'Vroegtijdig einde aan huurperiode voor Nakamura bij FC Twente'

57
'Vroegtijdig einde aan huurperiode voor Nakamura bij FC Twente'

Keito Nakamura heeft waarschijnlijk zijn laatste wedstrijd voor FC Twente al gespeeld. Volgens TC Tubantia keert de Japanse aanvaller terug naar Gamba Osaka. De aanvaller ligt nog vast tot de zomer van 2021, maar daar komt een vroegtijdig einde aan.

In de eerste seizoenshelft kreeg Nakamura nog voldoende kansen van hoofdtrainer Gonzalo Garcia, maar na de winterstop raakte hij op een zijspoor. Hij is inmiddels teruggekeerd naar Japan en er lopen gesprekken over een beëindiging van de huurovereenkomst.

FC Twente wil tegenover het regionale medium niet reageren op de 'aanstaande breuk'. Ted van Leeuwen haalde Nakamura vorig jaar naar Twente en noemde het 'een klein wonder dat een club met zo weinig middelen zo'n groot talent binnenhaalt'.

57 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 29 May 2020 om 23:43
    • Quote van 29 May 2020 om 18:25
      Heeft u ook een goede Td en trainert in de aanbieding?
    Alleen een met 3% ( voetbal verstand), goed of slecht maar we kunnen hem lenen binnen 24 uur akkoord . Zal wel op de proppen komen met ene John W
  • 29 May 2020 om 23:35
    • Quote van 29 May 2020 om 15:16
      Dat bedoel ik jij begint met mensen uit te maken voorJohnny, dan ben je al provocerend bezig. Ik zeg wat ik denk, dat en jij komt weer met je stoere praat, van plekje bij de ballen verstand er van, nou Kees F, laat me je dit zeggen iedereen weet hier weet dat ik geen verstand van cijfertjes enzo heb, maar met het voetbal verstand valt het reuze mee hoor. En jij bent niet degene die een normale discussie wil voeren, jij bent een figuur dat niets toevoegt, en gelijk provoceert. En zoals ik je al zij, die van cijfertjes heb ik geen verstand, echt niet dat weten ze allemaal hier. Maar ze weten ook van mij dat ik direct wil afspreken met een praatjes maker zoals jou, en dan mag jij ook nog zeggen waar in Enschede. En reken maar dat ik dan kom want dat ben ik ook, als jij zegt waar hoe laat kom ik, en dan kijken we wie de stoerste is goed??? Want nogmaals jij wilt geen discussie gelijk in je eerste opmerking zit je al weer uit te lokken, dus wees een kerel doe me dat plezier.
    Rustaagh kerel. Vertel gewoon je voornaam. Dan geef je Barancu1 geen excuus om jou Johnny te noemen. ;)
  • 29 May 2020 om 18:25
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Heeft u ook een goede Td en trainert in de aanbieding?
  • 29 May 2020 om 17:51
    • Quote van 29 May 2020 om 17:09
      Verzin je dat zelf of fluisterd Fred je dat in ik weet niet of de RVC dat wel goed vind dat Fred jou ook gaat adviseren
    Praatjes vullen geen gaatjes Kees F
  • 29 May 2020 om 17:45
    Nakamura is een typische buiten speler, die zich langs de lijn beweegt, en niet naar binnen trekt als een halve spits. Hij zou bediend moeten worden door een back of middenvelder, richting cornervlag, en dan de bal voor de goal neerleggen. In de eerste weken had hij een klik met Matos die precies wist wat hij nodig had. Na de blessure van Matos was er geen ander die hem goed kon, wilde of mocht bedienen. En had Nakamura zijn waarde verloren. De keren dat hij inviel is hij verkeert gebruikt door Garcia. Zoals ook een aantal anderen. Nakamura heeft nadat Matos weg was, geen echte kans meer gekregen van Garcia. En als zo'n jongen niet mag doen waar hij goed in is, en hier voor naar toe gekomen is, en dan ook nog nauwelijks werd opgestelt, begrijp ik dat het gaat knagen en hij er geen zin meer in had. Zo ontzettend jammer, dat ook dit talent door Gatcia misbruikt is.
