''Flauwekul dat het bij ontslag Bleuming om corona gaat''

64
''Flauwekul dat het bij ontslag Bleuming om corona gaat''

Evert Bleuming is door FC Twente op straat gezet en volgens de Enschedese club was het onvermijdelijk door het coronavirus. Volgens clubwatcher Tijmen van Wissing ligt het toch anders.

"De 17 andere ontslagen waren heel pijnlijk en hadden zeker met corona te maken. Het ontslag van hoofdscout Evert Bleuming kun je van alles van vinden. Ik zit absoluut niet in het kamp van Bleuming, maar ik zag een enorme rel op Twitter voorbij komen. Maar hij heeft toch leiding gegeven de laatste jaren, maar er gaan geruchten dat hij te veel in het kamp van Ted van Leeuwen en Fred Rutten zat", zegt Van Wissing bij de Oosttribune op RTV Oost.

Bleuming is niet voor het eerst op straat gezet door FC Twente, in een eerder stadium deed FC Twente dat ook al. Destijds was het tegelijkertijd met Jan van Staa. "De laatste twee seizoenen had hij met Van Leeuwen de leiding over de scouting. Juist op dit moment zal hij toch een doorslaggevende rol hebben. Flauwekul dat het bij Bleuming over corona gaat."

"Hij was toch wel heel erg aangeslagen, maar Van der Kraan heeft gewoon gedacht: Bleuming zit nog in het oude kliekje met Van Leeuwen, dus laten we hem nu maar ontslaan om schoon schip te maken", besluit Van Wissing.

64 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 29 Jun 2020 om 21:11
    • Quote van 29 Jun 2020 om 13:40
      Daarom pleeg je ook geen overleg met de TD volgens jouw stelling is dat dus geen vertrouweling
    De reorganisatie was op hele korte termijn, dat heeft Vd Kraan dus zelf gedaan! Dat was ook goed, want evert heeft gelijk jans en jan gevraagd....
  • 29 Jun 2020 om 13:44
    • Quote van 29 Jun 2020 om 10:17
      Is op het standbeeld niet te zien. Die Boschker is net zo goed verantwoordelijk voor het zooitje van afgelopen seizoen. Cultheld of niet.
    Jankerd!

    Brama is gewoon een arrogante klootzak. Loopt ver naast zijn schoenen met zijn beperkte mogelijkheden.
    Bosscher is 100 keer rechter voor de raap en eerlijker. Brama is Genee 2.0.

  • 29 Jun 2020 om 13:40
    • Quote van 28 Jun 2020 om 12:21
      Maar dat je als directeur vertrouwde mensen om je heen verzameld, is toch logisch? Je hebt oren en ogen nodig om te functioneren.....dit is een manier om je rotte appels ertussenuit te filteren.
    Daarom pleeg je ook geen overleg met de TD volgens jouw stelling is dat dus geen vertrouweling
  • 29 Jun 2020 om 13:26
    • Quote van 29 Jun 2020 om 10:17
      Is op het standbeeld niet te zien. Die Boschker is net zo goed verantwoordelijk voor het zooitje van afgelopen seizoen. Cultheld of niet.
    Geen idee hoe de verhoudingen binnen de staf waren, maar dat wisten de stafleden zelf ook niet.
  • 29 Jun 2020 om 10:17
    • Quote van 28 Jun 2020 om 22:19
      Omdat hij zijn piemel heeft laten zien.
    Is op het standbeeld niet te zien. Die Boschker is net zo goed verantwoordelijk voor het zooitje van afgelopen seizoen. Cultheld of niet.
  • 28 Jun 2020 om 22:19
    • Quote van 28 Jun 2020 om 21:40
      Waarom blijft Boschker dan wel zitten als ze compleet schoon schip willen maken.
    Omdat hij zijn piemel heeft laten zien.
  • 28 Jun 2020 om 21:49
    • Quote van 28 Jun 2020 om 21:42
      Omdat er zo'n ding voor het stadion staat dat op Sander lijkt, heel moeilijk om zoiets te verhuizen. Zit in de psyche van de club..... Is dezelfde reden dat ze Brama laten voetballen terwijl die beste gozer al twee jaar amper mee kan. Culthelden, je hebt ze nodig.
    Sander verdwijnt vanzelf naar de tribune gaat nog een tijdje de ballen ophalen klaarleggen en weer terugbrengen..
  • 28 Jun 2020 om 21:42
    • Quote van 28 Jun 2020 om 21:40
      Waarom blijft Boschker dan wel zitten als ze compleet schoon schip willen maken.
    Omdat er zo'n ding voor het stadion staat dat op Sander lijkt, heel moeilijk om zoiets te verhuizen. Zit in de psyche van de club..... Is dezelfde reden dat ze Brama laten voetballen terwijl die beste gozer al twee jaar amper mee kan. Culthelden, je hebt ze nodig.
  • 28 Jun 2020 om 21:40
    • Quote van 28 Jun 2020 om 21:26
      Hele goede uitleg. Verkeerde conclusie.

