FC Twente rekent op komst El Ahmadi: ''Hij wil graag''

85
FC Twente rekent op komst El Ahmadi: ''Hij wil graag''

FC Twente lijkt Karim El Ahmadi bijna binnen te hebben en daarnaast lijkt ook Wout Brama te verlengen in Enschede. Technisch directeur Jan Streuer vertelde zojuist dat hij er goede hoop in heeft dat El Ahmadi en Brama op het middenveld van FC Twente herenigd gaan worden.

''Maar El Ahmadi zit nog wel met een probleem bij zijn huidige club (Al-Ittihad in Saoedi-Arabië). Daar moet hij mogelijk nog spelen'', zo laat Streuer weten bij RTV Oost. ''Maar de gesprekken zijn goed. Hij wil graag. Ook voor zijn toekomst als jeugdtrainer. Ik heb het gevoel dat het gaat lukken. Maar hij moet het zelf allemaal ook nog willen." 

Streuer hoopt ook dat Brama blijft en daar heeft hij inmiddels ook al gesprekken mee gevoerd. "Ook daar heb ik mee gesproken. Dat moet ook weer allemaal even goed gaan komen. Hij kan echt nog steeds van waarde zijn voor FC Twente. Binnen en buiten het veld'', zo laat Streur weten.

85 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 29 Jun 2020 om 21:43
    • Quote van 27 Jun 2020 om 14:15
      Ik blijf het toch frappant vinden dat iedereen maar Bosch loopt te blèren terwijl je met Roemeratoe een veel groter talent in handen hebt. Is dat alleen omdat Bosch toevallig uit de Lutte komt en Roemeratoe uit Zeeland, of?
    Bij Bosch spat de drive eraf. Bij Roemeratoe vind ik het nog te plichtmatig. Moet meer lef en initiatief tonen en van zich af bijten. Iets dat Bosch wel doet.
  • 27 Jun 2020 om 16:26
    • Quote van 27 Jun 2020 om 16:06
      Zie jij niet zoals bijna iedereen hier dat Bosch een veel slimmere speler is dan Roemeratoe op dit moment, is het je niet opgevallen dat zijn keuzes te traag, afremmend zijn, en meestal terug naar de verdediging spelen ? Ze doen er goed aan om hem te verhuren voor een seizoen, die Roemeratoe komt er heus wel, maar is nu voorbij gestreefd door Bosch !
    Misschien werkt het met Roemeratoe prima als er meer spelers zijn die de bal willen hebben. Vorig seizoen werd er zoveel gebreid in de verdediging dat alles vast stond op het moment dat het probleem werd afgeschoven op Roemeratoe. Gewoon een eerlijke kans geven dus.
  • 27 Jun 2020 om 16:06
    • Quote van 27 Jun 2020 om 14:15
      Ik blijf het toch frappant vinden dat iedereen maar Bosch loopt te blèren terwijl je met Roemeratoe een veel groter talent in handen hebt. Is dat alleen omdat Bosch toevallig uit de Lutte komt en Roemeratoe uit Zeeland, of?
    Zie jij niet zoals bijna iedereen hier dat Bosch een veel slimmere speler is dan Roemeratoe op dit moment, is het je niet opgevallen dat zijn keuzes te traag, afremmend zijn, en meestal terug naar de verdediging spelen ? Ze doen er goed aan om hem te verhuren voor een seizoen, die Roemeratoe komt er heus wel, maar is nu voorbij gestreefd door Bosch !
  • 27 Jun 2020 om 15:25
    • Quote van 27 Jun 2020 om 15:15
      Logisch van GG toch? Als je meer in Brama ziet dan in Roemeratoe is er ook iets goed mis met je.
    Jans heeft natuurlijk nog steeds de Wout van Pec op het netvlies. In de voorbereiding zullen we gaan zien wie er van welke toegevoegde waarde is en hoe de poppetjes komen te staan. Zeker is dat ze allen een faire kans gaan krijgen
  • 27 Jun 2020 om 15:15
    • Quote van 27 Jun 2020 om 14:33
      Bijna alle wedstrijden van jong gezien ik. En dan zie je het verschil van talent. Niet dat roemeratoe geen talent is dat zeg ik niet. Zijn spelers op 2 verschillende posities. Roemeratoe speelde meer omdat ggg meer in hem zag als brama.
    Logisch van GG toch? Als je meer in Brama ziet dan in Roemeratoe is er ook iets goed mis met je.
  • 27 Jun 2020 om 14:54
    • Quote van 27 Jun 2020 om 14:15
      Ik blijf het toch frappant vinden dat iedereen maar Bosch loopt te blèren terwijl je met Roemeratoe een veel groter talent in handen hebt. Is dat alleen omdat Bosch toevallig uit de Lutte komt en Roemeratoe uit Zeeland, of?
    Roemeratoe zal daar ook in meedraaien, maar ik weet niet of hij het grootste talent is van de twee. Gevoelsmatig denk ik dat Bosch meer aan spelen toekomt op 6 of 8 dan Roemeratoe komend seizoen, maar wat mij betreft hebben ze allebei zo'n ontwikkeling meegemaakt dat ze KEA en WB op de bank houden.
  • 27 Jun 2020 om 14:48
    • Quote van 27 Jun 2020 om 14:27
      In de tijd dat hij speelde deed hij het goed. Hij was de enige middenvelder die naar voren passte op een aanvaller. Dat Gg er vervolgens uithaalde zegt meer over deze trainer.
    Hoewel dat Roemeratoe weer niet te verwijten valt. Hij moest de bal ophalen in de verdediging en vervolgens met zijn rug naar het veld en een man in zijn rug de juiste oplossing vinden.
  • 27 Jun 2020 om 14:36
    • Quote van 27 Jun 2020 om 14:20
      Waarom waarom noemt iedereen hem een controleur dan? Roemeratoe basis op 6, El Ahmadi en Bosch ervoor, met het oog op de potentiële verkoop van Selahi.