  • 29 May 2020 om 17:22
    • Quote van 29 May 2020 om 11:31
      De Corona wist je niet vooraf,..het geld wat je eventueel overhoud kun je weer in andere spelers die minder salaris opstrijken stoppen,..dus ik neem aan dat het een economische kwestie is
    Er was geen geld, dus bleef er ook niets over. Anders waren er wel spelers gekocht in plaats van gehuurd.
  • 29 May 2020 om 17:09
    • Quote van 29 May 2020 om 15:16
      Dat bedoel ik jij begint met mensen uit te maken voorJohnny, dan ben je al provocerend bezig. Ik zeg wat ik denk, dat en jij komt weer met je stoere praat, van plekje bij de ballen verstand er van, nou Kees F, laat me je dit zeggen iedereen weet hier weet dat ik geen verstand van cijfertjes enzo heb, maar met het voetbal verstand valt het reuze mee hoor. En jij bent niet degene die een normale discussie wil voeren, jij bent een figuur dat niets toevoegt, en gelijk provoceert. En zoals ik je al zij, die van cijfertjes heb ik geen verstand, echt niet dat weten ze allemaal hier. Maar ze weten ook van mij dat ik direct wil afspreken met een praatjes maker zoals jou, en dan mag jij ook nog zeggen waar in Enschede. En reken maar dat ik dan kom want dat ben ik ook, als jij zegt waar hoe laat kom ik, en dan kijken we wie de stoerste is goed??? Want nogmaals jij wilt geen discussie gelijk in je eerste opmerking zit je al weer uit te lokken, dus wees een kerel doe me dat plezier.
    Verzin je dat zelf of fluisterd Fred je dat in ik weet niet of de RVC dat wel goed vind dat Fred jou ook gaat adviseren
  • 29 May 2020 om 16:35
    • Quote van 29 May 2020 om 14:39
      Ik geef hem gelijk , ben ook geen fan van deze mini Japanner . In balbezit gaat het nog wel , maar bij balverlies , net als Espinosa trouwens heb je er helemaal niks aan . Aangezien je maar 40 % van de wedstrijd in balbezit bent .
    Inzichten kunnen verschillen en dat mag. Kereltje kwam binnen zonder vakantie en draaide maar door in voor hem compleet andere wereld en competitie. Hij is gretig en vooral nog heel erg jong. Ik had hem graag gezien na 6 weken vakantie en vanaf het begin meedraaien in de voorbereiding met een trainert die er wel verstand van heeft.
  • 29 May 2020 om 16:09
    • Quote van 29 May 2020 om 13:06
      Daarom ben ik ook zo bang dat hij de club verkoopt. Heeft van de kraan dat al niet eerder gedaan bij een andere club?
    Van mij mag hij de club verkopen aan een degelijk bedrijf, ben de toestanden van de laatste jaren wel een beetje zat. Altijd dat bedelen, slechte trainers/bestuurders, wil wel weer eens trots zijn op Twente, desnoods RB ( voorbeeld ) of iets anders er voor. Wil wel eens weer Europa in , waarom Roda, vitesse, Fortuna en Den Haag wel !
  • 29 May 2020 om 15:34
    • Quote van 29 May 2020 om 12:13
      Ik blijf me afvragen wie hier mee komt? En wie sowieso de adviezen geeft. Ik zeg nogmaals ik hoop niet dat Fred R dit via de RVC doet. Maar de beslissingen wat worden genomen denk ik dat Fred op de achtergrond via de RVC toch een vinger in de pap heeft. En dat is echt niet wat ik hoop!!!
    De RvC gaat volgens mij niet over het voetbal zelf. Draait daar meer om wat er binnen de club gaande is. Lijkt me sterk dat een adviseur via de RvC het voor elkaar krijgt om een speler weg te sturen. Ik snap je gedachtegang, aangezien je een hekel hebt een Fred Rutten, maar dit is nu niet nodig lijkt me.
  • 29 May 2020 om 15:17
    • Quote van 29 May 2020 om 14:34
      Lekker hè Johnny kun je weer even helemaal los, Jammer dat je alles door elkaar haalt of je eigen hersenspinsels niet onder controle hebt dat maakt een goede discussie onmogelijk
    Kortom een woord lafaard!!!