      Kraan is aan het reorganiseren. Hele eiereten. Als je reacties leest dan begrijp ik dat heel veel mensen niet echt begrijpen wat saneren of reorganiseren precies inhoud. Is niet erg, want ook onze Watcher en de waslappen in de media kunnen het amper uitleggen.

      Heel simpel gezegd. Er waait een nieuwe wind, die hetzelfde voelt, maar onder andere voorwaarden. De koers is gewijzigd, oud bloed moet eruit, nieuw bloed (jonger, moderner en progressiever bloed) krijgt ruim baan.

      Lullig voor Bleuming, maar als die man zijn werk goed heeft gedaan dan kan hij bij vele clubs aankloppen en zijn 'kennis' gebruiken als carrot on a stick.
    Waarom blijft Boschker dan wel zitten als ze compleet schoon schip willen maken.
  • 28 Jun 2020 om 21:26
    • Quote van 28 Jun 2020 om 10:20
      De scouting story, zoals jullie waarschijnlijk weten, Heracles en Twente hebben een samenwerking verbandAchter de schermen heeft zich heel wat afgespeeld, Heracles wilde zelf ook inbreng, Looms werd gehaald als jeugd trainer en de bovenkant moest neutraal zijn, vandaar de twee Nijmegenaren op een top positie.Maar dan was er altijd nog die vervelende Hoofd schout Evert Bleuming, hij is te veel FC Twente, hij moet weg, hoe dan ook.Er komt straks wel weer een nieuwe scout, die neutraal is, zonder enige invloed van FC Twente, dus neutraal. Weet je wat ik denk, v.d. Kraan is pionnetjes om zich heen aan het bouwen om zijn eigen positie te versterken.
    Hele goede uitleg. Verkeerde conclusie.

    Kraan is aan het reorganiseren. Hele eiereten. Als je reacties leest dan begrijp ik dat heel veel mensen niet echt begrijpen wat saneren of reorganiseren precies inhoud. Is niet erg, want ook onze Watcher en de waslappen in de media kunnen het amper uitleggen.

    Heel simpel gezegd. Er waait een nieuwe wind, die hetzelfde voelt, maar onder andere voorwaarden. De koers is gewijzigd, oud bloed moet eruit, nieuw bloed (jonger, moderner en progressiever bloed) krijgt ruim baan.

