Van der Kraan grijpt in en neemt maatregelen: ''Veel ergernis''

11
Van der Kraan grijpt in en neemt maatregelen: ''Veel ergernis''

Paul van der Kraan heeft in zijn wekelijkse nieuwsbrief laten weten dat FC Twente maatregelen heeft genomen vanwege diverse 'incidenten' bij Grolsch Veste. De algemeen directeur van de club uit Enschede verklapt dat het hoofdparkeerterrein afgezet zal worden. 

"Al geruime tijd veroorzaken autoliefhebbers in de avond tijdens ‘car- en motormeetings’ veel overlast op het hoofdparkeerterrein bij De Grolsch Veste", legt hij uit. "Niet alleen het lawaai en de vele zwarte strepen op de parkeerplaats, maar ook de bergen afval die worden achtergelaten zorgen voor veel ergernis."

"Er zijn door de politie al veel bekeuringen uitgedeeld, maar de overlast blijft", vervolgt Van der Kraan. "In overleg met de gemeente is daarom besloten om het hoofdparkeerterrein met speciale blokken af te sluiten. Daarnaast gaan ’s avonds de slagbomen naar beneden. Bezoekers van De Grolsch Veste kunnen overdag het parkeerterrein normaal bereiken", besluit de bestuurder. 

11 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Jun 2020 om 21:03
    • Quote van 26 Jun 2020 om 19:42
      Wie is Cornetto?
    ‘Dom’ jonguh.... zonder dat chocopuntje ????????
  • 26 Jun 2020 om 20:24
    • Quote van 26 Jun 2020 om 20:22
      Wat word er verwacht dan? En door wie word dat verwacht?
    Dat jij niet zo van die domme vragen stelt, sorrie !
  • 26 Jun 2020 om 20:22
    • Quote van 26 Jun 2020 om 19:35
      Off topic: ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ben enorm te spreken over het nieuwe beleid! Eindelijk Nederlandse (gezien wat er verwacht wordt) jongens op het veld en een Nederlandse trainer. Ons Twente komt terug!
    Wat word er verwacht dan? En door wie word dat verwacht?
  • 26 Jun 2020 om 20:21
    • Quote van 26 Jun 2020 om 19:35
      Off topic: ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ben enorm te spreken over het nieuwe beleid! Eindelijk Nederlandse (gezien wat er verwacht wordt) jongens op het veld en een Nederlandse trainer. Ons Twente komt terug!
    Ik ben er ook zeer content mee !
  • 26 Jun 2020 om 19:43
    • Quote van 26 Jun 2020 om 19:35
      Off topic: ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ben enorm te spreken over het nieuwe beleid! Eindelijk Nederlandse (gezien wat er verwacht wordt) jongens op het veld en een Nederlandse trainer. Ons Twente komt terug!
    Het ziet er op dit moment veelbelovend uit.
  • 26 Jun 2020 om 19:42
    • Quote van 26 Jun 2020 om 19:21
      Toretto komr dr an ! F&F till we die !
    Wie is Cornetto?
  • 26 Jun 2020 om 19:38
    • Quote van 26 Jun 2020 om 19:35
      Off topic: ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ben enorm te spreken over het nieuwe beleid! Eindelijk Nederlandse (gezien wat er verwacht wordt) jongens op het veld en een Nederlandse trainer. Ons Twente komt terug!
    Nederlands kampioen zal nog wel ff duren ;-))
  • 26 Jun 2020 om 19:35
    Off topic: ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ben enorm te spreken over het nieuwe beleid! Eindelijk Nederlandse (gezien wat er verwacht wordt) jongens op het veld en een Nederlandse trainer. Ons Twente komt terug!
  • 26 Jun 2020 om 19:21
    Toretto komr dr an ! F&F till we die !
  • 26 Jun 2020 om 19:14
    Wat ze erg goed doen is iedereen nu op de hoogte stellen van de lopende zaken via de nieuwsbrief. Een verademing ten opzichte van het verleden.
  • 26 Jun 2020 om 19:00
    Goed initiatief van Kraantje pappie....
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›