Streuer: ''Niet alleen harde werkers, maar ook creatievelingen''

66
Streuer: ''Niet alleen harde werkers, maar ook creatievelingen''

FC Twente bevindt zich momenteel in een extreem belangrijke periode. De club wil graag weer meedraaien in de middenmoot, maar zonder geld en zonder spelers is de club nog lang niet waar ze wil zijn. Jan Streuer ziet ook dat de club een zware tijd tegemoet gaat.

"De voetballerij is zo vluchtig en egoïstisch", vertelt Streuer bij Groot Onderhoud op Radio Oost. "Het is allemaal korte termijn werk en dat is ook jammer. Mensen denken nu Ron Jans zit erin, Streuer zit erin, Van der Kraan zit erin. Het beste is gewoon om een algemene directeur te hebben die er een lange tijd zit."

"Hetzelfde geldt voor een technisch directeur, mits hij goed is, dat deze er een lange tijd zit", vervolgt hij. "Ook voor een trainer gaat dat op. Jans heeft acht jaar bij Groningen gezeten. Het zou mooi zijn als een trainer zo lang kan blijven."

Streuer realiseert zich maar al te goed dat de voetbalwereld óók een keiharde zakenwereld is. "De laatste jaren is er veel te veel gebeurd. De trainers die er aan de lopende band uitvliegen. Als ik weg ga komt er weer een ander en die heeft weer andere ideeën."

Het beleidsplan wat hij met de club heeft uitgestippeld moet nu soelaas geven. "Wat in dat beleidsplan staat is gewoon goed. Nu de uitvoer nog. Je bent wel beperkt, maar we proberen wel spelers te kiezen die iets kunnen. Niet alleen harde werkers, maar ook creatievelingen die een actie durven te maken. Spelers die brutaal zijn", aldus Streuer.

66 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 29 Jun 2020 om 11:20
    • Quote van 29 Jun 2020 om 09:08
      Waarom zouden die er niet bij horen? We zijn geen racisten. We hebben alleen iets tegen idioten die iedereen die niet bij hun clubje wil horen beschuldigen van racisme.
    Dank u
  • 29 Jun 2020 om 09:08
    • Quote van 29 Jun 2020 om 01:51
      Wie zijn "wij Nederlanders" eigenlijk? Zijn dat ook de "Turkse" of "Surinaamse" jongens van de derde generatie? Die hier geboren zijn en een dubbel paspoort hebben? Is dat ook de Vietnamese bootvluchteling, die volledig geïntegreerd is en een Nederlands paspoort heeft, maar wel werkeloos is? Is dat ook de vluchteling, uit willekeurig welk land, die hier nog niet zo lang is, maar wel de inburgeringscursus heeft gedaan, vast werk heeft en ook de Nederlandse nationaliteit heeft aangenomen? En is dat ook de vluchteling die van plan is dat allemaal ook zo te doen maar hier nog maar een half jaar is? En is dat ook de man die 50 jaar geleden geëmigreerd is naar Canada of Australië en nooit de nationaliteit van dat land heeft aangenomen en nog steeds een Nederlands paspoort heeft? En zijn zoon, ook een Nederlands paspoort, maar geen woord Nederlands spreekt? Horen die mensen wel of niet bij "wij Nederlanders"?
    Waarom zouden die er niet bij horen? We zijn geen racisten. We hebben alleen iets tegen idioten die iedereen die niet bij hun clubje wil horen beschuldigen van racisme.
  • 29 Jun 2020 om 06:54
    • Quote van 29 Jun 2020 om 01:51
      Wie zijn "wij Nederlanders" eigenlijk? Zijn dat ook de "Turkse" of "Surinaamse" jongens van de derde generatie? Die hier geboren zijn en een dubbel paspoort hebben? Is dat ook de Vietnamese bootvluchteling, die volledig geïntegreerd is en een Nederlands paspoort heeft, maar wel werkeloos is? Is dat ook de vluchteling, uit willekeurig welk land, die hier nog niet zo lang is, maar wel de inburgeringscursus heeft gedaan, vast werk heeft en ook de Nederlandse nationaliteit heeft aangenomen? En is dat ook de vluchteling die van plan is dat allemaal ook zo te doen maar hier nog maar een half jaar is? En is dat ook de man die 50 jaar geleden geëmigreerd is naar Canada of Australië en nooit de nationaliteit van dat land heeft aangenomen en nog steeds een Nederlands paspoort heeft? En zijn zoon, ook een Nederlands paspoort, maar geen woord Nederlands spreekt? Horen die mensen wel of niet bij "wij Nederlanders"?
    Tuurlijk. Een ieder met een NL paspoort is Nederlander. Maar zoals in Enschede stonden BLM idioten te schreeuwen die geen Nederlanders waren, deden dat dan ook in het Engels. Heb een kwartier staan luisteren naar zo'n opgefokt onmens, die liep gewoon te vertellen dat vreedzaam protest het ideaal was maar dat ze geweld niet schuwen. Dan ben je gewoon een borderline terrorist en moet het land uitgeschopt worden. Net zoals draaideur criminelen met dubbel paspoort, gewoon een enkeltje heimat geven en het burgerschap afpakken. Als iemand niet wil participeren in het land dat 5de staat op de happiness lijst, dan moeten de poorten van dat paradijs sluiten voor diegene. En participeren in Nederland is een heeeeel breed begrip dat begint bij nagenoegen niets doen, amper de taal spreken. Dus die lat ligt onmeunig laag.