    Lullig voor Bleuming, maar als die man zijn werk goed heeft gedaan dan kan hij bij vele clubs aankloppen en zijn 'kennis' gebruiken als carrot on a stick.
  • 28 Jun 2020 om 20:06
    • Quote van 28 Jun 2020 om 19:33
      Ach mannen - de reden dat Michel moest vertrekken was Evert himself. Wordt eens wakker.
    Haha wat een onzin wat je schrijft.
  • 28 Jun 2020 om 19:35
    • Quote van 28 Jun 2020 om 13:11
      Hij heeft jongens als oosterwolde,Bosch roemeratoe enz enz naar de club gehaald als jonge spelers. Mensen denken hier veelste veel dat kammertje alleen voor de senioren loopt. Gisteren iemand bij exelsior31 gesproken die Michel Janssen heeft gesproken. Hij en kammetje hebben veel contact. Blijkbaar stond kammetje op een eiland alleen en wou salaris inleveren. Waarschijnlijk is hij er om gezondheidsredenen en de samenwerking met dat clubje uit Almelo ( die wouden geen Twente naar in de scouting) de reden dat hij eruit is gegooid
    Dat clubje uut Almelo heeft hier niets mee te maken. Als stopverf, ducktape en allerlei andere maatregelen het lekken niet stoppen - dan maar naar de vuilnis met die boot
  • 28 Jun 2020 om 19:34
    • Quote van 28 Jun 2020 om 17:15
      Jij kan nooit iets normaal formuleren!! Altijd raar en zogenaamd bijdehand
    Nooit iets formuleren en altijd zgn bijdehand. Gooi het er uit Berry, krop al die woede niet op Joh ( is dit een beetje wat je graag wilt lezen). En dan een tip stop met heel erg selectief lezen Berry want dat kun je als geen ander.
  • 28 Jun 2020 om 19:33
    • Quote van 28 Jun 2020 om 13:11
      Hij heeft jongens als oosterwolde,Bosch roemeratoe enz enz naar de club gehaald als jonge spelers. Mensen denken hier veelste veel dat kammertje alleen voor de senioren loopt. Gisteren iemand bij exelsior31 gesproken die Michel Janssen heeft gesproken. Hij en kammetje hebben veel contact. Blijkbaar stond kammetje op een eiland alleen en wou salaris inleveren. Waarschijnlijk is hij er om gezondheidsredenen en de samenwerking met dat clubje uit Almelo ( die wouden geen Twente naar in de scouting) de reden dat hij eruit is gegooid
    Ach mannen - de reden dat Michel moest vertrekken was Evert himself. Wordt eens wakker.
  • 28 Jun 2020 om 17:15
    • Quote van 28 Jun 2020 om 16:21
      Altijd ?
    Jij kan nooit iets normaal formuleren!! Altijd raar en zogenaamd bijdehand
  • 28 Jun 2020 om 16:21
    • Quote van 28 Jun 2020 om 14:25
      Waarom altijd zo geïrriteerd?!!! En denigrerend?
    Altijd ?
  • 28 Jun 2020 om 14:27
    • Quote van 28 Jun 2020 om 13:11
      Hij heeft jongens als oosterwolde,Bosch roemeratoe enz enz naar de club gehaald als jonge spelers. Mensen denken hier veelste veel dat kammertje alleen voor de senioren loopt. Gisteren iemand bij exelsior31 gesproken die Michel Janssen heeft gesproken. Hij en kammetje hebben veel contact. Blijkbaar stond kammetje op een eiland alleen en wou salaris inleveren. Waarschijnlijk is hij er om gezondheidsredenen en de samenwerking met dat clubje uit Almelo ( die wouden geen Twente naar in de scouting) de reden dat hij eruit is gegooid
    Blijkbaar en waarschijnlijk tja daar ga je al.
  • 28 Jun 2020 om 14:25
    • Quote van 28 Jun 2020 om 13:41
      Wil je nu een veer in je reet Henk of liever de hele Pauw
    Waarom altijd zo geïrriteerd?!!! En denigrerend?
  • 28 Jun 2020 om 14:20
    • Quote van 28 Jun 2020 om 13:08
      Ja van mij, want die had ik vijf weken geleden al voorgesteld hier !
    heb jij der nog meer voorgesteld, Henk, kunnen we vast rekening mee houden:-))
  • 28 Jun 2020 om 13:41
    • Quote van 28 Jun 2020 om 13:08
      Ja van mij, want die had ik vijf weken geleden al voorgesteld hier !
    Wil je nu een veer in je reet Henk of liever de hele Pauw
  • 28 Jun 2020 om 13:11
    • Quote van 28 Jun 2020 om 10:40
      kunnen jullie 1 topper bij ons noemen die door kammetje is aangeleverd..?
    Hij heeft jongens als oosterwolde,Bosch roemeratoe enz enz naar de club gehaald als jonge spelers. Mensen denken hier veelste veel dat kammertje alleen voor de senioren loopt. Gisteren iemand bij exelsior31 gesproken die Michel Janssen heeft gesproken. Hij en kammetje hebben veel contact. Blijkbaar stond kammetje op een eiland alleen en wou salaris inleveren. Waarschijnlijk is hij er om gezondheidsredenen en de samenwerking met dat clubje uit Almelo ( die wouden geen Twente naar in de scouting) de reden dat hij eruit is gegooid
  • 28 Jun 2020 om 13:08
    • Quote van 28 Jun 2020 om 10:20
      De scouting story, zoals jullie waarschijnlijk weten, Heracles en Twente hebben een samenwerking verbandAchter de schermen heeft zich heel wat afgespeeld, Heracles wilde zelf ook inbreng, Looms werd gehaald als jeugd trainer en de bovenkant moest neutraal zijn, vandaar de twee Nijmegenaren op een top positie.Maar dan was er altijd nog die vervelende Hoofd schout Evert Bleuming, hij is te veel FC Twente, hij moet weg, hoe dan ook.Er komt straks wel weer een nieuwe scout, die neutraal is, zonder enige invloed van FC Twente, dus neutraal. Weet je wat ik denk, v.d. Kraan is pionnetjes om zich heen aan het bouwen om zijn eigen positie te versterken.
