Busquets neemt afscheid van FC Twente: ''Always a Tukker''

13
Busquets neemt afscheid van FC Twente: ''Always a Tukker''

Oriol Busquets heeft afscheid genomen van FC Twente. Dat doet de middenvelder in een post op Instagram, waarin hij de club bedankt voor alles. 

'Nu de Eredivisie officieel beëindigd is, is het tijd om de fans, de mensen binnen de club, mijn teamgenoten en iedereen die in mij heeft geloofd in dit rare maar speciale jaar te bedanken. Always a Tukker', schrijft Busquets. De verwachting is dat hij terugkeert naar FC Bareclona en opnieuw verhuurd wordt. 

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

With the @eredivisie called off it’s time to thank all the fans, the people in the club, my teammates and specially the ones who really believed in me in this strange but special year. Always a tukker.

Een bericht gedeeld door Oriol Busquets Mas (@oriolbusquetsmas) op

13 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 May 2020 om 19:43
    Helemaal geen foto met shirt waarop hij het Twente-logo kust?
  • 24 May 2020 om 18:43
    • Quote van 24 May 2020 om 18:03
      Makkelijk proberen zieltjes te winnen. Wij bepalen wel of je je tukker mag noemen. En daarvoor zal je meer moeten laten zien dan wat hij heeft gedaan
    Wie is wij? Van mij mag hij zichzelf best Tukker noemen, al pretendeer ik niet dat dat oordeel enige waarde heeft.
  • 24 May 2020 om 18:38
    • Quote van 24 May 2020 om 18:03
      Makkelijk proberen zieltjes te winnen. Wij bepalen wel of je je tukker mag noemen. En daarvoor zal je meer moeten laten zien dan wat hij heeft gedaan
    Volledig mee eensch.....
  • 24 May 2020 om 18:19
    • Quote van 24 May 2020 om 18:03
      Makkelijk proberen zieltjes te winnen. Wij bepalen wel of je je tukker mag noemen. En daarvoor zal je meer moeten laten zien dan wat hij heeft gedaan
    Wat een trieste reactie
  • 24 May 2020 om 18:03
    Makkelijk proberen zieltjes te winnen. Wij bepalen wel of je je tukker mag noemen. En daarvoor zal je meer moeten laten zien dan wat hij heeft gedaan
  • 24 May 2020 om 17:54
    Always ne sloaperd
  • 24 May 2020 om 16:37
    Best jong, was er niet kapot van als voetballer. Groeten.
  • 24 May 2020 om 14:45
    Haha always a tukker Hilarisch
  • 24 May 2020 om 14:11
    Tot ziens bedankt next!!
  • 24 May 2020 om 13:46
    Bedankt voor de bewezen diensten en zou dervan
  • 24 May 2020 om 13:46
    Ikzeg. Bedankt voor uw inzet bij ons fctwente. Ik wens u heel veel sterkte en succes toe.
  • 24 May 2020 om 13:20
    *verhuurd wordt