    Dan gaan we weinig doelpunten maken. We hebben ook helemaal geen behoefte and El Ahmadi. We moeten een creatieve midenvelder hebben die de spitsen in stelling kan brengen. We hebben voor de andere posities op dit moment meer dan genoeg middenvelders.
  • 27 Jun 2020 om 14:33
    • Quote van 27 Jun 2020 om 14:21
      Jesse Bosch heeft 4 wedstrijden gespeeld waarvan 1 als invaller tegen AZ waar hij exact 3x de bal aanraakte. Verder een prima talent maar Roemeratoe heeft bijna de gehele eerste seizoenshelft verdienstelijk gespeeld en is tevens jeugdinternational, dat laatste zou alles eigenlijk al moeten zeggen.
    Bijna alle wedstrijden van jong gezien ik. En dan zie je het verschil van talent. Niet dat roemeratoe geen talent is dat zeg ik niet. Zijn spelers op 2 verschillende posities. Roemeratoe speelde meer omdat ggg meer in hem zag als brama.
  • 27 Jun 2020 om 14:27
    • Quote van 27 Jun 2020 om 14:15
      Ik blijf het toch frappant vinden dat iedereen maar Bosch loopt te blèren terwijl je met Roemeratoe een veel groter talent in handen hebt. Is dat alleen omdat Bosch toevallig uit de Lutte komt en Roemeratoe uit Zeeland, of?
    In de tijd dat hij speelde deed hij het goed. Hij was de enige middenvelder die naar voren passte op een aanvaller. Dat Gg er vervolgens uithaalde zegt meer over deze trainer.
  • 27 Jun 2020 om 14:21
    • Quote van 27 Jun 2020 om 14:17
      Even namen om draaien graag kwa talent. Blijkbaar afgelopen seizoen jij de jongens te weinig zien spelen gezien deze uitspraak
    Jesse Bosch heeft 4 wedstrijden gespeeld waarvan 1 als invaller tegen AZ waar hij exact 3x de bal aanraakte. Verder een prima talent maar Roemeratoe heeft bijna de gehele eerste seizoenshelft verdienstelijk gespeeld en is tevens jeugdinternational, dat laatste zou alles eigenlijk al moeten zeggen.
  • 27 Jun 2020 om 14:20
    • Quote van 27 Jun 2020 om 14:17
      Bosch is wat aanvallender dan Roemeratoe
    Waarom waarom noemt iedereen hem een controleur dan? Roemeratoe basis op 6, El Ahmadi en Bosch ervoor, met het oog op de potentiële verkoop van Selahi.
  • 27 Jun 2020 om 14:17
    • Quote van 27 Jun 2020 om 14:15
      Ik blijf het toch frappant vinden dat iedereen maar Bosch loopt te blèren terwijl je met Roemeratoe een veel groter talent in handen hebt. Is dat alleen omdat Bosch toevallig uit de Lutte komt en Roemeratoe uit Zeeland, of?
    Even namen om draaien graag kwa talent. Blijkbaar afgelopen seizoen jij de jongens te weinig zien spelen gezien deze uitspraak
  • 27 Jun 2020 om 14:17
    • Quote van 27 Jun 2020 om 14:15
      Ik blijf het toch frappant vinden dat iedereen maar Bosch loopt te blèren terwijl je met Roemeratoe een veel groter talent in handen hebt. Is dat alleen omdat Bosch toevallig uit de Lutte komt en Roemeratoe uit Zeeland, of?
    Bosch is wat aanvallender dan Roemeratoe
  • 27 Jun 2020 om 14:15
    • Quote van 27 Jun 2020 om 10:59
      Of Brama, Bosch en El Ahmadi in roulatie als defensieve middenvelders met een nummer 10 ervoor.
    Ik blijf het toch frappant vinden dat iedereen maar Bosch loopt te blèren terwijl je met Roemeratoe een veel groter talent in handen hebt. Is dat alleen omdat Bosch toevallig uit de Lutte komt en Roemeratoe uit Zeeland, of?
  • 27 Jun 2020 om 13:58
    • Quote van 27 Jun 2020 om 11:00
      We hebben kennelijk niets geleerd van de afgelopen jaren. Natuurlijk hebben we ervaring nodig in het elftal. Die ervaring moet in de as van het veld staan en niet meer dan 1 speler per linie. Dus wanneer je Brama contracteerd heb je El Ahmadi niet nodig. Bovendien heeft El Ahmadi 2 jaar in een competitie gespeeld die qua niveau vergelijkbaar is met de 2e divisie en waar het tempo van een cafe elftal word gehanteerd. Een ervaren centrale verdediger en spits en dan daaromheen een mix van jeugd en midden twintigers. Matavs zou ik een goede optie vinden(al geloof ik er niets van dat die komt) Zelfs Elia kan ik me nog iets bijvoorstellen omdat die in ieder geval het afgelopen jaar nog op een hoog niveau gespeeld heeft. Maar al die andere namen die ik hier de afgelopen week voorbij heb zien komen en waar menig supporter van in nostalgische katzwijm valt moeten we niet aan beginnen. Het contracteren van El Ahmadi zou mijn verrouwen in de leiding een flinke knauw geven.
    Ik denk dat het wel kan, we spelen niet voor het kampioenschap......ik ben blij met deze nuchtere TD. Gewoon normaal doen, past bij de regio (en de club).
  • 27 Jun 2020 om 13:52
    • Quote van 27 Jun 2020 om 10:13
      John moet je niet meer willen moat. Heeft nauwelijks wedstrijden gespeeld. Bij Ola ligt er teveel hoop op zijn verleden....een ver verleden.


      Brama, Karim en Elia, en daar knapen zoals Bosch om heen. 3 oudjes en zeven jonge en vooral fitte (lees loopvermogen) voetballers op het veld. Prima mix lijkt me......
    Juist
  • 27 Jun 2020 om 12:58
    • Quote van 27 Jun 2020 om 12:53
      Gewoon met 2 opkomende backs gaan spelen...dan kunnen Karim en Woutje prima samen als controleurs op het middenveld.
