VIDEO | Wie maakte de mooiste FC Twente-goal: Vuckic of Nakamura?

26
VIDEO | Wie maakte de mooiste FC Twente-goal: Vuckic of Nakamura?

FOX Sports heeft de vijf mooiste goals van FC Twente in het afgelopen seizoen op een rijtje gezet. Haris Vuckic, die door trainer Gonzalo Garcia als spits werd gebruikt, nam (vooral tegen PSV en FC Utrecht) een aantal fraaie treffers voor zijn rekening. 

De fraaie treffer van Keito Nakamura, in de bekerwedstrijd tegen Groesbeek, verdient echter ook een eervolle vermelding! Opvallend genoeg ontbreekt het doelpunt van de Japanse vleugelaanvaller in de thuiswedstrijd tegen Ajax... Maar wie maakte volgens jou de mooiste? 

26 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 29 May 2020 om 07:54
    • Quote van 29 May 2020 om 06:24
      Te veel gezopen?? :-))))
    gesnoven bedoel je -:))
  • 29 May 2020 om 07:35
    Piet Buter als TD is dit niet iets?Heeft het bij Telstar volgens mij goed gedaan, weet goed te werken met een piepklein budget en maakt winst op de spelers wat bij Twente pure noodzaak is.
  • 29 May 2020 om 06:24
    • Quote van 29 May 2020 om 01:58
      Contract van Mario Balotelli gaat ontbonden worden bij Brescia, zie ik graag komen.
    Te veel gezopen?? :-))))
  • 29 May 2020 om 01:58
    Contract van Mario Balotelli gaat ontbonden worden bij Brescia, zie ik graag komen.
  • 28 May 2020 om 23:34
    • Quote van 28 May 2020 om 21:25
      Denk dat hij qua salaris te duur is, maar waarom niet een balletje opgooien bij Simon Terodde (1. FC Köln). Scoort aan de lopende band in de seizoen in de 2. Bundesliga, maar in de Bundesliga wil het nooit echt vlotten. Zit wel ruim boven het salarisplafond, maar die schiet je in één keer naar lijfsbehoud. Kan dan z'n eerste avontuur buiten Duitsland worden. Contract t/m 2021.
    Verdiend slechts 2 miljoen per jaar dus veel te duur en heeft nog contract dus 2x NEE.
  • 28 May 2020 om 23:15
    • Quote van 28 May 2020 om 21:25
      Denk dat hij qua salaris te duur is, maar waarom niet een balletje opgooien bij Simon Terodde (1. FC Köln). Scoort aan de lopende band in de seizoen in de 2. Bundesliga, maar in de Bundesliga wil het nooit echt vlotten. Zit wel ruim boven het salarisplafond, maar die schiet je in één keer naar lijfsbehoud. Kan dan z'n eerste avontuur buiten Duitsland worden. Contract t/m 2021.
    Goede spits. Zie ik graag komen.
  • 28 May 2020 om 23:10
    • Quote van 28 May 2020 om 19:06
      Hier sla je de plank een beetje mis, ze waren wel degelijk erg ver met Stewart. Gisteren Wederom een TD’er afgevallen.
    Ik respecteer dat je geen namen noemt en ga ervan uit dat je dicht bij het vuur zit. Daarentegen vind ik het dan wel vreemd dat je achteraf wel namen noemt van personen die het niet zijn geworden of zegt dat er weer een TD is afgevallen. Als het zo doorgaat eindigen we met een TD die zijn sporen heeft verdiend als malfide verkoper op Marktplasts.
  • 28 May 2020 om 23:00
    • Quote van 28 May 2020 om 19:06
      Hier sla je de plank een beetje mis, ze waren wel degelijk erg ver met Stewart. Gisteren Wederom een TD’er afgevallen.
    Logisch toch,de goeien hebben allemaal werk, verdienen daar veel meer als bij ons kan,en er kunnen alleen transfervrije spelers gehaald worden,dus komen ze wel praten maar bedenken ze zich helaas voor ons, dus de volgende kandidaat,ze kunnen beter eerst een goede trainer halen,is ook de belangrijkste man bij de club,mee laten denken over de selectie,al die voetbalplannen kunnen de lade weer in,er telt maar één ding volgend seizoen, handhaven.
  • 28 May 2020 om 21:51
    Die 2-1 tegen Utrecht staat mijhet meest bij. Niet Alleen Vuckic was daar prachtog bezig
  • 28 May 2020 om 21:25