    Hoewel ik liever wel zie dat mensen in onze politiek slechts 1 paspoort hebben. Daar vind ik het belangrijk dat er geen twijfel mag bestaan. Maar dat is een persoonlijke mening.
  • 29 Jun 2020 om 06:26
    • Quote van 28 Jun 2020 om 22:32
      Hij wil voor twente spelen voor niet gek salaris, het is nu aan hem.
    Bedankt. Hopelijk komt er snel nieuws naar buiten. Als ik moet kiezen tussen Elia of elhamadi. Dan toch graag Elia.
  • 29 Jun 2020 om 01:51
    • Quote van 28 Jun 2020 om 22:21
      Klopt prima overigens,totaal mee eens bam. Maar het is toch wel vreemd dat wij Nederlanders het allemaal laten gebeuren.
    Wie zijn "wij Nederlanders" eigenlijk? Zijn dat ook de "Turkse" of "Surinaamse" jongens van de derde generatie? Die hier geboren zijn en een dubbel paspoort hebben? Is dat ook de Vietnamese bootvluchteling, die volledig geïntegreerd is en een Nederlands paspoort heeft, maar wel werkeloos is? Is dat ook de vluchteling, uit willekeurig welk land, die hier nog niet zo lang is, maar wel de inburgeringscursus heeft gedaan, vast werk heeft en ook de Nederlandse nationaliteit heeft aangenomen? En is dat ook de vluchteling die van plan is dat allemaal ook zo te doen maar hier nog maar een half jaar is? En is dat ook de man die 50 jaar geleden geëmigreerd is naar Canada of Australië en nooit de nationaliteit van dat land heeft aangenomen en nog steeds een Nederlands paspoort heeft? En zijn zoon, ook een Nederlands paspoort, maar geen woord Nederlands spreekt? Horen die mensen wel of niet bij "wij Nederlanders"?
  • 29 Jun 2020 om 01:35
    • Quote van 28 Jun 2020 om 15:47
      Ach ja. Mensen moeten gewoon een dikkere huid krijgen en uit de slachtofferrol kruipen. Als het gaat om het woord Nigger, laat ze eerst eens kappen met het zingen in rap-songs, en dan pas de bleekscheet vragen dit niet meer mee te zingen.

      De vraag is simpel, nemen wij de kleinkinderen van Hitler en Himmler iets kwalijk? Nemen wij nageslacht van NSB'ers of Gestapo iets kwalijk? Nee. We gaan verder met leven en begrijpen dat geschiedenis precies is wat het woord impliceert, geschiedenis.

      Wil een Marokkaan ons vertellen dat wij racisten zijn. Fijn. Maar ik vraag die Marokkaan om eerst even naar eigen sub-cultuur te kijken en de misstanden aan te spreken. Want laten we wel wezen, geen Antilliaan of Marokkaan die op de Dam heeft gestaan, en geen enkele plunderaar in in Amerika heeft gedacht: Laat ik mijn eigen subcultuur eens corrigeren.

      Twee zaken dus

      1) Iedereen moet in de spiegel kijken, en in eigen achtertuin
      2) Iedereen moet een dikkere huid krijgen en zichzelf niet portretteren als slachtoffer

      Anderzijds vind ik de discussie omtrent Zwarte Piet een welvaartsdiscussie. Als wij ECHTE problemen zouden hebben, zou Zwarte Piet NOOIT een discussie zijn. Zouden we NOOIT nationale discussies hebben over Johan fucking Derksen. Het is eigenlijk beschamend dat wij ons over dergelijke triviale zaken druk maken...........



    En zo zij het!!!!
  • 28 Jun 2020 om 23:46
    • Quote van 28 Jun 2020 om 22:58
      Laat ze dan gelijk alle varkens leefruimte geven...
    Behalve die uit Grunn....
  • 28 Jun 2020 om 22:58
    • Quote van 28 Jun 2020 om 22:47
      Ik ben altijd van mening geweest dat we de Nederlandse Leeuw moeten veranderen in een varken, en heilig verklaren. Gewoon, zoals Koeien in India, een paar duizend Varkens vrij laten per provincie. Een gematigde Moslim boeit dat niet, een extremist zal onmiddellijk verhuizen. Problem solved.

      BAM voor Premier!!
    Laat ze dan gelijk alle varkens leefruimte geven...
  • 28 Jun 2020 om 22:47
    • Quote van 28 Jun 2020 om 22:23
      Die moeders moet je ophalen , ...... maar dat betekent nog niet dat ze op Schiphol ook aankomen .
    Ik ben altijd van mening geweest dat we de Nederlandse Leeuw moeten veranderen in een varken, en heilig verklaren. Gewoon, zoals Koeien in India, een paar duizend Varkens vrij laten per provincie. Een gematigde Moslim boeit dat niet, een extremist zal onmiddellijk verhuizen. Problem solved.

