''Als je geen plezier meer hebt, dan moet je erover nadenken''

7
''Als je geen plezier meer hebt, dan moet je erover nadenken''

Wilfred Genee heeft zich afgelopen maandag niet populair gemaakt tijdens de uitzending van Veronica Inside. De presentator denkt er inmiddels zelf aan met het programma te stoppen na alle kritiek die hij kreeg.

"Het plezier moet wel blijven natuurlijk. Dat is een van de belangrijkste criteria. En als je geen plezier meer hebt met elkaar, dan moet je erover nadenken", vertelde de presentator bij BNR. Het plezier is er voor hem af.  "Dat is de vraag die we ons moeten stellen: is er nog plezier?" 

"Ik denk dat ik nu even contemplatie en zelfreflectie moet toepassen: wat is mijn rol in alles wat er gebeurd is, wat is er precies gebeurd en hoe is het tot stand gekomen? Ik denk dat ik dat in deze periode niet kan beantwoorden." Hij geeft aan dat iedereen zijn aandeel heeft. "Het is een factor van drie personen, die alle drie kunnen bepalen wat ze willen erover. Maar het is voor mij in eerste instantie belangrijk hoe ik er zelf in sta."

7 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 28 Jun 2020 om 21:48
    • Quote van 28 Jun 2020 om 21:45
      Zullen we het gewoon bij onze eigen FC houden aub? Wat een gezeik.
    Eens. Maar, het is natuurlijk wel actualiteit en een nationale discussie. Waarom zouden de jongens van fans dat negeren? Een post van jou en mij, minimaal 6 clicks.... omdat ik je reactie ook nog ga bekijken, en jij hetzelfde doet. :-)
  • 28 Jun 2020 om 21:45
    Zullen we het gewoon bij onze eigen FC houden aub? Wat een gezeik.
  • 28 Jun 2020 om 19:37
    • Quote van 28 Jun 2020 om 19:17
      Ikzeg. Messi. Wat er ook gaande is binnen die 3. Heeft u het juiste woord. Ik ben het helemaal met u eens.
    Ook eens #redlivesmatter
  • 28 Jun 2020 om 19:17
    • Quote van 28 Jun 2020 om 15:21
      Genee is altijd al een geniepig mannetje geweest. Eerst uitlokken en daarna de onschuld uithangen NSB praktijken bint dat. Johan zegt wat heel Ned stiekum inmiddels denkt en ligt zwaar onder vuur. Wij worden inmiddels bijna gedwongen om dat volk te accepteren terwijl je er het liefst met een boog om heen loopt. Totaal ander volk ideeën humor culturen. Als iemand geen haring lust moet je hem/haar het niet dwingen te eten.
    Ikzeg. Messi. Wat er ook gaande is binnen die 3. Heeft u het juiste woord. Ik ben het helemaal met u eens.
  • 28 Jun 2020 om 16:32
    "Ik denk dat ik nu even contemplatie en zelfreflectie moet toepassen: wat is mijn rol in alles wat er gebeurd is, wat is er precies gebeurd en hoe is het tot stand gekomen? Ik denk dat ik dat in deze periode niet kan beantwoorden."

    Ik zal Wilfred even helpen met de antwoorden;

    Zijn rol was de gedachte dat hij als landverrader c.q. NSB'er op moest treden tegen Derksen. Het is tot stand gekomen doordat Wilfred dacht dat hij zich in 1 klap mateloos populair kon maken over de rug van Derksen.
  • 28 Jun 2020 om 16:29
    • Quote van 28 Jun 2020 om 15:21
      Genee is altijd al een geniepig mannetje geweest. Eerst uitlokken en daarna de onschuld uithangen NSB praktijken bint dat. Johan zegt wat heel Ned stiekum inmiddels denkt en ligt zwaar onder vuur. Wij worden inmiddels bijna gedwongen om dat volk te accepteren terwijl je er het liefst met een boog om heen loopt. Totaal ander volk ideeën humor culturen. Als iemand geen haring lust moet je hem/haar het niet dwingen te eten.
    Genee heeft die bewuste avond de keutel tot aan z'n slokdarm weer ingetrokken. 1,7M kijkers kreeg er spontaan braakneigingen van. Zelfrefectie.? De spiegel ziet-ie regelmatig. Spiegeltje spiegeltje aan de wand....... Antwoord... Sorry Wilfred, game over!
  • 28 Jun 2020 om 15:21
    Genee is altijd al een geniepig mannetje geweest. Eerst uitlokken en daarna de onschuld uithangen NSB praktijken bint dat. Johan zegt wat heel Ned stiekum inmiddels denkt en ligt zwaar onder vuur. Wij worden inmiddels bijna gedwongen om dat volk te accepteren terwijl je er het liefst met een boog om heen loopt. Totaal ander volk ideeën humor culturen. Als iemand geen haring lust moet je hem/haar het niet dwingen te eten.