Steun voor Bleuming: ''Hij wordt er rücksichtlos uitgeflikkerd''

37
Steun voor Bleuming: ''Hij wordt er rücksichtlos uitgeflikkerd''

FC Twente zette Evert Bleuming deze week op straat en veel mensen vragen zich af waarom. Erik Dijkstra en Frank Evenblij bespreken het bij Bureau Sport op NPO Radio 1.

"Om even aan te geven wat een warme club FC Twente is. Evert Bleuming had even een onderhoudsgesprek met Ron Jans van een half uur, praten over wat de mogelijkheden zijn en een half uur later was Evert Bleuming ontslagen", steekt Evenblij van wal.

Ook Dijkstra snapt niets van de handelswijze van de Tukkers. "Ik vind dat buitengewoon pijnlijk. Ik ken hem een beetje en dat is gewoon vooral een heel aardige man. Hij is een buitengewoon goede scout, heeft zijn contract bij de andere club opgezegd om FC Twente te helpen. En nu wordt hij er rücksichtlos uitgeflikkerd. Ik vind dat echt schandalig."

37 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 28 Jun 2020 om 19:43
    • Quote van 28 Jun 2020 om 18:32
      valt idd op dat er nu minder gelekt word
    Loodgieter is langs geweest
  • 28 Jun 2020 om 19:42
    • Quote van 28 Jun 2020 om 19:31
      Overleg in dit soort situaties zou leiden tot lekken met alle consequenties- dus jouw reactie is prima behalve bij iemand als Evert.
    Mooie zooi bij de direktie van Twente schilder jij in je bericht.
    Jij suggereert dat als de AD communiceert met de TD Bij Twente dat kan uitlekken.
    Als dat zo is kan je goede afloop wel vergeten
  • 28 Jun 2020 om 19:31
    • Quote van 28 Jun 2020 om 12:51
      Jij weet het dus wel begrijp ik dus ben erg nieuwsgierig wat je onjuist vind in mijn reaktie?
      Zeker is in elkgeval dat er geen overleg is geweest intern en daar gaat het in mijn bericht om.
    Overleg in dit soort situaties zou leiden tot lekken met alle consequenties- dus jouw reactie is prima behalve bij iemand als Evert.
  • 28 Jun 2020 om 18:32
    • Quote van 28 Jun 2020 om 17:36
      Nee niet alles is gelekt door Evert, maar,, je hoort namelijk niets te lekken,
    valt idd op dat er nu minder gelekt word
  • 28 Jun 2020 om 17:36
    • Quote van 28 Jun 2020 om 11:42
      Is het zo dat Kammetje alles lekte richting media? Aardige beschuldiging.
    Nee niet alles is gelekt door Evert, maar,, je hoort namelijk niets te lekken,
  • 28 Jun 2020 om 12:51
    • Quote van 28 Jun 2020 om 11:34
      Onzin je weet helemaal niet hoe het echt gegaan is
    Jij weet het dus wel begrijp ik dus ben erg nieuwsgierig wat je onjuist vind in mijn reaktie?
    Zeker is in elkgeval dat er geen overleg is geweest intern en daar gaat het in mijn bericht om.
  • 28 Jun 2020 om 11:43
    • Quote van 28 Jun 2020 om 11:42
      Is het zo dat Kammetje alles lekte richting media? Aardige beschuldiging.
    Werd ook al van Brama beweerd.
  • 28 Jun 2020 om 11:42
    • Quote van 28 Jun 2020 om 07:09
      Met het ontslag van Evert hebben ze Tubantia helemaal de bek gesnoerd
    Is het zo dat Kammetje alles lekte richting media? Aardige beschuldiging.
  • 28 Jun 2020 om 11:34
    • Quote van 27 Jun 2020 om 23:03
      De man ken ik niet persoonlijk maar als er gegronde redenen waren om hem te ontslaan dan nog bespreek je dit binnen je direktie en zeker met zijn directe leidinggevende.
      Op de manier waar op het nu is gegaan wordt ook Twente als betrouwbare werkgever opnieuw beschadigd of kan je zeggen de onbetrouwbaarheid bevestigd.