    Precies Berry, want juist op het middenveld werd de oorlog verloren.....
  • 27 Jun 2020 om 12:56
    • Quote van 27 Jun 2020 om 12:21
      Sorry dat ik even iets meld dat ik lees. Zal het nooit meer doen. Grote meneer.
    Meld het gewoon joh. Ben een beetje melig.....
  • 27 Jun 2020 om 12:53
    Gewoon met 2 opkomende backs gaan spelen...dan kunnen Karim en Woutje prima samen als controleurs op het middenveld.
  • 27 Jun 2020 om 12:50
    en in ieder geval niet meer zoveel huur...
  • 27 Jun 2020 om 12:50
    • Quote van 27 Jun 2020 om 12:45
      Precies Messi. Derhalve Karim, Elia en Brama....verder niets qua 'oudjes'.
    Zelfde wat Ajax doet,Tadic als leider die ze gerust een schop onder hun hol geeft zo moet dat bij ons ook zijn. Afspraken na komen en vechten voor je plek.
  • 27 Jun 2020 om 12:45
    • Quote van 27 Jun 2020 om 12:41
      Dat klopt maar het moet ook geen bejaardensoos worden. Stuk of 3 en de rest jong spul
    Precies Messi. Derhalve Karim, Elia en Brama....verder niets qua 'oudjes'.
  • 27 Jun 2020 om 12:44
    • Quote van 27 Jun 2020 om 12:41
      Dat klopt maar het moet ook geen bejaardensoos worden. Stuk of 3 en de rest jong spul
    Exact
  • 27 Jun 2020 om 12:41
    • Quote van 27 Jun 2020 om 12:27
      Als je oudere spelers hebt die nog goed genoeg zijn kunnen jongere spelers zich daar aan optrekken en gaan daarvan beter voetballen. Ook leren ze veel van die oudere spelers. Zo zijn de oudere spelers dus ook indirect van positieve invloed op de marktwaarde van jongere spelers.
    Dat klopt maar het moet ook geen bejaardensoos worden. Stuk of 3 en de rest jong spul
  • 27 Jun 2020 om 12:27
    Als je oudere spelers hebt die nog goed genoeg zijn kunnen jongere spelers zich daar aan optrekken en gaan daarvan beter voetballen. Ook leren ze veel van die oudere spelers. Zo zijn de oudere spelers dus ook indirect van positieve invloed op de marktwaarde van jongere spelers.
  • 27 Jun 2020 om 12:21
    • Quote van 27 Jun 2020 om 12:12
      Ook nog een spits....staat in de 'logica wolk' geschreven....
    Sorry dat ik even iets meld dat ik lees. Zal het nooit meer doen. Grote meneer.
  • 27 Jun 2020 om 12:21
    • Quote van 27 Jun 2020 om 12:19
      Troupeé staat sowieso hoog op het wensenlijstje van Jans....
    Dat zou geweldig zijn.
  • 27 Jun 2020 om 12:19
    • Quote van 27 Jun 2020 om 12:17
      Ik heb dat ook gezien op kort termijn word gezegd maar ja dat is kww. Hoop wel op troupee. Niet van rhijn. Die heeft afgelopen seizoen bij heereveen ook bar weinig laten zien. Maargoed we gaan het meemaken.
    Troupeé staat sowieso hoog op het wensenlijstje van Jans....
  • 27 Jun 2020 om 12:17
    • Quote van 27 Jun 2020 om 12:11
      Er komt binnenkort ook een rechtsback bij. Staat in een artikel op insite.
    Ik heb dat ook gezien op kort termijn word gezegd maar ja dat is kww. Hoop wel op troupee. Niet van rhijn. Die heeft afgelopen seizoen bij heereveen ook bar weinig laten zien. Maargoed we gaan het meemaken.
  • 27 Jun 2020 om 12:12
    • Quote van 27 Jun 2020 om 12:11
      Er komt binnenkort ook een rechtsback bij. Staat in een artikel op insite.
    Ook nog een spits....staat in de 'logica wolk' geschreven....
  • 27 Jun 2020 om 12:11
    Er komt binnenkort ook een rechtsback bij. Staat in een artikel op insite.
  • 27 Jun 2020 om 12:08
    • Quote van 27 Jun 2020 om 12:04
      Realisme doet zeer he
    Realisme is in dit geval dat je om oudere spelers een team bouwt met jongere spelers die wel geld waard zijn. Tevens moet Twente denken aan lijfsbehoud!!!’ Dat red je niet met alleen jongen spelers.
  • 27 Jun 2020 om 12:07
    • Quote van 27 Jun 2020 om 11:55
      Nee een rasechte zeikert is het en niets anders, alleen zijn mening is goed en klopt, hij heeft totaal geen respect voor de mening van anderen !
    Niet zo overdrijven Henkie. Als iemand het verschil niet kent tussen enige en enigste, dan mag je zo iemand toch vertellen dat hij het verkeerde woord gebruikt?
  • 27 Jun 2020 om 12:04
    • Quote van 27 Jun 2020 om 11:48
      Zeurknobben, altijd een negatief verhaal !
    Realisme doet zeer he
  • 27 Jun 2020 om 11:55
    • Quote van 27 Jun 2020 om 10:25
      Talendokter?
    Nee een rasechte zeikert is het en niets anders, alleen zijn mening is goed en klopt, hij heeft totaal geen respect voor de mening van anderen !
  • 27 Jun 2020 om 11:53
    • Quote van 27 Jun 2020 om 11:03
      Dan krijg je wel heel veel oudjes
    Dan heb je 4 oudjes, we vergeten dat we nog een paar jaar in de financiële shit zitten, en dan moet je ook beetje op safe spelen en spelers hebben die de klappen van de zweep kennen, want je kunt allemaal jonge gasten halen maar die zijn niet tegen de druk bestand, en El Amhadi kan ook rouleren met Wout,. Denk dat handhaving, leuk voetbal, wel aan deze gasten besteed is en dat je heel blij mag zijn dat ze hier komen spelen. En wat TC zegt ben ik niet een dat Karim op 10 moet, nee daar moeten ze een goede halen. Al met al krijg ik steeds meer vertrouwen in deze Technische staf en denk dat we een mooi seizoen kunnen beleven als dit allemaal doorgaat.
