als ik een gok moet wagen dan gaat Earnest naar de KNVB en Hoogma naar Twente. Ernie stond in belangstelling van de KNVB en Feyenoord. Hoogma, ticks all the boxes wat betreft profiel. Twente verleden, ervaring in de regio (en ja, dat is Heracles maar dat boeit echt niet), netwerk in Nederland, Duitsland en lijntjes bij de KNVB.
    hoogma wilde sl langer weg bij de knvb had ook bij HSV gesolliciteerd..lukte toen niet ..voor ons zou hij ideaal kunnen zijn.
  • 24 May 2020 om 14:55
    • Quote van 24 May 2020 om 14:47
      Als ik een gok moet wagen dan gaat Earnest naar de KNVB en Hoogma naar Twente. Ernie stond in belangstelling van de KNVB en Feyenoord. Hoogma, ticks all the boxes wat betreft profiel. Twente verleden, ervaring in de regio (en ja, dat is Heracles maar dat boeit echt niet), netwerk in Nederland, Duitsland en lijntjes bij de KNVB.
    Zou te mooi om waar te zijn
  • 24 May 2020 om 14:52
    • Quote van 24 May 2020 om 14:47
      Als ik een gok moet wagen dan gaat Earnest naar de KNVB en Hoogma naar Twente. Ernie stond in belangstelling van de KNVB en Feyenoord. Hoogma, ticks all the boxes wat betreft profiel. Twente verleden, ervaring in de regio (en ja, dat is Heracles maar dat boeit echt niet), netwerk in Nederland, Duitsland en lijntjes bij de KNVB.
    Dat zou mooi zijn. Voorlopig echter KWW wat TD betreft.
  • 24 May 2020 om 14:47
    Als ik een gok moet wagen dan gaat Earnest naar de KNVB en Hoogma naar Twente. Ernie stond in belangstelling van de KNVB en Feyenoord. Hoogma, ticks all the boxes wat betreft profiel. Twente verleden, ervaring in de regio (en ja, dat is Heracles maar dat boeit echt niet), netwerk in Nederland, Duitsland en lijntjes bij de KNVB.
  • 24 May 2020 om 14:47
    • Quote van 24 May 2020 om 14:30
      Fred moet gewoon uit de Veste verdwijnen, heeft zijn kansen gehad wat te doen voor de club, maar wilde niet. Meneer wil uit de wind blijven, maar ik zou als nieuwe TD en Trainer eisen dat ze niet willen dat ene Fred ze op de vingers kijkt. En verder moet Fred niet zo interessant lopen doen, hij heeft na zijn goede twente periode nergens wat gepresteerd. En begin sterk te denken dat het succes van toen grotendeels aan Ten Hag lag, die maakt het in ieder geval waar, daar waar Fred overal faalde. Gewoon wegsturen klaar met Fred ga je vriend Ted ergens vergezellen. Bij mij ben je allang uitgescheten. Ajuus
    +100
  • 24 May 2020 om 14:45
    • Quote van 24 May 2020 om 14:26
      Ik zeg niet dat van de Kraan slecht bezig is door profielen op te stellen.Vind het echter wel raar dat hij voor het technische stuk alleen afgaat op éne Boudrie. Ik ken die man verder niet, maar op één persoon, die zich nog nooit heeft bewezen op dit vlak vind ik mager.
    Tsja, als je niet met Ted door 1 deur kunt, Rutten niet met je wil praten, en je daardoor ook nog eens Ten Voorde tegen je hebt, dan moet je gewoon een andere koers varen. Zelf denk ik dat ze iets gedaan hebben wat ik al heel lang roep: Neem die 2003 - 2008 visie, en buig die om naar een jasje relevant aan tijd en financiële mogelijkheden.
  • 24 May 2020 om 14:30
    Fred moet gewoon uit de Veste verdwijnen, heeft zijn kansen gehad wat te doen voor de club, maar wilde niet. Meneer wil uit de wind blijven, maar ik zou als nieuwe TD en Trainer eisen dat ze niet willen dat ene Fred ze op de vingers kijkt. En verder moet Fred niet zo interessant lopen doen, hij heeft na zijn goede twente periode nergens wat gepresteerd. En begin sterk te denken dat het succes van toen grotendeels aan Ten Hag lag, die maakt het in ieder geval waar, daar waar Fred overal faalde. Gewoon wegsturen klaar met Fred ga je vriend Ted ergens vergezellen. Bij mij ben je allang uitgescheten. Ajuus
  • 24 May 2020 om 14:26
    • Quote van 24 May 2020 om 14:05
      Roerend met je eens.

      Rutten, ik ben nooit een fan geweest, weggelopen bij Vitesse, weggelopen bij Feyenoord, weggelopen in Israel. Het enige wat Rutten heeft is een door Munsterman gestuwde reputatie, hij zal destijds dingen goed hebben gedaan, zal verstand van zaken hebben, maar waarom hij als gouden kalf wordt gezien is mij een raadsel.