    BAM voor Premier!!
  • 28 Jun 2020 om 22:34
    • Quote van 28 Jun 2020 om 22:29
      Hoe groot is de kans dat het lukt?
    Dat is precies wat hij wil bij 1 van de 2 clubs waar hij voorkeur voor heeft aangezien feyenoord heeft bedankt zou de kans vrij groot zijn. Ado is zijn plan b. Als wat svente zegt hem toegezegd is steigd de kans dat het lukt enorm.
  • 28 Jun 2020 om 22:32
    • Quote van 28 Jun 2020 om 22:29
      Hoe groot is de kans dat het lukt?
    Hij wil voor twente spelen voor niet gek salaris, het is nu aan hem.
  • 28 Jun 2020 om 22:31
    • Quote van 28 Jun 2020 om 22:21
      Klopt prima overigens,totaal mee eens bam. Maar het is toch wel vreemd dat wij Nederlanders het allemaal laten gebeuren.
    Ikzeg. Kabert. Wij Nederlanders vormen geen een heid meer ,de een wil het nog mooier als de andere. En bij de mensen die geen blanke zijn . Doen alles voor elkaar dat is het verschil. En daar in kan je zien waar het eindigt.
  • 28 Jun 2020 om 22:29
    • Quote van 28 Jun 2020 om 22:21
      Die willen ze voor 2 jaar vastleggen en daarna in academie verder laten ontwikkelen als trainer.
    Hoe groot is de kans dat het lukt?
  • 28 Jun 2020 om 22:23
    • Quote van 28 Jun 2020 om 21:40
      Nou ja, wij liberalen hebben ze natuurlijk geïndoctrineerd. We hebben ze het concept van BOM-moeder niet helemaal goed weten uit te leggen. Waar dat in Nederland Bewust Ongetrouwd Moeder is, nemen ze het daar erg letterlijk en hangen er 1 om de nek van van een Moeder (of kind).


      Grapje. Satire. Cabaret.
    Die moeders moet je ophalen , ...... maar dat betekent nog niet dat ze op Schiphol ook aankomen .
  • 28 Jun 2020 om 22:21
    • Quote van 28 Jun 2020 om 21:20
      Het gaat om Elia.
    Die willen ze voor 2 jaar vastleggen en daarna in academie verder laten ontwikkelen als trainer.
  • 28 Jun 2020 om 22:21
    • Quote van 28 Jun 2020 om 21:24
      Mooi gesproken BAM, ik denk dat de meeste Nederlanders er net zo over denken!
    Klopt prima overigens,totaal mee eens bam. Maar het is toch wel vreemd dat wij Nederlanders het allemaal laten gebeuren.
  • 28 Jun 2020 om 22:21
    • Quote van 28 Jun 2020 om 21:37
      Ook een kans dat hij naar ADO gaat, heeft daar iig een gesprek
    Je leest zoveel en wat is waar denk ik dan. Zag op Twente.net ook al voorbij komen dat hij in den Haag zijn oude huis terug had gekocht plus opname studio. Het is gewoon wachten en kww
  • 28 Jun 2020 om 21:40
    • Quote van 28 Jun 2020 om 21:31
      Eens en die wijven die vrijwillig naar Is gingen hebben hier niets meer te zoeken. Ze hebben gekozen voor Is toch?? En alles in het Westen waren toch ongelovigen? Dus de vijand, en nu ze opgepakt zijn willen ze terug gehaald worden?? Hoe gek ben je als land om dit te doen?? Die wijven en kids zijn al zo gehersenspoeld dat ze niets anders weten dat wij de vijand zijn. Lekker daarlaten zijn gewoon een gevaar voor onze samenleving, en dan durven die wijven ook nog te zeggen, Nederland Moet.. Oprotten en wegblijven in je tentenkamp of bajes daar maar nooit meer Nederland in laten
    Nou ja, wij liberalen hebben ze natuurlijk geïndoctrineerd. We hebben ze het concept van BOM-moeder niet helemaal goed weten uit te leggen. Waar dat in Nederland Bewust Ongetrouwd Moeder is, nemen ze het daar erg letterlijk en hangen er 1 om de nek van van een Moeder (of kind).


    Grapje. Satire. Cabaret.
  • 28 Jun 2020 om 21:37
    • Quote van 28 Jun 2020 om 21:36
      Elia zelf he.... heeft dat niet onder stoelen of banken gestoken. Die moeten ze gewoon vastleggen, met tal van bepalingen die richting trainersvak gaan.

    Ook een kans dat hij naar ADO gaat, heeft daar iig een gesprek
  • 28 Jun 2020 om 21:36
    • Quote van 28 Jun 2020 om 21:34
      Bron?
    Elia zelf he.... heeft dat niet onder stoelen of banken gestoken. Die moeten ze gewoon vastleggen, met tal van bepalingen die richting trainersvak gaan.

  • 28 Jun 2020 om 21:34
    • Quote van 28 Jun 2020 om 21:20
      Het gaat om Elia.
    Bron?
  • 28 Jun 2020 om 21:32
    Mooie topic dit, BAM in topvorm. Helemaal met je eens overigens.
  • 28 Jun 2020 om 21:31
    • Quote van 28 Jun 2020 om 21:13
      Precies. Fucking standbeelden weet de gemiddelde Nederlander geen fuck van af? Michiel de Ruiter? Uitvinder Hagelslag? Blijf met de poten van die standbeelden af, de VOC geschiedenis uitwissen? Dat is toch zeker eerder een vorm van ontkenning? Noem mij 1 Surinamer of Indo die voor zo'n beeld is gaan staan en daar spontaan een depressie van heeft gekregen? We moeten vrouwen die !!vrijwillig!! naar Syrie zijn vertrokken om daar babies uit te spugen in het khalifaat nu terughalen en herintergreren, die moeten we niets kwalijk nemen.... maar schaam je dood voor J.P Coen. Ze zijn helemaal losgeslagen.

      Ik heb nooit geweten dat ik een racist ben. Dat hebben de idioten van KOZP mij aangepraat. Vanwege een kinderfeest. De consequentie is wel dat na jaren lang zeuren en zeiken, en de overgang naar geweld, en agressiviteit, dat ik het nu niet zo heel erg vind als iemand mij een racist noemt. Ik weet beter, mijn vrienden van alle tinten weten beter, dus wat de rest zegt boeit me niet.