  • 27 Jun 2020 om 11:48
    • Quote van 27 Jun 2020 om 10:07
      Gezapig gesprek op de radio met weinig concrete dingen.Wat opviel is dat opnieuw van der Kraan zonder overleg met een TD dingen doet waar hij niet blij mee was. Niet de eerste keer en maakt het krassen in onderling vertrouwen.We moeten rekening houden met een aantal oudere spelers zonder statiegeld en gezien de salarissen die ze kunnen betalen geen kans op dragende spelers van rond de 25 die wel kunnen helpen een elftal te bouwen voor meerdere jaren.Bij mij is het overgekomen we kunnen op deze manier wel een elftal neer zetten dat in de eredivisie blijft maar voor de langetermijn weten we nog niet hoe we verder kunnen ( geen centen)
    Zeurknobben, altijd een negatief verhaal !
  • 27 Jun 2020 om 11:46
    • Quote van 27 Jun 2020 om 11:41
      Gewoon el ahmadi of brama op 6 met het liefst selahi ernaast(bij vertrek selahi bosch ernaast) een goede creative nummer 10 halen, achterin nog een verdediger van rond de 26 waar je nog even mee voorruit kan, plegezuelo houdt toch al een hoop tegen. Voorrin elia (John), een goede spits en menig en je hebt een eredivisie waardig team
    Sorry ik las je verhaal verkeerd haha.
  • 27 Jun 2020 om 11:45
    • Quote van 27 Jun 2020 om 11:41
      Gewoon el ahmadi of brama op 6 met het liefst selahi ernaast(bij vertrek selahi bosch ernaast) een goede creative nummer 10 halen, achterin nog een verdediger van rond de 26 waar je nog even mee voorruit kan, plegezuelo houdt toch al een hoop tegen. Voorrin elia (John), een goede spits en menig en je hebt een eredivisie waardig team
    Bosch blijft eerder dan selahi. Ik reken dit seizoen niet op selahi persoonlijk. Ok denk dat twnete die gaat verkopen omdat brama el hamadi bosch roemeratoe en aburjanni word het drukken op het middenveld. Als ze met een mooi bedrag voor selahi komen zal streuer er niet 2x over nadenken hem weg te doen.
  • 27 Jun 2020 om 11:45
    Is cerny niet iemand die een creative nummer 10 kan zijn?
  • 27 Jun 2020 om 11:44
    • Quote van 27 Jun 2020 om 11:41
      Gewoon el ahmadi of brama op 6 met het liefst selahi ernaast(bij vertrek selahi bosch ernaast) een goede creative nummer 10 halen, achterin nog een verdediger van rond de 26 waar je nog even mee voorruit kan, plegezuelo houdt toch al een hoop tegen. Voorrin elia (John), een goede spits en menig en je hebt een eredivisie waardig team
    Dan heb je een team dat tussen plaats 6 en 10 kan spelen, en je snoert al die critici de bek, zou super zijn toch.
  • 27 Jun 2020 om 11:41
    Gewoon el ahmadi of brama op 6 met het liefst selahi ernaast(bij vertrek selahi bosch ernaast) een goede creative nummer 10 halen, achterin nog een verdediger van rond de 26 waar je nog even mee voorruit kan, plegezuelo houdt toch al een hoop tegen. Voorrin elia (John), een goede spits en menig en je hebt een eredivisie waardig team
  • 27 Jun 2020 om 11:34
    • Quote van 27 Jun 2020 om 11:13
      Karim op 10 als spel verdeler? Gewoon eens proberen tijdens oefensessies...... ;)
    Lijkt mij niet echt handig als een spelverdeler zo ver naar voren staat. Spelverdelen gebeurt vanaf de 6 positie of soms vanuit de verdediging( zoals van Dijk doet). Jij bedoeld iemand voor de keypasses. Maar daar lijkt mij el Ahmadi absoluut niet voor geschikt.
  • 27 Jun 2020 om 11:20
    Maar goed.....eerst maar eens zien welke 'oudjes' daadwerkelijk gaan tekenen. ;)
  • 27 Jun 2020 om 11:13
    • Quote van 27 Jun 2020 om 11:01
      Karim El Ahmadi op 10 vind ik wel een heel raar idee. Hij heeft nog nooit op die positie gespeeld, alleen maar defensief op het middenveld. Daarnaast heeft hij in de afgelopen seizoenen 2 keer gescoord en 1 assist gegeven, niet echt statistieken voor een aanvallende middenvelder. Als je hem gaat halen voor de nummer 10 positie dan kan je het beter niet doen.
    Karim op 10 als spel verdeler? Gewoon eens proberen tijdens oefensessies...... ;)
  • 27 Jun 2020 om 11:13
    Hehe, eindelijk iemand die gewoon logische transfers doet en niet van die gekke slappe Spanjaarden. Heb super goede hoop op een top seizoen!
  • 27 Jun 2020 om 11:12
    Zowel Brama als el Ahmadi zijn spelers voor de 6 positie.. brama is een spelverdeler en el Ahmadi een jager...absoluut geen 10
  • 27 Jun 2020 om 11:11
    • Quote van 27 Jun 2020 om 11:00
      We hebben kennelijk niets geleerd van de afgelopen jaren. Natuurlijk hebben we ervaring nodig in het elftal. Die ervaring moet in de as van het veld staan en niet meer dan 1 speler per linie. Dus wanneer je Brama contracteerd heb je El Ahmadi niet nodig. Bovendien heeft El Ahmadi 2 jaar in een competitie gespeeld die qua niveau vergelijkbaar is met de 2e divisie en waar het tempo van een cafe elftal word gehanteerd. Een ervaren centrale verdediger en spits en dan daaromheen een mix van jeugd en midden twintigers. Matavs zou ik een goede optie vinden(al geloof ik er niets van dat die komt) Zelfs Elia kan ik me nog iets bijvoorstellen omdat die in ieder geval het afgelopen jaar nog op een hoog niveau gespeeld heeft. Maar al die andere namen die ik hier de afgelopen week voorbij heb zien komen en waar menig supporter van in nostalgische katzwijm valt moeten we niet aan beginnen. Het contracteren van El Ahmadi zou mijn verrouwen in de leiding een flinke knauw geven.
