'McClaren kan nieuwe club aan loopbaan toevoegen; gesprek gepland'

12
'McClaren kan nieuwe club aan loopbaan toevoegen; gesprek gepland'

Steve McClaren kan binnenkort mogelijk weer aan de slag in het betaalde voetbal. De oud-trainer van FC Twente is in beeld om de nieuwe manager van Dundee United te worden.

Volgens BBC Scotland staat er vandaag een gesprek gepland tussen Dundee United en McClaren. Dundee United keert terug op het hoogste niveau in Schotland, maar zoekt wel een nieuwe manager. Robbie Neilson vertrok afgelopen week namelijk naar Hearts.

McClaren zit sinds april 2019 zonder werkgever, nadat hij werd ontslagen bij Queens Park Rangers. Daarvoor was de 59-jarige Engelsman in zijn vaderland als hoofdtrainer werkzaam bij Derby County (2x) en Newcastle United.

McClaren was ook twee periodes trainer van FC Twente, waarmee hij in 2010 kampioen werd. Verder werkte hij als manager bij Nottingham Forest, VfL Wolfsburg en Middlesbrough. McClaren was tevens bondscoach van Engeland.

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 30 Jun 2020 om 10:28
    Steve kwam hier in een gespreid bedje. Spelers deden de rest.. Behalve van 1e periode bij ons, en ooit eens bij middlesbrough.. wat heeft hij gepresteerd als trainert?? Bijzonder weinig volgens mij. Al vond ik het wel een grappig manneke. The wally under the brolly
  • 30 Jun 2020 om 07:14
    • Quote van 29 Jun 2020 om 23:59
      Ik denk dat Steve het beter heeft gedaan. Steve gooide ZELF de handdoek in de ring bij ons en kreeg alsnog een teringzak aan geld mee, ergens tussen de 1 en 2 miljoen (konden we niet echt opmaken uit de jaarrekening) . Ik denk zelf dat dit een witwas-protocolletje geweest moet zijn. Geen enkele directeur geeft een manager die zelf vertrekt geld mee, Joop wel.
    Ikzeg. Bam. U heeft hier zeker een punt. Afkoopsom mee geven aan steve terwijl ie zelf de handdoek in de ring gooide. Dat waren zijn doorgeslagen praktijken. En de dood steek werd in gezet in onze mooie club fctwente.
  • 29 Jun 2020 om 23:59
    • Quote van 29 Jun 2020 om 23:55
      Overdreven reactie
    Nou ja. Ik verdien best een schop onder mijn hol, soms.
  • 29 Jun 2020 om 23:59
    • Quote van 29 Jun 2020 om 23:54
      O jawel hoor,aadje afkoopsom. :-)
    Ik denk dat Steve het beter heeft gedaan. Steve gooide ZELF de handdoek in de ring bij ons en kreeg alsnog een teringzak aan geld mee, ergens tussen de 1 en 2 miljoen (konden we niet echt opmaken uit de jaarrekening) . Ik denk zelf dat dit een witwas-protocolletje geweest moet zijn. Geen enkele directeur geeft een manager die zelf vertrekt geld mee, Joop wel.
  • 29 Jun 2020 om 23:55
    • Quote van 29 Jun 2020 om 23:41
      BAM je verdient het echt om een BAM voor je kop te krijgen MAFKEES!!!!!

      OF JE HEBT AL EEN BAM VOOR JE KOP GEKREGEN MET ZULKE OPMERKINGEN ONRESPECTVOLLE IDIOOT!!!!!

      De enigste trainer die ons kampioen heeft gemaakt uitmaken voor waslap!!!!
    Overdreven reactie
  • 29 Jun 2020 om 23:54
    • Quote van 29 Jun 2020 om 23:23
      Geen mens op aarde is rijker geworden aan ontslagen worden dan Schteve..... de waslap.
    O jawel hoor,aadje afkoopsom. :-)
  • 29 Jun 2020 om 23:52
    • Quote van 29 Jun 2020 om 23:41
      BAM je verdient het echt om een BAM voor je kop te krijgen MAFKEES!!!!!

      OF JE HEBT AL EEN BAM VOOR JE KOP GEKREGEN MET ZULKE OPMERKINGEN ONRESPECTVOLLE IDIOOT!!!!!

      De enigste trainer die ons kampioen heeft gemaakt uitmaken voor waslap!!!!
    Steve heeft daar fuck all mee te maken. Het zijn de spelers geweest. Maar ik snap je reactie, alcohol.
  • 29 Jun 2020 om 23:41
    • Quote van 29 Jun 2020 om 23:23
      Geen mens op aarde is rijker geworden aan ontslagen worden dan Schteve..... de waslap.
    BAM je verdient het echt om een BAM voor je kop te krijgen MAFKEES!!!!!

    OF JE HEBT AL EEN BAM VOOR JE KOP GEKREGEN MET ZULKE OPMERKINGEN ONRESPECTVOLLE IDIOOT!!!!!

    De enigste trainer die ons kampioen heeft gemaakt uitmaken voor waslap!!!!
  • 29 Jun 2020 om 23:39
    Nou Verbeek kan er ook wat van
  • 29 Jun 2020 om 23:23
    Geen mens op aarde is rijker geworden aan ontslagen worden dan Schteve..... de waslap.
  • 29 Jun 2020 om 23:23
    Geen mens op aarde is rijker geworden aan ontslagen worden dan Schteve..... de waslap.
  • 29 Jun 2020 om 22:25
    Mooi voor MCCLAREN
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›