    Onzin je weet helemaal niet hoe het echt gegaan is
  • 28 Jun 2020 om 09:54
    • Quote van 27 Jun 2020 om 21:42
      Tja, wat moeten we hier nu weer van vinden?
      Eruit, erin, eruit, en nu weer erin?
      Man man man.
      Het is wel duidelijk zoals BAM zegt. De club wordt nu geleid keiharde saneerders. Er wordt niet meer op emoties beleid gevoerd maar gewoon keihard op de centen, zakelijk. We zijn een bedrijf waar veel geld in omgaat en als je zoals afgelopen vijf jaar de emoties laat zegevieren steeds dan kom je er nooit meer bovenop.
      Jammer voor Bleuming. Sommigen anderen (Vredestein) overkomen het ook. Maar dat je voor de 2e keer dit moet ervaren is bizar. Gelukkig had die een contract voor 5.5 jaar, zo dom was die niet en dacht natuurlijk als het me weer overkomt dan krijg ik weer een zak geld mee zodat ik tot mijn pensioen kan uitzingen.Medelijden? Nee, maar wel heel bizar.
    Erin, eruit .... goede sex toch? Alleen niet met 3 man man man. Das dan weer niet mijn ding
  • 28 Jun 2020 om 09:14
    • Quote van 28 Jun 2020 om 07:09
      Met het ontslag van Evert hebben ze Tubantia helemaal de bek gesnoerd
    Idd!
  • 28 Jun 2020 om 07:09
    Met het ontslag van Evert hebben ze Tubantia helemaal de bek gesnoerd
  • 28 Jun 2020 om 06:24
    • Quote van 28 Jun 2020 om 00:10
      Erg jammer. Zo ga je niet om met oudspeler die veel voor FC Twente heeft gedaan.Schande
    Wat schande?? Wat heeft kammetje voor zijn vette salaris gedaan dan? Mensen die hun normale werk kwijtgeraakt zijn en hun huur of hypotheek niet kunnen betalen dat is erg met kammetje heb iik geen medelijden. Heeft geen talenten en goede spelers gehaald dus zijn pens werd alleen maar dikker en terecht dat PvdK in durft grijpen. En LtV krijgt war minder info, en Dijkstra is een nepperd alleen als er sensatie en shit is is hij die supporter
  • 28 Jun 2020 om 02:21
    • Quote van 27 Jun 2020 om 22:05
      Heb je al Breeking News over Plet?
    Niks van gehoord nog nee.
  • 28 Jun 2020 om 00:30
    Blablabla jammer, zielig ....zo zijn dr nog tienduizenden ...en die hebben het een stuk minder....kerels....grow up
  • 28 Jun 2020 om 00:10
    Erg jammer. Zo ga je niet om met oudspeler die veel voor FC Twente heeft gedaan.Schande
  • 27 Jun 2020 om 23:38
    • Quote van 27 Jun 2020 om 22:14
      Evert Bleuming is een grote rat die bij Utrecht uitgekotst werd en door het Rutten groepje de hand boven het hoofd werd gehouden. Rutten belt nu alle pers af hoe ‘schandalig’ meneer het vindt dat zijn vriendje op straat is gezet. Niks heeft hij in al die maanden gepresteerd voor zijn ministerssalaris. Maar hij heeft wel alles naar de gallemiesen geholpen en ik weet niet hoeveel mensen alles maar dan ook alles voorgelogen! Paul vd Kraan heeft het super gedaan door het hele kliekje op straat te zetten. FC Twente wordt weer geleid door GOEDE lui! Ik zou zeggen..Ga zo door!!
    1000+, exact, ben blij dat die weg is
  • 27 Jun 2020 om 23:03
    • Quote van 27 Jun 2020 om 22:43
      Die gast was vernietigend naar iedereen om hem heen - vort damit - laat die jankerd eerst alle mensen die hij beschadigd heeft compenseren — FCT mag blij zijn dat spelers en zaakwaarnemers geen claim hebben ingediend voor zijn wangedrag
    De man ken ik niet persoonlijk maar als er gegronde redenen waren om hem te ontslaan dan nog bespreek je dit binnen je direktie en zeker met zijn directe leidinggevende.