    Ik snap wat je zegt, je moet niet blind spelers terug gaan halen. Maar de saudische league vergelijken is wel absurd. Dat je het niet kijkt betekent niet dat ze daar niet kunnen voetballen. Karim heeft de afgelopen jaren laten zijn dat hij nog steeds veel wedstrijden kan spelen en nog fit is voor zijn leeftijd. En ik denk dat het goed is als je wat toekomstig jeugd trainers kan krijgen die zelf ook op het hoogste niveau hebben gespeeld.
  • 27 Jun 2020 om 11:06
    • Quote van 27 Jun 2020 om 11:00
      We hebben kennelijk niets geleerd van de afgelopen jaren. Natuurlijk hebben we ervaring nodig in het elftal. Die ervaring moet in de as van het veld staan en niet meer dan 1 speler per linie. Dus wanneer je Brama contracteerd heb je El Ahmadi niet nodig. Bovendien heeft El Ahmadi 2 jaar in een competitie gespeeld die qua niveau vergelijkbaar is met de 2e divisie en waar het tempo van een cafe elftal word gehanteerd. Een ervaren centrale verdediger en spits en dan daaromheen een mix van jeugd en midden twintigers. Matavs zou ik een goede optie vinden(al geloof ik er niets van dat die komt) Zelfs Elia kan ik me nog iets bijvoorstellen omdat die in ieder geval het afgelopen jaar nog op een hoog niveau gespeeld heeft. Maar al die andere namen die ik hier de afgelopen week voorbij heb zien komen en waar menig supporter van in nostalgische katzwijm valt moeten we niet aan beginnen. Het contracteren van El Ahmadi zou mijn verrouwen in de leiding een flinke knauw geven.
    Jonge spelers (jeugd) kijken alleen maar op naar de oude spelers. Een Jesse Bosch vind ik een hele goede, maar ik denk dat hij beter rendeert als er goede ervaren spelers naast hem staan waar hij heel veel van kan leren. Want jesse bosch zou ook fouten blijven maken omdat hij nog geen ervaring heeft. En dan is het juist goed om een ervaren man achter je te hebben. Kijk is naar ajax en az. Daar speelt heel veel jeugd, maar ook zeker 5,6 speler van boven de 27. Je moet waarde opbouwen en dat kan alleen maar door goed te spelen en veel wedstrijden te winnen. Maar ik denk niet dat u dat begrijpt.......
  • 27 Jun 2020 om 11:06
    • Quote van 27 Jun 2020 om 10:50
      Brama is een echte stofzuiger / bal-afpakker die duels (nog steeds) niet schuwt. Creatief is hij totaal niet. Karim is juist iemand met het overzicht en een bepalende en/of sluwe pass. Brama op 6 en Karim op 10 zou prima moeten kunnen lijkt me.....
    Was
  • 27 Jun 2020 om 11:06
    • Quote van 27 Jun 2020 om 11:00
      We hebben kennelijk niets geleerd van de afgelopen jaren. Natuurlijk hebben we ervaring nodig in het elftal. Die ervaring moet in de as van het veld staan en niet meer dan 1 speler per linie. Dus wanneer je Brama contracteerd heb je El Ahmadi niet nodig. Bovendien heeft El Ahmadi 2 jaar in een competitie gespeeld die qua niveau vergelijkbaar is met de 2e divisie en waar het tempo van een cafe elftal word gehanteerd. Een ervaren centrale verdediger en spits en dan daaromheen een mix van jeugd en midden twintigers. Matavs zou ik een goede optie vinden(al geloof ik er niets van dat die komt) Zelfs Elia kan ik me nog iets bijvoorstellen omdat die in ieder geval het afgelopen jaar nog op een hoog niveau gespeeld heeft. Maar al die andere namen die ik hier de afgelopen week voorbij heb zien komen en waar menig supporter van in nostalgische katzwijm valt moeten we niet aan beginnen. Het contracteren van El Ahmadi zou mijn verrouwen in de leiding een flinke knauw geven.
    Onze club is de laatste jaren ook tempo caféelftal dus ideaal voor Karim om in te stappen ;)
  • 27 Jun 2020 om 11:03
    • Quote van 27 Jun 2020 om 09:54
      Dan gaat Selahi zeker weg, en we hebben een echte 10 nodig, maar op zicht prima. Misschien trekt dit John en Elia ook wel over de streep.
    Dan krijg je wel heel veel oudjes
  • 27 Jun 2020 om 11:02
    • Quote van 27 Jun 2020 om 10:59
      Of Brama, Bosch en El Ahmadi in roulatie als defensieve middenvelders met een nummer 10 ervoor.
    Bosch op 8 lijkt me beter om eerlijk te zijn, maar rouleren met Karim moet idd kunnen. Brama moet je stijf op 6 laten staan.
  • 27 Jun 2020 om 11:01
    • Quote van 27 Jun 2020 om 10:50
      Brama is een echte stofzuiger / bal-afpakker die duels (nog steeds) niet schuwt. Creatief is hij totaal niet. Karim is juist iemand met het overzicht en een bepalende en/of sluwe pass. Brama op 6 en Karim op 10 zou prima moeten kunnen lijkt me.....
    Karim El Ahmadi op 10 vind ik wel een heel raar idee. Hij heeft nog nooit op die positie gespeeld, alleen maar defensief op het middenveld. Daarnaast heeft hij in de afgelopen seizoenen 2 keer gescoord en 1 assist gegeven, niet echt statistieken voor een aanvallende middenvelder. Als je hem gaat halen voor de nummer 10 positie dan kan je het beter niet doen.
