FC Twente reageert: verbazing over pittige uitlatingen Aitor

21
FC Twente reageert: verbazing over pittige uitlatingen Aitor

Aitor Cantalapiedra kwam vandaag met de woorden dat hij gedwongen moest spelen bij FC Twente, ondanks een breuk in zijn voet. Volgens de medische staf van FC Twente is hier niets van waar.

"Bij FC Twente waren ze lange tijd niet op de hoogte van de blessure van Aitor. De aanvaller kwam daar pas mee op de proppen toen het kwaad al was geschied", schrijft Leon ten Voorde op de website van de Tubantia.

Ten Voorde weet te melden dat de Spaanse buitenspeler al geruime tijd in de clinch lag met de technische staf en de clubleiding. Voornamelijk had dit te maken met het feit dat hij wilde vertrekken uit Enschede. Volgens leidinggevenden bij FC Twente 'gooide hij er met de pet naar', omdat hij zinspeelde op een transfer.

21 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 28 May 2020 om 14:39
    • Quote van 28 May 2020 om 12:15
      Welkom in de wondere wereld van Ted en zijn amateuristische entourage. Men kan zich heugen dat tijdens Ted 1.0 ook dergelijke verhalen boven kwamen drijven, en natuurlijk ook vorig seizoen.
      Blij dat deze amateuristische tweedehands autohandelaar cum kwakzalver weg is. Blij dat Kraan het goed heeft gezien.
    +1
  • 28 May 2020 om 13:53
    • Quote van 28 May 2020 om 10:52
      Vind jij dat bijnamen gedoe van TC humoristisch? Ik vind het een teken van een ziekelijk tekort aan aandacht. Humor is iets anders in mijn ogen. Maar goed, ieder zijn meug. We leven in een (relatief) vrij land.
    We hoeven inderdaad ook niet alles even leuk te vinden en dat is maar goed ook.
  • 28 May 2020 om 12:39
    • Quote van 28 May 2020 om 07:30
      Vind je al die bijnamen zekf nu echt zo grappig? Komt best sneu over
    Ik heb het hem al vaak geschreven, maar als er weer een nieuwe naam bijkomt wat hij niks vind (de persoon) , dan gaat hij er weer een naam voor bedenken, maar ik denk dat hij het zelf het leukst vindt,en denkt dat wij er na tientallen keren te hebben geschreven om moeten lachen !
  • 28 May 2020 om 12:32
    • Quote van 28 May 2020 om 11:49
      Je hebt volkomen gelijk,trainersstaf is er om het beste uit spelers te halen,Keito mentaal kapot gemaakt,Zekhnini niet aan het voetballen gekregen,en met Aitor is echt veel gepraat over zijn vallende ziekte,zonder resultaat,en dan laat je hem eindeloos staan terwijl je weet dat hij een stressfractuur heeft,en dus niet presteert,en geef je anderen die wel 100 % fit zijn,tot hun frustratie geen kans,daarom is de keuze van de juiste trainer nog belangrijker dan de aanstelling van de TD.
    En dat ook nog in een verkeerde tactiek. Aitor werd na het eerste blok vaak pas bereikt op het moment dat alles vast stond, wat de kans op fysieke duels alleen maar groter maakt.
  • 28 May 2020 om 12:15
    Welkom in de wondere wereld van Ted en zijn amateuristische entourage. Men kan zich heugen dat tijdens Ted 1.0 ook dergelijke verhalen boven kwamen drijven, en natuurlijk ook vorig seizoen.
    Blij dat deze amateuristische tweedehands autohandelaar cum kwakzalver weg is. Blij dat Kraan het goed heeft gezien.
