Heracles Almelo laat vijf jeugdspelers van FC Twente meetrainen

56
Heracles Almelo laat vijf jeugdspelers van FC Twente meetrainen

Heracles Almelo laat vijf jeugdspelers van FC Twente deze maand meetrainen met de eerste selectie. In Almelo wordt nog tot het einde van deze maand getraind, terwijl FC Twente al gestopt is.

Drie spelers uit de jeugdopleiding trainen de eerste twee weken mee, twee andere talenten de laatste twee weken van juni. "We hebben elke week overleg met elkaar", zegt technisch directeur Tim Gilissen van Heracles Almelo in gesprek met TC Tubantia. "Dit leek ons een mooi moment voor een eerste kennismaking."

FC Twente heeft vanaf komende zomer een gezamenlijke jeugdopleiding met Heracles Almelo. "Het voordeel voor spelers uit de jeugdopleiding is dat ze twee uitstroommogelijkheden hebben", geeft Gilissen aan. "Door ze uit te nodigen, leren we elkaar kennen. Het is ook een signaal naar de spelers dat ze in beeld zijn."

Er zijn wel vraagtekens als spelers straks gewild zijn door beide clubs. "Laten we dit nu niet negatief insteken. Er zijn afspraken over gemaakt, we hebben het er uitgebreid over gehad. Alles is nieuw, dat zal wennen zijn voor sommige mensen", aldus Gilissen.

56 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 2 Jun 2020 om 18:45
    • Quote van 2 Jun 2020 om 18:07
      Ja oké,maar dat zijn over het algemeen nog verdiensten uit het verleden,neem corona dat is de handelsgeest van Joop Munsterman als we daar nog gaan cashen!
    Klopt en uiteindelijk moet er ook structureel geld binnen komen uit de opleiding en transfers . E zijn weinig tot geen clubs die zonder kunnen in Nederland, wij al helemaal niet. Maar goed dit seizoen was het toch aanzienlijk wat er is binnen gekomen door opleidingsvergoedingen etc.
  • 2 Jun 2020 om 18:28
    Ach jah. Onze F.C. laat toch niet veel jeugd door
  • 2 Jun 2020 om 18:07
    • Quote van 2 Jun 2020 om 16:51
      De rest van je inkomsten, geld dat binnen komt van opleidingsvergoeding. Bedragen die nog te goed waren van transfers etc
    Ja oké,maar dat zijn over het algemeen nog verdiensten uit het verleden,neem corona dat is de handelsgeest van Joop Munsterman als we daar nog gaan cashen!
  • 2 Jun 2020 om 17:11
    • Quote van 2 Jun 2020 om 16:56
      Oooo, krijgen we dit weer.

      Zit je vast Vlekkie?
      Geef nou eens toe dat je het ZELF te rooskleurig inkleurt. Niet ik.
      Dit is niet negatief maar om iedereen eens wakker te schudden.

      Waar is die tijd gebleven dat men op de baricades ging staan?
      Dat we onze mond open deden.
      We niets alles zouden pikken.
      We zijn schapen geworden en jij bent 1 van de grootste. Die alles probeert recht te praten wat krom is of niet klopt.
    Jij begrijpt het dus niet of wilt het niet begrijpen (zoals zo vaak). Ga lekker door met je negatieve instelling, en misschien hier eens vaker lezen als je geen postvakken staat te schrobben. Krijg je misschien een ander beeld van mensen. Minder selectief zijn Scorpio en niet altijd en overal met een vooroordeel in vliegen .
  • 2 Jun 2020 om 16:56
    • Quote van 2 Jun 2020 om 16:52
      Wat zul jij een kut leven hebben, altijd alles alleen maar negatief benaderen.
    Oooo, krijgen we dit weer.

    Zit je vast Vlekkie?
    Geef nou eens toe dat je het ZELF te rooskleurig inkleurt. Niet ik.
    Dit is niet negatief maar om iedereen eens wakker te schudden.

    Waar is die tijd gebleven dat men op de baricades ging staan?
    Dat we onze mond open deden.
    We niets alles zouden pikken.
    We zijn schapen geworden en jij bent 1 van de grootste. Die alles probeert recht te praten wat krom is of niet klopt.
  • 2 Jun 2020 om 16:52
    • Quote van 2 Jun 2020 om 16:48
      De club zelf? Sponsors, investeerders, supporters bedoel je.