  • 27 Jun 2020 om 11:00
    We hebben kennelijk niets geleerd van de afgelopen jaren. Natuurlijk hebben we ervaring nodig in het elftal. Die ervaring moet in de as van het veld staan en niet meer dan 1 speler per linie. Dus wanneer je Brama contracteerd heb je El Ahmadi niet nodig. Bovendien heeft El Ahmadi 2 jaar in een competitie gespeeld die qua niveau vergelijkbaar is met de 2e divisie en waar het tempo van een cafe elftal word gehanteerd. Een ervaren centrale verdediger en spits en dan daaromheen een mix van jeugd en midden twintigers. Matavs zou ik een goede optie vinden(al geloof ik er niets van dat die komt) Zelfs Elia kan ik me nog iets bijvoorstellen omdat die in ieder geval het afgelopen jaar nog op een hoog niveau gespeeld heeft. Maar al die andere namen die ik hier de afgelopen week voorbij heb zien komen en waar menig supporter van in nostalgische katzwijm valt moeten we niet aan beginnen. Het contracteren van El Ahmadi zou mijn verrouwen in de leiding een flinke knauw geven.
  • 27 Jun 2020 om 10:59
    • Quote van 27 Jun 2020 om 10:50
      Brama is een echte stofzuiger / bal-afpakker die duels (nog steeds) niet schuwt. Creatief is hij totaal niet. Karim is juist iemand met het overzicht en een bepalende en/of sluwe pass. Brama op 6 en Karim op 10 zou prima moeten kunnen lijkt me.....
    Of Brama, Bosch en El Ahmadi in roulatie als defensieve middenvelders met een nummer 10 ervoor.
  • 27 Jun 2020 om 10:57
    • Quote van 27 Jun 2020 om 10:11
      De eerste aankoop is gewoon 22. Zolang je een plan hebt en jeugd een kans geeft achter de oudjes. Zoals kufo destijds en de jong dan is er niks aan de hand.
    Het halen van kwaliteit in de middengroep (ongeveer 25jr) is echter lastig aangezien FCT veel spelers nodig heeft, geen hoge salarissen kan betalen en geen afkoopsommen kan betalen.
  • 27 Jun 2020 om 10:50
    • Quote van 27 Jun 2020 om 10:28
      En Brama en El Ahmadi, iets zegt mij dat dat niet werkt. Teveel controle en te weinig creativiteit en scorend vermogen.
    Brama is een echte stofzuiger / bal-afpakker die duels (nog steeds) niet schuwt. Creatief is hij totaal niet. Karim is juist iemand met het overzicht en een bepalende en/of sluwe pass. Brama op 6 en Karim op 10 zou prima moeten kunnen lijkt me.....
  • 27 Jun 2020 om 10:48
    • Quote van 27 Jun 2020 om 10:47
      Prioriteit is rust in de keet na alle pröttel van de laatste jaren. Als je met deze trainert en mix van jong en ervaren dit seizoen een stabiele, leuk spelende ploeg kan laten zien dan heb je voor de toekomst veel gewonnen. De kans dat je clubs "om ons heen" dan weer vaker kunt aftroeven en zodoende sportief en financieel flinke stappen kan maken is vrij reëel. Iedereen, ook Kraan, moet dan wel doen wat-ie MOET doen en anderen niet in de weg lopen
    +1
  • 27 Jun 2020 om 10:47
    • Quote van 27 Jun 2020 om 10:07
      Gezapig gesprek op de radio met weinig concrete dingen.Wat opviel is dat opnieuw van der Kraan zonder overleg met een TD dingen doet waar hij niet blij mee was. Niet de eerste keer en maakt het krassen in onderling vertrouwen.We moeten rekening houden met een aantal oudere spelers zonder statiegeld en gezien de salarissen die ze kunnen betalen geen kans op dragende spelers van rond de 25 die wel kunnen helpen een elftal te bouwen voor meerdere jaren.Bij mij is het overgekomen we kunnen op deze manier wel een elftal neer zetten dat in de eredivisie blijft maar voor de langetermijn weten we nog niet hoe we verder kunnen ( geen centen)
    Prioriteit is rust in de keet na alle pröttel van de laatste jaren. Als je met deze trainert en mix van jong en ervaren dit seizoen een stabiele, leuk spelende ploeg kan laten zien dan heb je voor de toekomst veel gewonnen. De kans dat je clubs "om ons heen" dan weer vaker kunt aftroeven en zodoende sportief en financieel flinke stappen kan maken is vrij reëel. Iedereen, ook Kraan, moet dan wel doen wat-ie MOET doen en anderen niet in de weg lopen
  • 27 Jun 2020 om 10:39
    • Quote van 27 Jun 2020 om 10:28
      En Brama en El Ahmadi, iets zegt mij dat dat niet werkt. Teveel controle en te weinig creativiteit en scorend vermogen.
    Mij ook. Dan heb je twee controleurs op het middenveld die allebei dezelfde positie willen bezetten. Iets met twee kapiteins.
  • 27 Jun 2020 om 10:38
    • Quote van 27 Jun 2020 om 10:28
      En Brama en El Ahmadi, iets zegt mij dat dat niet werkt. Teveel controle en te weinig creativiteit en scorend vermogen.
    Dat denk ik ook, dan mis je echt een hoop dynamiek op het middenveld. Ik kan me voorstellen dat meestal maar één van de twee gaat spelen. Maar misschien in wedstrijden waar je meer gaat moeten verdedigen dat ze samen kunnen spelen. Want dan staat er wel een aardig defensief blok op het middenveld.
  • 27 Jun 2020 om 10:28
    En Brama en El Ahmadi, iets zegt mij dat dat niet werkt. Teveel controle en te weinig creativiteit en scorend vermogen.