  • 28 May 2020 om 11:49
    • Quote van 27 May 2020 om 21:31
      Zoals arnoutovic, perez, jansen etc ? Dat waren aitors alleen dan nog een stapje erger. Dat soort jongens heb je nodig. Ik denk dat het meer aan de staf lag die niet met deze jongen om kon gaan. Uiteraard heb je wel verschillende types nodig en niet een heel eltal van dat soort jongens maar een paar is alleen maar goed.
    Je hebt volkomen gelijk,trainersstaf is er om het beste uit spelers te halen,Keito mentaal kapot gemaakt,Zekhnini niet aan het voetballen gekregen,en met Aitor is echt veel gepraat over zijn vallende ziekte,zonder resultaat,en dan laat je hem eindeloos staan terwijl je weet dat hij een stressfractuur heeft,en dus niet presteert,en geef je anderen die wel 100 % fit zijn,tot hun frustratie geen kans,daarom is de keuze van de juiste trainer nog belangrijker dan de aanstelling van de TD.
  • 28 May 2020 om 10:52
    • Quote van 28 May 2020 om 09:29
      Kan mij ook niet voorstellen dat jij in het dagelijkse leven echt Fluitje87 heet. Beetje humor moet kunnen in deze sowieso moeiljjke tijd.
    Vind jij dat bijnamen gedoe van TC humoristisch? Ik vind het een teken van een ziekelijk tekort aan aandacht. Humor is iets anders in mijn ogen. Maar goed, ieder zijn meug. We leven in een (relatief) vrij land.
  • 28 May 2020 om 09:37
    • Quote van 28 May 2020 om 09:29
      Kan mij ook niet voorstellen dat jij in het dagelijkse leven echt Fluitje87 heet. Beetje humor moet kunnen in deze sowieso moeiljjke tijd.
    Daar heb jij weer een punt
  • 28 May 2020 om 09:29
    • Quote van 28 May 2020 om 07:30
      Vind je al die bijnamen zekf nu echt zo grappig? Komt best sneu over
    Kan mij ook niet voorstellen dat jij in het dagelijkse leven echt Fluitje87 heet. Beetje humor moet kunnen in deze sowieso moeiljjke tijd.
  • 28 May 2020 om 09:24
    • Quote van 27 May 2020 om 21:31
      Zoals arnoutovic, perez, jansen etc ? Dat waren aitors alleen dan nog een stapje erger. Dat soort jongens heb je nodig. Ik denk dat het meer aan de staf lag die niet met deze jongen om kon gaan. Uiteraard heb je wel verschillende types nodig en niet een heel eltal van dat soort jongens maar een paar is alleen maar goed.
    Leuk dat je er even 3 namen uit hebt kunnen vissen! Deze jongens hadden zeker hun probleempjes. Alleen jij vergeet voor het gemak even iets heel belangrijks. Zij gooiden er niet met de pet naar. Sterker nog, zij waren bepalend en presteerden werkelijks gewoon in de (sub) top van de eredivisie. Dat is dus ook wat ik bedoel met karakter.. want als je als Theo Janssen tekeer kan gaan in de stad en je de volgende dag zo op kan laden voor een potje voetbal, dan heb je karakter. En ja, het management is hierin heel belangrijk. Maar dat zei ik al. Ik hoop dat de juiste TS wordt aangesteld door Paul.
  • 28 May 2020 om 07:30
    • Quote van 27 May 2020 om 21:09
      Zoals ik al eerder meldde:

      Aitor is van het niveau KKD gebleken. Die wil niet gewoon in een tweede elftal elders terecht komen en daarom dit excuus m.b.t. zogenaamd gedwongen moeten spelen.