    En daar is niks mis mee. Bovendien is hij ook gewoon de baas. En die mag best op zijn eigen manier sturing geven. Dat mag je nou eenmaal op die positie. Daarom is hij ook eindverantwoordelijke in goede en slechte tijden. Hij kan worden afgerekend. En dan mag je best ook je verantwoordelijkheid nemen bij bepaalde posities. Laat hem zijn werk doen voor 3 tot 5 jaar. Laten we niet teveel op zijn stoel zitten. Uiteraard mag je wel je menig geven. Maar je mening zal altijd gebaseerd zijn op datgene wat naar buiten komt via de media. Intern het echte verhaal en belangen zal je nooit begrijpen. Maar daarom is hij de baas, en laat hem dus ook de baas zijn.
  • 28 Jun 2020 om 13:08
    • Quote van 28 Jun 2020 om 11:34
      Op voorhand ben ik erg gecharmeerd van onze nieuwe speler van Volendam. Uit welke koker kwam deze knul eigenlijk? Iemand die het weet?
    Ja van mij, want die had ik vijf weken geleden al voorgesteld hier !
  • 28 Jun 2020 om 13:06
    • Quote van 28 Jun 2020 om 11:14
      Ik denk dat hij heel goed weet wat er te doen is en daar ook naar handelt. Als Bleuming zoveel spelers heeft ingebracht de afgelopen jaren waarom zou hij er dan uitgeknikkerd worden. Denk dat Jans en Streuer heel goed weten welke spelers ze moeten halen en daar Kammetje ook niet bij nodig zijn.
    Precies !
  • 28 Jun 2020 om 13:03
    • Quote van 28 Jun 2020 om 10:20
      De scouting story, zoals jullie waarschijnlijk weten, Heracles en Twente hebben een samenwerking verbandAchter de schermen heeft zich heel wat afgespeeld, Heracles wilde zelf ook inbreng, Looms werd gehaald als jeugd trainer en de bovenkant moest neutraal zijn, vandaar de twee Nijmegenaren op een top positie.Maar dan was er altijd nog die vervelende Hoofd schout Evert Bleuming, hij is te veel FC Twente, hij moet weg, hoe dan ook.Er komt straks wel weer een nieuwe scout, die neutraal is, zonder enige invloed van FC Twente, dus neutraal. Weet je wat ik denk, v.d. Kraan is pionnetjes om zich heen aan het bouwen om zijn eigen positie te versterken.
    Afdeling dom lullen !
  • 28 Jun 2020 om 12:46
    • Quote van 28 Jun 2020 om 11:21
      Toch wel vreemd dat je dat zegt, waarom haalt Ajax dan de beste trainer uit de opleiding weg, als het niets voorstelt, heb je wel alle jeugdopleidingen gezien en gevolgd, heb je gezien hoe hun ontwikkeling is of zit je uit je nek te kletsen.
      De Duitse krant uit Munster schreef jongst-leden nog, die Hollander spelen betoverend voetbal, 1e en 2e plaatst, Armenia Bieleved derde, Preuzen Munster vierde, vfl Osnabruck vijfde en vfl Bochem zesde, dus een sterk bezet voetbal toernooi, waar Fc Twente technisch voetballend verre weg het allerbeste was beste was.
    Je kunt het wel leuk doen op een jeugdtoernooi maar daar heb je niks aan . Zie wat er de laatste jaren is doorgebroken , volgens mij is het de bedoeling dat er gemiddeld jaar 2 jongens doorstromen naar het eerste , de laatste 5 jaar zijn onze opgeleide jongens de slechte van de selectie , zelfs nog slechter dan Boere . Jongens met een (moeilijk) karakter zijn vroegtijdig verwijderd uit de opleiding en braken elders door , wij blijven/bleven met de zachte eitjes over .
  • 28 Jun 2020 om 12:33
    • Quote van 28 Jun 2020 om 09:39
      Dat was precies hoe Ted van Leeuwen de zaken aanpakte vrienden om je heen verzamelen en de media gebruiken in gevecht tegen je werkgever, ik durf wel te zeggen dat deze groep zich zelf groter vond dan de club!
    een groep in een groep is nooit goed, alle neuzen dezelfde kant op dan sta je sterk.
  • 28 Jun 2020 om 12:21
    • Quote van 28 Jun 2020 om 10:20
      De scouting story, zoals jullie waarschijnlijk weten, Heracles en Twente hebben een samenwerking verbandAchter de schermen heeft zich heel wat afgespeeld, Heracles wilde zelf ook inbreng, Looms werd gehaald als jeugd trainer en de bovenkant moest neutraal zijn, vandaar de twee Nijmegenaren op een top positie.Maar dan was er altijd nog die vervelende Hoofd schout Evert Bleuming, hij is te veel FC Twente, hij moet weg, hoe dan ook.Er komt straks wel weer een nieuwe scout, die neutraal is, zonder enige invloed van FC Twente, dus neutraal. Weet je wat ik denk, v.d. Kraan is pionnetjes om zich heen aan het bouwen om zijn eigen positie te versterken.
    Maar dat je als directeur vertrouwde mensen om je heen verzameld, is toch logisch? Je hebt oren en ogen nodig om te functioneren.....dit is een manier om je rotte appels ertussenuit te filteren.
  • 28 Jun 2020 om 12:03
    • Quote van 28 Jun 2020 om 11:59
      Dat weet je zeker?
    Nee, hij stond ook al op de lijstjes door er waren.
  • 28 Jun 2020 om 12:01
    • Quote van 28 Jun 2020 om 09:38
      Rutten is volgens mijn informatie tot dusverre niet meer gespot in de Veste....
    Dat is ook niet zo vreemd, hij is ook de adviseur van de RvC en van verder niemand. Wat heeft hij er dan te zoeken op dit moment, precies niets.
  • 28 Jun 2020 om 11:59
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Dat weet je zeker?
  • 28 Jun 2020 om 11:47
    • Quote van 28 Jun 2020 om 11:09
      sorry, je voorstelling is gebaseerd op lucht ledigheid, je woorden zeggen niets, geen inhoud, geen feiten,totaal informatie ontbreekt om je ook maar een heel klein beetje te kunnen geloven.
      Zoals je hebt gelezen heb ik alles wel onderbouwt en staat de waarheid dik geschreven.
    Jij spreekt jezelf lekker tegen vriend.