      Kraan doet wat een bestuurder moet doen. Je kijkt rationeel naar competenties en zet daarbij de rode bril even af. Zodra we de trainer en TD hebben moeten ze de rode bril even opzetten en zien of ze wat posities kunnen aanvullen met twente-mensen, want dat is een must. Er zijn voldoende beginnende trainers met een FCT achtergrond..
    Ik zeg niet dat van de Kraan slecht bezig is door profielen op te stellen.Vind het echter wel raar dat hij voor het technische stuk alleen afgaat op éne Boudrie. Ik ken die man verder niet, maar op één persoon, die zich nog nooit heeft bewezen op dit vlak vind ik mager.
  • 24 May 2020 om 14:13
    • Quote van 24 May 2020 om 13:55
      Nee maar op het andere Forum zwijgen ze ook. Dat is juist goed en word er ook gehoor en respect getoond naar de club. Stel deze man zit nog bij een club. Die moet eerst de tijd hebben om alle zaken af te ronden op een goede manier, ook met respect voor zijn huidige club of organisatie. Dan zou het jammer zijn als dat al in de media te lezen is. Misschien is dat ook de zwaarwegende afspraak tussen hem en FCT. Het gaat hier om een eenspersoons functie met verantwoordelijkheid. Met spelers zijn zulke dingen anders.
    Zoals gezegd: ik speculeer, net als jij altijd doet. Ik ben geen ingewijde bron die meer weet. Een forum is een prima plek om te speculeren.
  • 24 May 2020 om 14:05
    • Quote van 24 May 2020 om 10:52
      Is allemaal prima, maar wat v.d. Kraan nu doet is gewoon juist. Functieprofielen opstellen(die er al waren voor het vertrek van v. Leeuwen) en zonder aanzien des persoons de beste personen binnenhalen die er te halen zijn. Rutten wilde duidelijk een andere kant op en is pissig dat hij gepasseerd wordt c.q. niet meer nodig is en z'n proxies binnen Twente(TvL) verliest en loopt nu te stoken van buitenaf via fan-fora, TV Oost en de krant. Dan wordt het tijd om hem los te laten en zonder hem verder te gaan.

      Er zijn een hele hoop inhoudelijke redenen waarom ik sowieso geen hoge pet op heb van Rutten. Geen verstand van aankopen zie clubs waar hij daar een vinger in de pap had na Twente, geen verstand van jeugd opleiden zie z'n interviews. Wil vooral met vriendjes werken. Maar dat gestook alleen al was voor mij reden om de deur voor hem dicht te gooien en niet meer open te doen.
    Roerend met je eens.

    Rutten, ik ben nooit een fan geweest, weggelopen bij Vitesse, weggelopen bij Feyenoord, weggelopen in Israel. Het enige wat Rutten heeft is een door Munsterman gestuwde reputatie, hij zal destijds dingen goed hebben gedaan, zal verstand van zaken hebben, maar waarom hij als gouden kalf wordt gezien is mij een raadsel.