  • 27 Jun 2020 om 10:25
    • Quote van 27 Jun 2020 om 10:14
      Ben jij enig? Dat weet ik niet, dat moet je je vriendin, vrouw of moeder vragen. Jij bent niet de ENIGE die vol goede moed uitkijkt naar het nieuwe seizoen.....dat niet.
    Talendokter?
  • 27 Jun 2020 om 10:22
    • Quote van 27 Jun 2020 om 10:07
      Gezapig gesprek op de radio met weinig concrete dingen.Wat opviel is dat opnieuw van der Kraan zonder overleg met een TD dingen doet waar hij niet blij mee was. Niet de eerste keer en maakt het krassen in onderling vertrouwen.We moeten rekening houden met een aantal oudere spelers zonder statiegeld en gezien de salarissen die ze kunnen betalen geen kans op dragende spelers van rond de 25 die wel kunnen helpen een elftal te bouwen voor meerdere jaren.Bij mij is het overgekomen we kunnen op deze manier wel een elftal neer zetten dat in de eredivisie blijft maar voor de langetermijn weten we nog niet hoe we verder kunnen ( geen centen)
    (Geen centen) dat is dus allang bekend, alleen sommigen mensen begrijpen dat nog steeds niet! Komt dat geouwehoer met corona nog bij. Dan word bouwen aan een toekomst flink lastig idd.....dus als bepaalde spelers willen ballen bij twente, is dat gewoon mooi!
  • 27 Jun 2020 om 10:19
    • Quote van 27 Jun 2020 om 10:10
      Ikzeg. Zo zie je maar weer eens. Eindelijk weer relaxed en super bezig zo langzamerhand komt het eindelijk goed. Met wat jeugd er bei en hoppa. Ons fctwente komt er weer helemaal aan. Ik zal niet te vroeg iets zeggen maar als het gaat lopen gaat het lukken om weer een prachtige midden moot te worden en misschien wel meer. Ik ga natuurlijk eerst voor handhaving en boven in het rechter rijtje en alles daar na is mooi meegenomen. Jaaaaa kom op fctwente.
    Niet te snel de polonaise gaan lopen beste Ik. Doe nou eens heanig an, want elk jaar roep jij 'hoppa ons fctwente komt er weer helemaal aan'...en al heel wat jaren viel het enorm tegen.


    Toch?
  • 27 Jun 2020 om 10:17
    • Quote van 27 Jun 2020 om 10:13
      John moet je niet meer willen moat. Heeft nauwelijks wedstrijden gespeeld. Bij Ola ligt er teveel hoop op zijn verleden....een ver verleden.


      Brama, Karim en Elia, en daar knapen zoals Bosch om heen. 3 oudjes en zeven jonge en vooral fitte (lees loopvermogen) voetballers op het veld. Prima mix lijkt me......
    Daar sluit ik me volledig bij aan. Je zou zelfs een 433 kunnen doen met brama voor de verdediging en el hamadi en bosch als kilometer veters erachter. Ze zijn er dynamische genoeg voor. Zoals we dit deden mokotjo en klachten in het verleden .
  • 27 Jun 2020 om 10:17
    • Quote van 27 Jun 2020 om 10:07
      Gezapig gesprek op de radio met weinig concrete dingen.Wat opviel is dat opnieuw van der Kraan zonder overleg met een TD dingen doet waar hij niet blij mee was. Niet de eerste keer en maakt het krassen in onderling vertrouwen.We moeten rekening houden met een aantal oudere spelers zonder statiegeld en gezien de salarissen die ze kunnen betalen geen kans op dragende spelers van rond de 25 die wel kunnen helpen een elftal te bouwen voor meerdere jaren.Bij mij is het overgekomen we kunnen op deze manier wel een elftal neer zetten dat in de eredivisie blijft maar voor de langetermijn weten we nog niet hoe we verder kunnen ( geen centen)
    Kraantje Pappie moet met zijn klauwen van het voetbaltechnische deel afblijven. Kan hij dat niet en loopt hij hierdoor Streuer in de weg? Dan moet Kraantje Pappie maar vanuit zijn huis gaan werken.....
  • 27 Jun 2020 om 10:14
    • Quote van 27 Jun 2020 om 09:54
      Ben ik de enigste die erg enthousiast is dit seizoen? Word wel blij van de namen die met twente worden gekoppeld.
    Ben jij enig? Dat weet ik niet, dat moet je je vriendin, vrouw of moeder vragen. Jij bent niet de ENIGE die vol goede moed uitkijkt naar het nieuwe seizoen.....dat niet.
  • 27 Jun 2020 om 10:13
    • Quote van 27 Jun 2020 om 09:54
      Dan gaat Selahi zeker weg, en we hebben een echte 10 nodig, maar op zicht prima. Misschien trekt dit John en Elia ook wel over de streep.
    John moet je niet meer willen moat. Heeft nauwelijks wedstrijden gespeeld. Bij Ola ligt er teveel hoop op zijn verleden....een ver verleden.


    Brama, Karim en Elia, en daar knapen zoals Bosch om heen. 3 oudjes en zeven jonge en vooral fitte (lees loopvermogen) voetballers op het veld. Prima mix lijkt me......
  • 27 Jun 2020 om 10:11
    • Quote van 27 Jun 2020 om 10:07
      Gezapig gesprek op de radio met weinig concrete dingen.Wat opviel is dat opnieuw van der Kraan zonder overleg met een TD dingen doet waar hij niet blij mee was. Niet de eerste keer en maakt het krassen in onderling vertrouwen.We moeten rekening houden met een aantal oudere spelers zonder statiegeld en gezien de salarissen die ze kunnen betalen geen kans op dragende spelers van rond de 25 die wel kunnen helpen een elftal te bouwen voor meerdere jaren.Bij mij is het overgekomen we kunnen op deze manier wel een elftal neer zetten dat in de eredivisie blijft maar voor de langetermijn weten we nog niet hoe we verder kunnen ( geen centen)
    De eerste aankoop is gewoon 22. Zolang je een plan hebt en jeugd een kans geeft achter de oudjes. Zoals kufo destijds en de jong dan is er niks aan de hand.