    Denk dat hij qua salaris te duur is, maar waarom niet een balletje opgooien bij Simon Terodde (1. FC Köln). Scoort aan de lopende band in de seizoen in de 2. Bundesliga, maar in de Bundesliga wil het nooit echt vlotten. Zit wel ruim boven het salarisplafond, maar die schiet je in één keer naar lijfsbehoud. Kan dan z'n eerste avontuur buiten Duitsland worden. Contract t/m 2021.
  • 28 May 2020 om 19:45
    Aburjania tegen AZ? Nakamura trgen Ajax? Juist.
  • 28 May 2020 om 19:32
    • Quote van 28 May 2020 om 19:09
      Nee, verwacht ik niet.
    Is er wel een kans dat hij de eerste week van juni haalt?
  • 28 May 2020 om 19:23
    • Quote van 28 May 2020 om 19:06
      Hier sla je de plank een beetje mis, ze waren wel degelijk erg ver met Stewart. Gisteren Wederom een TD’er afgevallen.
    Stewart past helemaal niet binnen het budget, Thijmen van Wissing heeft dit gerucht de wereld in geholpen omdat hij Stewart toevallig zag staan in zijn vriendenlijst op social media. Hij dacht toen dat dit wel een interesante optie voor Twente kon zijn. Maar hoe of wat maakt ook niet uit, het wordt in ieder geval geen Stewart en geen Preud'homme.
  • 28 May 2020 om 19:18
    Keito Nakamura, maakte de mooiste goal
  • 28 May 2020 om 19:09
    • Quote van 28 May 2020 om 19:08
      Denk jij dat PvdK zijn eigen deadline gaat halen van 1 juni (+- een week)?
    Nee, verwacht ik niet.
  • 28 May 2020 om 19:08
    • Quote van 28 May 2020 om 19:06
      Hier sla je de plank een beetje mis, ze waren wel degelijk erg ver met Stewart. Gisteren Wederom een TD’er afgevallen.
    Denk jij dat PvdK zijn eigen deadline gaat halen van 1 juni (+- een week)?
  • 28 May 2020 om 19:06
    • Quote van 28 May 2020 om 17:27
      Michel Preud'homme is volgend jaar ook nog TD bij Standard, het is nog niet bekend of hij ook aanblijft als trainer. Dus die kunnen we afstepen. Earnie Stewart kunnen we ook afstrepen, dit is een hersenspinsel van Thijmen van Wissing. Er is nooit gesproken over Stewart en hij past ook niet binnen het budget met het huidige salaris van 1 miljoen per jaar.
    Hier sla je de plank een beetje mis, ze waren wel degelijk erg ver met Stewart. Gisteren Wederom een TD’er afgevallen.
  • 28 May 2020 om 18:50
    • Quote van 28 May 2020 om 18:29
      Luik die is afgestroomd naar amateurs omdat ze tot nu toe geen proflicentie hebben
    Volgend jaar gewoon hoogste afdeling hoor !
  • 28 May 2020 om 18:29
    Luik die is afgestroomd naar amateurs omdat ze tot nu toe geen proflicentie hebben
  • 28 May 2020 om 18:22
    • Quote van 28 May 2020 om 17:57
      Preudhomme is volgend jaar alleen nog adviseur bij Luik,en geen trainer of vice voorzitter meer,dus hij is beschikbaar,kost een paar centen maar dan heb je ook wat.
    Onzin..mijn info komt van de belgische media HLN.
  • 28 May 2020 om 17:57
    • Quote van 28 May 2020 om 17:27
      Michel Preud'homme is volgend jaar ook nog TD bij Standard, het is nog niet bekend of hij ook aanblijft als trainer. Dus die kunnen we afstepen. Earnie Stewart kunnen we ook afstrepen, dit is een hersenspinsel van Thijmen van Wissing. Er is nooit gesproken over Stewart en hij past ook niet binnen het budget met het huidige salaris van 1 miljoen per jaar.
    Preudhomme is volgend jaar alleen nog adviseur bij Luik,en geen trainer of vice voorzitter meer,dus hij is beschikbaar,kost een paar centen maar dan heb je ook wat.
  • 28 May 2020 om 17:52
    200 procent vukfiets
  • 28 May 2020 om 17:27
    Michel Preud'homme is volgend jaar ook nog TD bij Standard, het is nog niet bekend of hij ook aanblijft als trainer. Dus die kunnen we afstepen. Earnie Stewart kunnen we ook afstrepen, dit is een hersenspinsel van Thijmen van Wissing. Er is nooit gesproken over Stewart en hij past ook niet binnen het budget met het huidige salaris van 1 miljoen per jaar.
  • 28 May 2020 om 17:14
    Ook belangrijk 13 mei 84, Billy Ashcroft scoorde volgens mij 3 of 4 keer tegen Eindhoven. Weer terug in de eredivisie. Was erbij.
  • 28 May 2020 om 16:19
    Nee Fuckitjz tegen Pisvee vond ik mooier