    Kraan doet wat een bestuurder moet doen. Je kijkt rationeel naar competenties en zet daarbij de rode bril even af. Zodra we de trainer en TD hebben moeten ze de rode bril even opzetten en zien of ze wat posities kunnen aanvullen met twente-mensen, want dat is een must. Er zijn voldoende beginnende trainers met een FCT achtergrond..
  • 24 May 2020 om 14:00
    • Quote van 24 May 2020 om 13:58
      Prima reactie, dankjewel. Inhoudelijker is voor mij dan toch dat je een naam noemt. Er worden hier, de afgelopen weken, dagelijks allerlei vaagheden gedeeld. Iedereen roept maar wat, maar wie het weet mag het zeggen. Door wel enige informatie te delen, maar niet de volledige informatie ontstaat er alleen maar meer gespeculeer. Dat is althans mijn visie op het geheel.
    Is goed, ik zal er rekening mee houden maar als ik nu een naam deel, krijg ik geen info meer door.
  • 24 May 2020 om 13:58
    • Quote van 24 May 2020 om 13:48
      Dat was inderdaad niet heel netjes, alleen ik wil gewoon mijn info kunnen delen, dat jij dat niet inhoudelijk vind, snap ik niet, omdat ik de nationaliteit zeg en dat hij ervaren is, op naam na, wat kan er inhoudelijker?
    Prima reactie, dankjewel. Inhoudelijker is voor mij dan toch dat je een naam noemt. Er worden hier, de afgelopen weken, dagelijks allerlei vaagheden gedeeld. Iedereen roept maar wat, maar wie het weet mag het zeggen. Door wel enige informatie te delen, maar niet de volledige informatie ontstaat er alleen maar meer gespeculeer. Dat is althans mijn visie op het geheel.
  • 24 May 2020 om 13:55
    • Quote van 24 May 2020 om 13:31
      Huh? Uitgerekend jij zegt dat we geen namen moeten noemen? Dat is hetzelfde als TC die zegt dat we geen bijnaampjes moeten geven, haha
    Nee maar op het andere Forum zwijgen ze ook. Dat is juist goed en word er ook gehoor en respect getoond naar de club. Stel deze man zit nog bij een club. Die moet eerst de tijd hebben om alle zaken af te ronden op een goede manier, ook met respect voor zijn huidige club of organisatie. Dan zou het jammer zijn als dat al in de media te lezen is. Misschien is dat ook de zwaarwegende afspraak tussen hem en FCT. Het gaat hier om een eenspersoons functie met verantwoordelijkheid. Met spelers zijn zulke dingen anders.
  • 24 May 2020 om 13:48
    • Quote van 24 May 2020 om 13:45
      Je bedoelt mij wel, maar laat maar eens zien waar ik niet netjes bleef. Jij blijft zelf niet netjes door mij en anderen een lijpo te noemen. Volgens mij heb jij een probleem met kritische opmerkingen.
    Dat was inderdaad niet heel netjes, alleen ik wil gewoon mijn info kunnen delen, dat jij dat niet inhoudelijk vind, snap ik niet, omdat ik de nationaliteit zeg en dat hij ervaren is, op naam na, wat kan er inhoudelijker?
  • 24 May 2020 om 13:47
    • Quote van 24 May 2020 om 13:39
      Oké wou net zeggen. Lees altijd graag je berichten.
    Dank daarvoor.
  • 24 May 2020 om 13:45
    • Quote van 24 May 2020 om 13:33
      Nee, jij bleef netjes.
    Je bedoelt mij wel, maar laat maar eens zien waar ik niet netjes bleef. Jij blijft zelf niet netjes door mij en anderen een lijpo te noemen. Volgens mij heb jij een probleem met kritische opmerkingen.
  • 24 May 2020 om 13:39
    • Quote van 24 May 2020 om 13:33
      Nee, jij bleef netjes.
    Oké wou net zeggen. Lees altijd graag je berichten.
  • 24 May 2020 om 13:35
    • Quote van 24 May 2020 om 13:31
      Huh? Uitgerekend jij zegt dat we geen namen moeten noemen? Dat is hetzelfde als TC die zegt dat we geen bijnaampjes moeten geven, haha
    :-)
  • 24 May 2020 om 13:33
    • Quote van 24 May 2020 om 13:32
      Wat is dat?
    Nico-jan hoogma
  • 24 May 2020 om 13:33
    • Quote van 24 May 2020 om 13:31
      Bedoel jij mij daar ook mee?
    Nee, jij bleef netjes.
  • 24 May 2020 om 13:32
    • Quote van 24 May 2020 om 13:28
      N-J H?
    Wat is dat?
  • 24 May 2020 om 13:32
    • Quote van 24 May 2020 om 13:25
      Laten we nou geen namen noemen. Bij een echte club moeten alle muizen gaatjes zijn gedicht. Kraan is daar goed mee bezig. Op naar Topcultuur binnen de organisatie en Topsport mentaliteit op de velden.
    Ik had nooit gedacht dit bericht van jou te zien komen
  • 24 May 2020 om 13:32
    • Quote van 24 May 2020 om 13:28
      N-J H?
    Graag, maar ik neem aan dat hij nog een EK wil meemaken
  • 24 May 2020 om 13:31
    • Quote van 24 May 2020 om 13:21
      Nog zo een, er zijn hier wel echt wat lijpo's op Dit forum.
    Bedoel jij mij daar ook mee?
  • 24 May 2020 om 13:31
    • Quote van 24 May 2020 om 13:25
      Laten we nou geen namen noemen. Bij een echte club moeten alle muizen gaatjes zijn gedicht. Kraan is daar goed mee bezig. Op naar Topcultuur binnen de organisatie en Topsport mentaliteit op de velden.
    Huh? Uitgerekend jij zegt dat we geen namen moeten noemen? Dat is hetzelfde als TC die zegt dat we geen bijnaampjes moeten geven, haha
  • 24 May 2020 om 13:29
    • Quote van 24 May 2020 om 13:25
      Laten we nou geen namen noemen. Bij een echte club moeten alle muizen gaatjes zijn gedicht. Kraan is daar goed mee bezig. Op naar Topcultuur binnen de organisatie en Topsport mentaliteit op de velden.
    Zegt onze uber fantast
  • 24 May 2020 om 13:28
    N-J H?
  • 24 May 2020 om 13:25
    • Quote van 24 May 2020 om 13:13
      Om maar wat te speculeren: Jordi Cruijff heeft inmiddels al aardig wat ervaring. Wie weet eens toe aan een uitdaging in NL..?
    Laten we nou geen namen noemen. Bij een echte club moeten alle muizen gaatjes zijn gedicht. Kraan is daar goed mee bezig. Op naar Topcultuur binnen de organisatie en Topsport mentaliteit op de velden.
  • 24 May 2020 om 13:25
    • Quote van 24 May 2020 om 13:21
      Nog zo een, er zijn hier wel echt wat lijpo's op Dit forum.
    Leg mij eens uit waarom ik nu ineens een lijpo ben.
  • 24 May 2020 om 13:21
    • Quote van 24 May 2020 om 13:04
      Fijn, bedankt. Dit is namelijk info zonder enige inhoud.
    Nog zo een, er zijn hier wel echt wat lijpo's op Dit forum.
  • 24 May 2020 om 13:13
    Om maar wat te speculeren: Jordi Cruijff heeft inmiddels al aardig wat ervaring. Wie weet eens toe aan een uitdaging in NL..?
  • 24 May 2020 om 13:07
    • Quote van 24 May 2020 om 13:04
      Wat een onzin zeg. Wie bepaalt dat dan? Iedereen kan dus zomaar wat roepen, zonder echt iets te weten.
    Daarbij, niemand mag met een naam naar buiten komen maar ondertussen gaat de naam over Whatsapp en weet de halve regio het. Lekker bezig dan met z'n allen haha.
  • 24 May 2020 om 13:04
    • Quote van 24 May 2020 om 12:04
      Is goed, ik zeg voortaan niks meer als ik iets weet. Als jullie dat liever willen, dacht dat jullie deze info konden waarderen...
    Fijn, bedankt. Dit is namelijk info zonder enige inhoud.
  • 24 May 2020 om 13:04
    • Quote van 24 May 2020 om 11:26
      Denk het niet, er is duidelijk doorgegeven dat je niet met een naam mag komen.
    Wat een onzin zeg. Wie bepaalt dat dan? Iedereen kan dus zomaar wat roepen, zonder echt iets te weten.
  • 24 May 2020 om 12:44
    • Quote van 24 May 2020 om 12:23
      Prima en snap ik ook. Maar snap je mijn reactie ook?
    Ja hoor, excuus.
  • 24 May 2020 om 12:23
    • Quote van 24 May 2020 om 12:19
      Nee is goed, maar ik hoopte jullie gerust te stellen door te zeggen, Nederlandse td met ervaring, zodat jullie positief bleven.
    Prima en snap ik ook. Maar snap je mijn reactie ook?
  • 24 May 2020 om 12:19
    • Quote van 24 May 2020 om 12:10
      Leg mij uit wat je eraan hebt om het wel tedoen?
    Jullie gerust stellen.
  • 24 May 2020 om 12:19
    • Quote van 24 May 2020 om 12:11
      Word vanzelf wel door Twente naar buiten gebracht. Geduld jonge ook ie weet het niet. Niet verkeerd opvatten
    Nee is goed, maar ik hoopte jullie gerust te stellen door te zeggen, Nederlandse td met ervaring, zodat jullie positief bleven.
  • 24 May 2020 om 12:11
    • Quote van 24 May 2020 om 12:04
      Is goed, ik zeg voortaan niks meer als ik iets weet. Als jullie dat liever willen, dacht dat jullie deze info konden waarderen...
    Word vanzelf wel door Twente naar buiten gebracht. Geduld jonge ook ie weet het niet. Niet verkeerd opvatten
  • 24 May 2020 om 12:10
    • Quote van 24 May 2020 om 12:04
      Is goed, ik zeg voortaan niks meer als ik iets weet. Als jullie dat liever willen, dacht dat jullie deze info konden waarderen...
    Leg mij uit wat je eraan hebt om het wel tedoen?
  • 24 May 2020 om 12:04
    • Quote van 24 May 2020 om 11:50
      En straks roepen zie je zij ik toch en toen. Zinloos berichten om hier dingen te melden zonder naam.( wat trouwens super goed is van twente) Zeg dan niks. Dat doen de echte mensen kort bij vuur ook niet op Twente.net.
    Is goed, ik zeg voortaan niks meer als ik iets weet. Als jullie dat liever willen, dacht dat jullie deze info konden waarderen...
  • 24 May 2020 om 11:50
    • Quote van 24 May 2020 om 11:44
      Nee gewoon dat er een Ned TD komt verder niks. Ook geen watts app bericht of zo :) gewoon KWW straks komt ze met een Duitser op de proppen geen idee. Dat het binnenkamers blijft is in iedergeval positief
    En straks roepen zie je zij ik toch en toen. Zinloos berichten om hier dingen te melden zonder naam.( wat trouwens super goed is van twente) Zeg dan niks. Dat doen de echte mensen kort bij vuur ook niet op Twente.net.
  • 24 May 2020 om 11:49
    • Quote van 24 May 2020 om 10:52
      Is allemaal prima, maar wat v.d. Kraan nu doet is gewoon juist. Functieprofielen opstellen(die er al waren voor het vertrek van v. Leeuwen) en zonder aanzien des persoons de beste personen binnenhalen die er te halen zijn. Rutten wilde duidelijk een andere kant op en is pissig dat hij gepasseerd wordt c.q. niet meer nodig is en z'n proxies binnen Twente(TvL) verliest en loopt nu te stoken van buitenaf via fan-fora, TV Oost en de krant. Dan wordt het tijd om hem los te laten en zonder hem verder te gaan.