  • 27 Jun 2020 om 10:11
    • Quote van 27 Jun 2020 om 10:07
      Gezapig gesprek op de radio met weinig concrete dingen.Wat opviel is dat opnieuw van der Kraan zonder overleg met een TD dingen doet waar hij niet blij mee was. Niet de eerste keer en maakt het krassen in onderling vertrouwen.We moeten rekening houden met een aantal oudere spelers zonder statiegeld en gezien de salarissen die ze kunnen betalen geen kans op dragende spelers van rond de 25 die wel kunnen helpen een elftal te bouwen voor meerdere jaren.Bij mij is het overgekomen we kunnen op deze manier wel een elftal neer zetten dat in de eredivisie blijft maar voor de langetermijn weten we nog niet hoe we verder kunnen ( geen centen)
    De eerste aankoop is gewoon 22. Zolang je een plan hebt en jeugd een kans geeft achter de oudjes. Zoals kufo destijds en de jong dan is er niks aan de hand.
  • 27 Jun 2020 om 10:10
    Ikzeg. Zo zie je maar weer eens. Eindelijk weer relaxed en super bezig zo langzamerhand komt het eindelijk goed. Met wat jeugd er bei en hoppa. Ons fctwente komt er weer helemaal aan. Ik zal niet te vroeg iets zeggen maar als het gaat lopen gaat het lukken om weer een prachtige midden moot te worden en misschien wel meer. Ik ga natuurlijk eerst voor handhaving en boven in het rechter rijtje en alles daar na is mooi meegenomen. Jaaaaa kom op fctwente.
  • 27 Jun 2020 om 10:10
    • Quote van 27 Jun 2020 om 09:54
      Ben ik de enigste die erg enthousiast is dit seizoen? Word wel blij van de namen die met twente worden gekoppeld.
    Er zijn er hier een heleboel die er hetzelfde over denken (ik ook) we moeten wel oppassen dat we niet teveel oudere spelers op gaan halen. Feyenoord heeft dat ooit ook eens gedaan en dat was geen succes. Het is nu de kunst om een goede mix tussen jong en oud te maken. Mentoren op het veld en daarbuiten voor jonge talenten, die onze club in de toekomst geld op kunnen leveren. Ga er maar aan staan, Ik wens alle betrokkenen veel wijsheid en succes.
  • 27 Jun 2020 om 10:07
    Zou geweldig zijn als Karim hier komt spelen, alleen in die zandbak zijn ze nooit zo snel met afhandelen van zaken en vrijgeven van spöllers. Eerst zien dan geloven
  • 27 Jun 2020 om 10:07
    Gezapig gesprek op de radio met weinig concrete dingen.Wat opviel is dat opnieuw van der Kraan zonder overleg met een TD dingen doet waar hij niet blij mee was. Niet de eerste keer en maakt het krassen in onderling vertrouwen.We moeten rekening houden met een aantal oudere spelers zonder statiegeld en gezien de salarissen die ze kunnen betalen geen kans op dragende spelers van rond de 25 die wel kunnen helpen een elftal te bouwen voor meerdere jaren.Bij mij is het overgekomen we kunnen op deze manier wel een elftal neer zetten dat in de eredivisie blijft maar voor de langetermijn weten we nog niet hoe we verder kunnen ( geen centen)
  • 27 Jun 2020 om 10:07
    • Quote van 27 Jun 2020 om 09:54
      Ben ik de enigste die erg enthousiast is dit seizoen? Word wel blij van de namen die met twente worden gekoppeld.
    Nee dat ben je niet! Ik ben ook zeer blij met de namen die nu gespeculeerd worden...ik was wel zo klaar met dat vreemdelingenlegioen.
  • 27 Jun 2020 om 10:06
    • Quote van 27 Jun 2020 om 09:54
      Dan gaat Selahi zeker weg, en we hebben een echte 10 nodig, maar op zicht prima. Misschien trekt dit John en Elia ook wel over de streep.
    Ik zou het prima aandurven met brama en selahi voor de def mid positie. El Hamadi en bosch op 8. Er zullen dan wel 2 nieuwe nummers 10 moeten komen. Dan heb je het middenveld dubbel bezet. Rometaroe verhuren. Ik vind selahi zeker geen 10
  • 27 Jun 2020 om 10:03
    • Quote van 27 Jun 2020 om 09:54
      Dan gaat Selahi zeker weg, en we hebben een echte 10 nodig, maar op zicht prima. Misschien trekt dit John en Elia ook wel over de streep.
    Bosch kun je ook op 10 neer zetten. Speelde daar in de jeugd ook. Zou daar zomaar goed ook goed kunnen aarden. Van leeuwen kan ook op 10 uit de voeten. Zou jans met een oefenpotje ook wel gaan proberen gok ik.
  • 27 Jun 2020 om 10:02
    Dit is toch heerlijk. Gewoon een TD die zegt wat er aan de hand is. Hou ik van!
  • 27 Jun 2020 om 09:56
    • Quote van 27 Jun 2020 om 09:55
      Klopt goede mix jong en oud. Maar ook zeker de jeugd kans geven.
    Jaa eens! De jeugd gaat ook beter worden van spelers als El ahmadi en Brama. Spelers als Bosch gaan zeker wel een kans krijgen als ze goed genoeg zijn!
  • 27 Jun 2020 om 09:55
    • Quote van 27 Jun 2020 om 09:54
      Ben ik de enigste die erg enthousiast is dit seizoen? Word wel blij van de namen die met twente worden gekoppeld.
    Klopt goede mix jong en oud. Maar ook zeker de jeugd kans geven.
  • 27 Jun 2020 om 09:54
    Ben ik de enigste die erg enthousiast is dit seizoen? Word wel blij van de namen die met twente worden gekoppeld.
  • 27 Jun 2020 om 09:54
    Dan gaat Selahi zeker weg, en we hebben een echte 10 nodig, maar op zicht prima. Misschien trekt dit John en Elia ook wel over de streep.
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›