    Op de manier waar op het nu is gegaan wordt ook Twente als betrouwbare werkgever opnieuw beschadigd of kan je zeggen de onbetrouwbaarheid bevestigd.
  • 27 Jun 2020 om 22:43
    • Quote van 27 Jun 2020 om 22:02
      Hij had het recht gezien zijn staat van dienst dat er minimaal overleg was geweest met de TD.Maar Kraantje lek is een keiharde saneerder en waarschijnlijk gebruikte Bleuming in zijn ogen de verkeerde aftershave dus er uit met die vent
    Die gast was vernietigend naar iedereen om hem heen - vort damit - laat die jankerd eerst alle mensen die hij beschadigd heeft compenseren — FCT mag blij zijn dat spelers en zaakwaarnemers geen claim hebben ingediend voor zijn wangedrag
  • 27 Jun 2020 om 22:42
    • Quote van 27 Jun 2020 om 22:14
      Evert Bleuming is een grote rat die bij Utrecht uitgekotst werd en door het Rutten groepje de hand boven het hoofd werd gehouden. Rutten belt nu alle pers af hoe ‘schandalig’ meneer het vindt dat zijn vriendje op straat is gezet. Niks heeft hij in al die maanden gepresteerd voor zijn ministerssalaris. Maar hij heeft wel alles naar de gallemiesen geholpen en ik weet niet hoeveel mensen alles maar dan ook alles voorgelogen! Paul vd Kraan heeft het super gedaan door het hele kliekje op straat te zetten. FC Twente wordt weer geleid door GOEDE lui! Ik zou zeggen..Ga zo door!!
    Hoppaaa 1000+ eindelijk een die doorpakt.
  • 27 Jun 2020 om 22:40
    • Quote van 27 Jun 2020 om 22:14
      Evert Bleuming is een grote rat die bij Utrecht uitgekotst werd en door het Rutten groepje de hand boven het hoofd werd gehouden. Rutten belt nu alle pers af hoe ‘schandalig’ meneer het vindt dat zijn vriendje op straat is gezet. Niks heeft hij in al die maanden gepresteerd voor zijn ministerssalaris. Maar hij heeft wel alles naar de gallemiesen geholpen en ik weet niet hoeveel mensen alles maar dan ook alles voorgelogen! Paul vd Kraan heeft het super gedaan door het hele kliekje op straat te zetten. FC Twente wordt weer geleid door GOEDE lui! Ik zou zeggen..Ga zo door!!
    +1000
  • 27 Jun 2020 om 22:14
    Aldus Dijkstra die ineens weer even aandachtsgeil is.

    Een grote nep-supporter is het.....niets anders......
  • 27 Jun 2020 om 22:14
    Evert Bleuming is een grote rat die bij Utrecht uitgekotst werd en door het Rutten groepje de hand boven het hoofd werd gehouden. Rutten belt nu alle pers af hoe ‘schandalig’ meneer het vindt dat zijn vriendje op straat is gezet. Niks heeft hij in al die maanden gepresteerd voor zijn ministerssalaris. Maar hij heeft wel alles naar de gallemiesen geholpen en ik weet niet hoeveel mensen alles maar dan ook alles voorgelogen! Paul vd Kraan heeft het super gedaan door het hele kliekje op straat te zetten. FC Twente wordt weer geleid door GOEDE lui! Ik zou zeggen..Ga zo door!!
  • 27 Jun 2020 om 22:05
    • Quote van 27 Jun 2020 om 21:59
      Volgend jaar Woutje Brama vs Arjen Robben.
    Heb je al Breeking News over Plet?
  • 27 Jun 2020 om 22:02
    Hij had het recht gezien zijn staat van dienst dat er minimaal overleg was geweest met de TD.Maar Kraantje lek is een keiharde saneerder en waarschijnlijk gebruikte Bleuming in zijn ogen de verkeerde aftershave dus er uit met die vent
  • 27 Jun 2020 om 21:59
    Volgend jaar Woutje Brama vs Arjen Robben.
  • 27 Jun 2020 om 21:42
    Tja, wat moeten we hier nu weer van vinden?
    Eruit, erin, eruit, en nu weer erin?
    Man man man.