      Er zijn een hele hoop inhoudelijke redenen waarom ik sowieso geen hoge pet op heb van Rutten. Geen verstand van aankopen zie clubs waar hij daar een vinger in de pap had na Twente, geen verstand van jeugd opleiden zie z'n interviews. Wil vooral met vriendjes werken. Maar dat gestook alleen al was voor mij reden om de deur voor hem dicht te gooien en niet meer open te doen.
    Het laatste ben ik niet helemaal met je eens want toen Twente kampioen werd was de fundering wel gelegd door Fred en mc.claren heeft het op een grandioze manier afgemaakt.
  • 24 May 2020 om 11:44
    • Quote van 24 May 2020 om 11:24
      Wordt daar wel een naam genoemd?
    Nee gewoon dat er een Ned TD komt verder niks. Ook geen watts app bericht of zo :) gewoon KWW straks komt ze met een Duitser op de proppen geen idee. Dat het binnenkamers blijft is in iedergeval positief
  • 24 May 2020 om 11:26
    • Quote van 24 May 2020 om 11:24
      Wordt daar wel een naam genoemd?
    Denk het niet, er is duidelijk doorgegeven dat je niet met een naam mag komen.
  • 24 May 2020 om 11:24
    • Quote van 24 May 2020 om 11:11
      Staat gewoon op Twente.net forum. Dus geen interesant doenderei hier bitte
    Wordt daar wel een naam genoemd?
  • 24 May 2020 om 11:15
    • Quote van 24 May 2020 om 11:12
      Ben je Nederlands? Praat dan niet dubbele taal in je zinnen aub. Ik heb het niet van .net, en geloof maar als je wilt geloven, hoeft niet.
    Watjijwil ikhebhet vantwente.net
  • 24 May 2020 om 11:14
    • Quote van 24 May 2020 om 10:52
      Is allemaal prima, maar wat v.d. Kraan nu doet is gewoon juist. Functieprofielen opstellen(die er al waren voor het vertrek van v. Leeuwen) en zonder aanzien des persoons de beste personen binnenhalen die er te halen zijn. Rutten wilde duidelijk een andere kant op en is pissig dat hij gepasseerd wordt c.q. niet meer nodig is en z'n proxies binnen Twente(TvL) verliest en loopt nu te stoken van buitenaf via fan-fora, TV Oost en de krant. Dan wordt het tijd om hem los te laten en zonder hem verder te gaan.