      De club zelf heeft niets gedaan alleen aan afbraakvoetbal en afkoopsommen betalen en slechte staf en trainers binnenhalen. Uitkeringen verstrekt aan spelers die niets toevoegen.
    Wat zul jij een kut leven hebben, altijd alles alleen maar negatief benaderen.
  • 2 Jun 2020 om 16:51
    • Quote van 2 Jun 2020 om 13:15
      Waar zit het verdienen dan in? Contracten zijn ontbonden of opgezegd gehuurde spelers vertrekken zo en van Leeuwen moeten ze nog doorbetalen ik zie zonder publiek geen enkele bron van inkomsten meer!
    De rest van je inkomsten, geld dat binnen komt van opleidingsvergoeding. Bedragen die nog te goed waren van transfers etc
  • 2 Jun 2020 om 16:48
    • Quote van 2 Jun 2020 om 16:09
      Dan ben je niet op de hoogte, ja een groot deel is door herstructurering afgelost maar ook een deel door de club zelf
    De club zelf? Sponsors, investeerders, supporters bedoel je.

    De club zelf heeft niets gedaan alleen aan afbraakvoetbal en afkoopsommen betalen en slechte staf en trainers binnenhalen. Uitkeringen verstrekt aan spelers die niets toevoegen.
  • 2 Jun 2020 om 16:09
    • Quote van 2 Jun 2020 om 13:10
      Was het maar zo'n feest dat FC Twente nog steeds geld verdient, maar dat kan je dus niet weten als je het te warm vind om in de cijfers te duiken. ;-) Het voorgaande seizoen heeft FC Twente alleen geld weten over te houden vanwege een financiële herstructurering.
    Dan ben je niet op de hoogte, ja een groot deel is door herstructurering afgelost maar ook een deel door de club zelf
  • 2 Jun 2020 om 15:10
    • Quote van 2 Jun 2020 om 13:11
      Lijkt me simpel de speler beslist waar hij wil spelen,ben wel bang dat Heracles twente in de hyarchi is gepasseerd voor veel jeugdspeler.
    Zelfs als ze voor ons kiezen delen hun voor 50 procent mee in eventuele transferopbrengsten in de toekomst volgens mij,als er duitsers komen wil ik nog wel eens zien dat die achter het plan gaan staan om jeugd in te passen,dat belijden ze al jaren met de mond,maar de praktijk is heel anders,eind seizoen,Musawi weggestuurd,beste trainer Stolker weg,en twee grote talenten Peeters en Schliti ook weg,kan me Hansie Meyer nog herinneren,die zei dat ze het geld van de opleiding beter in de selectie konden stoppen,de goeien gaan en de twijfelgevallen die misschien ooit midden moot kunnen worden blijven over.
  • 2 Jun 2020 om 13:15
    • Quote van 2 Jun 2020 om 12:37
      Als je het op die manier stelt klopt het ook maar half. Twente verdient nog steeds geld, dit wordt aangewend om de schulden af te lossen . Het is mij nu te warm om in de cijfers van beide clubs te duiken maar het zou maar zo zijn eens kunnen zijn dat je er naast zit
    Waar zit het verdienen dan in? Contracten zijn ontbonden of opgezegd gehuurde spelers vertrekken zo en van Leeuwen moeten ze nog doorbetalen ik zie zonder publiek geen enkele bron van inkomsten meer!
  • 2 Jun 2020 om 13:11
    Lijkt me simpel de speler beslist waar hij wil spelen,ben wel bang dat Heracles twente in de hyarchi is gepasseerd voor veel jeugdspeler.
  • 2 Jun 2020 om 13:10
    • Quote van 2 Jun 2020 om 12:37
      Als je het op die manier stelt klopt het ook maar half. Twente verdient nog steeds geld, dit wordt aangewend om de schulden af te lossen . Het is mij nu te warm om in de cijfers van beide clubs te duiken maar het zou maar zo zijn eens kunnen zijn dat je er naast zit
    Was het maar zo'n feest dat FC Twente nog steeds geld verdient, maar dat kan je dus niet weten als je het te warm vind om in de cijfers te duiken. ;-) Het voorgaande seizoen heeft FC Twente alleen geld weten over te houden vanwege een financiële herstructurering.
  • 2 Jun 2020 om 12:48
    • Quote van 2 Jun 2020 om 12:39
      Scorpio jij vergeet nog iets er zijn ook nog veel spelers die graag in een groot vol stadion willen spelen en dan kan jij wel zeggen dat het bij onze fc een bende is maar één keuze zal niet zomaar Heracles zijn plus ik denk nog steeds dat dit wat ze nu hebben gedaan 10 jaar samen de beste oplossing is voor zowel Heracles als Twente alleen al voor de financiële kant.
    Financieel wel en waarschijnlijk ook noodgedwongen. Ik had het liever anders gezien.
  • 2 Jun 2020 om 12:39
    • Quote van 2 Jun 2020 om 11:39
      Dus is de kans groot dat men eerder voor Heracles kiest dan voor deze bende. Tenzij men lid wil worden van een bende. Enige die geinteresseerd zijn in FC Twente zijn spelers en staf die nergens anders meer een kans krijgen.
      Ooit zal FC Twente weer zelf kunnen kiezen en beleid kunnen maken, dan wordt het weer interessant. Tot die tijd doen we mee en mogen we hopen dat er een jaar tussenzit waar alles meezit zodat je omhoog kunt gaan kijken en de concurrentie weer aan kunt gaan met clubs die vroeger geen concurrent waren.
    Scorpio jij vergeet nog iets er zijn ook nog veel spelers die graag in een groot vol stadion willen spelen en dan kan jij wel zeggen dat het bij onze fc een bende is maar één keuze zal niet zomaar Heracles zijn plus ik denk nog steeds dat dit wat ze nu hebben gedaan 10 jaar samen de beste oplossing is voor zowel Heracles als Twente alleen al voor de financiële kant.
  • 2 Jun 2020 om 12:37
    • Quote van 2 Jun 2020 om 12:30
      Heb ik al gedaan maar je leest erover heen en wil het niet zien.
      Bij Heracles maken ze beleid worden regelmatig spelers met winst verkocht.
      Ja, ze verdienen daar meer dan FC Twente verdiend.
    Als je het op die manier stelt klopt het ook maar half. Twente verdient nog steeds geld, dit wordt aangewend om de schulden af te lossen . Het is mij nu te warm om in de cijfers van beide clubs te duiken maar het zou maar zo zijn eens kunnen zijn dat je er naast zit
  • 2 Jun 2020 om 12:30
    • Quote van 2 Jun 2020 om 12:25
      Ff de quote. Dus jij durft te beweren dat men bij Heracles meer verdiend. Onderbouw dat dan eens ?
    Heb ik al gedaan maar je leest erover heen en wil het niet zien.
    Bij Heracles maken ze beleid worden regelmatig spelers met winst verkocht.
    Ja, ze verdienen daar meer dan FC Twente verdiend.
  • 2 Jun 2020 om 12:27
    • Quote van 2 Jun 2020 om 12:25
      Haten kan zo in liefde veranderen als er een vette kluif wordt voorgehouden. Laten we elkaar geen mietje noemen. Hoop dat ze binnen Twente de zaken eindelijk eens goed op de rit gaan krijgen. Duidelijke structuur en lijn in de club, van hoog tot laag.
    Groot gelijk.
  • 2 Jun 2020 om 12:25
    • Quote van 2 Jun 2020 om 12:14
      Ook everink gesproken, het gaat over het algeheel, hun weten van hun teamgenoten dat ze niet voor Heracles kiezen, sommige haten heracles zelfs.
    Haten kan zo in liefde veranderen als er een vette kluif wordt voorgehouden. Laten we elkaar geen mietje noemen. Hoop dat ze binnen Twente de zaken eindelijk eens goed op de rit gaan krijgen. Duidelijke structuur en lijn in de club, van hoog tot laag.
  • 2 Jun 2020 om 12:25
    • Quote van 2 Jun 2020 om 12:21
      Stel eens een vraag dan. Kan ik antwoord geven.
    Ff de quote. Dus jij durft te beweren dat men bij Heracles meer verdiend. Onderbouw dat dan eens ?
  • 2 Jun 2020 om 12:21
    • Quote van 2 Jun 2020 om 12:20
      Wat draai jij om de hete brij heen zeg. Geef nou eens antwoordt op mijn vraag
    Stel eens een vraag dan. Kan ik antwoord geven.
  • 2 Jun 2020 om 12:20
    • Quote van 2 Jun 2020 om 11:39
      Dus is de kans groot dat men eerder voor Heracles kiest dan voor deze bende. Tenzij men lid wil worden van een bende. Enige die geinteresseerd zijn in FC Twente zijn spelers en staf die nergens anders meer een kans krijgen.
      Ooit zal FC Twente weer zelf kunnen kiezen en beleid kunnen maken, dan wordt het weer interessant. Tot die tijd doen we mee en mogen we hopen dat er een jaar tussenzit waar alles meezit zodat je omhoog kunt gaan kijken en de concurrentie weer aan kunt gaan met clubs die vroeger geen concurrent waren.
    Wat draai jij om de hete brij heen zeg. Geef nou eens antwoordt op mijn vraag
  • 2 Jun 2020 om 12:19
    • Quote van 2 Jun 2020 om 11:40
      Exact Vlek. Derhalve imbeciel om een 10 jarige overeenkomst met Heracles te sluiten als je zelf toch geen gebruik wenst te maken van de jeugd.....


      De F in FC Twente staat niet voor niets voor het woord Filantropische.......
    Als je stelt dat de club geen gebruik wil maken van de jeugd dan hebben ze een geweldige deal gemaakt. Ze zijn NL verplicht een jeugdopleiding te hebben die ook nog aan bepaalde eisen voldoet. Dan is dit misschien wel de goedkoopste oplossing
  • 2 Jun 2020 om 12:16
    • Quote van 2 Jun 2020 om 12:11
      Die garantie heb je van hier tot aan de voordeur. En Van Leeuwen kan niet voor die anderen kiezen. Maar goed. Laten ze eerst maar eens bewijzen hoe goed ze zijn en of ze überhaupt wel geschikt zijn voor het betaalde voetbal. Zo ja, gaan we het zien welke keuze ze maken.
    Ze zeggen wel dat het niet te lang moet duren. Als heracles eerder is dan is er kans dat dat de keuze word.
  • 2 Jun 2020 om 12:16
    • Quote van 2 Jun 2020 om 11:39
      Agca, van leeuwen, everink, oosterwolde, mees hilgers.
    En Oosterwolde heeft nog steeds geen contract en is al meegewerkt op trainingskamp .. raar..
  • 2 Jun 2020 om 12:14
    • Quote van 2 Jun 2020 om 12:11
      Die garantie heb je van hier tot aan de voordeur. En Van Leeuwen kan niet voor die anderen kiezen. Maar goed. Laten ze eerst maar eens bewijzen hoe goed ze zijn en of ze überhaupt wel geschikt zijn voor het betaalde voetbal. Zo ja, gaan we het zien welke keuze ze maken.
    Ook everink gesproken, het gaat over het algeheel, hun weten van hun teamgenoten dat ze niet voor Heracles kiezen, sommige haten heracles zelfs.
  • 2 Jun 2020 om 12:11
    • Quote van 2 Jun 2020 om 11:58
      Ik snap jullie ongerustheid maar heb bijvoorbeeld van leeuwen net via app gesproken, als beide clubs de talenten van nu willen, kiezen ze voor twente. De hele opleiding hebben ze bij twente genoten.
    Die garantie heb je van hier tot aan de voordeur. En Van Leeuwen kan niet voor die anderen kiezen. Maar goed. Laten ze eerst maar eens bewijzen hoe goed ze zijn en of ze überhaupt wel geschikt zijn voor het betaalde voetbal. Zo ja, gaan we het zien welke keuze ze maken.
  • 2 Jun 2020 om 12:04
    • Quote van 2 Jun 2020 om 11:59
      Ik snap het volkomen. Zo moeilijke keuze tussen Twente en heracles is het niet.
    Dat dacht ik ook, al snap ik anderen ook wel.
  • 2 Jun 2020 om 11:59
    • Quote van 2 Jun 2020 om 11:58
      Ik snap jullie ongerustheid maar heb bijvoorbeeld van leeuwen net via app gesproken, als beide clubs de talenten van nu willen, kiezen ze voor twente. De hele opleiding hebben ze bij twente genoten.
    Ik snap het volkomen. Zo moeilijke keuze tussen Twente en heracles is het niet.
  • 2 Jun 2020 om 11:58
    Ik snap jullie ongerustheid maar heb bijvoorbeeld van leeuwen net via app gesproken, als beide clubs de talenten van nu willen, kiezen ze voor twente. De hele opleiding hebben ze bij twente genoten.
  • 2 Jun 2020 om 11:55
    • Quote van 2 Jun 2020 om 11:46
      Wat een gezeik allemaal bah bah bah
    hahahaha,

    En zo gaat het elke dag.
  • 2 Jun 2020 om 11:54
    Zit ik er ver naast als ik zeg Heracles-FC Twente 1-0 bij rust.
  • 2 Jun 2020 om 11:46
    Wat een gezeik allemaal bah bah bah
  • 2 Jun 2020 om 11:40
    • Quote van 2 Jun 2020 om 11:17
      Wie zit er fout dan in jou aanname ? FCT natuurlijk, gebruik maken van je jeugd. Als ze dat niet doen gaan de spelers weg, met of zonder gezamenlijke jeugd opleiding
    Exact Vlek. Derhalve imbeciel om een 10 jarige overeenkomst met Heracles te sluiten als je zelf toch geen gebruik wenst te maken van de jeugd.....


    De F in FC Twente staat niet voor niets voor het woord Filantropische.......
  • 2 Jun 2020 om 11:39
    • Quote van 2 Jun 2020 om 11:32
      Heeft iemand enig idee welke spelers dit zijn?
    Agca, van leeuwen, everink, oosterwolde, mees hilgers.
  • 2 Jun 2020 om 11:39
    • Quote van 2 Jun 2020 om 11:30
      Dat is geen antwoordt op de vraag Scorpio. Dat het bij onze club een bende is dat weet iedereen
    Dus is de kans groot dat men eerder voor Heracles kiest dan voor deze bende. Tenzij men lid wil worden van een bende. Enige die geinteresseerd zijn in FC Twente zijn spelers en staf die nergens anders meer een kans krijgen.
    Ooit zal FC Twente weer zelf kunnen kiezen en beleid kunnen maken, dan wordt het weer interessant. Tot die tijd doen we mee en mogen we hopen dat er een jaar tussenzit waar alles meezit zodat je omhoog kunt gaan kijken en de concurrentie weer aan kunt gaan met clubs die vroeger geen concurrent waren.
  • 2 Jun 2020 om 11:36
    • Quote van 2 Jun 2020 om 11:32
      Heeft iemand enig idee welke spelers dit zijn?
    In ieder geval Agca, Everink en van Leeuwen, wie de andere twee zijn weet ik niet.
  • 2 Jun 2020 om 11:34
    • Quote van 2 Jun 2020 om 11:25
      Hoeveel is die opleidingsvergoeding dan? Had liever gezien dat die spelers bij ons een kans hadden gekregen, maar ja.
    Dat is afhankelijk van hoe lang ze bij de club hebben gespeeld en hoe oud ze zijn. Dat bedrag is variabel (de FIFA en UEFA hebben er ik weet niet hoeveel pagina's over geschreven).
  • 2 Jun 2020 om 11:32
    Heeft iemand enig idee welke spelers dit zijn?
  • 2 Jun 2020 om 11:31
    • Quote van 2 Jun 2020 om 11:25
      Hoeveel is die opleidingsvergoeding dan? Had liever gezien dat die spelers bij ons een kans hadden gekregen, maar ja.
    Dat weet ik niet. Maar als de spelers hoger op kunnen geef ik ze geen ongelijk.
  • 2 Jun 2020 om 11:30
    • Quote van 2 Jun 2020 om 11:26
      FC Twente leeft van gratis geld. Sponsors, gemeente, mensen die schulden kwijtschelden, investeerders, tv gelden, supporters die zich ook nog eens dood zuipen en vreten in beenham.
      Heracles verdiend al jaren aan geld op een normale manier en doen het kwa prestatie veel beter ondanks dat ze veel minder te besteden hebben.
    Dat is geen antwoordt op de vraag Scorpio. Dat het bij onze club een bende is dat weet iedereen
  • 2 Jun 2020 om 11:29
    • Quote van 2 Jun 2020 om 10:52
      Flauwekul. Spelers worden er betere spelers van. En als het keuzemoment dan eindelijk daar is, voor welke club speel jij dan het liefst?
    Dan kon wel eens meespelen dat een speler zegt dat hij bij Heracles alle medewerking en zijn kans kreeg om mee te trainen.
  • 2 Jun 2020 om 11:28
    • Quote van 2 Jun 2020 om 11:23
      Dus jij durft te beweren dat men bij Heracles meer verdiend. Onderbouw dat eens dan... Ben benieuwd
    Ik denk niet dat er bij Heracles hogere salarissen worden betaald. Kwa uitstraling en publiek , achterban zal Twente altijd de grotere club blijven. Feit is alleen dat Heracles momenteel de zaken beter op orde heeft. Aan Kraan de taak om dit op poten te zetten.
  • 2 Jun 2020 om 11:26
    • Quote van 2 Jun 2020 om 11:23
      Dus jij durft te beweren dat men bij Heracles meer verdiend. Onderbouw dat eens dan... Ben benieuwd
    FC Twente leeft van gratis geld. Sponsors, gemeente, mensen die schulden kwijtschelden, investeerders, tv gelden, supporters die zich ook nog eens dood zuipen en vreten in beenham.
    Heracles verdiend al jaren aan geld op een normale manier en doen het kwa prestatie veel beter ondanks dat ze veel minder te besteden hebben.
  • 2 Jun 2020 om 11:25
    • Quote van 2 Jun 2020 om 11:12
      Aan de ene kant snap ik het wel. Bij Twente zijn ze gestopt met trainen, dan kan je de spelers voor een paar weken uitlenen om ergens anders te laten trainen om zo toch fit te blijven. De spelers hebben straks zelf de keuze om te kiezen waar te voor gaan spelen. Een club met natuurgras of een club met kunstgras. De keuze lijkt mij makkelijk gemaakt. Wat niet hier in het artikel staat dat Twente een tijdje terug ook 2 jeugdspelers heeft laten gaan naar ajax en feyenoord. Hier krijgt twente de volledige opleidings vergoeding en heracles krijgt hier niks van.
    Hoeveel is die opleidingsvergoeding dan? Had liever gezien dat die spelers bij ons een kans hadden gekregen, maar ja.
  • 2 Jun 2020 om 11:23
    • Quote van 2 Jun 2020 om 11:05
      We staan onder Heracles, kwa beleid, kwa geld verdienen, kwa alles.......
      Enige dat we meer hebben is toeschouwers maar we hebben gezien dat spelers daar ook niet harder voor gaan lopen.
      Dus hoezo denk je dat ze zomaar voor FC Twente gaan kiezen?
    Dus jij durft te beweren dat men bij Heracles meer verdiend. Onderbouw dat eens dan... Ben benieuwd
  • 2 Jun 2020 om 11:21
    • Quote van 2 Jun 2020 om 11:20
      Daarom moet er ook een trainer en Td komen die de jeugd de kans geeft en spelers als Roemeratou en Bosch ook langere tijd opstelt en niet na 1 mindere wedstrijd weer maanden op de bank zet.
    Helemaal met je eens.
  • 2 Jun 2020 om 11:20
    • Quote van 2 Jun 2020 om 11:17
      Wie zit er fout dan in jou aanname ? FCT natuurlijk, gebruik maken van je jeugd. Als ze dat niet doen gaan de spelers weg, met of zonder gezamenlijke jeugd opleiding
    Daarom moet er ook een trainer en Td komen die de jeugd de kans geeft en spelers als Roemeratou en Bosch ook langere tijd opstelt en niet na 1 mindere wedstrijd weer maanden op de bank zet.
  • 2 Jun 2020 om 11:20
    • Quote van 2 Jun 2020 om 11:12
      Aan de ene kant snap ik het wel. Bij Twente zijn ze gestopt met trainen, dan kan je de spelers voor een paar weken uitlenen om ergens anders te laten trainen om zo toch fit te blijven. De spelers hebben straks zelf de keuze om te kiezen waar te voor gaan spelen. Een club met natuurgras of een club met kunstgras. De keuze lijkt mij makkelijk gemaakt. Wat niet hier in het artikel staat dat Twente een tijdje terug ook 2 jeugdspelers heeft laten gaan naar ajax en feyenoord. Hier krijgt twente de volledige opleidings vergoeding en heracles krijgt hier niks van.
    Weet nog dat we Plet en Breukers kregen van Heracles.
    De fans van Heracles lagen in een deuk. En dat zal in de toekomst ook weer gebeuren.
    FC Twente is zwak en dood.
    Niemand die onvoorwaardelijke kiest voor FC Twente. Die tijd is allang achter ons.
    Enige die nog onvoorwaardelijk zijn en waar dankbaar gebruik van wordt gemaakt zijn de supporters.
    Men praat ook onderling over de situatie bij FC Twente. FC Twente is niet meer zo aantrekkelijk voor spelers en staf met veel ervaring. Dat wat overblijft en nergens anders een kans krijgt komt naar FC Twente om een nieuwe start te maken. Vandaar dat ze altijd zeggen hoe geweldig FC Twente is. Het is een nieuwe kans voor ze en geef ze eens ongelijk. Het is veel erger dat FC Twente zich hier voor leent. Zover zijn we afgezakt en de bodem is nog steeds niet in zicht.
  • 2 Jun 2020 om 11:17
    • Quote van 2 Jun 2020 om 11:15
      Heracles omdat zij al plukken terwijl FC Twente nog twijfelachtig is.


      Goede constructie van Kraantje Pappie met Heracles. Het levert ons 4 miljoen euro op....maar onderaan de streep voor Heracles nog meer omdat zij daadkrachtiger zijn in het gebruik maken van eigen jeugd.
    Wie zit er fout dan in jou aanname ? FCT natuurlijk, gebruik maken van je jeugd. Als ze dat niet doen gaan de spelers weg, met of zonder gezamenlijke jeugd opleiding
  • 2 Jun 2020 om 11:15
    • Quote van 2 Jun 2020 om 10:52
      Flauwekul. Spelers worden er betere spelers van. En als het keuzemoment dan eindelijk daar is, voor welke club speel jij dan het liefst?
    Heracles omdat zij al plukken terwijl FC Twente nog twijfelachtig is.


    Goede constructie van Kraantje Pappie met Heracles. Het levert ons 4 miljoen euro op....maar onderaan de streep voor Heracles nog meer omdat zij daadkrachtiger zijn in het gebruik maken van eigen jeugd.
  • 2 Jun 2020 om 11:12
    Aan de ene kant snap ik het wel. Bij Twente zijn ze gestopt met trainen, dan kan je de spelers voor een paar weken uitlenen om ergens anders te laten trainen om zo toch fit te blijven. De spelers hebben straks zelf de keuze om te kiezen waar te voor gaan spelen. Een club met natuurgras of een club met kunstgras. De keuze lijkt mij makkelijk gemaakt. Wat niet hier in het artikel staat dat Twente een tijdje terug ook 2 jeugdspelers heeft laten gaan naar ajax en feyenoord. Hier krijgt twente de volledige opleidings vergoeding en heracles krijgt hier niks van.
  • 2 Jun 2020 om 11:05
    • Quote van 2 Jun 2020 om 10:52
      Flauwekul. Spelers worden er betere spelers van. En als het keuzemoment dan eindelijk daar is, voor welke club speel jij dan het liefst?
    We staan onder Heracles, kwa beleid, kwa geld verdienen, kwa alles.......
    Enige dat we meer hebben is toeschouwers maar we hebben gezien dat spelers daar ook niet harder voor gaan lopen.
    Dus hoezo denk je dat ze zomaar voor FC Twente gaan kiezen?
  • 2 Jun 2020 om 10:59
    • Quote van 2 Jun 2020 om 10:48
      Hop hop daar gaan we al, wat een kut constructie 10 jaar met heracles bah
    Inderdaad. Er speelt in krullenbol in de 017 meen ik , al jaren bij de FC. Wolves al afgeslagen o.a. moet er niet aan denken dat Heracles daar mee vandoor gaat over 2 jaar. Potentiële miljoenen vanger
  • 2 Jun 2020 om 10:52
    Flauwekul. Spelers worden er betere spelers van. En als het keuzemoment dan eindelijk daar is, voor welke club speel jij dan het liefst?
  • 2 Jun 2020 om 10:48
    Hop hop daar gaan we al, wat een kut constructie 10 jaar met heracles bah