FC Twente komt met nieuwe tussenstand; ruim 11.000 verlengde kaarten

23
FC Twente komt met nieuwe tussenstand; ruim 11.000 verlengde kaarten

FC Twente is inmiddels een week onderweg met de verlenging van seizoenskaarten. De verlenging werd vorige week groots geopend met een broodje beenham voor iedereen die op de eerste dag verlengd had en afgelopen zondag stond de teller dan ook al op ruim 9.000 verlengde seizoenskaarten. Deze week zijn daar weer een aantal duizenden seizoenskaarten bijgekomen waardoor FC Twente vanmorgen met een nieuwe update is gekomen. De teller staat nu namelijk al op 11.307 (!) verlengde seizoenskaarten.

23 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 May 2020 om 23:56
    • Quote van 23 May 2020 om 21:39
      Ik zie het probleem niet zo ik ben trots dat ik een Tukker ben 100% never wat anders. Een ieder zijn ding TC fuck 010
    Heel de regio bestaat uit Tukkers pik, maar daarom 053....of 074....of 0541 op mijn lijf tatoeëren? Neuh....dat zou ik zelf niet doen. Ik heb niets met dit soort tattoos.


    Ik zelf noem Feyenoorders kakkerlakken en Ajacieden joden of neuzen. Dat hele 010 en 020 gehuil is in het westen ontstaan, en dat vertik ik persoonlijk te kopiëren voor eigen uitspraken. ;)
  • 23 May 2020 om 22:46
    • Quote van 23 May 2020 om 12:50
      Nou in het Diekman zaten we regelmatig met rond de 7000 man, behalve als 010 en 020 langs kwamen
    Of de helft
  • 23 May 2020 om 22:31
    • Quote van 23 May 2020 om 22:27
      TC heeft 074 op zijn kont staan.
    Dat is een TC'tje
  • 23 May 2020 om 22:30
    • Quote van 23 May 2020 om 22:27
      TC heeft 074 op zijn kont staan.
    Hahaha die houden we er in :<}}
  • 23 May 2020 om 22:27
    • Quote van 23 May 2020 om 21:41
      P.B Schaam oe haha oh shit ik ook heb 053 en gemeentewapen Enschede, en zo ken ik er nog wel een hoop. Maar TC dat is altijd nog beter als Peetken, Tedjen, Fredje, enz enz dat is toch net zo kinderachtig als 020 en 010, en ik zeg ook wel joden en kakkerlakken hoor.
    TC heeft 074 op zijn kont staan.
  • 23 May 2020 om 22:14
    • Quote van 23 May 2020 om 21:48
      Precies wat denk je hoe zij ons noemen dan Tukker never nie boertje list en bedrog enz heb ooit een jaar in Pernis gewerkt wilde zoon pinda mij in de kroeg voetbalschoenen verkopen van Leroy Fer hahaha die waren zo oud daar heeft Adolf nog mee onder de lat gestaan :) votdermet 010 oplichter
    Whaha het blijven kakkerlakken en niets anders haha oprotten met dat volk
  • 23 May 2020 om 21:48
    • Quote van 23 May 2020 om 21:41
      P.B Schaam oe haha oh shit ik ook heb 053 en gemeentewapen Enschede, en zo ken ik er nog wel een hoop. Maar TC dat is altijd nog beter als Peetken, Tedjen, Fredje, enz enz dat is toch net zo kinderachtig als 020 en 010, en ik zeg ook wel joden en kakkerlakken hoor.
    Precies wat denk je hoe zij ons noemen dan Tukker never nie boertje list en bedrog enz heb ooit een jaar in Pernis gewerkt wilde zoon pinda mij in de kroeg voetbalschoenen verkopen van Leroy Fer hahaha die waren zo oud daar heeft Adolf nog mee onder de lat gestaan :) votdermet 010 oplichter
  • 23 May 2020 om 21:41
    • Quote van 23 May 2020 om 21:29
      Moet je zelf weten. Ik zou het i.i.g. nooit doen. ;)
    P.B Schaam oe haha oh shit ik ook heb 053 en gemeentewapen Enschede, en zo ken ik er nog wel een hoop. Maar TC dat is altijd nog beter als Peetken, Tedjen, Fredje, enz enz dat is toch net zo kinderachtig als 020 en 010, en ik zeg ook wel joden en kakkerlakken hoor.
  • 23 May 2020 om 21:39
    • Quote van 23 May 2020 om 21:29
      Moet je zelf weten. Ik zou het i.i.g. nooit doen. ;)
    Ik zie het probleem niet zo ik ben trots dat ik een Tukker ben 100% never wat anders. Een ieder zijn ding TC fuck 010
  • 23 May 2020 om 21:38
    • Quote van 23 May 2020 om 20:56
      010 en 020 zeggen ze tegen elkaar in het westen, of moeten wij die lui gaan immiteren?


