Mokhtar: ''Hij stopte bijvoorbeeld vaseline in voetbalschoenen''

11
Mokhtar: ''Hij stopte bijvoorbeeld vaseline in voetbalschoenen''

Youness Mokhtar bewaart nog altijd goede herinneringen aan zijn periode bij FC Twente. De Marokkaanse vleugelaanvaller, die sinds 2019 onder contract staat bij Columbus Crew, speelde onder andere samen met Hakim Ziyech. 

"Ik kende hem nog niet goed (toen hij arriveerde, red.) als speler", blikt hij terug in gesprek met Football London. "Hij had al veel goede dingen laten zien bij SC Heerenveen, maar bij FC Twente merkte ik tijdens trainingen en op het veld pas tot welke dingen hij in staat is. Hij heeft zichzelf verbeterd in de twee jaar bij FC Twente, maar bij Ajax heeft hij grote stappen gezet", aldus Mokhtar.

De creatieve linkspoot - die vanaf volgend seizoen bij Chelsea speelt - is ook buiten het veld een leuke collega. "Hij houdt ervan om grapjes te maken", vervolgt hij. "Hij stopte bijvoorbeeld vaseline in voetbalschoenen. Ook smeerde hij vaseline op het handvat van de locker of stopte hij de locker vol met water. Als je die dan open deed werd je helemaal nat. Dat soort dingen", aldus Mokhtar. 

11 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 28 May 2020 om 21:27
    • Quote van 28 May 2020 om 20:48
      We zullen het gaan zien :) en heb iig geen last van de droogte. Lekker eeen groene rakker uit Enschede en voíla. Lekker man
    Tsja dat hebben jullie niet uit Almelo. Gelukkig wij in Enschede wel :)
  • 28 May 2020 om 20:48
    • Quote van 28 May 2020 om 15:36
      Die bron van jou heeft zeker ook last van de droogte.
    We zullen het gaan zien :) en heb iig geen last van de droogte. Lekker eeen groene rakker uit Enschede en voíla. Lekker man
  • 28 May 2020 om 18:12
    • Quote van 28 May 2020 om 17:52
      De geldput van ons is ook leeg,moet eerst weer beetje bijgevuld worden,liever wat langer wachten en goede mensen halen,dan overhaaste beslissingen nemen.
    Mee eens, laat ze maar eerst een TD en een trainer aanstellen en daar de juiste spelers binnen budget bij zoeken. We hebben nog even.
  • 28 May 2020 om 17:52
    • Quote van 28 May 2020 om 15:36
      Die bron van jou heeft zeker ook last van de droogte.
    De geldput van ons is ook leeg,moet eerst weer beetje bijgevuld worden,liever wat langer wachten en goede mensen halen,dan overhaaste beslissingen nemen.
  • 28 May 2020 om 17:44
    • Quote van 28 May 2020 om 13:36
      Weinig nieuws nog voor twente. Ze willen eerst een tder aantrekken dan een trainer dan pas spelers. Gaat een week of 3,4 duren heb ik vernomen van een bron. Heracles boeit me niet :(
    Zo zo das lang?? Wat wil je hele volksstammen gek maken?? Volgens mij heb je nu inderdaad zoals aangegeven werd hier, al behoorlijk last van de warmte pfffff
  • 28 May 2020 om 17:14
    Daar lijkt het wel op ????
  • 28 May 2020 om 15:36
    • Quote van 28 May 2020 om 13:36
      Weinig nieuws nog voor twente. Ze willen eerst een tder aantrekken dan een trainer dan pas spelers. Gaat een week of 3,4 duren heb ik vernomen van een bron. Heracles boeit me niet :(
    Die bron van jou heeft zeker ook last van de droogte.
  • 28 May 2020 om 14:35
    Nu nog een week of drie / vier?
  • 28 May 2020 om 13:36
    • Quote van 28 May 2020 om 13:18
      Ey Almelo nog transfergeruchten laatste tijd?.....
    Weinig nieuws nog voor twente. Ze willen eerst een tder aantrekken dan een trainer dan pas spelers. Gaat een week of 3,4 duren heb ik vernomen van een bron. Heracles boeit me niet :(
  • 28 May 2020 om 13:18
    • Quote van 28 May 2020 om 12:59
      Ja wat moet ik hier nou mee? Next!
    Ey Almelo nog transfergeruchten laatste tijd?.....
  • 28 May 2020 om 12:59
    Ja wat moet ik hier nou mee? Next!
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›