    Het is wel duidelijk zoals BAM zegt. De club wordt nu geleid keiharde saneerders. Er wordt niet meer op emoties beleid gevoerd maar gewoon keihard op de centen, zakelijk. We zijn een bedrijf waar veel geld in omgaat en als je zoals afgelopen vijf jaar de emoties laat zegevieren steeds dan kom je er nooit meer bovenop.
    Jammer voor Bleuming. Sommigen anderen (Vredestein) overkomen het ook. Maar dat je voor de 2e keer dit moet ervaren is bizar. Gelukkig had die een contract voor 5.5 jaar, zo dom was die niet en dacht natuurlijk als het me weer overkomt dan krijg ik weer een zak geld mee zodat ik tot mijn pensioen kan uitzingen.Medelijden? Nee, maar wel heel bizar.
  • 27 Jun 2020 om 21:36
    • Quote van 27 Jun 2020 om 20:58
      Het gaat niet altijd alleen om geld. Sommige mensen met passie geven daar zelfs helemaal niet om
    Zegt de man die zijn clubkaart eerst niet heeft verlengd, omdat hij waarschijnlijk 6 wedstrijden moest/moet missen.
  • 27 Jun 2020 om 21:22
    • Quote van 27 Jun 2020 om 20:58
      Het gaat niet altijd alleen om geld. Sommige mensen met passie geven daar zelfs helemaal niet om
    Maat Kammetje had geen passie anders had hij wel wat gepresenteerd.
  • 27 Jun 2020 om 21:05
    Gewoon terecht ontslagen wegens tegenvallende resultaten, niet voldoen aan de eisen, evertzwijn zoals ze hem ook noemen
  • 27 Jun 2020 om 21:04
    Nu weten we wel.dat Evenblij een hekel aan FCTWENTE heeft. Nogal dom van Zeikstra om daarop te reageren. Ach ja hij speelt meer dat ie fan is, dan dat hij in werkelijkheid is.
  • 27 Jun 2020 om 21:01
    Je druk maken over bleuming, maar wat dacht van doe anderen? Dat zijn waarschijnlijk medewerkers met een Normaal inkomen! Nog veel zuurder......
  • 27 Jun 2020 om 20:58
    • Quote van 27 Jun 2020 om 20:11
      Ja Erik je moet financieel ook echt medelijden hebben met kammetje. Bij hem staat alleen maar fc Twente Bij fc Twente Bij fc Twente Bij bij ons ist net een herdershond op de bankafschrift AF AF AF AF
    Het gaat niet altijd alleen om geld. Sommige mensen met passie geven daar zelfs helemaal niet om
  • 27 Jun 2020 om 20:57
    Och och och, ze zullen kammetje wel niet voor niets ontslagen hebben toch? !
  • 27 Jun 2020 om 20:30
    Dijkstra houd alleen maar rekening met zichzelf zn programma ..niet met onze FCT.
  • 27 Jun 2020 om 20:25
    Dijkstra Fc Twente is een professionele voetbal organisatie en geen amateur vereniging waar je tegen wat betaling mag voetballen en vrijwillig arbeid mag verrichten. Het grootste verschil zit hem in de kosten de spelers en het overige personeel moet betaald worden, om deze mensen te betalen moet je geld genereren wat door corona nagenoeg onmogelijk is gemaakt! Wil je dit als organisatie overleven zal je moeten snijden en bezuinigen. Net als bij de overheid of gewone bedrijven en winkels!!! Dan telt functie en dienstjaren niet en moeten er keuzes gemaakt worden! Nu kan je de keeper ontslaan,maar dat zou erg vreemd zijn en dus moet je zoeken waar het wel kan dit heeft niets te maken met warmte,maar met noodzaak en professionaliteit zo als het een betaald voetbal organisatie beaamt!!! Dat jullie dit niet begrijpen maakt jullie wel heel erg dom hoor!!!
  • 27 Jun 2020 om 20:11
    Ja Erik je moet financieel ook echt medelijden hebben met kammetje. Bij hem staat alleen maar fc Twente Bij fc Twente Bij fc Twente Bij bij ons ist net een herdershond op de bankafschrift AF AF AF AF