      Dan even een stukje whataboutism. Dus een donkere jongen/man krijgt een keer zwarte piet te horen, vat dat op als belediging. Dat kan. Maar hoeveel kinderen worden uitgemaakt voor dikzak, puistenkop, homo en zo voort? Hoe is dat minder erg dan een kind van 3 dat per ongeluk iemand Zwarte Piet noemt.
    Eens en die wijven die vrijwillig naar Is gingen hebben hier niets meer te zoeken. Ze hebben gekozen voor Is toch?? En alles in het Westen waren toch ongelovigen? Dus de vijand, en nu ze opgepakt zijn willen ze terug gehaald worden?? Hoe gek ben je als land om dit te doen?? Die wijven en kids zijn al zo gehersenspoeld dat ze niets anders weten dat wij de vijand zijn. Lekker daarlaten zijn gewoon een gevaar voor onze samenleving, en dan durven die wijven ook nog te zeggen, Nederland Moet.. Oprotten en wegblijven in je tentenkamp of bajes daar maar nooit meer Nederland in laten
  • 28 Jun 2020 om 21:31
    • Quote van 28 Jun 2020 om 21:24
      Mooi gesproken BAM, ik denk dat de meeste Nederlanders er net zo over denken!
    Yep
  • 28 Jun 2020 om 21:24
    • Quote van 28 Jun 2020 om 21:20
      Het gaat om Elia.
    Als dat waar is zou ik dat prima vinden. Die kan hier echt nog wel een jaartje mee ballen.
  • 28 Jun 2020 om 21:24
    • Quote van 28 Jun 2020 om 21:13
      Precies. Fucking standbeelden weet de gemiddelde Nederlander geen fuck van af? Michiel de Ruiter? Uitvinder Hagelslag? Blijf met de poten van die standbeelden af, de VOC geschiedenis uitwissen? Dat is toch zeker eerder een vorm van ontkenning? Noem mij 1 Surinamer of Indo die voor zo'n beeld is gaan staan en daar spontaan een depressie van heeft gekregen? We moeten vrouwen die !!vrijwillig!! naar Syrie zijn vertrokken om daar babies uit te spugen in het khalifaat nu terughalen en herintergreren, die moeten we niets kwalijk nemen.... maar schaam je dood voor J.P Coen. Ze zijn helemaal losgeslagen.

      Ik heb nooit geweten dat ik een racist ben. Dat hebben de idioten van KOZP mij aangepraat. Vanwege een kinderfeest. De consequentie is wel dat na jaren lang zeuren en zeiken, en de overgang naar geweld, en agressiviteit, dat ik het nu niet zo heel erg vind als iemand mij een racist noemt. Ik weet beter, mijn vrienden van alle tinten weten beter, dus wat de rest zegt boeit me niet.

      Dan even een stukje whataboutism. Dus een donkere jongen/man krijgt een keer zwarte piet te horen, vat dat op als belediging. Dat kan. Maar hoeveel kinderen worden uitgemaakt voor dikzak, puistenkop, homo en zo voort? Hoe is dat minder erg dan een kind van 3 dat per ongeluk iemand Zwarte Piet noemt.
    Mooi gesproken BAM, ik denk dat de meeste Nederlanders er net zo over denken!
  • 28 Jun 2020 om 21:20
    Het gaat om Elia.
  • 28 Jun 2020 om 21:13
    • Quote van 28 Jun 2020 om 17:44
      Precies door een klein deel van gekleurd en politiek correct Nederland wordt iedereen met een blanke huidskleur verantwoordelijk gemaakt voor het slavernijverleden. Wat zo'n 'dader' verkeerd heeft gedaan is niet relevant: 'Je bent blank, dus al je voorouders zullen wel uit Nederland komen en die waren dus ook allemaal slavenhouder en dus ben je zelf ook racist.'
    Precies. Fucking standbeelden weet de gemiddelde Nederlander geen fuck van af? Michiel de Ruiter? Uitvinder Hagelslag? Blijf met de poten van die standbeelden af, de VOC geschiedenis uitwissen? Dat is toch zeker eerder een vorm van ontkenning? Noem mij 1 Surinamer of Indo die voor zo'n beeld is gaan staan en daar spontaan een depressie van heeft gekregen? We moeten vrouwen die !!vrijwillig!! naar Syrie zijn vertrokken om daar babies uit te spugen in het khalifaat nu terughalen en herintergreren, die moeten we niets kwalijk nemen.... maar schaam je dood voor J.P Coen. Ze zijn helemaal losgeslagen.

    Ik heb nooit geweten dat ik een racist ben. Dat hebben de idioten van KOZP mij aangepraat. Vanwege een kinderfeest. De consequentie is wel dat na jaren lang zeuren en zeiken, en de overgang naar geweld, en agressiviteit, dat ik het nu niet zo heel erg vind als iemand mij een racist noemt. Ik weet beter, mijn vrienden van alle tinten weten beter, dus wat de rest zegt boeit me niet.