      Er zijn een hele hoop inhoudelijke redenen waarom ik sowieso geen hoge pet op heb van Rutten. Geen verstand van aankopen zie clubs waar hij daar een vinger in de pap had na Twente, geen verstand van jeugd opleiden zie z'n interviews. Wil vooral met vriendjes werken. Maar dat gestook alleen al was voor mij reden om de deur voor hem dicht te gooien en niet meer open te doen.
    Precies Fred moet gewoon een keuze maken of er 100 voor gaan of niet mee bemoeien. Paul is nu de baas en op de een of andere manier heb ik er wel vertrouwen in. Zolang je geen negatieve geluiden hoort van TV of Andere verenigingen ga ik er van uit dat het lup
  • 24 May 2020 om 11:12
    • Quote van 24 May 2020 om 11:11
      Staat gewoon op Twente.net forum. Dus geen interesant doenderei hier bitte
    Ben je Nederlands? Praat dan niet dubbele taal in je zinnen aub. Ik heb het niet van .net, en geloof maar als je wilt geloven, hoeft niet.
  • 24 May 2020 om 11:11
    • Quote van 24 May 2020 om 10:54
      Als het rondkomt, waarschijnlijk wel, komt er een nederlandse td met veel ervaring! Bron:whatsapp Eerder aangegeven dat namen hier niet hoefden prijsgegeven te worden.
    Staat gewoon op Twente.net forum. Dus geen interesant doenderei hier bitte
  • 24 May 2020 om 11:03
    • Quote van 24 May 2020 om 10:46
      simpel...er mag niets meer verkeerd gaan . kunnen we ons niet meer veroorloven ..
    Wat nog simpeler is, er moet een keer opgehouden worden met gestook. V.d. Kraan werkt helemaal niet volgens een netwerk maar via sollicitatie-procedures. Daar komt zo'n Stewart uit, daar komt die Nederlandse TD waar ze mee aan 't praten zijn uit en daar komt dat lijstje met Duitse trainers dat ze blijkbaar hebben ook uit. Beweren dat dat allemaal onderdeel is van een netwerk is gewoon stoken omdat z'n kop je niet aanstaat of omdat Rutten effectief buitenspel gezet is. Mensen die nog wel inside informatie hebben zeggen dat hij en Hoogstoevenbeld juist prima werk leveren.
  • 24 May 2020 om 10:54
    Als het rondkomt, waarschijnlijk wel, komt er een nederlandse td met veel ervaring! Bron:whatsapp Eerder aangegeven dat namen hier niet hoefden prijsgegeven te worden.
  • 24 May 2020 om 10:52
    • Quote van 24 May 2020 om 10:34
      Volgens mij begrijp je het niet helemaal. Fred is adviseur van de RvC. De RvC controleert het bestuur. Dat betekent dus dat Fred niet ook het bestuur kan adviseren. Een van de redenen waarom het fout ging onder Munsterman was dat dit onderscheid er niet was.
    Is allemaal prima, maar wat v.d. Kraan nu doet is gewoon juist. Functieprofielen opstellen(die er al waren voor het vertrek van v. Leeuwen) en zonder aanzien des persoons de beste personen binnenhalen die er te halen zijn. Rutten wilde duidelijk een andere kant op en is pissig dat hij gepasseerd wordt c.q. niet meer nodig is en z'n proxies binnen Twente(TvL) verliest en loopt nu te stoken van buitenaf via fan-fora, TV Oost en de krant. Dan wordt het tijd om hem los te laten en zonder hem verder te gaan.

