'Ziggo verlengt niet met FOX Sports': ''Kans van 90%''

12
'Ziggo verlengt niet met FOX Sports': ''Kans van 90%''

Volgend seizoen kunnen Ziggo-klanten naar alle waarschijnlijkheid geen FOX Sports-abonnement meer aanschaffen. Volgens sportmarketeer Chris Woerts hebben de twee partijen een 'ruzie' en is de kans groot dat er niet verlengd gaat worden.

Woerts vertelt bij Veronica Inside dat het contract tussen Ziggo en FOX Sports niet verlengd gaat worden. ''Ziggo zit rustig achterover te leunen. Die hebben Formule 1 en de Premier League gaat bijna weer opstarten. Die hebben geen enkele noodzaak om hun contract met FOX te verlengen.''  

Volgens Woerts lopen de onderhandelingen stuk omdat Ziggo compensatie wil voor de niet-uitgezonden wedstrijden door de corona-crisis. ''De kans is nu groot dat de FOX-kanalen bij Ziggo op 1 augustus op zwart gaan. Die kans is groter dan negentig procent.''

Ook andere providers lijken zich misschien bij Ziggo aan te sluiten. "Die hebben hetzelfde gezegd: als er niet geleverd wordt... KPN, CAI Westland, Delta, heel veel van die distributeurs die zeggen: waarom zouden we betalen, voor iets wat we niet geleverd hebben gekregen? Dat is ook een strijd'', aldus Woerts.

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 May 2020 om 10:49
    • Quote van 23 May 2020 om 18:14
      ik heb fox sport al opgezegd Betaal niet als er niets geleverd wordt. Alleen maar herhalingen en telkens hetzelfde Vindt het genoeg zo.
    Ik ook.
  • 23 May 2020 om 21:48
    • Quote van 23 May 2020 om 18:14
      ik heb fox sport al opgezegd Betaal niet als er niets geleverd wordt. Alleen maar herhalingen en telkens hetzelfde Vindt het genoeg zo.
    Had fox ook al opgezegd, maar dit betreft een algehele verhoging.
  • 23 May 2020 om 18:14
    • Quote van 23 May 2020 om 12:56
      En het abonnement maar weer verhogen met 2 euro. Schurken.
    ik heb fox sport al opgezegd Betaal niet als er niets geleverd wordt. Alleen maar herhalingen en telkens hetzelfde Vindt het genoeg zo.
  • 23 May 2020 om 16:58
    • Quote van 23 May 2020 om 16:04
      Interesseert me geen fuck. Ik heb geen Fox sport
    Mij wel! Fox via canal digitaal. Mag er graag naar kijken.
  • 23 May 2020 om 16:04
    Interesseert me geen fuck. Ik heb geen Fox sport
  • 23 May 2020 om 15:29
    • Quote van 23 May 2020 om 13:08
      Kpn is veel beter.
    Vind ik ook, en nog gratis ook !
  • 23 May 2020 om 13:32
    • Quote van 23 May 2020 om 13:13
      Dat vind jij. Ik vind Ziggo beter. ;)
    Ieder zijn eigen smaak natuurlijk:)
  • 23 May 2020 om 13:13
    • Quote van 23 May 2020 om 13:08
      Kpn is veel beter.
    Dat vind jij. Ik vind Ziggo beter. ;)
  • 23 May 2020 om 13:08
    • Quote van 23 May 2020 om 12:49
      Nou volgens mij heeft Ziggo wel degelijk veel belangstelling voor het Nederlandse voetbal, Als het niet doorgaat zal ze veel abonnees gaan kosten !
    Kpn is veel beter.
  • 23 May 2020 om 13:08
    • Quote van 23 May 2020 om 12:49
      Nou volgens mij heeft Ziggo wel degelijk veel belangstelling voor het Nederlandse voetbal, Als het niet doorgaat zal ze veel abonnees gaan kosten !
    Volgens jou Henk.....dat zeg je goed. De PL en Formule 1 trekt veel meer kijkers. Laat Fox maar kapot gaan. Is vele malen beter voor alles en iedereen. Zij zijn veel te bepalend geworden in de speeltijden en data....
  • 23 May 2020 om 12:56
    • Quote van 23 May 2020 om 12:49
      Nou volgens mij heeft Ziggo wel degelijk veel belangstelling voor het Nederlandse voetbal, Als het niet doorgaat zal ze veel abonnees gaan kosten !
    En het abonnement maar weer verhogen met 2 euro. Schurken.
  • 23 May 2020 om 12:49
    Nou volgens mij heeft Ziggo wel degelijk veel belangstelling voor het Nederlandse voetbal, Als het niet doorgaat zal ze veel abonnees gaan kosten !
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›