    'Weet je wat ik denk, v.d. Kraan is pionnetjes om zich heen aan het bouwen om zijn eigen positie te versterken'.


    Jij DENKT dat..........

    '
  • 28 Jun 2020 om 11:44
    • Quote van 28 Jun 2020 om 11:38
      Tja, Bleuming dus.... ik vind het goed dat hij weg ging maar hij deed ook goede dingen.
    Hans Kraaj toch :)
  • 28 Jun 2020 om 11:38
    • Quote van 28 Jun 2020 om 11:34
      Op voorhand ben ik erg gecharmeerd van onze nieuwe speler van Volendam. Uit welke koker kwam deze knul eigenlijk? Iemand die het weet?
    Tja, Bleuming dus.... ik vind het goed dat hij weg ging maar hij deed ook goede dingen.
  • 28 Jun 2020 om 11:38
    • Quote van 28 Jun 2020 om 09:36
      Dan heeft van de Kraan goed werk geleverd,want er moest echt iets gebeuren het moet 180 graden anders,want zoals het onder deze mensen liep had het einde van de club ingeluid!!! Was altijd een voorstander van Rutten,maar misschien moeten ze daar nu ook maar afscheid van nemen.
    Goed werk vind ik niet van toepassing in dit geval wat hij had moeten voorkomen was dat door niet de direktie te informeren over zijn plan er een deuk(je) in het onderlinge vertrouwen is ontstaan.
    Jan liet duidelijk merken dat hij het met de gang van zaken niet eens was.
    Er zullen nog meer moeilijke beslissingen moeten worden genomen heb het gevoel dat Jan S dit als het een volgende keer weer zou gebeuren er voor hem einde oefening is.
    In de situatie nu is blindelings op elkaar van aan kunnen binnen de leiding van de clubhet aller belangrijkste.
  • 28 Jun 2020 om 11:34
    • Quote van 28 Jun 2020 om 11:33
      jij onderbouwt niets , je kletst uit je nek
      Als je nu eens alle kranten goed had gevolgd, dan had je kunnen lezen wat Heracles wilde en dat waren twee Heracles trainers in de jeugd opleiding en tevens verandering van de bovenbouw, vandaar dat die twee Nijmegenaren zijn toegevoegd, zonder dat ze weten hoe het hier is en wat er gebeuren moet, het zijn gewoon twee pionnen en dat is een gegeven.
    Ik heb het volste vertrouwen in die twee.
  • 28 Jun 2020 om 11:34
    • Quote van 28 Jun 2020 om 10:40
      kunnen jullie 1 topper bij ons noemen die door kammetje is aangeleverd..?
    Op voorhand ben ik erg gecharmeerd van onze nieuwe speler van Volendam. Uit welke koker kwam deze knul eigenlijk? Iemand die het weet?
  • 28 Jun 2020 om 11:33
    • Quote van 28 Jun 2020 om 11:13
      er staat letterlijk ..."ik denk".....niks onderbouwing ..niks anders dan wij ook...
    jij onderbouwt niets , je kletst uit je nek
    Als je nu eens alle kranten goed had gevolgd, dan had je kunnen lezen wat Heracles wilde en dat waren twee Heracles trainers in de jeugd opleiding en tevens verandering van de bovenbouw, vandaar dat die twee Nijmegenaren zijn toegevoegd, zonder dat ze weten hoe het hier is en wat er gebeuren moet, het zijn gewoon twee pionnen en dat is een gegeven.
  • 28 Jun 2020 om 11:21
    • Quote van 28 Jun 2020 om 10:27
      Die opleiding van ons stelde de laatste 10 jaar al niks meer voor , werd tijd voor een grote schoonmaak
    Toch wel vreemd dat je dat zegt, waarom haalt Ajax dan de beste trainer uit de opleiding weg, als het niets voorstelt, heb je wel alle jeugdopleidingen gezien en gevolgd, heb je gezien hoe hun ontwikkeling is of zit je uit je nek te kletsen.
    De Duitse krant uit Munster schreef jongst-leden nog, die Hollander spelen betoverend voetbal, 1e en 2e plaatst, Armenia Bieleved derde, Preuzen Munster vierde, vfl Osnabruck vijfde en vfl Bochem zesde, dus een sterk bezet voetbal toernooi, waar Fc Twente technisch voetballend verre weg het allerbeste was beste was.