    Er zijn een hele hoop inhoudelijke redenen waarom ik sowieso geen hoge pet op heb van Rutten. Geen verstand van aankopen zie clubs waar hij daar een vinger in de pap had na Twente, geen verstand van jeugd opleiden zie z'n interviews. Wil vooral met vriendjes werken. Maar dat gestook alleen al was voor mij reden om de deur voor hem dicht te gooien en niet meer open te doen.
  • 24 May 2020 om 10:46
    • Quote van 24 May 2020 om 10:06
      Fred werkt inderdaad onbezoldigd. RVC ontbeert voetbal inhoudelijke kennis, daarom worden er adviezen gevraagd en verstrekt. Fred is en blijft een persoon met een FCT hart. Dat machthebber Vd Kraan het niet zo op het netwerk Bleuming, van Leeuwen en Rutten geef is inmiddels wel duidelijk. Vergis je niet in de omvang van dat netwerk. Bewust is er nu een artikel naar de krant gegaan om zijn eigen imago op te poetsen en vormend de zaak naar de hand te willen zetten. Voor corona was immers indirect al besloten om zijn inhuur contract van van der Kraan per 1 juli niet te verlengen. Hij mag nog even door nu en wil het verder naar de hand zetten (Macht, aanzien en ego gedreven). Het draagvlak is dun en managen vanaf een eiland is moeilijk. Boeiend is ook om af te vragen met welk netwerk van der Kraan raakvlakken heeft. Ik vermoed dat dat minimaal is en zeker niet met FCT feeling. En ik vermoed dat van der Kraan in de categorie C of D niveau de contacten heeft. Komende tijd is interessant om verder te kijken dan alleen de algemeen directeur, de naam van een TD en de naam van een trainer. Kijk verder, uit welk netwerk komen zij, wat zit erachter en in welke mate FCT hierin stapt. De profvoetballerij is door ego en netwerk omvangen. De beste contacten zijn goud waard. Dus volg de namen, het netwerk en je weet welke kant het opgaat met de kwaliteit bij onze FCT. Oprecht maak ik me enigszins zorgen of van der Kraan wel de juiste keuzen maakt.
    simpel...er mag niets meer verkeerd gaan . kunnen we ons niet meer veroorloven ..
  • 24 May 2020 om 10:34
    • Quote van 24 May 2020 om 07:44
      Je moet Fred R uit het het stadion schoppen en er niet meer inlaten, denk dat deze egoïstische Fred niet om Twente geeft, maar nu probeert een wig te drijven tuusen PvdK en de RVC, denk dat hij een grote huichelaar is, vaak genoeg de kans gehad iets te doen, maar Fredje kiest ervoor gewoon lekker blijven hangen, en beetje voor onrust zorgen. Trap hem vandaag nog het stadion uit, en er niet meer in, hij was er toch ook op tegen dat zijn vriendje Ted eruit vloog? Nou ga lekker Fred en kom niet meer terug, maar want ik begin een pest hekel aan je te krijgen.
    Volgens mij begrijp je het niet helemaal. Fred is adviseur van de RvC. De RvC controleert het bestuur. Dat betekent dus dat Fred niet ook het bestuur kan adviseren. Een van de redenen waarom het fout ging onder Munsterman was dat dit onderscheid er niet was.
  • 24 May 2020 om 10:24
    • Quote van 24 May 2020 om 10:20
      Als Rutten bj FCTwente geen officiële functie wil moet hij twee toontjes lager zingen, de tijd dringt, wij moeten door.......
    Dat wil hij niet. Dat zegt hij duidelijk. Toon mijn een citaat van dit jaar dat hij zegt dat hij een functie wil ? Hij doet gratis advies werk voor rvc. Hoe moeilijk kan het zij ?
  • 24 May 2020 om 10:20
    • Quote van 24 May 2020 om 10:17
      Jij snapt echt niet hè. Fred is de enige constante factor bij Twente die niet veranderd van mening. Fred is adviseur van rvc en doet dat gratis. Niet meer en niet minder. Wat is daar mis mee? Dat zegt hij 1000x. Alleen de media en sommige supporters roepen bij elke ontslag van een trainer of TD de naam van Rutte. Dat mogen ze doen maar dan moeten Rutten niet afkraken op hun eigen verzinsels.
    Als Rutten bj FCTwente geen officiële functie wil moet hij twee toontjes lager zingen, de tijd dringt, wij moeten door.......
  • 24 May 2020 om 10:17
    • Quote van 24 May 2020 om 07:44
      Je moet Fred R uit het het stadion schoppen en er niet meer inlaten, denk dat deze egoïstische Fred niet om Twente geeft, maar nu probeert een wig te drijven tuusen PvdK en de RVC, denk dat hij een grote huichelaar is, vaak genoeg de kans gehad iets te doen, maar Fredje kiest ervoor gewoon lekker blijven hangen, en beetje voor onrust zorgen. Trap hem vandaag nog het stadion uit, en er niet meer in, hij was er toch ook op tegen dat zijn vriendje Ted eruit vloog? Nou ga lekker Fred en kom niet meer terug, maar want ik begin een pest hekel aan je te krijgen.
    Jij snapt echt niet hè. Fred is de enige constante factor bij Twente die niet veranderd van mening. Fred is adviseur van rvc en doet dat gratis. Niet meer en niet minder. Wat is daar mis mee? Dat zegt hij 1000x. Alleen de media en sommige supporters roepen bij elke ontslag van een trainer of TD de naam van Rutte. Dat mogen ze doen maar dan moeten Rutten niet afkraken op hun eigen verzinsels.
  • 24 May 2020 om 10:06
    • Quote van 24 May 2020 om 09:38
      Rutten doet dit volgens mijn informatie geheel kosteloos Messi....echt waar. Misschien kan BestuurP dit bevestigen? Voor het geld hoeft Fredjen niet meer te werken, en daarnaast heeft hij nu een bepaalde vrijheid om zijn tijd in te vullen zoals hij dat wil omdat hij geen officiële functie bekleed.


