'Komst El Ahmadi allerminst zeker: ''Ze moeten niet op me wachten'''

36
'Komst El Ahmadi allerminst zeker: ''Ze moeten niet op me wachten'''

Technisch directeur Jan Streuer bevestigde vanmorgen dat FC Twente in gesprek is met Karim El Ahmadi en dat hij er vertrouwen in heeft dat het goed komt. De 35-jarige middenvelder erkent gesproken te hebben, maar het is nog lang niet zeker. 

"Ik heb een prima gesprek gehad met Jan Streuer en Paul van der Kraan (de algemeen directeur, red.). De plannen die ze hebben zagen er goed uit. Alleen heb ik ze wel verteld dat ik vooralsnog geen beslissing ga nemen en dat ze niet op me moeten gaan wachten. Als ze voor mijn plek een andere speler kunnen krijgen moeten ze dat doen", zegt El Ahmadi in Tubantia.

De middenvelder moet eerst het seizoen in Saoedi-Arabië afmaken met zijn club Al-Ittihad. "We gaan nu de voorbereiding in en op 4 augustus wordt hier de competitie hervat. Die is op 4 september afgelopen en dan ben ik transfervrij. Halverwege augustus wil ik mijn beslissing nemen.”

36 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 28 Jun 2020 om 13:07
    Niet aan beginnen.
  • 28 Jun 2020 om 09:03
    Prima dat FCT niet hoeft te wachten. We hebben eerst een rechtsback, centrale verdediger, nummer 10, spits en een buitenspeler nodig. Als we die eind juli allemaal binnen hebben heeft de club het al goed gedaan. In augustus komt KEA vrij en is waarschijnlijk meer duidelijk over de invulling van het middenveld (blijven Selahi en Aburjania, tekent WB).
  • 28 Jun 2020 om 06:51
    • Quote van 27 Jun 2020 om 20:42
      Het is hier net zo droevig als bij Twente. Kneus! Maar inderdaad tot ziens
    Meneer kneus voor jou flapdrol
  • 27 Jun 2020 om 22:03
    • Quote van 27 Jun 2020 om 16:12
      Streuer had er een heel goed gevoel bij, en zijn gevoel zei hem dat het wel rond ging komen. En speler zegt is nog helemaal niet zeker, niet op me wachten! Wat hebben we als td in huis gehaald. Zijn scouting wordt ontslagen zonder dat de td het weet. Wat een besrijfsvoering en communicatie! Werkelijk waar om te lachten dit. Begrijp nog steeds nie waarom Jans hierin is gestapt
    Nou het is vrij simpel. Je moet dit jaar overleven. Coronacrisis waardoor er geen geld binnenkomt. Dat heeft de club nu al een paar miljoen gekost. Zou er geen Corona zijn geweest dan was Bleuming waarschijnlijk niet ontslagen.

    Aangezien Ted en GG er een puinhoop van hebben gemaakt kwa beleid en resultaten en aangezien er veel spelers weg zijn gegaan of waarvan het contract niet is verlengd..........
    etc etc.....