  • 29 May 2020 om 15:16
    • Quote van 29 May 2020 om 14:34
      Lekker hè Johnny kun je weer even helemaal los, Jammer dat je alles door elkaar haalt of je eigen hersenspinsels niet onder controle hebt dat maakt een goede discussie onmogelijk
    Dat bedoel ik jij begint met mensen uit te maken voorJohnny, dan ben je al provocerend bezig. Ik zeg wat ik denk, dat en jij komt weer met je stoere praat, van plekje bij de ballen verstand er van, nou Kees F, laat me je dit zeggen iedereen weet hier weet dat ik geen verstand van cijfertjes enzo heb, maar met het voetbal verstand valt het reuze mee hoor. En jij bent niet degene die een normale discussie wil voeren, jij bent een figuur dat niets toevoegt, en gelijk provoceert. En zoals ik je al zij, die van cijfertjes heb ik geen verstand, echt niet dat weten ze allemaal hier. Maar ze weten ook van mij dat ik direct wil afspreken met een praatjes maker zoals jou, en dan mag jij ook nog zeggen waar in Enschede. En reken maar dat ik dan kom want dat ben ik ook, als jij zegt waar hoe laat kom ik, en dan kijken we wie de stoerste is goed??? Want nogmaals jij wilt geen discussie gelijk in je eerste opmerking zit je al weer uit te lokken, dus wees een kerel doe me dat plezier.
  • 29 May 2020 om 14:39
    • Quote van 29 May 2020 om 10:24
      Begin toch te twijfelen aan jouw voetbalverstand.....
    Ik geef hem gelijk , ben ook geen fan van deze mini Japanner . In balbezit gaat het nog wel , maar bij balverlies , net als Espinosa trouwens heb je er helemaal niks aan . Aangezien je maar 40 % van de wedstrijd in balbezit bent .
  • 29 May 2020 om 14:34
    • Quote van 29 May 2020 om 14:02
      Wat is jou probleem met mij praatjesmaker? Laatst ook al zoveel praatjes en mensen Sjohnny noemen, ben je nou echt zo een lafbak?? Kom kerel ik mag de ballen verstand er niet van hebben, maar herken wel een grootbek.dDie even iemand uitkaffert of veranderen wil en dan weer een week weg is,beetje laf he Keesje. En dan lul je laatst over internet held zielepoot!!!!!
    Lekker hè Johnny kun je weer even helemaal los, Jammer dat je alles door elkaar haalt of je eigen hersenspinsels niet onder controle hebt dat maakt een goede discussie onmogelijk
  • 29 May 2020 om 14:33
    • Quote van 29 May 2020 om 13:13
      Als je op die leeftijd in je eerste seizoen zulke goals kunt maken en ook nog is vanuit de andere kant van de wereld bent gekomen is dat gewoon een knappe prestatie. Natuurlijk heeft hij ook veel slechte wedstrijden gespeeld maar zo'n vormdip is heel normaal voor zo'n jonge speler.
    Precies!!!
  • 29 May 2020 om 14:03
    • Quote van 29 May 2020 om 11:31
      Gaan ze er van uit dat we volgend seizoen 5 tegen 5 gaan spelen ofzo? Ik denk dat Nakamura hier nog veel beter had kunnen worden. Of kon hij soms ook niet goed met van der Kraan opschieten...
    Nakamura wilde zelf weg denk ik aanpassingsprobleem net zoals die Spanjaarden vaak hebben en daarnaast spelers van buiten EU kunnen en willen we niet meer betalen zoveel salaris. Er komen heus nog wel versterkingen bij hoor maak jullie niet druk.
  • 29 May 2020 om 14:02
    • Quote van 29 May 2020 om 13:52
      Misschien hebben ze nog wel een vacature voor jou bij de ballen verstand
    Wat is jou probleem met mij praatjesmaker? Laatst ook al zoveel praatjes en mensen Sjohnny noemen, ben je nou echt zo een lafbak?? Kom kerel ik mag de ballen verstand er niet van hebben, maar herken wel een grootbek.dDie even iemand uitkaffert of veranderen wil en dan weer een week weg is,beetje laf he Keesje. En dan lul je laatst over internet held zielepoot!!!!!