  • 28 Jun 2020 om 11:14
    • Quote van 28 Jun 2020 om 10:37
      Ik krijg meer en meer de indruk dat Kraantje Pappie juist geen pionnetjes om zich heen aan het bouwen is en juist denkt in het belang van de club....en niet van zichzelf zoals jij min of meer beweert.
    Ik denk dat hij heel goed weet wat er te doen is en daar ook naar handelt. Als Bleuming zoveel spelers heeft ingebracht de afgelopen jaren waarom zou hij er dan uitgeknikkerd worden. Denk dat Jans en Streuer heel goed weten welke spelers ze moeten halen en daar Kammetje ook niet bij nodig zijn.
  • 28 Jun 2020 om 11:13
    • Quote van 28 Jun 2020 om 11:09
      sorry, je voorstelling is gebaseerd op lucht ledigheid, je woorden zeggen niets, geen inhoud, geen feiten,totaal informatie ontbreekt om je ook maar een heel klein beetje te kunnen geloven.
      Zoals je hebt gelezen heb ik alles wel onderbouwt en staat de waarheid dik geschreven.
    er staat letterlijk ..."ik denk".....niks onderbouwing ..niks anders dan wij ook...
  • 28 Jun 2020 om 11:09
    • Quote van 28 Jun 2020 om 10:37
      Ik krijg meer en meer de indruk dat Kraantje Pappie juist geen pionnetjes om zich heen aan het bouwen is en juist denkt in het belang van de club....en niet van zichzelf zoals jij min of meer beweert.
    sorry, je voorstelling is gebaseerd op lucht ledigheid, je woorden zeggen niets, geen inhoud, geen feiten,totaal informatie ontbreekt om je ook maar een heel klein beetje te kunnen geloven.
    Zoals je hebt gelezen heb ik alles wel onderbouwt en staat de waarheid dik geschreven.
  • 28 Jun 2020 om 10:56
    • Quote van 28 Jun 2020 om 10:40
      kunnen jullie 1 topper bij ons noemen die door kammetje is aangeleverd..?
    Nou precies dat....slappe gelul over hoe vervelend het wel niet voor hem is. Maar wat heeft hij nou gepresteerd de afgelopen jaren??
  • 28 Jun 2020 om 10:44
    • Quote van 28 Jun 2020 om 10:37
      Ik krijg meer en meer de indruk dat Kraantje Pappie juist geen pionnetjes om zich heen aan het bouwen is en juist denkt in het belang van de club....en niet van zichzelf zoals jij min of meer beweert.
    3 stappen vooruit en dammm 2 terug ..beetje bij beetje vooruit..die indruk heb ik ook
  • 28 Jun 2020 om 10:40
    kunnen jullie 1 topper bij ons noemen die door kammetje is aangeleverd..?
  • 28 Jun 2020 om 10:37
    • Quote van 28 Jun 2020 om 10:20
      De scouting story, zoals jullie waarschijnlijk weten, Heracles en Twente hebben een samenwerking verbandAchter de schermen heeft zich heel wat afgespeeld, Heracles wilde zelf ook inbreng, Looms werd gehaald als jeugd trainer en de bovenkant moest neutraal zijn, vandaar de twee Nijmegenaren op een top positie.Maar dan was er altijd nog die vervelende Hoofd schout Evert Bleuming, hij is te veel FC Twente, hij moet weg, hoe dan ook.Er komt straks wel weer een nieuwe scout, die neutraal is, zonder enige invloed van FC Twente, dus neutraal. Weet je wat ik denk, v.d. Kraan is pionnetjes om zich heen aan het bouwen om zijn eigen positie te versterken.
    Ik krijg meer en meer de indruk dat Kraantje Pappie juist geen pionnetjes om zich heen aan het bouwen is en juist denkt in het belang van de club....en niet van zichzelf zoals jij min of meer beweert.
  • 28 Jun 2020 om 10:31
    • Quote van 28 Jun 2020 om 10:08
      Voor het eerst sinds jaren vertrouwen in het beleid. Schoon schip. Nu alleen nog een paar van die omhoog gevallen journalisten de deur uit schoppen.
    Tijltje....Leonie -----> niet objectief. Derhalve boycotten vanuit de club en langs het trainingsveld......
  • 28 Jun 2020 om 10:27
    • Quote van 28 Jun 2020 om 10:20