    Ik heb ook geen zin om het allemaal nog een keer uit te leggen. Hebben verschillende leden hier al gedaan. Verdiep je eens in de materie dan makkelijk zitten te roeptoeteren......
    Of hou gewoon je mond als je het niet wilt snappen!
  • 27 Jun 2020 om 21:40
    • Quote van 27 Jun 2020 om 20:42
      Het is hier net zo droevig als bij Twente. Kneus! Maar inderdaad tot ziens
    +1
  • 27 Jun 2020 om 20:44
    Niet op wachten maar als die in september tranfervrij is een voor twente goed contract aan bieden en aan laten sluiten concurentie is altijd goed als die niet teveel vraagt blijft en jongen uit eigen opleiding dus is altijd aantrekenlijk mist het geld niet teveel is
  • 27 Jun 2020 om 20:42
    • Quote van 27 Jun 2020 om 18:25
      Flikker aub op negatieve lul dat je bent, alles lekker aan dikken he?? Donderstrasl aub op kloothommel.
    Het is hier net zo droevig als bij Twente. Kneus! Maar inderdaad tot ziens
  • 27 Jun 2020 om 18:44
    • Quote van 27 Jun 2020 om 16:39
      Gaat waarschijnlijk om de bijnaam: Kraantje lek.
    Inderdaad !
  • 27 Jun 2020 om 18:43
    • Quote van 27 Jun 2020 om 16:24
      Ik zelf is wat anders dan IKZEG
    I know !
  • 27 Jun 2020 om 18:25
    • Quote van 27 Jun 2020 om 16:12
      Streuer had er een heel goed gevoel bij, en zijn gevoel zei hem dat het wel rond ging komen. En speler zegt is nog helemaal niet zeker, niet op me wachten! Wat hebben we als td in huis gehaald. Zijn scouting wordt ontslagen zonder dat de td het weet. Wat een besrijfsvoering en communicatie! Werkelijk waar om te lachten dit. Begrijp nog steeds nie waarom Jans hierin is gestapt
    Flikker aub op negatieve lul dat je bent, alles lekker aan dikken he?? Donderstrasl aub op kloothommel.
  • 27 Jun 2020 om 17:59
    • Quote van 27 Jun 2020 om 15:35
      Begin jij ook al met die bijnamen? !
    Vind het wel aardig bij hem passen.
  • 27 Jun 2020 om 17:45
    • Quote van 27 Jun 2020 om 16:12
      Streuer had er een heel goed gevoel bij, en zijn gevoel zei hem dat het wel rond ging komen. En speler zegt is nog helemaal niet zeker, niet op me wachten! Wat hebben we als td in huis gehaald. Zijn scouting wordt ontslagen zonder dat de td het weet. Wat een besrijfsvoering en communicatie! Werkelijk waar om te lachten dit. Begrijp nog steeds nie waarom Jans hierin is gestapt
    Reageer jij maar niet,wij willen graag het positieve erin houden . Afzagen is zoooo makkelijk. Heb je wel eens gehoord welke spelletjes gespeeld worden.
  • 27 Jun 2020 om 17:18
    • Quote van 27 Jun 2020 om 16:12
      Streuer had er een heel goed gevoel bij, en zijn gevoel zei hem dat het wel rond ging komen. En speler zegt is nog helemaal niet zeker, niet op me wachten! Wat hebben we als td in huis gehaald. Zijn scouting wordt ontslagen zonder dat de td het weet. Wat een besrijfsvoering en communicatie! Werkelijk waar om te lachten dit. Begrijp nog steeds nie waarom Jans hierin is gestapt
    Dit nieuws word weer door de media geschreven. Zulke uitspraken als van Karim geloof ik pas als hij het voor de camera zegt.
  • 27 Jun 2020 om 16:46
    • Quote van 27 Jun 2020 om 14:47
      Gelukkig. Er is hoop dat deze miskleun ons bespaard blijft. We hebben een creatieve middenvelder nodig. Voor de rest voldoende middenvelders in de selectie dus helemaal geen behoefte aan El Ahmadi.
    Khwaai
  • 27 Jun 2020 om 16:39
    • Quote van 27 Jun 2020 om 16:24
      Ik zelf is wat anders dan IKZEG
    Gaat waarschijnlijk om de bijnaam: Kraantje lek.
  • 27 Jun 2020 om 16:24
    • Quote van 27 Jun 2020 om 15:35
      Begin jij ook al met die bijnamen? !
    Ik zelf is wat anders dan IKZEG
  • 27 Jun 2020 om 16:12
    Streuer had er een heel goed gevoel bij, en zijn gevoel zei hem dat het wel rond ging komen. En speler zegt is nog helemaal niet zeker, niet op me wachten! Wat hebben we als td in huis gehaald. Zijn scouting wordt ontslagen zonder dat de td het weet. Wat een besrijfsvoering en communicatie! Werkelijk waar om te lachten dit. Begrijp nog steeds nie waarom Jans hierin is gestapt
  • 27 Jun 2020 om 16:00
    Op zich begrijp ik dat je gaat voor ervaring maar 35 is wel iets teveel van het goede, we moeten spelers hebben me statiegeld, iets onder de 30 hebben ook veel ervaring maar hebben wel wisselgeld. Ben benieuwd of hij ook tegen de TD zo duidelijk is geweest, zo ja dan begrijp ik de TD niet dat deze zo hoopvol is.Voor cruciale posities in het elftal (de 10,1 goede CV en de spits) moet je gewoon afzien van je 2 ton salaris cap daar deze essentieel zijn voor het goed draaien van het team.... hierop op besparen is penny wise pound foulish en kost je meer dan dat het oplevert. Jammer dat je geen aandelen/bedrag kunt kopen/storten in een spelerspot, gaat zeker renderen als ze zo op de voet van Smal verder gaan icm ervaring dan wil ik graag hier als supporter in willen investeren (ben me bewust van de risico's) maar wat is nu gaver dan dat....krijg je nog meer feeling met Twente.
