Extra linksback nog niet aan de orde: ''Niet de hoogste prioriteit''

17
Extra linksback nog niet aan de orde: ''Niet de hoogste prioriteit''

FC Twente versterkte zich deze week met Gijs Smal. De 22-jarige verdediger komt over van FC Volendam en Twente is in haar nopjes met haar nieuwe aankoop.

"Het is een offensieve speler", vertelt Jan van Staa bij De Oosttribune op RTV Oost. De oud-scout ziet potentie bij de jongeling. Een bijkomend voordeel is dat hij uit eigen land komt. "Hij is technisch vaardig. Het is ook weer een Nederlands talent. Mooi dat FC Twente hem vast heeft kunnen leggen." Twente mikt op nog een linksback. "Maar dat heeft niet de hoogste prioriteit, omdat ze hem al binnen hebben", zegt Tijmen van Wissing.

"Ook opvallend dat PEC Zwolle hem niet eerder kon halen". Collega Tijmen van Wissing denkt dat Smal de concurrentiestrijd met Kenneth Paal in Zwolle niet aan wilde gaan. "Het perspectief voor speelminuten is denk ik groter in Enschede." 

17 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 29 Jun 2020 om 13:14
    • Quote van 29 Jun 2020 om 08:25
      Vuckfiets is voor de knaken naar Spanje vertrokken.


      'Haris Vuckic stapt transfervrij over naar Real Zaragoza'


      Dit is nou wat ze bedoelen met stank voor dank!
    Wat verwacht je als die jongen alleen mag blijven als hij heel fors inlevert? Hij is gehaalt door JvH: 'In de salarissfeer is nog wel wat mogelijk.'
  • 29 Jun 2020 om 10:11
    • Quote van 29 Jun 2020 om 07:20
      Geen EU speler?
    Heeft lang genoeg in de EU gespeeld dan geldt die regel niet toch?
  • 29 Jun 2020 om 08:25
    • Quote van 29 Jun 2020 om 06:53
      Contract tot 2022 en speelt ook geregeld bij Udinese. Cuco Martina wel vrij. Weet iemand hoe het zit met Vuckic? Enige kans dat hij bijtekent? Zouden we gewoon een goede 10 hebben.
    Vuckfiets is voor de knaken naar Spanje vertrokken.


    'Haris Vuckic stapt transfervrij over naar Real Zaragoza'


    Dit is nou wat ze bedoelen met stank voor dank!
  • 29 Jun 2020 om 08:14
    Ik mag hopen dat Twente iets creatiever is in hun zoektocht naar nieuwe spelers. Niet iedere oud twente speler is voor nu een versterking. Daarbij zijn de genoemde spelers ook op leeftijd en leveren ze niets meer op
  • 29 Jun 2020 om 07:20
    • Quote van 29 Jun 2020 om 05:34
      Mokotjo's contract loopt morgen af. Was Jans nogal over te spreken: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=305443
    Geen EU speler?
  • 29 Jun 2020 om 07:19
    • Quote van 29 Jun 2020 om 06:53
      Contract tot 2022 en speelt ook geregeld bij Udinese. Cuco Martina wel vrij. Weet iemand hoe het zit met Vuckic? Enige kans dat hij bijtekent? Zouden we gewoon een goede 10 hebben.
    Die is vot moat... In spanje
  • 29 Jun 2020 om 07:09
    • Quote van 29 Jun 2020 om 06:53
      Contract tot 2022 en speelt ook geregeld bij Udinese. Cuco Martina wel vrij. Weet iemand hoe het zit met Vuckic? Enige kans dat hij bijtekent? Zouden we gewoon een goede 10 hebben.
    Martina moeten we nooit aan beginnen. Meest overschatte speler ooit, afgelopen jaar nog bij Feyenoord gezeten en heeft daar ook weinig gespeeld.
  • 29 Jun 2020 om 06:53
    • Quote van 29 Jun 2020 om 06:47
      Ze moeten een rechtsback erbij hebben, is ter Avest niet vrij ???
    Contract tot 2022 en speelt ook geregeld bij Udinese. Cuco Martina wel vrij. Weet iemand hoe het zit met Vuckic? Enige kans dat hij bijtekent? Zouden we gewoon een goede 10 hebben.
  • 29 Jun 2020 om 06:47
    • Quote van 29 Jun 2020 om 05:34
      Mokotjo's contract loopt morgen af. Was Jans nogal over te spreken: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=305443
    Ze moeten een rechtsback erbij hebben, is ter Avest niet vrij ???
  • 29 Jun 2020 om 05:34
    Mokotjo's contract loopt morgen af. Was Jans nogal over te spreken: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=305443
  • 28 Jun 2020 om 19:18
    • Quote van 28 Jun 2020 om 19:01
      Die strandberg speelt sinds 2019 in Italië in de serie B en heeft maar 3 wedstrijden gespeeld
    Heeft dit seizoen 12 wedstrijden gespeeld?
  • 28 Jun 2020 om 19:01
    • Quote van 28 Jun 2020 om 17:36
      Ik zie op twente.net de naam Stefan strandberg voor bij komen. Is een 29 jarige verdediger.
    Die strandberg speelt sinds 2019 in Italië in de serie B en heeft maar 3 wedstrijden gespeeld
  • 28 Jun 2020 om 17:36
    • Quote van 28 Jun 2020 om 17:22
      Volgens FC Svente gaat het om een aanvaller. Daarnaast geeft hij aan dat er ook een eventueel akkoord gaat komen deze week met een nieuwe verdediger
    Ik zie op twente.net de naam Stefan strandberg voor bij komen. Is een 29 jarige verdediger.
  • 28 Jun 2020 om 17:23
    Gijsie tegenover Arjen Robben
  • 28 Jun 2020 om 17:22
    Volgens FC Svente gaat het om een aanvaller. Daarnaast geeft hij aan dat er ook een eventueel akkoord gaat komen deze week met een nieuwe verdediger
  • 28 Jun 2020 om 17:05
    Tijmen denkt weer iets en heeft een mening. Dat heet toch geen journalistiek. Dan zoek je zaken uit, put uit bronnen. Ach, het is al jaren hetzelfde. Geldt ook voor Frau Fardau en Leonie. Zeikwijven die ook nog de boel opstoken zonder enig fundament.
  • 28 Jun 2020 om 16:42
    Ze zijn wel bezig met een aanvaller en een rechtsback. Zal deze week wel gepresenteerd worden hopenlijk.
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›