      Gewoon een midzomeravondvoetballer, evenals Espiniksa en Oreo Biscuit....
    Vind je al die bijnamen zekf nu echt zo grappig? Komt best sneu over
  • 27 May 2020 om 21:31
    • Quote van 27 May 2020 om 21:26
      Het wordt echt tijd voor jongens met een beetje karakter. Jongens zoals er voor en in 2010 op het veld liepen. Dit soort gasten zitten niet op voetbal voor het spelletje. Vreselijke mannetjes. Ik ben wat dat betreft blij met de nieuwe technische wind die er gaat waaien. Nou hopen dat de windrichting Oosterlijk wordt. Paul, maak alsjeblieft de juiste keuze. Want daar zijn we echt aan toe.
    Zoals arnoutovic, perez, jansen etc ? Dat waren aitors alleen dan nog een stapje erger. Dat soort jongens heb je nodig. Ik denk dat het meer aan de staf lag die niet met deze jongen om kon gaan. Uiteraard heb je wel verschillende types nodig en niet een heel eltal van dat soort jongens maar een paar is alleen maar goed.
  • 27 May 2020 om 21:26
    Het wordt echt tijd voor jongens met een beetje karakter. Jongens zoals er voor en in 2010 op het veld liepen. Dit soort gasten zitten niet op voetbal voor het spelletje. Vreselijke mannetjes. Ik ben wat dat betreft blij met de nieuwe technische wind die er gaat waaien. Nou hopen dat de windrichting Oosterlijk wordt. Paul, maak alsjeblieft de juiste keuze. Want daar zijn we echt aan toe.
  • 27 May 2020 om 21:09
    Zoals ik al eerder meldde:

    Aitor is van het niveau KKD gebleken. Die wil niet gewoon in een tweede elftal elders terecht komen en daarom dit excuus m.b.t. zogenaamd gedwongen moeten spelen.


    Gewoon een midzomeravondvoetballer, evenals Espiniksa en Oreo Biscuit....
  • 27 May 2020 om 20:28
    • Quote van 27 May 2020 om 19:43
      Volgens mij is het jou in de bol geslagen de speler beslist nog altijd zelf waar hij heen gaat en als Twente gewoon met een fatsoenlijke aanbieding komt heeft Twente nog altijd meer aantrekkings kracht dan Heracles dus wat jij hier neerzet is gewoon nonsens.
    Dream on
  • 27 May 2020 om 20:18
    Hijo da puta!!! OPGEROT.
  • 27 May 2020 om 20:00
    • Quote van 27 May 2020 om 19:43
      Volgens mij is het jou in de bol geslagen de speler beslist nog altijd zelf waar hij heen gaat en als Twente gewoon met een fatsoenlijke aanbieding komt heeft Twente nog altijd meer aantrekkings kracht dan Heracles dus wat jij hier neerzet is gewoon nonsens.
    Mee eens, bovendien zullen er ook genoeg trainers met een twentehart werkzaam zijn in de academie. Wat je ook mag vinden van de samenwerking met Heracles, het is nou eenmaal zo en dus moeten we er het beste van maken. Als Looms een goede jeugdtrainer is moeten we hem vooral aannemen en niet naar zijn verleden als profvoetbal kijken.
  • 27 May 2020 om 19:43
    • Quote van 27 May 2020 om 19:32
      Off topic: Looms wordt coach van de Twente/Heracles opleiding. Lekker dan. Speelt alles door naar zijn clubje
    Volgens mij is het jou in de bol geslagen de speler beslist nog altijd zelf waar hij heen gaat en als Twente gewoon met een fatsoenlijke aanbieding komt heeft Twente nog altijd meer aantrekkings kracht dan Heracles dus wat jij hier neerzet is gewoon nonsens.
  • 27 May 2020 om 19:32
    Off topic: Looms wordt coach van de Twente/Heracles opleiding. Lekker dan. Speelt alles door naar zijn clubje
  • 27 May 2020 om 19:03
    • Quote van 27 May 2020 om 18:54
      Was gewoon een vies kut mannetje, wat puur op zich zelf gericht was en schijt aan het geheel had.
    Waarom denk je dat die het niet heeft gemaakt in de voetbalwereld?

    FC Twente was zijn nieuwe kans.
  • 27 May 2020 om 18:54
    Was gewoon een vies kut mannetje, wat puur op zich zelf gericht was en schijt aan het geheel had.
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›