  • 27 Jun 2020 om 15:46
    Laat lekker wegblijven te oud en heeft 2 jaar op amateur niveau gespeeld in de zandbak
  • 27 Jun 2020 om 15:37
    • Quote van 27 Jun 2020 om 15:23
      Hij wacht dus gewoon op een andere optie en gebruikt nu de mediaaandacht met betrekking tot Twente daarvoor. Dit soort spelers moet je moet willen hebben. Graag of niet Karim!!! Dus voor mij kan er een dikke streep door El Amhadi.
    weet niet of dat zo is maar feit blijft dat hij geen echte investering is. vind hem persoonlijk te oud er zijn genoeg jongere oude middenvelders te halen.
  • 27 Jun 2020 om 15:35
    • Quote van 27 Jun 2020 om 15:01
      Wie kan onze TD de weg wijzen in het doolhof waar Kraantje lek hem in heeft laten belanden.Dit kan wel eens meer kosten dan de bezuiniging op Bleuming.
    Begin jij ook al met die bijnamen? !
  • 27 Jun 2020 om 15:33
    Ik zeg dus, graag of helemaal niet !
  • 27 Jun 2020 om 15:23
    Hij wacht dus gewoon op een andere optie en gebruikt nu de mediaaandacht met betrekking tot Twente daarvoor. Dit soort spelers moet je moet willen hebben. Graag of niet Karim!!! Dus voor mij kan er een dikke streep door El Amhadi.
  • 27 Jun 2020 om 15:19
    Laat hem aub niet komen.
  • 27 Jun 2020 om 15:10
    • Quote van 27 Jun 2020 om 14:59
      Van leeuwen groot talent. Hopelijk kiest hij voor Twente en niet voor dat k ... clubje uit Almelo waar hij nu traint
    Svente had hem geappt zei hij hier een paar weken geleden en svente zei dat thijs had gezegd dat als twente serieus zich zou melden voor de jeugd. Er onder de jeigd wel degelijk de voorkeur voor twente ligt. Er gaan er een aantal hopelijk minuten maken. Maar ik persoonlijk op van leeuwen en oosterwolde. Ook een aanvallende back. Klapt ook mooi fel de duels in. Heb hem een aantal keer zien spelen kan mij echt wel bekoren.
  • 27 Jun 2020 om 15:04
    Veel plezier bij feyenoord. NEXT. spelers die nu al niet gemotiveerd zijn om bij ons te willen voetballen gaan echt niet harder lopen als het moeilijker word na een paar nederlagen. Door gaan naar de volgende. Daarnaast middenvelder hebben we wel. Niet de grootste noodzaak. De andere 2 linies zijn er meer nodig.
  • 27 Jun 2020 om 15:01
    35 jaar weet ook echt niet of je dat moet willen!!!
  • 27 Jun 2020 om 15:01
    Wie kan onze TD de weg wijzen in het doolhof waar Kraantje lek hem in heeft laten belanden.Dit kan wel eens meer kosten dan de bezuiniging op Bleuming.
  • 27 Jun 2020 om 15:01
    Is netjes van hem. En zoals het hoort. Laten we dan gewoon gaan zoeken naar ieand die er direct kan staan vanaf de voorbereiding. Anders zit je weer met het inpassen. Je kan hem dan alsnog als back-up halen met al zijn ervaring.
  • 27 Jun 2020 om 15:00
    denk niet dat ze hem gratis laten gaan, niet op wachten, 35 is wel oud voor een middenvelder trouwens. dat wordt alleen maar invallen en halve wedstrijden spelen??
  • 27 Jun 2020 om 14:59
    • Quote van 27 Jun 2020 om 14:51
      Ik ben meer benieuwd naar de jeugdspelers : Van leeuwen en Sluiter
    Van leeuwen groot talent. Hopelijk kiest hij voor Twente en niet voor dat k ... clubje uit Almelo waar hij nu traint
  • 27 Jun 2020 om 14:51
    • Quote van 27 Jun 2020 om 14:47
      Gelukkig. Er is hoop dat deze miskleun ons bespaard blijft. We hebben een creatieve middenvelder nodig. Voor de rest voldoende middenvelders in de selectie dus helemaal geen behoefte aan El Ahmadi.
    Eens , je mist echt creativiteit , genoeg andere middenvelders
  • 27 Jun 2020 om 14:51
    Ik ben meer benieuwd naar de jeugdspelers : Van leeuwen en Sluiter
  • 27 Jun 2020 om 14:49
    Dan gewoon brama op 6 en geen el ahmadi, jammer. Wachten tot half augustus moet je absoluut niet willen met zo'n cruciale positie. Gewoon wout laten concurreren met roemeratoe/bosch voor die plek.
  • 27 Jun 2020 om 14:47
    Gelukkig. Er is hoop dat deze miskleun ons bespaard blijft. We hebben een creatieve middenvelder nodig. Voor de rest voldoende middenvelders in de selectie dus helemaal geen behoefte aan El Ahmadi.
  • 27 Jun 2020 om 14:47
    Duidelijk. Hier moet je niet op willen wachten. Als het verhaal klopt wat hij zegt
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›