      De scouting story, zoals jullie waarschijnlijk weten, Heracles en Twente hebben een samenwerking verbandAchter de schermen heeft zich heel wat afgespeeld, Heracles wilde zelf ook inbreng, Looms werd gehaald als jeugd trainer en de bovenkant moest neutraal zijn, vandaar de twee Nijmegenaren op een top positie.Maar dan was er altijd nog die vervelende Hoofd schout Evert Bleuming, hij is te veel FC Twente, hij moet weg, hoe dan ook.Er komt straks wel weer een nieuwe scout, die neutraal is, zonder enige invloed van FC Twente, dus neutraal. Weet je wat ik denk, v.d. Kraan is pionnetjes om zich heen aan het bouwen om zijn eigen positie te versterken.
    Die opleiding van ons stelde de laatste 10 jaar al niks meer voor , werd tijd voor een grote schoonmaak
  • 28 Jun 2020 om 10:20
    De scouting story, zoals jullie waarschijnlijk weten, Heracles en Twente hebben een samenwerking verbandAchter de schermen heeft zich heel wat afgespeeld, Heracles wilde zelf ook inbreng, Looms werd gehaald als jeugd trainer en de bovenkant moest neutraal zijn, vandaar de twee Nijmegenaren op een top positie.Maar dan was er altijd nog die vervelende Hoofd schout Evert Bleuming, hij is te veel FC Twente, hij moet weg, hoe dan ook.Er komt straks wel weer een nieuwe scout, die neutraal is, zonder enige invloed van FC Twente, dus neutraal. Weet je wat ik denk, v.d. Kraan is pionnetjes om zich heen aan het bouwen om zijn eigen positie te versterken.
  • 28 Jun 2020 om 10:14
    • Quote van 28 Jun 2020 om 10:08
      Voor het eerst sinds jaren vertrouwen in het beleid. Schoon schip. Nu alleen nog een paar van die omhoog gevallen journalisten de deur uit schoppen.
    100+
  • 28 Jun 2020 om 10:09
    • Quote van 28 Jun 2020 om 09:39
      Dat was precies hoe Ted van Leeuwen de zaken aanpakte vrienden om je heen verzamelen en de media gebruiken in gevecht tegen je werkgever, ik durf wel te zeggen dat deze groep zich zelf groter vond dan de club!
    Tuurlijk, dat is oldskool leiding geven, een stelletje ja-knikkers om je heen verzamelen.
  • 28 Jun 2020 om 10:08
    Voor het eerst sinds jaren vertrouwen in het beleid. Schoon schip. Nu alleen nog een paar van die omhoog gevallen journalisten de deur uit schoppen.
  • 28 Jun 2020 om 09:59
    • Quote van 28 Jun 2020 om 09:36
      Dan heeft van de Kraan goed werk geleverd,want er moest echt iets gebeuren het moet 180 graden anders,want zoals het onder deze mensen liep had het einde van de club ingeluid!!! Was altijd een voorstander van Rutten,maar misschien moeten ze daar nu ook maar afscheid van nemen.
    mee eens schoon schip dan maar .. Fred Rutten moet Ron Jans niet voor de voeten lopen .
  • 28 Jun 2020 om 09:56
    • Quote van 28 Jun 2020 om 09:43
      Nogmaals juiste beslissing, opgehoepeld met die oude kliek.
    Precies. Gewoon weer fris beginnen, met het oog op een mooie toekomst voor onze club.
  • 28 Jun 2020 om 09:51
    • Quote van 28 Jun 2020 om 09:13
      Goede conclusie
    Je hebt dezelfde mening maar dat maakt het nog geen goede conclusie. Conclusie is onderbouwd met feiten. Dat kun je in dit geval niet van spreken....
  • 28 Jun 2020 om 09:49
    Suggestief kom met feiten. Dit is old skool stemmingmakerij. Wellicht zat hij in kamp Ted, wellicht was hij boos, wellicht heeft hij sinds Ted weg is contraproductief opgesteld, wellicht heeft aan de poten van Van De Kraan gezaagd. Je weet het het niet... allemaal suggestief... kerl kerl...
  • 28 Jun 2020 om 09:47
    • Quote van 28 Jun 2020 om 09:31
      Alles is suggestief bij 'Tijltje' Van Wissing. Kamp Rutten.....kamp Tedjen...kamp LtV.....commandobasis perskamer.