  • 29 May 2020 om 14:02
    • Quote van 29 May 2020 om 10:54
      precies en iedereen blij dat ted van leeuwen weg ging, echt dom. Word echt een verschrikkelijk lastige opdracht om fatsoenlijke spelers aan te trekken voor het geld wat we hebben.
    Ik geloof niet dat het lastig gaat worden straks in juli zijn er nog honderden spelers over die echt wel eredivisie waardig zullen zijn alle selecties zullen kleiner worden ook in het buitenland en dan zullen er vele spelers buiten de boot vallen.
  • 29 May 2020 om 13:56
    • Quote van 29 May 2020 om 13:06
      Ik wil niet negatief zijn. Misschien gebeurd er achter de schermen iets, wat wij niet weten. Voor de Corona was een verkoop geen optie zei vd Kraan. Zo'n Corona toestand kan het natuurlijk allemaal veranderen. Misschien uit noodzaak geboren of misschien uit vrije wil.
    Daarom wachten nog duizenden supporters met verlengen als Twente die terug wil halen zullen ze met goede argumenten moeten komen.
  • 29 May 2020 om 13:52
    • Quote van 29 May 2020 om 12:13
      Ik blijf me afvragen wie hier mee komt? En wie sowieso de adviezen geeft. Ik zeg nogmaals ik hoop niet dat Fred R dit via de RVC doet. Maar de beslissingen wat worden genomen denk ik dat Fred op de achtergrond via de RVC toch een vinger in de pap heeft. En dat is echt niet wat ik hoop!!!
    Misschien hebben ze nog wel een vacature voor jou bij de ballen verstand
  • 29 May 2020 om 13:24
    • Quote van 29 May 2020 om 13:06
      Daarom ben ik ook zo bang dat hij de club verkoopt. Heeft van de kraan dat al niet eerder gedaan bij een andere club?
    elke keer ...bij Vitesse was hij erbij bij Roda JC en Fc den Bosch..hij kent het wel ..de dpo soren zullen het niet zo makkelijk toestaan..
  • 29 May 2020 om 13:13
    Zou jammer zijn. Denk dat die jongen potentie genoeg heeft. We moeten niet vergeten dat hij nog jong is en vorig seizoen zo van het ene in het andere seizoen door ging. Dat is een aanslag op zijn fysiek. Vandaar dat de tweede helft ook iets minder was.
  • 29 May 2020 om 13:13
    • Quote van 29 May 2020 om 10:19
      Hou toch op zat totaal geen dreiging in deze jongen. Hij scoordr natuurlijk een paar mooie goals maar verder ...
    Als je op die leeftijd in je eerste seizoen zulke goals kunt maken en ook nog is vanuit de andere kant van de wereld bent gekomen is dat gewoon een knappe prestatie. Natuurlijk heeft hij ook veel slechte wedstrijden gespeeld maar zo'n vormdip is heel normaal voor zo'n jonge speler.
  • 29 May 2020 om 13:06
    • Quote van 29 May 2020 om 13:05
      Op basis waarvan, sportieve prestaties of contract? Want iemand die geen verstand van voetbal heeft en die eerst de td en trainer eruit flikkert en vervolgens alle spelers de deur uit werkt VOORDAT er een nieuwe td en/of trainer bekend is, is dom en ongeschikt. Komt nog bij dat de scouting ook nog steeds een afgetuigd zooitje is geloof ik
    Daarom ben ik ook zo bang dat hij de club verkoopt. Heeft van de kraan dat al niet eerder gedaan bij een andere club?
  • 29 May 2020 om 13:06
    • Quote van 29 May 2020 om 12:38
      Wil geen oude koeien uit de sloot halen. Maar vertrouwen in van de kraan is bij mij beetje op aan het worden. Donders met de bezem er door heen,en dan de club verkopen gast steeds meer door mijn hoofd waar in bang voor ben.