    Dan even een stukje whataboutism. Dus een donkere jongen/man krijgt een keer zwarte piet te horen, vat dat op als belediging. Dat kan. Maar hoeveel kinderen worden uitgemaakt voor dikzak, puistenkop, homo en zo voort? Hoe is dat minder erg dan een kind van 3 dat per ongeluk iemand Zwarte Piet noemt.
  • 28 Jun 2020 om 21:00
    Jelle Vossen een optie?
  • 28 Jun 2020 om 20:16
    • Quote van 28 Jun 2020 om 14:58
      Bijna;) ze willen deze week een akkoord.
    Kun je zeggen of het een bekende is wat terug komt en deze week tekent?
  • 28 Jun 2020 om 20:10
    • Quote van 28 Jun 2020 om 19:17
      ik wou nog een mop vertellen ..:-))
    Das een goeie
  • 28 Jun 2020 om 19:17
    ik wou nog een mop vertellen ..:-))
  • 28 Jun 2020 om 18:44
    • Quote van 28 Jun 2020 om 15:40
      Welke soort functie heb je bij FCTWENTE?
    Hij heeft al verteld bij welke afdeling die werkt, moet toch genoeg zijn.
  • 28 Jun 2020 om 18:34
    • Quote van 28 Jun 2020 om 16:12
      Het is ook niet zo dat "WIJ" ons daar druk over maken maar het word ons steeds meer opgedrongen door een stelletje losers die geen kloten bereikt hebben, anderen daarvan de schuld geven, steeds maar weer in die slachtofferrol kruipen en de achilleshiel van de Nederlandsche deugmensch blindelings weten te vinden. Die "WIJ" die jij aanhaalt is dat een keer zat en laat dat steeds meer blijken
    En de media doet er volop aan mee. Vanmiddag ook weer de beelden gezien in Den Haag. Bint meer camera lui dan wat anders. Eff met de lat er over tandjes spugen en opzouten geen aandacht aangeven en votdermet
  • 28 Jun 2020 om 17:56
    • Quote van 28 Jun 2020 om 16:12
      Het is ook niet zo dat "WIJ" ons daar druk over maken maar het word ons steeds meer opgedrongen door een stelletje losers die geen kloten bereikt hebben, anderen daarvan de schuld geven, steeds maar weer in die slachtofferrol kruipen en de achilleshiel van de Nederlandsche deugmensch blindelings weten te vinden. Die "WIJ" die jij aanhaalt is dat een keer zat en laat dat steeds meer blijken
    100 % mee eens !
  • 28 Jun 2020 om 17:44
    • Quote van 28 Jun 2020 om 16:12
      Het is ook niet zo dat "WIJ" ons daar druk over maken maar het word ons steeds meer opgedrongen door een stelletje losers die geen kloten bereikt hebben, anderen daarvan de schuld geven, steeds maar weer in die slachtofferrol kruipen en de achilleshiel van de Nederlandsche deugmensch blindelings weten te vinden. Die "WIJ" die jij aanhaalt is dat een keer zat en laat dat steeds meer blijken
    Precies door een klein deel van gekleurd en politiek correct Nederland wordt iedereen met een blanke huidskleur verantwoordelijk gemaakt voor het slavernijverleden. Wat zo'n 'dader' verkeerd heeft gedaan is niet relevant: 'Je bent blank, dus al je voorouders zullen wel uit Nederland komen en die waren dus ook allemaal slavenhouder en dus ben je zelf ook racist.'
  • 28 Jun 2020 om 16:48
    • Quote van 28 Jun 2020 om 16:40
      Mel=meel Meel=wit Kan niet meer melbuul Racist :))
    dammm ..daarom die bedreigingen..:-))
  • 28 Jun 2020 om 16:40
    • Quote van 28 Jun 2020 om 16:32
      blanke vla...wie durft dat nog te kopen dan ..hoorde ook al witte lijnen langs voetbalveld mag ook niet meer..zwart t-shirt aan..nou ja..niks kan nog ..
    Mel=meel Meel=wit Kan niet meer melbuul Racist :))
  • 28 Jun 2020 om 16:32
    • Quote van 28 Jun 2020 om 16:13
      +1000
    blanke vla...wie durft dat nog te kopen dan ..hoorde ook al witte lijnen langs voetbalveld mag ook niet meer..zwart t-shirt aan..nou ja..niks kan nog ..
  • 28 Jun 2020 om 16:13
    • Quote van 28 Jun 2020 om 15:58
      Oh, en voordat iemand gaat lopen huilen over institutioneel racisme. Ik, Blanke Vla, heb ook banen niet gekregen omdat ik blank was. Ik mocht ook niet bij een bepaalde organisatie omdat ik geen 'minderheid' was. Ik heb ook met de handen in mijn haren gezeten vanwege de administratieve rompslomp en stupide regelgeving om een simpele werkvergunning te krijgen. Ik ben ook in de nek aangekeken en genegeerd, omdat een baliemedewerker niet met mij wilde praten. Racisme is wereldwijd. Het ergst in China. In Azië, drukken ze elkaar de slavernij in. In China werken miljoenen 48 a 64 uur per week voor een habbekrats. In Bangladesh naaien ze onze GAP-shit in elkaar voor een habbekrats. In Thailand misbruiken de Thaise mensen Burmese mensen. Je moet niet denken dat in Zuid Afrika de blanke nog enig recht heeft, 80% van bedrijven MOETEN daar zwart zijn, en loop je in Joburg op straat als blanke... berg je maar. Maar het zijn de Nigerianen in ZA die de boel daar onveilig maken. Het zijn de overheden van Nigeria en Zimbabwe die racisme perpetueren, en slavernij - kinderkes die grondstoffen voor Tesla uit de rivier slepen. In Israel werken 40,000 Thaise slaven, levende in kartonnen dozen. In India moet je niet denken dat het kaste-systeem niet bestaat, daar mag Jantje niet trouwen met Mientje als de familie niet een gelijkwaardige status heeft. In het midden oosten, die mensen leven op olie-dollars, hebben filipijnen, indiers, bangladeshi, pakistani etc etc levende in borderline slavernij. Nee, maar in Nederland........... leven we in een racistische hel.
    +1000
  • 28 Jun 2020 om 16:12
    • Quote van 28 Jun 2020 om 15:47
      Ach ja. Mensen moeten gewoon een dikkere huid krijgen en uit de slachtofferrol kruipen. Als het gaat om het woord Nigger, laat ze eerst eens kappen met het zingen in rap-songs, en dan pas de bleekscheet vragen dit niet meer mee te zingen.