      Btw: Vandaag besteld.....vind ik leuk: https://www.steampunk-heaven.nl/product/steampunk-hoed-menno-tot-maat-61/
    Maat 61, damn heb jij een dikke kop zeg ;)
  • 23 May 2020 om 21:29
    • Quote van 23 May 2020 om 21:16
      En ai nu een tattoo hebt met 053 er op dat mag niet?????
    Moet je zelf weten. Ik zou het i.i.g. nooit doen. ;)
  • 23 May 2020 om 21:22
    • Quote van 23 May 2020 om 20:56
      010 en 020 zeggen ze tegen elkaar in het westen, of moeten wij die lui gaan immiteren?


      Btw: Vandaag besteld.....vind ik leuk: https://www.steampunk-heaven.nl/product/steampunk-hoed-menno-tot-maat-61/
    we kunnen ook TCtje zeggen -:))
  • 23 May 2020 om 21:22
    • Quote van 23 May 2020 om 12:54
      Jij bedoelt Feyenoord en Ajax.


      Kerel, doe niet zo kinderachtig met je 010 en 020. Wij zijn Tukkers en geen kakkerlakken of neuzen.....
    Kinderachtig. Laat me niet lachen met je zogenaamde grappige bijnamen. Elke keer lig ik weer in een deuk om jou.
  • 23 May 2020 om 21:16
    • Quote van 23 May 2020 om 20:56
      010 en 020 zeggen ze tegen elkaar in het westen, of moeten wij die lui gaan immiteren?


      Btw: Vandaag besteld.....vind ik leuk: https://www.steampunk-heaven.nl/product/steampunk-hoed-menno-tot-maat-61/
    En ai nu een tattoo hebt met 053 er op dat mag niet?????
  • 23 May 2020 om 20:56
    • Quote van 23 May 2020 om 17:52
      Kakkerlakken en neuzen daarentegen is heel volwassen
    010 en 020 zeggen ze tegen elkaar in het westen, of moeten wij die lui gaan immiteren?


    Btw: Vandaag besteld.....vind ik leuk: https://www.steampunk-heaven.nl/product/steampunk-hoed-menno-tot-maat-61/
  • 23 May 2020 om 19:03
    • Quote van 23 May 2020 om 12:54
      Jij bedoelt Feyenoord en Ajax.


      Kerel, doe niet zo kinderachtig met je 010 en 020. Wij zijn Tukkers en geen kakkerlakken of neuzen.....
    He TC en Tedjen, Peetken, Fredje wie had je nog maar dat is volwassen kerel ;<}
  • 23 May 2020 om 17:52
    • Quote van 23 May 2020 om 12:54
      Jij bedoelt Feyenoord en Ajax.


      Kerel, doe niet zo kinderachtig met je 010 en 020. Wij zijn Tukkers en geen kakkerlakken of neuzen.....
    Kakkerlakken en neuzen daarentegen is heel volwassen
  • 23 May 2020 om 13:30
    • Quote van 23 May 2020 om 11:18
      Blijft een beetje hangen op die 11 duuzend ringetje er af en oude tijden herleven
    Eind van de maand, salaris. Vakantiegeld. Komt nog wel een klein piekje.
  • 23 May 2020 om 12:54
    • Quote van 23 May 2020 om 11:18
      Blijft een beetje hangen op die 11 duuzend ringetje er af en oude tijden herleven
    Er zijn nog vele wachtenden op wie de TD word en wie de trainer word lijkt mij. Met de juiste mensen word er nog wel zeker 5 a 6 duizend kaarten bij verlengd en de rest pas als er weer de gang naar het stadion genomen kan worden.
  • 23 May 2020 om 12:54
    • Quote van 23 May 2020 om 12:50
      Nou in het Diekman zaten we regelmatig met rond de 7000 man, behalve als 010 en 020 langs kwamen
    Jij bedoelt Feyenoord en Ajax.


    Kerel, doe niet zo kinderachtig met je 010 en 020. Wij zijn Tukkers en geen kakkerlakken of neuzen.....
  • 23 May 2020 om 12:50
    • Quote van 23 May 2020 om 11:35
      Ook terug naar Diekman? ;)
    Nou in het Diekman zaten we regelmatig met rond de 7000 man, behalve als 010 en 020 langs kwamen
  • 23 May 2020 om 11:35
    • Quote van 23 May 2020 om 11:18
      Blijft een beetje hangen op die 11 duuzend ringetje er af en oude tijden herleven
    Ook terug naar Diekman? ;)
  • 23 May 2020 om 11:18
    Blijft een beetje hangen op die 11 duuzend ringetje er af en oude tijden herleven
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›