    Ik wil niet negatief zijn. Misschien gebeurd er achter de schermen iets, wat wij niet weten. Voor de Corona was een verkoop geen optie zei vd Kraan. Zo'n Corona toestand kan het natuurlijk allemaal veranderen. Misschien uit noodzaak geboren of misschien uit vrije wil.
  • 29 May 2020 om 13:05
    Op basis waarvan, sportieve prestaties of contract? Want iemand die geen verstand van voetbal heeft en die eerst de td en trainer eruit flikkert en vervolgens alle spelers de deur uit werkt VOORDAT er een nieuwe td en/of trainer bekend is, is dom en ongeschikt. Komt nog bij dat de scouting ook nog steeds een afgetuigd zooitje is geloof ik
  • 29 May 2020 om 12:38
    • Quote van 29 May 2020 om 12:13
      Ik blijf me afvragen wie hier mee komt? En wie sowieso de adviezen geeft. Ik zeg nogmaals ik hoop niet dat Fred R dit via de RVC doet. Maar de beslissingen wat worden genomen denk ik dat Fred op de achtergrond via de RVC toch een vinger in de pap heeft. En dat is echt niet wat ik hoop!!!
    Wil geen oude koeien uit de sloot halen. Maar vertrouwen in van de kraan is bij mij beetje op aan het worden. Donders met de bezem er door heen,en dan de club verkopen gast steeds meer door mijn hoofd waar in bang voor ben.
  • 29 May 2020 om 12:31
    • Quote van 29 May 2020 om 11:31
      Gaan ze er van uit dat we volgend seizoen 5 tegen 5 gaan spelen ofzo? Ik denk dat Nakamura hier nog veel beter had kunnen worden. Of kon hij soms ook niet goed met van der Kraan opschieten...
    Grootste probleem was dat hij zich hier niet thuis voelde,en ook dat hij niet goed begeleid werd door de club,knakpunt was de wissel, uitgefloten door deel van het publiek en vertrouwen in de trainer kwijt,beste voor hem en ons om te gaan, betekent wel dat er nog een aanvaller over is,Menig,dus totaalrenovatie van de voorhoede.
  • 29 May 2020 om 12:13
    Ik blijf me afvragen wie hier mee komt? En wie sowieso de adviezen geeft. Ik zeg nogmaals ik hoop niet dat Fred R dit via de RVC doet. Maar de beslissingen wat worden genomen denk ik dat Fred op de achtergrond via de RVC toch een vinger in de pap heeft. En dat is echt niet wat ik hoop!!!
  • 29 May 2020 om 12:08
    Keita Nakamura de zoveelste door trainers van FCTWENTE misbruikte voetballer, walgelijk gewoonweg !
  • 29 May 2020 om 12:01
    Hij had af en toe een leuke actie, maar was meestal onzichtbaar. Ik denk niet dat we er veel meer aan hadden gehad komend seizoen. Overigens geldt voor Japanners een uitzondering op de regel van salarissen voor spelers van buiten de EU.
  • 29 May 2020 om 11:46
    • Quote van 29 May 2020 om 10:54
      precies en iedereen blij dat ted van leeuwen weg ging, echt dom. Word echt een verschrikkelijk lastige opdracht om fatsoenlijke spelers aan te trekken voor het geld wat we hebben.
    Dat Ted van Leeuwen moest vertrekken valt nog wel te begrijpen. Hij had het vertrouwen van de grote sponsoren niet meer en dan is zo iemand niet te handhaven. Hij is eigenzinnig en hij werkte ook veel te solistisch. Ook zonder Ted van Leeuwen kan Twente wel verder. De beste huurspelers van afgelopen seizoen waren Troupee en Lang, en die kwamen voor zover ik weet niet uit de koker van Ted van Leeuwen, maar van de scoutingslijst van Evert Bleuming.
  • 29 May 2020 om 11:31
    • Quote van 29 May 2020 om 10:23
      Er blijven maar weinig eerste-elftal spelers over met een doorlopend contract: 8 veldspelers en 2 keepers: Schenk, Pleguezuelo, Menig, Selahi, Aburjania, Roemeratoe, Zerrouki, Bosch en de keepers Drommel en Brondeel. Het wordt nog een hele uitdaging voor de nieuwe TD om een stuk of 10 transfervrije spelers erbij te halen om zodoende een eredivisiewaardig team samen te stellen.