      De vraag is simpel, nemen wij de kleinkinderen van Hitler en Himmler iets kwalijk? Nemen wij nageslacht van NSB'ers of Gestapo iets kwalijk? Nee. We gaan verder met leven en begrijpen dat geschiedenis precies is wat het woord impliceert, geschiedenis.

      Wil een Marokkaan ons vertellen dat wij racisten zijn. Fijn. Maar ik vraag die Marokkaan om eerst even naar eigen sub-cultuur te kijken en de misstanden aan te spreken. Want laten we wel wezen, geen Antilliaan of Marokkaan die op de Dam heeft gestaan, en geen enkele plunderaar in in Amerika heeft gedacht: Laat ik mijn eigen subcultuur eens corrigeren.

      Twee zaken dus

      1) Iedereen moet in de spiegel kijken, en in eigen achtertuin
      2) Iedereen moet een dikkere huid krijgen en zichzelf niet portretteren als slachtoffer

      Anderzijds vind ik de discussie omtrent Zwarte Piet een welvaartsdiscussie. Als wij ECHTE problemen zouden hebben, zou Zwarte Piet NOOIT een discussie zijn. Zouden we NOOIT nationale discussies hebben over Johan fucking Derksen. Het is eigenlijk beschamend dat wij ons over dergelijke triviale zaken druk maken...........



    Eindelijk iemand die het begrijpt
  • 28 Jun 2020 om 16:12
    • Quote van 28 Jun 2020 om 15:47
      Ach ja. Mensen moeten gewoon een dikkere huid krijgen en uit de slachtofferrol kruipen. Als het gaat om het woord Nigger, laat ze eerst eens kappen met het zingen in rap-songs, en dan pas de bleekscheet vragen dit niet meer mee te zingen.

      De vraag is simpel, nemen wij de kleinkinderen van Hitler en Himmler iets kwalijk? Nemen wij nageslacht van NSB'ers of Gestapo iets kwalijk? Nee. We gaan verder met leven en begrijpen dat geschiedenis precies is wat het woord impliceert, geschiedenis.

      Wil een Marokkaan ons vertellen dat wij racisten zijn. Fijn. Maar ik vraag die Marokkaan om eerst even naar eigen sub-cultuur te kijken en de misstanden aan te spreken. Want laten we wel wezen, geen Antilliaan of Marokkaan die op de Dam heeft gestaan, en geen enkele plunderaar in in Amerika heeft gedacht: Laat ik mijn eigen subcultuur eens corrigeren.

      Twee zaken dus

      1) Iedereen moet in de spiegel kijken, en in eigen achtertuin
      2) Iedereen moet een dikkere huid krijgen en zichzelf niet portretteren als slachtoffer

      Anderzijds vind ik de discussie omtrent Zwarte Piet een welvaartsdiscussie. Als wij ECHTE problemen zouden hebben, zou Zwarte Piet NOOIT een discussie zijn. Zouden we NOOIT nationale discussies hebben over Johan fucking Derksen. Het is eigenlijk beschamend dat wij ons over dergelijke triviale zaken druk maken...........



    Het is ook niet zo dat "WIJ" ons daar druk over maken maar het word ons steeds meer opgedrongen door een stelletje losers die geen kloten bereikt hebben, anderen daarvan de schuld geven, steeds maar weer in die slachtofferrol kruipen en de achilleshiel van de Nederlandsche deugmensch blindelings weten te vinden. Die "WIJ" die jij aanhaalt is dat een keer zat en laat dat steeds meer blijken
  • 28 Jun 2020 om 16:08
    • Quote van 28 Jun 2020 om 15:47
      Ach ja. Mensen moeten gewoon een dikkere huid krijgen en uit de slachtofferrol kruipen. Als het gaat om het woord Nigger, laat ze eerst eens kappen met het zingen in rap-songs, en dan pas de bleekscheet vragen dit niet meer mee te zingen.

      De vraag is simpel, nemen wij de kleinkinderen van Hitler en Himmler iets kwalijk? Nemen wij nageslacht van NSB'ers of Gestapo iets kwalijk? Nee. We gaan verder met leven en begrijpen dat geschiedenis precies is wat het woord impliceert, geschiedenis.

      Wil een Marokkaan ons vertellen dat wij racisten zijn. Fijn. Maar ik vraag die Marokkaan om eerst even naar eigen sub-cultuur te kijken en de misstanden aan te spreken. Want laten we wel wezen, geen Antilliaan of Marokkaan die op de Dam heeft gestaan, en geen enkele plunderaar in in Amerika heeft gedacht: Laat ik mijn eigen subcultuur eens corrigeren.

      Twee zaken dus

      1) Iedereen moet in de spiegel kijken, en in eigen achtertuin
      2) Iedereen moet een dikkere huid krijgen en zichzelf niet portretteren als slachtoffer

      Anderzijds vind ik de discussie omtrent Zwarte Piet een welvaartsdiscussie. Als wij ECHTE problemen zouden hebben, zou Zwarte Piet NOOIT een discussie zijn. Zouden we NOOIT nationale discussies hebben over Johan fucking Derksen. Het is eigenlijk beschamend dat wij ons over dergelijke triviale zaken druk maken...........



