De Jong biedt excuses aan en deelt 'enige wens' na overtreden coronaregels

10
De Jong biedt excuses aan en deelt 'enige wens' na overtreden coronaregels

Luuk de Jong heeft op Instagram zijn excuses aangeboden. De voormalig speler van FC Twente maakte geen goede beurt door met drie ploeggenoten en aanhang de coronaregels te overtreden

De foto's op Instagram zijn gepost door de partner van Éver Banega, die de foto's ook weer snel verwijderde. 'Ik wil graag sorry zeggen tegen iedereen die beledigd is door het incident van gisteren dat niet herhaald zal worden', vertelt De Jong in zijn Instagram-story. 'We hopen dat de competitie terugkeert. Onze enige wens is weer kunnen voetballen.'

Het incident komt op een vervelend moment voor de Primera División. Afgelopen week gaf de Spaanse overheid namelijk toestemming voor het hervatten van de competitie, vanaf het weekend van 8 juni. 

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 May 2020 om 23:28
    Van macht naar machteloos.
    Hij wil graag weer voetballen.Man man man........
    Privé is nog de enige vrijheid die je hebt, hou het dan ook privé in plaats van populair willen doen tegenover het vee.
  • 24 May 2020 om 23:00
    • Quote van 24 May 2020 om 20:53
      Precies Bam, hypocriete moraalridders....neemt niet weg dat mensen zoals de Jong een voorbeeldfunctie hebben en net iets sneller op de vingers getikt worden.
    tja als je vind dat regels aan je laars lappen waardoor je zo weer 4 oudere mannen het ziekenhuis in helpt moet kunnen...
  • 24 May 2020 om 22:15
    • Quote van 24 May 2020 om 21:55
      Ik kan die steen wel gaan gooien, maar dat heeft niet zo veel zin. Moet ik hem weer gaan oplappen in het ziekenhuis!
    haha touché
  • 24 May 2020 om 22:05
    nu blijkt maar weer als je allerlei onzin op het internet gooit ,er stront van komt,als hij de fotos niet op het internet had gezet had er geen haan naar gekraaid
  • 24 May 2020 om 21:55
    • Quote van 24 May 2020 om 20:30
      Gaan we allemaal hypocriet doen ja..... wil een ieder die geen corona regel heeft overtreden de eerste steen gooien?
      Ik kan het niet.
    Ik kan die steen wel gaan gooien, maar dat heeft niet zo veel zin. Moet ik hem weer gaan oplappen in het ziekenhuis!
  • 24 May 2020 om 20:53
    • Quote van 24 May 2020 om 20:30
      Gaan we allemaal hypocriet doen ja..... wil een ieder die geen corona regel heeft overtreden de eerste steen gooien?
      Ik kan het niet.
    Precies Bam, hypocriete moraalridders....neemt niet weg dat mensen zoals de Jong een voorbeeldfunctie hebben en net iets sneller op de vingers getikt worden.
  • 24 May 2020 om 20:41
    • Quote van 24 May 2020 om 20:22
      Gewoon een maandje geen salaris als straf. Vind hij vast niet erg.
    Heeft geen nut. Laat ze liever maatschappelijk werk uitvoeren. Of rijbewijs een maand inleveren of zo. Die voetballers denken onschendbaar te zijn met al dat geld wat ze hebben.
  • 24 May 2020 om 20:30
    Gaan we allemaal hypocriet doen ja..... wil een ieder die geen corona regel heeft overtreden de eerste steen gooien?
    Ik kan het niet.
  • 24 May 2020 om 20:22
    Gewoon een maandje geen salaris als straf. Vind hij vast niet erg.
  • 24 May 2020 om 20:20
    Of is zijn enige wens dat die niet beboet word?
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›