      Uiteraard heeft Kraantje gelijk als het om gebrek aan voetbalkennis in de RvC gaat, want die is ook niet echt aanwezig. Dan moet je mensen als Kick en Achterberg in de RvC zetten als je voetbalkennis wilt, maar zouden zij dat ook willen, of blijven zij liever in de PR werkzaam?
    Fred werkt inderdaad onbezoldigd. RVC ontbeert voetbal inhoudelijke kennis, daarom worden er adviezen gevraagd en verstrekt. Fred is en blijft een persoon met een FCT hart. Dat machthebber Vd Kraan het niet zo op het netwerk Bleuming, van Leeuwen en Rutten geef is inmiddels wel duidelijk. Vergis je niet in de omvang van dat netwerk. Bewust is er nu een artikel naar de krant gegaan om zijn eigen imago op te poetsen en vormend de zaak naar de hand te willen zetten. Voor corona was immers indirect al besloten om zijn inhuur contract van van der Kraan per 1 juli niet te verlengen. Hij mag nog even door nu en wil het verder naar de hand zetten (Macht, aanzien en ego gedreven). Het draagvlak is dun en managen vanaf een eiland is moeilijk. Boeiend is ook om af te vragen met welk netwerk van der Kraan raakvlakken heeft. Ik vermoed dat dat minimaal is en zeker niet met FCT feeling. En ik vermoed dat van der Kraan in de categorie C of D niveau de contacten heeft. Komende tijd is interessant om verder te kijken dan alleen de algemeen directeur, de naam van een TD en de naam van een trainer. Kijk verder, uit welk netwerk komen zij, wat zit erachter en in welke mate FCT hierin stapt. De profvoetballerij is door ego en netwerk omvangen. De beste contacten zijn goud waard. Dus volg de namen, het netwerk en je weet welke kant het opgaat met de kwaliteit bij onze FCT. Oprecht maak ik me enigszins zorgen of van der Kraan wel de juiste keuzen maakt.
  • 24 May 2020 om 09:38
    • Quote van 24 May 2020 om 09:11
      Wie zegt dat Fred dat kostenloos doet? In dit geval heeft Paul gelijk en ziet hij ook dat de RVC tekort komt qwa voetbalkennis.
    Rutten doet dit volgens mijn informatie geheel kosteloos Messi....echt waar. Misschien kan BestuurP dit bevestigen? Voor het geld hoeft Fredjen niet meer te werken, en daarnaast heeft hij nu een bepaalde vrijheid om zijn tijd in te vullen zoals hij dat wil omdat hij geen officiële functie bekleed.


    Uiteraard heeft Kraantje gelijk als het om gebrek aan voetbalkennis in de RvC gaat, want die is ook niet echt aanwezig. Dan moet je mensen als Kick en Achterberg in de RvC zetten als je voetbalkennis wilt, maar zouden zij dat ook willen, of blijven zij liever in de PR werkzaam?
  • 24 May 2020 om 09:13
    • Quote van 24 May 2020 om 08:57
      Waarom toch kerel...omdat hij zijn standpunt eerlijk aangeeft bij Kraantje Pappie? Vergeet daarnaast niet dat Fredjen dit geheel kosteloos doet. Kraantje weet nu dat hij advies in moet winnen bij de RvC, die vervolgens weer advies in kunnen winnen bij Fredjen.


      Wanneer Rutten aan de RvC voorbij zou gaan en Kraantje direct van adviezen zou voorzien, dan verloochend hij juist zijn functie als adviseur van de RvC. Daarnaast is Kraantje toch ook tegen het advies van Rutten in gegaan toen hij een 10 jarige deal sloot met Heracles?


      Dat Fredjen in eerste instantie tegen het ontslag van Tedjen was, kun je ook zien als 'gooi geen oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt', want dat is het pakket waar FC Twente momenteel in verkeerd. Er is geen TD....en er staat (nog) geen opvolger voor Gracia klaar.


      Als je dan praat over onrust, dan moet je dit juist als onrust zien in mijn ogen. Tot op heden is nog steeds niets bekend, en staat een goede TD blijkbaar niet te popelen om bij Twente aan de slag te gaan.


      Lang verhaal kort: Laat Fredjen lekker kosteloos de RvC blijven adviseren. Hij kost geen salaris en de RvC is vrij om wat met zijn adviezen te doen of niet......mits Rutten geraadpleegd wordt.
    Praat eens normaal.. kunt toch gewoon fatsoenlijk de namen van mensen schrijven?
  • 24 May 2020 om 09:11
    • Quote van 24 May 2020 om 08:57
      Waarom toch kerel...omdat hij zijn standpunt eerlijk aangeeft bij Kraantje Pappie? Vergeet daarnaast niet dat Fredjen dit geheel kosteloos doet. Kraantje weet nu dat hij advies in moet winnen bij de RvC, die vervolgens weer advies in kunnen winnen bij Fredjen.


