FOTO | Matos plaatst opvallende Instagram-post: ''See you soon''

20
FOTO | Matos plaatst opvallende Instagram-post: ''See you soon''

José Matos werd afgelopen seizoen door FC Twente gehuurd van Cádiz FC. De Spanjaard kon nauwelijks van waarde zijn door een zware knieblessure.

Mogelijk krijgt de linksback, die nog een contract tot medio 2022 in Spanje heeft, een nieuwe kans in Enschede. "Het is een atypisch jaar voor me geweest met veel emoties in een zeer korte tijd", schrijft Matos op Instagram.

"Ik heb geen woorden voor alle liefde en steun die ik heb gekregen. Ik ben gegroeid als mens en als speler. Ik wil alle mensen die van deze geweldige club deel uitmaken bedanken. Succes. Ik zie jullie snel", aldus Matos. Het is niet duidelijk of de Spanjaard met die laatste woorden hint naar een terugkeer of zijn afscheid aankondigt.

20 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 29 Jun 2020 om 19:46
    • Quote van 29 Jun 2020 om 15:58
      Ik ben sowieso van mening dat we jeugd, mits goed genoeg, een kans moeten geven. Dat kan niet als ze derde keus zijn. Dus wmb is met Oosterwolde en Smal 1 positie volledig ingevuld.
    Heb je gelijk in, maar Jans is recentelijk bij Grun in de problemen geraakt door te veel jeugd. Dat hebben ze uiteindelijk keurig netjes recht weten te trekken, maar ik denk niet dat hij dit risico een tweede keer gaat nemen.,
  • 29 Jun 2020 om 19:46
    • Quote van 29 Jun 2020 om 15:58
      Ik ben sowieso van mening dat we jeugd, mits goed genoeg, een kans moeten geven. Dat kan niet als ze derde keus zijn. Dus wmb is met Oosterwolde en Smal 1 positie volledig ingevuld.
    Heb je gelijk in, maar Jans is recentelijk bij Grun in de problemen geraakt door te veel jeugd. Dat hebben ze uiteindelijk keurig netjes recht weten te trekken, maar ik denk niet dat hij dit risico een tweede keer gaat nemen.,
  • 29 Jun 2020 om 19:31
    • Quote van 29 Jun 2020 om 18:54
      Zonder te spelen gaat hij niet groeien!
    Precies. Smal groeit niet op de bank, Oosterwolde niet op de tribune.
  • 29 Jun 2020 om 18:54
    • Quote van 29 Jun 2020 om 15:22
      Ik zou gaan voor de beste, en de ander laten groeien......
    Zonder te spelen gaat hij niet groeien!
  • 29 Jun 2020 om 17:17
    • Quote van 29 Jun 2020 om 15:47
      Vooropgesteld ken ik Smal niet, heb hem nog nooit zien spelen, maar hij schijnt aanvallend iets beter te zijn dan verdedigend. Dan zou ik voor Matos als lb gaan en Smal zou ik lm zetten.
    Eens. Of zelfs Smal linksbuiten.
  • 29 Jun 2020 om 17:11
    • Quote van 29 Jun 2020 om 16:51
      Nee niet Matos in het centrum. Te klein.
    Idd. 1,68. Ff niet aan gedacht.
  • 29 Jun 2020 om 16:51
    • Quote van 29 Jun 2020 om 16:17
      Ik neem aan dat Smal gescout is als basisspeler. Als Matos ook nog komt rem je de ontwikkeling van de andere 2, of je moet iemand ergens anders parkeren. Bijvoorbeeld Matos samen met Pleguezuelo in het centrum.
    Nee niet Matos in het centrum. Te klein.
  • 29 Jun 2020 om 16:50
    • Quote van 29 Jun 2020 om 15:55
      Maar goed dat sommigen precies alles weten, dan hoeven we ons daar niet meer druk om te maken
    Hahaha
  • 29 Jun 2020 om 16:43
    • Quote van 29 Jun 2020 om 15:58
      Ik ben sowieso van mening dat we jeugd, mits goed genoeg, een kans moeten geven. Dat kan niet als ze derde keus zijn. Dus wmb is met Oosterwolde en Smal 1 positie volledig ingevuld.
    Ikzeg. Pol. Ook u begrijpt het. Zo moet het gaan.
  • 29 Jun 2020 om 16:29
    Matos heeft twee competitiewedstrijden gespeeld. Je kunt je afvragen of dat genoeg is om te beoordelen of hij goed is. Bovendien is hij zwaar geblesseerd geweest, waardoor het onzeker is dat hij zijn oude niveau haalt. Ik zou geen prioriteit maken van deze man.
  • 29 Jun 2020 om 16:17
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Ik neem aan dat Smal gescout is als basisspeler. Als Matos ook nog komt rem je de ontwikkeling van de andere 2, of je moet iemand ergens anders parkeren. Bijvoorbeeld Matos samen met Pleguezuelo in het centrum.
  • 29 Jun 2020 om 16:04
    • Quote van 29 Jun 2020 om 15:58
      Ik ben sowieso van mening dat we jeugd, mits goed genoeg, een kans moeten geven. Dat kan niet als ze derde keus zijn. Dus wmb is met Oosterwolde en Smal 1 positie volledig ingevuld.
    Exact. Er zit op allebei mooi statiegeld. In mijn ogen is het niet meer nodig om een extra linksback te halen.
  • 29 Jun 2020 om 15:58
    • Quote van 29 Jun 2020 om 15:45
      Smal is juist naar Twente gekomen om 1e linksback te worden. Dat zou hij bij Zwolle niet worden. Lijkt me niet verstandig om nu Matos terug te halen. Laat ze dan een jonkie (Oosterwolde) achter Smal op de bank zetten.
    Ik ben sowieso van mening dat we jeugd, mits goed genoeg, een kans moeten geven. Dat kan niet als ze derde keus zijn. Dus wmb is met Oosterwolde en Smal 1 positie volledig ingevuld.
  • 29 Jun 2020 om 15:55
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Maar goed dat sommigen precies alles weten, dan hoeven we ons daar niet meer druk om te maken
  • 29 Jun 2020 om 15:48
    • Quote van 29 Jun 2020 om 15:47
      Vooropgesteld ken ik Smal niet, heb hem nog nooit zien spelen, maar hij schijnt aanvallend iets beter te zijn dan verdedigend. Dan zou ik voor Matos als lb gaan en Smal zou ik lm zetten.
    Ik ook!
  • 29 Jun 2020 om 15:47
    • Quote van 29 Jun 2020 om 15:11
      Matos was top, maar mochten we een transfervrije speler kunnen halen die hier net als Smal een meerjarig contract kan tekenen zou ik daar voor gaan. Zie liever Smal als eerste linksback dan een huurling als Matos
    Vooropgesteld ken ik Smal niet, heb hem nog nooit zien spelen, maar hij schijnt aanvallend iets beter te zijn dan verdedigend. Dan zou ik voor Matos als lb gaan en Smal zou ik lm zetten.
  • 29 Jun 2020 om 15:45
    Smal is juist naar Twente gekomen om 1e linksback te worden. Dat zou hij bij Zwolle niet worden. Lijkt me niet verstandig om nu Matos terug te halen. Laat ze dan een jonkie (Oosterwolde) achter Smal op de bank zetten.
  • 29 Jun 2020 om 15:24
    • Quote van 29 Jun 2020 om 15:22
      Ik zou gaan voor de beste, en de ander laten groeien......
    Eens, ik heb Matos ook graag als linksback, erg goede speler!
  • 29 Jun 2020 om 15:22