    Ik ben het 100 procent met je eens. Maarnik zei dat tegen bam omdat je er altijd een paar tussen hebt zitten die(zo lijkt het) het internet afstruinen om zich weer ergens beledigt om moeten voelen. Maar ik sluit me volledig aan bij wat je zegt.
  • 28 Jun 2020 om 15:58
    • Quote van 28 Jun 2020 om 14:56
      Leg uit?
    De bal is volgend seizoen ook weer rond
  • 28 Jun 2020 om 15:58
    Oh, en voordat iemand gaat lopen huilen over institutioneel racisme. Ik, Blanke Vla, heb ook banen niet gekregen omdat ik blank was. Ik mocht ook niet bij een bepaalde organisatie omdat ik geen 'minderheid' was. Ik heb ook met de handen in mijn haren gezeten vanwege de administratieve rompslomp en stupide regelgeving om een simpele werkvergunning te krijgen. Ik ben ook in de nek aangekeken en genegeerd, omdat een baliemedewerker niet met mij wilde praten. Racisme is wereldwijd. Het ergst in China. In Azië, drukken ze elkaar de slavernij in. In China werken miljoenen 48 a 64 uur per week voor een habbekrats. In Bangladesh naaien ze onze GAP-shit in elkaar voor een habbekrats. In Thailand misbruiken de Thaise mensen Burmese mensen. Je moet niet denken dat in Zuid Afrika de blanke nog enig recht heeft, 80% van bedrijven MOETEN daar zwart zijn, en loop je in Joburg op straat als blanke... berg je maar. Maar het zijn de Nigerianen in ZA die de boel daar onveilig maken. Het zijn de overheden van Nigeria en Zimbabwe die racisme perpetueren, en slavernij - kinderkes die grondstoffen voor Tesla uit de rivier slepen. In Israel werken 40,000 Thaise slaven, levende in kartonnen dozen. In India moet je niet denken dat het kaste-systeem niet bestaat, daar mag Jantje niet trouwen met Mientje als de familie niet een gelijkwaardige status heeft. In het midden oosten, die mensen leven op olie-dollars, hebben filipijnen, indiers, bangladeshi, pakistani etc etc levende in borderline slavernij. Nee, maar in Nederland........... leven we in een racistische hel.
  • 28 Jun 2020 om 15:50
    • Quote van 28 Jun 2020 om 15:47
      Ach ja. Mensen moeten gewoon een dikkere huid krijgen en uit de slachtofferrol kruipen. Als het gaat om het woord Nigger, laat ze eerst eens kappen met het zingen in rap-songs, en dan pas de bleekscheet vragen dit niet meer mee te zingen.

      De vraag is simpel, nemen wij de kleinkinderen van Hitler en Himmler iets kwalijk? Nemen wij nageslacht van NSB'ers of Gestapo iets kwalijk? Nee. We gaan verder met leven en begrijpen dat geschiedenis precies is wat het woord impliceert, geschiedenis.

      Wil een Marokkaan ons vertellen dat wij racisten zijn. Fijn. Maar ik vraag die Marokkaan om eerst even naar eigen sub-cultuur te kijken en de misstanden aan te spreken. Want laten we wel wezen, geen Antilliaan of Marokkaan die op de Dam heeft gestaan, en geen enkele plunderaar in in Amerika heeft gedacht: Laat ik mijn eigen subcultuur eens corrigeren.

      Twee zaken dus

      1) Iedereen moet in de spiegel kijken, en in eigen achtertuin
      2) Iedereen moet een dikkere huid krijgen en zichzelf niet portretteren als slachtoffer

      Anderzijds vind ik de discussie omtrent Zwarte Piet een welvaartsdiscussie. Als wij ECHTE problemen zouden hebben, zou Zwarte Piet NOOIT een discussie zijn. Zouden we NOOIT nationale discussies hebben over Johan fucking Derksen. Het is eigenlijk beschamend dat wij ons over dergelijke triviale zaken druk maken...........



    1000+
  • 28 Jun 2020 om 15:47
    • Quote van 28 Jun 2020 om 15:13
      Leuke woordspeling bam een zwart vlekje hahaha. Wel riskant ook voordat iemand zich gediscrimineerd voelt haha. Maar veder ben ik het volledig met je eens.
    Ach ja. Mensen moeten gewoon een dikkere huid krijgen en uit de slachtofferrol kruipen. Als het gaat om het woord Nigger, laat ze eerst eens kappen met het zingen in rap-songs, en dan pas de bleekscheet vragen dit niet meer mee te zingen.

    De vraag is simpel, nemen wij de kleinkinderen van Hitler en Himmler iets kwalijk? Nemen wij nageslacht van NSB'ers of Gestapo iets kwalijk? Nee. We gaan verder met leven en begrijpen dat geschiedenis precies is wat het woord impliceert, geschiedenis.

    Wil een Marokkaan ons vertellen dat wij racisten zijn. Fijn. Maar ik vraag die Marokkaan om eerst even naar eigen sub-cultuur te kijken en de misstanden aan te spreken. Want laten we wel wezen, geen Antilliaan of Marokkaan die op de Dam heeft gestaan, en geen enkele plunderaar in in Amerika heeft gedacht: Laat ik mijn eigen subcultuur eens corrigeren.

    Twee zaken dus

    1) Iedereen moet in de spiegel kijken, en in eigen achtertuin
    2) Iedereen moet een dikkere huid krijgen en zichzelf niet portretteren als slachtoffer

    Anderzijds vind ik de discussie omtrent Zwarte Piet een welvaartsdiscussie. Als wij ECHTE problemen zouden hebben, zou Zwarte Piet NOOIT een discussie zijn. Zouden we NOOIT nationale discussies hebben over Johan fucking Derksen. Het is eigenlijk beschamend dat wij ons over dergelijke triviale zaken druk maken...........