      Wanneer Rutten aan de RvC voorbij zou gaan en Kraantje direct van adviezen zou voorzien, dan verloochend hij juist zijn functie als adviseur van de RvC. Daarnaast is Kraantje toch ook tegen het advies van Rutten in gegaan toen hij een 10 jarige deal sloot met Heracles?


      Dat Fredjen in eerste instantie tegen het ontslag van Tedjen was, kun je ook zien als 'gooi geen oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt', want dat is het pakket waar FC Twente momenteel in verkeerd. Er is geen TD....en er staat (nog) geen opvolger voor Gracia klaar.


      Als je dan praat over onrust, dan moet je dit juist als onrust zien in mijn ogen. Tot op heden is nog steeds niets bekend, en staat een goede TD blijkbaar niet te popelen om bij Twente aan de slag te gaan.


      Lang verhaal kort: Laat Fredjen lekker kosteloos de RvC blijven adviseren. Hij kost geen salaris en de RvC is vrij om wat met zijn adviezen te doen of niet......mits Rutten geraadpleegd wordt.
    Wie zegt dat Fred dat kostenloos doet? In dit geval heeft Paul gelijk en ziet hij ook dat de RVC tekort komt qwa voetbalkennis.
  • 24 May 2020 om 08:57
    • Quote van 24 May 2020 om 07:44
      Je moet Fred R uit het het stadion schoppen en er niet meer inlaten, denk dat deze egoïstische Fred niet om Twente geeft, maar nu probeert een wig te drijven tuusen PvdK en de RVC, denk dat hij een grote huichelaar is, vaak genoeg de kans gehad iets te doen, maar Fredje kiest ervoor gewoon lekker blijven hangen, en beetje voor onrust zorgen. Trap hem vandaag nog het stadion uit, en er niet meer in, hij was er toch ook op tegen dat zijn vriendje Ted eruit vloog? Nou ga lekker Fred en kom niet meer terug, maar want ik begin een pest hekel aan je te krijgen.
    Waarom toch kerel...omdat hij zijn standpunt eerlijk aangeeft bij Kraantje Pappie? Vergeet daarnaast niet dat Fredjen dit geheel kosteloos doet. Kraantje weet nu dat hij advies in moet winnen bij de RvC, die vervolgens weer advies in kunnen winnen bij Fredjen.


    Wanneer Rutten aan de RvC voorbij zou gaan en Kraantje direct van adviezen zou voorzien, dan verloochend hij juist zijn functie als adviseur van de RvC. Daarnaast is Kraantje toch ook tegen het advies van Rutten in gegaan toen hij een 10 jarige deal sloot met Heracles?


    Dat Fredjen in eerste instantie tegen het ontslag van Tedjen was, kun je ook zien als 'gooi geen oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt', want dat is het pakket waar FC Twente momenteel in verkeerd. Er is geen TD....en er staat (nog) geen opvolger voor Gracia klaar.


    Als je dan praat over onrust, dan moet je dit juist als onrust zien in mijn ogen. Tot op heden is nog steeds niets bekend, en staat een goede TD blijkbaar niet te popelen om bij Twente aan de slag te gaan.


    Lang verhaal kort: Laat Fredjen lekker kosteloos de RvC blijven adviseren. Hij kost geen salaris en de RvC is vrij om wat met zijn adviezen te doen of niet......mits Rutten geraadpleegd wordt.
  • 24 May 2020 om 08:31
    • Quote van 24 May 2020 om 07:39
      Het getuigt van lef om Rob Boudrie terug te halen nadat hij ontslagen was.

      Ik heb wel respect voor Kraantje Pappie dat hij dit durfde.....
    "Als een vis wordt beoordeeld op zijn vaardigheid om in bomen te klimmen, zal hij zichzelf zijn hele leven als een mislukkeling beschouwen" (Einstein). De poppetjes moeten gewoon op de luiste plaats staan. Ik ken Boudrie niet, maar hopelijk zit hij daar beter op z'n plek.
  • 24 May 2020 om 07:44
    Je moet Fred R uit het het stadion schoppen en er niet meer inlaten, denk dat deze egoïstische Fred niet om Twente geeft, maar nu probeert een wig te drijven tuusen PvdK en de RVC, denk dat hij een grote huichelaar is, vaak genoeg de kans gehad iets te doen, maar Fredje kiest ervoor gewoon lekker blijven hangen, en beetje voor onrust zorgen. Trap hem vandaag nog het stadion uit, en er niet meer in, hij was er toch ook op tegen dat zijn vriendje Ted eruit vloog? Nou ga lekker Fred en kom niet meer terug, maar want ik begin een pest hekel aan je te krijgen.
  • 24 May 2020 om 07:39
    Het getuigt van lef om Rob Boudrie terug te halen nadat hij ontslagen was.

    Ik heb wel respect voor Kraantje Pappie dat hij dit durfde.....
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›