    Gaan ze er van uit dat we volgend seizoen 5 tegen 5 gaan spelen ofzo? Ik denk dat Nakamura hier nog veel beter had kunnen worden. Of kon hij soms ook niet goed met van der Kraan opschieten...
  • 29 May 2020 om 11:31
    • Quote van 29 May 2020 om 11:03
      Ach, en daar komen ze nu pas achter.
    De Corona wist je niet vooraf,..het geld wat je eventueel overhoud kun je weer in andere spelers die minder salaris opstrijken stoppen,..dus ik neem aan dat het een economische kwestie is
  • 29 May 2020 om 11:15
    • Quote van 29 May 2020 om 11:03
      Ach, en daar komen ze nu pas achter.
    Ik vraag me af als een speler gehuurd wordt van buiten de EU, het normaal gebruikte salaris geldt.
  • 29 May 2020 om 11:03
    • Quote van 29 May 2020 om 10:38
      Jammer, maar begrijpelijk. Best een leuke voetballer met potentie, maar zal gezien zijn niet-EU salaris volgend seizoen ongetwijfeld bij de topverdieners gaan behoren. Daarvoor draagt hij te weinig bij en kan er beter gekeken worden naar een speler die er wel direct staat.
    Ach, en daar komen ze nu pas achter.
  • 29 May 2020 om 11:02
    • Quote van 29 May 2020 om 10:38
      Jammer, maar begrijpelijk. Best een leuke voetballer met potentie, maar zal gezien zijn niet-EU salaris volgend seizoen ongetwijfeld bij de topverdieners gaan behoren. Daarvoor draagt hij te weinig bij en kan er beter gekeken worden naar een speler die er wel direct staat.
    Zoiets weet je ook van te voren dunkt mij.
  • 29 May 2020 om 11:00
    • Quote van 29 May 2020 om 10:23
      Er blijven maar weinig eerste-elftal spelers over met een doorlopend contract: 8 veldspelers en 2 keepers: Schenk, Pleguezuelo, Menig, Selahi, Aburjania, Roemeratoe, Zerrouki, Bosch en de keepers Drommel en Brondeel. Het wordt nog een hele uitdaging voor de nieuwe TD om een stuk of 10 transfervrije spelers erbij te halen om zodoende een eredivisiewaardig team samen te stellen.
    Ik verwacht eerlijk gezegd dat Brama en Bijen het contracht nog gaat verlengen. Nakamura vertrekt helaas. Ja het word inderdaad nog een hels karwei voor de nieuwe TD.
  • 29 May 2020 om 10:54
    • Quote van 29 May 2020 om 10:23
      Er blijven maar weinig eerste-elftal spelers over met een doorlopend contract: 8 veldspelers en 2 keepers: Schenk, Pleguezuelo, Menig, Selahi, Aburjania, Roemeratoe, Zerrouki, Bosch en de keepers Drommel en Brondeel. Het wordt nog een hele uitdaging voor de nieuwe TD om een stuk of 10 transfervrije spelers erbij te halen om zodoende een eredivisiewaardig team samen te stellen.
    precies en iedereen blij dat ted van leeuwen weg ging, echt dom. Word echt een verschrikkelijk lastige opdracht om fatsoenlijke spelers aan te trekken voor het geld wat we hebben.
  • 29 May 2020 om 10:54
    • Quote van 29 May 2020 om 10:23
      Er blijven maar weinig eerste-elftal spelers over met een doorlopend contract: 8 veldspelers en 2 keepers: Schenk, Pleguezuelo, Menig, Selahi, Aburjania, Roemeratoe, Zerrouki, Bosch en de keepers Drommel en Brondeel. Het wordt nog een hele uitdaging voor de nieuwe TD om een stuk of 10 transfervrije spelers erbij te halen om zodoende een eredivisiewaardig team samen te stellen.
    precies en iedereen blij dat ted van leeuwen weg ging, echt dom. Word echt een verschrikkelijk lastige opdracht om fatsoenlijke spelers aan te trekken voor het geld wat we hebben.