  • 28 Jun 2020 om 15:47
    • Quote van 28 Jun 2020 om 15:40
      Welke soort functie heb je bij FCTWENTE?
    Ik denk paaltjes schilderen. NEXT
  • 28 Jun 2020 om 15:46
    • Quote van 28 Jun 2020 om 15:40
      Welke soort functie heb je bij FCTWENTE?
    Man man wat een vragen. Wat denk jij dat het antwoord zal zijn? Als je die überhaupt al krijgt.
  • 28 Jun 2020 om 15:40
    • Quote van 28 Jun 2020 om 15:11
      Aanvaller, ook verdediger kan deze week akkoord tussen komen.
    Welke soort functie heb je bij FCTWENTE?
  • 28 Jun 2020 om 15:30
    • Quote van 28 Jun 2020 om 15:28
      Is plet een optie???
    Hopelijk niet.
  • 28 Jun 2020 om 15:28
    Is plet een optie???
  • 28 Jun 2020 om 15:18
    • Quote van 28 Jun 2020 om 15:11
      Kijk antwoord op fc. ;)
    Centrumspits of buitenspeler?
  • 28 Jun 2020 om 15:13
    • Quote van 28 Jun 2020 om 15:09
      Onmeunig blij met dit team
      Jans. De ervaren man die een goede reputatie heeft (een klein zwart vlekje, maar ach). Multi-functioneel.Kraan. De bikkelharde directeur die zich niet laat leiden door sentiment. Streuer. Een nuchtere no-nonsense man met enig vorm van realisme.
      De eerste speler is meteen een aanwinst, een logische (op basis van data).
      In rustig vaarwater blijven, dit team de ruimte geven, en hopen dat ze allen nog een jaar blijven.
      Alle woorden omzetten in daden, en als supporters de lat niet al te hoog leggen. Ik denk dat we plaats 10 a 12 moeten stellen, immers de uitdaging nu is groter dan die in voorgaande jaren.
      \COTE!!
    Leuke woordspeling bam een zwart vlekje hahaha. Wel riskant ook voordat iemand zich gediscrimineerd voelt haha. Maar veder ben ik het volledig met je eens.
  • 28 Jun 2020 om 15:11
    • Quote van 28 Jun 2020 om 15:01
      Das mooi ze pakken in ieder geval goed door.
    Klopt, ze zijn echt druk.
  • 28 Jun 2020 om 15:11
    • Quote van 28 Jun 2020 om 15:02
      Zal je willen prijs geven om wie het gaat? Zijn op dit moment zoveel speculaties dat we wel duidelijkheid willen.
    Kijk antwoord op fc. ;)
  • 28 Jun 2020 om 15:11
    • Quote van 28 Jun 2020 om 15:05
      Weet je om wie het gaat ? En welke positie? Of in ieder geval aanvaller of verdediger?
    Aanvaller, ook verdediger kan deze week akkoord tussen komen.
  • 28 Jun 2020 om 15:09
    Onmeunig blij met dit team
    Jans. De ervaren man die een goede reputatie heeft (een klein zwart vlekje, maar ach). Multi-functioneel.Kraan. De bikkelharde directeur die zich niet laat leiden door sentiment. Streuer. Een nuchtere no-nonsense man met enig vorm van realisme.
    De eerste speler is meteen een aanwinst, een logische (op basis van data).
    In rustig vaarwater blijven, dit team de ruimte geven, en hopen dat ze allen nog een jaar blijven.
    Alle woorden omzetten in daden, en als supporters de lat niet al te hoog leggen. Ik denk dat we plaats 10 a 12 moeten stellen, immers de uitdaging nu is groter dan die in voorgaande jaren.
    \COTE!!
  • 28 Jun 2020 om 15:05
    • Quote van 28 Jun 2020 om 14:58
      Bijna;) ze willen deze week een akkoord.
    Weet je om wie het gaat ? En welke positie? Of in ieder geval aanvaller of verdediger?
  • 28 Jun 2020 om 15:02
    • Quote van 28 Jun 2020 om 14:58
      Bijna;) ze willen deze week een akkoord.
    Zal je willen prijs geven om wie het gaat? Zijn op dit moment zoveel speculaties dat we wel duidelijkheid willen.
  • 28 Jun 2020 om 15:01
    • Quote van 28 Jun 2020 om 14:58
      Bijna;) ze willen deze week een akkoord.
    Das mooi ze pakken in ieder geval goed door.
  • 28 Jun 2020 om 14:58
    • Quote van 28 Jun 2020 om 14:54
      En de volgende is alweer rond!
    Bijna;) ze willen deze week een akkoord.
  • 28 Jun 2020 om 14:56
    • Quote van 28 Jun 2020 om 14:54
      En de volgende is alweer rond!
    Leg uit?
  • 28 Jun 2020 om 14:54
    En de volgende is alweer rond!
  • 28 Jun 2020 om 14:51
    Komkommertijd. Zoveelste bericht over Streuer. Wat mij betreft komen er binnenkort meer namen dan alleen Smal. Over een goede week gaat Twente verlaat in training, zou mooi zijn dat er dan twee of drie bijzijn. Het liefst een spits.
  • 28 Jun 2020 om 14:36
    Inderdaad een mix van spelers. Creatievelingen ( egoïstisch) , harde werkers, jong / oud etc. Theo was goed omdat brama alles dichtliep. Zo moet je zorgen dat iedere speler zijn kracht kan benutten. Een complete speler bestaat niet of is veel ste duur. Een echte puzzel van eigenschappen dus. Lukt je dat dan heb je een team!
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›