      Ik ben van mening dat Kammetje zelf heel goed de reden van zijn ontslag weet. Evenals dat Kammetje weet welk salaris hij elke maand bijgeschreven kreeg ondanks het gegeven dat hij eigenlijk niets te doen had vanwege de corona.


      Op dat moment had Kammetje.....als echte clubman zoals sommigen opperen.......kunnen....en misschien wel moeten zeggen; 'FC Twente heeft het even moeilijk en zwaar. Ik lever daarop tijdelijk 40% van mijn salaris in zodat ik mijn persoonlijke liefde voor FC Twente toon'.


      @Tijltje Van Wissing: Je zou je eens wat beter in de materie moeten verdiepen voordat je van alles roept omdat je Kammetje niet meer gaat zien in de perskamer.....
    Is eigenlijk ook vreemd dat scouting betaald word met een vast salaris! Vind het meer een baan voor een onkosten vergoeding en een bonus voor echte goudmijntjes via een deel van opbrengst bij doorverkoop en een bonus als een jeugd speler het eerst haald ! Met een vast maandelijks salaris word het wel heel snel een luilekker baantje waarbij je wat achterover hangt dat geeft geen prikkel de pareltjes er tussenuit te vissen.
  • 28 Jun 2020 om 09:43
    Nogmaals juiste beslissing, opgehoepeld met die oude kliek.
  • 28 Jun 2020 om 09:39
    • Quote van 28 Jun 2020 om 09:13
      Vd Kraan heeft gewoon gedacht!.......weet je dat, of suggereer je dat? Ik denk, dat Vd Kraan het tot nu toe, allemaal heel snel doorheeft. En dat komt twente alleen ten goede. Triest trouwens, dat alle journalisten worden ingeschakeld om er iets van te vinden.......
    Dat was precies hoe Ted van Leeuwen de zaken aanpakte vrienden om je heen verzamelen en de media gebruiken in gevecht tegen je werkgever, ik durf wel te zeggen dat deze groep zich zelf groter vond dan de club!
  • 28 Jun 2020 om 09:38
    • Quote van 28 Jun 2020 om 09:36
      Dan heeft van de Kraan goed werk geleverd,want er moest echt iets gebeuren het moet 180 graden anders,want zoals het onder deze mensen liep had het einde van de club ingeluid!!! Was altijd een voorstander van Rutten,maar misschien moeten ze daar nu ook maar afscheid van nemen.
    Rutten is volgens mijn informatie tot dusverre niet meer gespot in de Veste....
  • 28 Jun 2020 om 09:36
    Dan heeft van de Kraan goed werk geleverd,want er moest echt iets gebeuren het moet 180 graden anders,want zoals het onder deze mensen liep had het einde van de club ingeluid!!! Was altijd een voorstander van Rutten,maar misschien moeten ze daar nu ook maar afscheid van nemen.
  • 28 Jun 2020 om 09:31
    • Quote van 28 Jun 2020 om 09:13
      Vd Kraan heeft gewoon gedacht!.......weet je dat, of suggereer je dat? Ik denk, dat Vd Kraan het tot nu toe, allemaal heel snel doorheeft. En dat komt twente alleen ten goede. Triest trouwens, dat alle journalisten worden ingeschakeld om er iets van te vinden.......
    Alles is suggestief bij 'Tijltje' Van Wissing. Kamp Rutten.....kamp Tedjen...kamp LtV.....commandobasis perskamer.


    Ik ben van mening dat Kammetje zelf heel goed de reden van zijn ontslag weet. Evenals dat Kammetje weet welk salaris hij elke maand bijgeschreven kreeg ondanks het gegeven dat hij eigenlijk niets te doen had vanwege de corona.


    Op dat moment had Kammetje.....als echte clubman zoals sommigen opperen.......kunnen....en misschien wel moeten zeggen; 'FC Twente heeft het even moeilijk en zwaar. Ik lever daarop tijdelijk 40% van mijn salaris in zodat ik mijn persoonlijke liefde voor FC Twente toon'.


    @Tijltje Van Wissing: Je zou je eens wat beter in de materie moeten verdiepen voordat je van alles roept omdat je Kammetje niet meer gaat zien in de perskamer.....
  • 28 Jun 2020 om 09:13
    Vd Kraan heeft gewoon gedacht!.......weet je dat, of suggereer je dat? Ik denk, dat Vd Kraan het tot nu toe, allemaal heel snel doorheeft. En dat komt twente alleen ten goede. Triest trouwens, dat alle journalisten worden ingeschakeld om er iets van te vinden.......