FC Twente neemt afscheid van Berggreen, optie niet gelicht

67
FC Twente neemt afscheid van Berggreen, optie niet gelicht

Emil Berggreen speelt aankomend seizoen niet meer bij FC Twente. De Deense spits tekende in juli 2019 een eenjarig contract bij de Twentse club, eerder gaf hij aan wel door te willen bij de club. Vandaag werd bekendgemaakt dat de 27-jarige aanvaller volgend seizoen niet meer voor FC Twente uit zal komen.

Voor zijn tijd bij FC Twente speelde Berggreen voor Mainz 05 in de Bundesliga waar hij vier keer scoorde in veertien wedstrijden. Het contract van de nummer 9 had wel de optie van een verlenging van een jaar. Mede door blessures speelde Berggreen slechts dertien wedstrijden voor FC Twente. Hij scoorde één goal en was ook verantwoordelijk voor één assist. 

Berggreen deelde eerder vertrouwen te hebben in verbetering. Hij hoopte nog een seizoen bij FC Twente te mogen spelen. Toch wordt zijn contract niet verlengd, deelt Tubantia. De Deen mag nog wel meetrainen met de club in het eerste blok. Op deze manier wil de club hem helpen zijn conditie te behouden. 

67 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 30 Jun 2020 om 14:01
    • Quote van 30 Jun 2020 om 13:48
      De zoveelste naam die je noemt die niet haalbaar is. Jammer joh kneus.
    De grootste kneus blijf jij hier. Ga lekker terug naar heracles joh.
  • 30 Jun 2020 om 13:51
    • Quote van 30 Jun 2020 om 13:48
      De zoveelste naam die je noemt die niet haalbaar is. Jammer joh kneus.
    Nfear ze zijn ermee in gesprek debiel
  • 30 Jun 2020 om 13:48
    • Quote van 30 Jun 2020 om 11:00
      Tyrone Ebuhi. Gisteren zijn de contacten gelegd.
    De zoveelste naam die je noemt die niet haalbaar is. Jammer joh kneus.
  • 30 Jun 2020 om 13:43
    • Quote van 30 Jun 2020 om 13:03
      las ook trouwens dat alle clubs met een kleinere spelersbezetting gaan werken ivm bezuinigingen en dat spelers niet te lang moeten talmen om een contract te tekenen ..ze komen mssn anders met lege handen te staan
    Denk dat een hoop spelers op vakantie gaan,en dan echt wakker worden,ik moet een nieuwe club vinden, normaal hebben transfervrije spelers een eis,ik kost geen transfersom maar wil wel tekengeld,dat kunnen ze nu wel vergeten,graag of niet.
  • 30 Jun 2020 om 13:34
    • Quote van 30 Jun 2020 om 13:20
      Denk je echt dat hij haalbaar is? Hij heeft nog een contract voor 3 seizoenen. Of zou dit dan over huren gaan?
    Huren. Maar daar is niet mis mee.
  • 30 Jun 2020 om 13:20
    • Quote van 30 Jun 2020 om 11:00
      Tyrone Ebuhi. Gisteren zijn de contacten gelegd.
    Denk je echt dat hij haalbaar is? Hij heeft nog een contract voor 3 seizoenen. Of zou dit dan over huren gaan?
  • 30 Jun 2020 om 13:13
    • Quote van 30 Jun 2020 om 12:42
      Elke speler die nu komt is eerste keuze bij Jans. We hebben namelijk nog steeds 12 spelers nodig. :)
    Gaat moeilijk zijn om met 12 eerste keuzes te spelen ;)
  • 30 Jun 2020 om 13:05
    • Quote van 30 Jun 2020 om 13:03
      las ook trouwens dat alle clubs met een kleinere spelersbezetting gaan werken ivm bezuinigingen en dat spelers niet te lang moeten talmen om een contract te tekenen ..ze komen mssn anders met lege handen te staan
    De toekomst is onzeker geworden. En tijden veranderen, snap de clubs wel.
  • 30 Jun 2020 om 13:03
    • Quote van 30 Jun 2020 om 12:42
      Elke speler die nu komt is eerste keuze bij Jans. We hebben namelijk nog steeds 12 spelers nodig. :)
    las ook trouwens dat alle clubs met een kleinere spelersbezetting gaan werken ivm bezuinigingen en dat spelers niet te lang moeten talmen om een contract te tekenen ..ze komen mssn anders met lege handen te staan
  • 30 Jun 2020 om 12:42
    • Quote van 30 Jun 2020 om 12:33
      Dat is waar. Maar er moet ook ruimte zijn voor de speler voor genoeg speeltijd
    Elke speler die nu komt is eerste keuze bij Jans. We hebben namelijk nog steeds 12 spelers nodig. :)
  • 30 Jun 2020 om 12:33
    • Quote van 30 Jun 2020 om 11:48
      Waarom? Weet je wat het is? Nu Jans trainer is zul je zien dat spelers gewilliger zijn om te komen. Jans heeft gewoon een goede naam en een bepaalde charme.....
    Dat is waar. Maar er moet ook ruimte zijn voor de speler voor genoeg speeltijd
  • 30 Jun 2020 om 12:22
    • Quote van 30 Jun 2020 om 11:19
      Nou dan. Zo moeilijk was het niet. Afwachten maar.
    200 miljoen geschikt met Keulen? Als jij zo rijk bent kun je fct dan niet enkele goede spelers leveren?
  • 30 Jun 2020 om 12:15
    • Quote van 30 Jun 2020 om 11:58
      Ga je niet redden met een 1 jarig contract. We zijn geen Ajax of PSV.


      ± €1,2 miljoen zou een heul mooi bedrag zijn.......
    Wordt onder 1 miljoen bij 1 jarig contract
  • 30 Jun 2020 om 11:58
    • Quote van 30 Jun 2020 om 11:50
      Volgens een aantal geruchten heeft celtic met een 2e bod bij twente gemeld voor selahi. Hoop op minstens 2 miljoen.
    Ga je niet redden met een 1 jarig contract. We zijn geen Ajax of PSV.


    ± €1,2 miljoen zou een heul mooi bedrag zijn.......
  • 30 Jun 2020 om 11:52
    • Quote van 30 Jun 2020 om 11:50
      Volgens een aantal geruchten heeft celtic met een 2e bod bij twente gemeld voor selahi. Hoop op minstens 2 miljoen.
    Dat zou mooi zijn idd.
  • 30 Jun 2020 om 11:50
    Volgens een aantal geruchten heeft celtic met een 2e bod bij twente gemeld voor selahi. Hoop op minstens 2 miljoen.
  • 30 Jun 2020 om 11:48
    • Quote van 30 Jun 2020 om 11:46
      Klopt TC. Maar we moeten wel voorzichtig zijn en blijven.
    Waarom? Weet je wat het is? Nu Jans trainer is zul je zien dat spelers gewilliger zijn om te komen. Jans heeft gewoon een goede naam en een bepaalde charme.....
  • 30 Jun 2020 om 11:46
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Klopt TC. Maar we moeten wel voorzichtig zijn en blijven.
  • 30 Jun 2020 om 11:40
    • Quote van 30 Jun 2020 om 11:00
      Tyrone Ebuhi. Gisteren zijn de contacten gelegd.
    Nice, goede speler.
  • 30 Jun 2020 om 11:38
    • Quote van 30 Jun 2020 om 11:00
      Tyrone Ebuhi. Gisteren zijn de contacten gelegd.
    We gaan het meemaken UT. Zo moeilijk was het toch niet? ;)


    Btw: Het is Tyronne Ebuehi.....
  • 30 Jun 2020 om 11:19
    • Quote van 30 Jun 2020 om 11:00
      Tyrone Ebuhi. Gisteren zijn de contacten gelegd.
    Nou dan. Zo moeilijk was het niet. Afwachten maar.
  • 30 Jun 2020 om 11:16
    • Quote van 30 Jun 2020 om 11:00
      Tyrone Ebuhi. Gisteren zijn de contacten gelegd.
    Goede speler
  • 30 Jun 2020 om 11:10
    • Quote van 30 Jun 2020 om 10:40
      Klopt. Eerst was het toch zo dat je moest inloggen om de rubrieken te kunnen zien?
    Jij hebt daar gewoon een account (IP trace). Man man man..... moeilijk figuur. Tevens, is het niet gesloten. Kunt gewoon alles meelezen, zonder in te loggen. Ga maar even op de WC zitten, even drukken..... misschien komt er wel een ander excuus uit.
  • 30 Jun 2020 om 11:00
    • Quote van 30 Jun 2020 om 10:52
      Nee UT, de status die Eddy en Tys hebben, die haal jij nooit als je geen namen noemt waar FC twente mee bezig zou zijn.....
    Tyrone Ebuhi. Gisteren zijn de contacten gelegd.
  • 30 Jun 2020 om 10:52
    Nee UT, de status die Eddy en Tys hebben, die haal jij nooit als je geen namen noemt waar FC twente mee bezig zou zijn.....
  • 30 Jun 2020 om 10:51
    • Quote van 30 Jun 2020 om 10:40
      Klopt. Eerst was het toch zo dat je moest inloggen om de rubrieken te kunnen zien?
    Nee....ook nooit zo geweest. Al jaren halen Fardau en Leonie hun info van Twentefans en .net.


    Zelfs Twentefans haalt zo af en toe hun info daar weg......
  • 30 Jun 2020 om 10:40
    • Quote van 30 Jun 2020 om 10:35
      Gesloten betekent simpelweg dat niemand daar mee kan lezen. Dat betekent gesloten...
    Klopt. Eerst was het toch zo dat je moest inloggen om de rubrieken te kunnen zien?
  • 30 Jun 2020 om 10:35
    • Quote van 30 Jun 2020 om 10:25
      Je kunt hem ook vragen wat hij bedoeld dan direct hem niet pluis te noemen. Blijkbaar ben je daar niet naar geïnteresseerd.
      Altijd maar commentaar op een ander geven en een ander uitmaken voor iets.
    Gesloten betekent simpelweg dat niemand daar mee kan lezen. Dat betekent gesloten...
  • 30 Jun 2020 om 10:25
    • Quote van 30 Jun 2020 om 08:48
      Twente.net gesloten?

      Jij bent echt niet pluis UT. Jij maakt jezelf echt belachelijk.....
    Je kunt hem ook vragen wat hij bedoeld dan direct hem niet pluis te noemen. Blijkbaar ben je daar niet naar geïnteresseerd.
    Altijd maar commentaar op een ander geven en een ander uitmaken voor iets.
  • 30 Jun 2020 om 10:05
    • Quote van 30 Jun 2020 om 08:48
      Twente.net gesloten?

      Jij bent echt niet pluis UT. Jij maakt jezelf echt belachelijk.....
    Hahaha ofnie dan iedere boere lul kan daar mee lezen.
  • 30 Jun 2020 om 10:03
    • Quote van 30 Jun 2020 om 08:25
      Nou daar snap ik nu niks van, we moest nog zo blij zijn dat hij voor ons koos afgelopen seizoen.
    En hij wou natuurlijk graag blijven.ging meer verdienen als de optirt gelicht werd,was helaas altijd ziek,zwak of misselijk,dus next,nu graag een oude ervaren spits,en een jonkie,en graag allebei topfit
  • 30 Jun 2020 om 09:57
    • Quote van 30 Jun 2020 om 08:46
      Streuer stelde het in enkelvoud, maar er zijn meerdere supporters die lijstjes inleveren, je hebt vele hobbyisten en vrijwilligers, ook is het niet moeilijk om data te verzamelen. UT zal dat ongetwijfeld ook doen. In het verleden werden supporters als Eddy vakkundig genegeerd door Bleuming en Ted, terwijl ze 100% op de hoogte waren. Het is ergens dus best vreemd dat daar verandering in is gekomen.....
    Exact BAM.....goedkopere 'scouts' kun je niet vinden, en zoals jij al aangeeft heeft Eddy echt wel verstand van zaken en contacten in de voetballerij. Ik lees al heel lang mee op .net, en heb Eddy al eens foto's zien plaatsen waar hij met spelers (o.a. Lionel Messi) en makelaars op foto's stond.
  • 30 Jun 2020 om 09:14
    • Quote van 30 Jun 2020 om 08:46
      Streuer stelde het in enkelvoud, maar er zijn meerdere supporters die lijstjes inleveren, je hebt vele hobbyisten en vrijwilligers, ook is het niet moeilijk om data te verzamelen. UT zal dat ongetwijfeld ook doen. In het verleden werden supporters als Eddy vakkundig genegeerd door Bleuming en Ted, terwijl ze 100% op de hoogte waren. Het is ergens dus best vreemd dat daar verandering in is gekomen.....
    10K of gratis misschien :)
  • 30 Jun 2020 om 08:48
    • Quote van 30 Jun 2020 om 07:52
      Je moet goed begrijpen dat het op een gesloten forum als Twente.net wel kan om namen te zeggen. Deze app is daar te open voor. Dat risico neen ik nu niet. Dus hier moeten we het mee doen.
    Twente.net gesloten?

    Jij bent echt niet pluis UT. Jij maakt jezelf echt belachelijk.....
  • 30 Jun 2020 om 08:46
    • Quote van 30 Jun 2020 om 06:16
      Denk dus dat Eddy de supporter is waar streuer het over had en niet ut
    Streuer stelde het in enkelvoud, maar er zijn meerdere supporters die lijstjes inleveren, je hebt vele hobbyisten en vrijwilligers, ook is het niet moeilijk om data te verzamelen. UT zal dat ongetwijfeld ook doen. In het verleden werden supporters als Eddy vakkundig genegeerd door Bleuming en Ted, terwijl ze 100% op de hoogte waren. Het is ergens dus best vreemd dat daar verandering in is gekomen.....
  • 30 Jun 2020 om 08:38
    • Quote van 30 Jun 2020 om 01:04
      UT. ben jij niet stiekum gewoon Jan van Staa? hahaha
    Zijn naam is Tom Druppers. Wonende in Utrecht. Voormalig Sport Journalist @tdruppers
  • 30 Jun 2020 om 08:35
    • Quote van 30 Jun 2020 om 07:52
      Je moet goed begrijpen dat het op een gesloten forum als Twente.net wel kan om namen te zeggen. Deze app is daar te open voor. Dat risico neen ik nu niet. Dus hier moeten we het mee doen.
    Wat een onzin. Iedereen kan .net lezen. En wat op .net wordt gezegd, herhalen we hier.
  • 30 Jun 2020 om 08:28
    • Quote van 30 Jun 2020 om 07:52
      Je moet goed begrijpen dat het op een gesloten forum als Twente.net wel kan om namen te zeggen. Deze app is daar te open voor. Dat risico neen ik nu niet. Dus hier moeten we het mee doen.
    Gesloten? Jij maakt het helemaal spannend.
  • 30 Jun 2020 om 08:27
    • Quote van 30 Jun 2020 om 08:25
      Nou daar snap ik nu niks van, we moest nog zo blij zijn dat hij voor ons koos afgelopen seizoen.
    Spelers hebben de macht. Daarvoor zijn er heel wat mensen ontslagen in het verleden.
  • 30 Jun 2020 om 08:25
    Nou daar snap ik nu niks van, we moest nog zo blij zijn dat hij voor ons koos afgelopen seizoen.
  • 30 Jun 2020 om 08:20
    • Quote van 30 Jun 2020 om 07:52
      Je moet goed begrijpen dat het op een gesloten forum als Twente.net wel kan om namen te zeggen. Deze app is daar te open voor. Dat risico neen ik nu niet. