Van der Gijp lacht om Van der Kraan: ''Is dit De TV Kantine?''

14
Van der Gijp lacht om Van der Kraan: ''Is dit De TV Kantine?''

Veronica Inside was maandag aanwezig bij de presentatie van technisch directeur Jan Streuer bij FC Twente. De voetbalpraatprogramma sprak met algemeen directeur Paul van der Kraan.

De bestuurder kwam volgens René van der Gijp niet helemaal goed uit zijn woorden. "Dit is gewoon De TV Kantine, haha. Dit zijn verheffende teksten dit, hè. Het is echt heel erg slecht dit", lacht Van der Gijp in de uitzending van Veronica Inside.

14 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Jun 2020 om 19:57
    • Quote van 9 Jun 2020 om 17:23
      Het plak en knip werk bij veronica was weer van wereld nivau. Hoe kun je iemand voor gek zetten op televisie. En van de gijp lacht natuurlijk overal over dat zal wel komen omdat hij niet zo snugger is.
    Idd, gewoon iemand bewust even te kakken zetten puur omdat het vriendje van Derksen door van der Kraan ontslagen is.
  • 9 Jun 2020 om 17:35
    • Quote van 9 Jun 2020 om 17:23
      Het plak en knip werk bij veronica was weer van wereld nivau. Hoe kun je iemand voor gek zetten op televisie. En van de gijp lacht natuurlijk overal over dat zal wel komen omdat hij niet zo snugger is.
    Het was geen sterk intervieuw John. Punt.
  • 9 Jun 2020 om 17:23
    • Quote van 9 Jun 2020 om 12:31
      Was ook een lachertje die toelichting van Paul....
    Het plak en knip werk bij veronica was weer van wereld nivau. Hoe kun je iemand voor gek zetten op televisie. En van de gijp lacht natuurlijk overal over dat zal wel komen omdat hij niet zo snugger is.
  • 9 Jun 2020 om 15:46
    • Quote van 9 Jun 2020 om 15:41
      Of als je jonge spelers wel beter maakt en goed doorverkopen zo deden we het in het verleden ook!!! Chadli van AGOVV de probleem jongens Elia en Caïro talenten als Arnoutovics en de broertjes John. Alleen gaat dat niet in één dag dan heb je idd die kapitaalkrachtige overname nodig. Maar het kan wel gelijdelijk aan net als vroeger,al moet je ook wat geluk hebben!
    Mee eens, denk dat ze daardoor heel optimistisch een samenwerkingverband van 10 jaar zijn aangegaan.
    Dat is de enige oplossing om straks weer vanuit je eigen jeugd te laten doorstromen en geld te verdienen.
    Daar gaat wel een tijd overheen voordat dat allemaal loopt en weer op orde is.
    Denk dat ze precies dezelfde gedachte hebben als elke club die vanuit de jeugd laat doorstromen en verkopen.
    Het lastige is dat we ergens onderaan bungelen.
    Pas als je structureel weer bij de bovenste vijf zit wordt je weer serieus genomen en gaan de transferprijzen ook omhoog. Zolang we een club zijn die niet presteert krijg je weinig voor spelers.
    We moeten nu weer in een grabbelbox vissen omdat vanuit de jeugd nog niet genoeg zo ver zijn om het te gaan maken in het 1e. En voordat je het weet kapen andere clubs de talenten weg voor een habbekrats.
    Tja!
  • 9 Jun 2020 om 15:44
    • Quote van 9 Jun 2020 om 12:31
      Was ook een lachertje die toelichting van Paul....
    Ja hij stond er idd niet goed op,maar zegt niets over zijn werk laten we maar afwachten wat er straks op het veld staat! Vanaf de zijlijn lachen is natuurlijk erg makkelijk,maar analisten zijn voor makkelijk verdienen niet hun nek uitsteken kijk naar bruggink.
  • 9 Jun 2020 om 15:41
    • Quote van 9 Jun 2020 om 12:54
      +100

      Dat is helemaal waar. Zolang ze niet wakker worden en aan blijven klooien zonder geld wordt het niet veel en kun je dit jaren volhouden. Met dank aan supporters en sponsors.
    Of als je jonge spelers wel beter maakt en goed doorverkopen zo deden we het in het verleden ook!!! Chadli van AGOVV de probleem jongens Elia en Caïro talenten als Arnoutovics en de broertjes John. Alleen gaat dat niet in één dag dan heb je idd die kapitaalkrachtige overname nodig. Maar het kan wel gelijdelijk aan net als vroeger,al moet je ook wat geluk hebben!
  • 9 Jun 2020 om 14:51
    • Quote van 9 Jun 2020 om 12:31
      Dat hele programma is hetzelfde niveau als de tv kantine.
    Maar ze hebben wel een punt.
  • 9 Jun 2020 om 12:54
    • Quote van 9 Jun 2020 om 12:50
      Op sterven na. FC Twente is een leeggezogen, uitgeholde club. Die de ene noodgreep aan de ander koppelt zonder structuele bouw van een stevig fundament om te kunnen groeien en de toekomst aan te kunnen. Er zijn echter nog 2 dingen die de club kunnen redden. 1 - een kapitaalkrachtige alleenheerser, met verstand van het leiden van een bvo, die zegt waar de weg heen leidt en geen tegenspraak duld. 2 - Verkoop aan een multinational, die bereid is vele miljoenen in de club te steken, en de schulden wil overnemen. Andere pogingen zijn gebaseerd op pappen en nathouden, en jaar voor jaar zien te overleven.
    +100

    Dat is helemaal waar. Zolang ze niet wakker worden en aan blijven klooien zonder geld wordt het niet veel en kun je dit jaren volhouden. Met dank aan supporters en sponsors.
  • 9 Jun 2020 om 12:50
    • Quote van 9 Jun 2020 om 12:33
      hahahahaha,
      Hij lult maar wat.Zolang ze salaris krijgen vinden ze het wel best.Iedereen met gezond verstand weet dat we dood zijn.Aan een dood paard zoiets.
      Van der Kraan is het bewijs.
    Op sterven na. FC Twente is een leeggezogen, uitgeholde club. Die de ene noodgreep aan de ander koppelt zonder structuele bouw van een stevig fundament om te kunnen groeien en de toekomst aan te kunnen. Er zijn echter nog 2 dingen die de club kunnen redden. 1 - een kapitaalkrachtige alleenheerser, met verstand van het leiden van een bvo, die zegt waar de weg heen leidt en geen tegenspraak duld. 2 - Verkoop aan een multinational, die bereid is vele miljoenen in de club te steken, en de schulden wil overnemen. Andere pogingen zijn gebaseerd op pappen en nathouden, en jaar voor jaar zien te overleven.
  • 9 Jun 2020 om 12:49
    • Quote van 9 Jun 2020 om 12:46
      Dood zou ik zeker niet zeggen Scorpio, eerder dat we al 10 jaar in coma liggen. Maar we zijn nog levensvatbaar en ik heb de patiënt zaterdag zien bewegen.
    KO geslagen...........

    Hoop dat het een keer goed uitpakt allemaal. Dan pas heb je een begin!
  • 9 Jun 2020 om 12:46
    • Quote van 9 Jun 2020 om 12:33
      hahahahaha,
      Hij lult maar wat.Zolang ze salaris krijgen vinden ze het wel best.Iedereen met gezond verstand weet dat we dood zijn.Aan een dood paard zoiets.
      Van der Kraan is het bewijs.
    Dood zou ik zeker niet zeggen Scorpio, eerder dat we al 10 jaar in coma liggen. Maar we zijn nog levensvatbaar en ik heb de patiënt zaterdag zien bewegen.
  • 9 Jun 2020 om 12:33
    hahahahaha,
    Hij lult maar wat.Zolang ze salaris krijgen vinden ze het wel best.Iedereen met gezond verstand weet dat we dood zijn.Aan een dood paard zoiets.
    Van der Kraan is het bewijs.
  • 9 Jun 2020 om 12:31
    Dat hele programma is hetzelfde niveau als de tv kantine.
  • 9 Jun 2020 om 12:31
    Was ook een lachertje die toelichting van Paul....
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›