  • 29 May 2020 om 10:49
    • Quote van 29 May 2020 om 10:23
      Er blijven maar weinig eerste-elftal spelers over met een doorlopend contract: 8 veldspelers en 2 keepers: Schenk, Pleguezuelo, Menig, Selahi, Aburjania, Roemeratoe, Zerrouki, Bosch en de keepers Drommel en Brondeel. Het wordt nog een hele uitdaging voor de nieuwe TD om een stuk of 10 transfervrije spelers erbij te halen om zodoende een eredivisiewaardig team samen te stellen.
    Inderdaad, het is echt zorgwekkend. Of er moet ruimte gemaakt worden voor iets dat komen gaat, maar ik ben bang dat we weer een vervelend seizoen tegemoet kunnen zien.
  • 29 May 2020 om 10:38
    Jammer, maar begrijpelijk. Best een leuke voetballer met potentie, maar zal gezien zijn niet-EU salaris volgend seizoen ongetwijfeld bij de topverdieners gaan behoren. Daarvoor draagt hij te weinig bij en kan er beter gekeken worden naar een speler die er wel direct staat.
  • 29 May 2020 om 10:24
    • Quote van 29 May 2020 om 10:19
      Hou toch op zat totaal geen dreiging in deze jongen. Hij scoordr natuurlijk een paar mooie goals maar verder ...
    Begin toch te twijfelen aan jouw voetbalverstand.....
  • 29 May 2020 om 10:23
    Er blijven maar weinig eerste-elftal spelers over met een doorlopend contract: 8 veldspelers en 2 keepers: Schenk, Pleguezuelo, Menig, Selahi, Aburjania, Roemeratoe, Zerrouki, Bosch en de keepers Drommel en Brondeel. Het wordt nog een hele uitdaging voor de nieuwe TD om een stuk of 10 transfervrije spelers erbij te halen om zodoende een eredivisiewaardig team samen te stellen.
  • 29 May 2020 om 10:20
    • Quote van 29 May 2020 om 10:02
      Heel jammer dit, Nakamura kan echt wel voetballen, hij heeft gewoon meer tijd nodig om te wennen. Bovendien was er sinds de winterstop het probleem dat hij niet meer aan de bak kwam omdat Noa Lang op zijn positie stond, dan verpietert zo'n jonge speler in een land waar hij de taal en cultuur niet kent. Het moment van deze beslissing is ook vreemd, het zou beter zijn als een nieuwe TD en trainer eerst een gesprek met hem hebben over de toekomst en aan de hand daarvan een besluit nemen. Maar misschien is Nakamura gewoon te duur voor het huishoudboekje van volgend seizoen, en wellicht ziet Nakamura het zelf ook niet meer zitten in Europa, dat kun je zo'n jonge jongen ook niet kwalijk nemen.
    Japanners geven nooit op. Dat is hun eer gevoel te na. Deze jongen is finaal de mist ingegaan door Tedje en Garcia, die niet met dergelijke spelers kunnen omgaan.
  • 29 May 2020 om 10:19
    • Quote van 29 May 2020 om 09:15
      Ik werd een beetje verdrietig toen ik dit las. G2 heeft hem finaal naar de afgrond geduwd. Je kon gelijk zien dat dit een speler is met heel veel potentie, kijk maar naar zijn goals, zeer goed schot! Toen die naar het 2e moest scoorde die ook aan de lopende band. Geef hem een trainer die jonge spelers bij de hand neemt en beter maakt en het komt helemaal goed! Ik denk wel dat hij onbetaalbaar is met zijn non-EU salaris maar met een 2 jaar huurconstructie+koopclausule hoop je dat hij zich in de kijken speelt en je hem na de huurperiode kan kopen en meteen weer doorverkopen, dan kan je een flinke slag slaan. Nou ben benieuwd wat er gaat gebeuren, ik hoop dat hij blijft! Keite Nakamura olé, scoor nog een goaltje of twee, maak ze maar gek, want niemand wil rechtsback, ja het is Keito Naka-muraaaaa!!!
    Hou toch op zat totaal geen dreiging in deze jongen. Hij scoordr natuurlijk een paar mooie goals maar verder ...
  • 29 May 2020 om 10:19
    Als het om voetbaltechnische reden gaat een hele slechte beslissing. Gaat die jongen kapot van de heimwee, dan is deze actie zeer zeker acceptabel.
  • 29 May 2020 om 10:15
    Logisch dat Gamba Osaka Nakamuru terug haalt. Volgens Tedje was het 'een klein wonder dat een club met zo weinig middelen zo'n groot talent binnenhaalt'. Ja en als deze éénmaal binnen is laat je hem op de bank wegrotten. Waar is onze RvC met adviseur Rutten, die dat toe laat. Rutten is een vriendje van Tedje en hoopt dat Tedje hem nog bij een club binnen haalt. Rutten had de RvC een halt moeten toeroepen en Tedje geen trainer kon laten aanstellen met geen ervaring evenals de complete staf.Aan dergelijke adviseurs heb je niets. Ook dat gezeur van Tedje er is geen geld is onzin. Budget van 7 miljoen wij heeft dat te besteden? Zijn clubs met helft van dat geld die ruim in het linker rijtje staan. Tedje heeft oogkleppen op en haalt alleen spelers die in zijn straatje passen.
    Ben blij dat van de Kraan heeft door gegrepen en nu een gelukkige hand heeft met de aanstelling van een TD en trainer.
  • 29 May 2020 om 10:11
    Wat???? Ik dacht dat het wanbeleid afgelopen was? Of heeft hij heimwee?
  • 29 May 2020 om 10:02
    Heel jammer dit, Nakamura kan echt wel voetballen, hij heeft gewoon meer tijd nodig om te wennen. Bovendien was er sinds de winterstop het probleem dat hij niet meer aan de bak kwam omdat Noa Lang op zijn positie stond, dan verpietert zo'n jonge speler in een land waar hij de taal en cultuur niet kent. Het moment van deze beslissing is ook vreemd, het zou beter zijn als een nieuwe TD en trainer eerst een gesprek met hem hebben over de toekomst en aan de hand daarvan een besluit nemen. Maar misschien is Nakamura gewoon te duur voor het huishoudboekje van volgend seizoen, en wellicht ziet Nakamura het zelf ook niet meer zitten in Europa, dat kun je zo'n jonge jongen ook niet kwalijk nemen.
  • 29 May 2020 om 09:57
    Worden steeds minder spelers. Maar dit wist ik maandag al.
  • 29 May 2020 om 09:49
    Ik denk dat deze jongen het mentaal ook moeilijk had in het westen en dat het ook een wens van hem is om terug te gaan naar Japan
  • 29 May 2020 om 09:37
    Alles om de kosten te drukken.
  • 29 May 2020 om 09:30
    Doodzonde. Begin mij eigenlijk een beetje zorgen te maken. Ik vraag me echt af waar ze mee bezig zijn.
  • 29 May 2020 om 09:24
    Ai, dat is jammer. Had hem onder een andere coach nog graag een jaartje aan het werk gezien. Wat ze toch aan het doen zijn daar intern.. het is me een raadsel! Echt werkelijk alles en iedereen gaat weg.
  • 29 May 2020 om 09:15
    Ik werd een beetje verdrietig toen ik dit las. G2 heeft hem finaal naar de afgrond geduwd. Je kon gelijk zien dat dit een speler is met heel veel potentie, kijk maar naar zijn goals, zeer goed schot! Toen die naar het 2e moest scoorde die ook aan de lopende band. Geef hem een trainer die jonge spelers bij de hand neemt en beter maakt en het komt helemaal goed! Ik denk wel dat hij onbetaalbaar is met zijn non-EU salaris maar met een 2 jaar huurconstructie+koopclausule hoop je dat hij zich in de kijken speelt en je hem na de huurperiode kan kopen en meteen weer doorverkopen, dan kan je een flinke slag slaan. Nou ben benieuwd wat er gaat gebeuren, ik hoop dat hij blijft! Keite Nakamura olé, scoor nog een goaltje of twee, maak ze maar gek, want niemand wil rechtsback, ja het is Keito Naka-muraaaaa!!!
  • 29 May 2020 om 09:11
    Had hem graag nog wel een seizoen gezien
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›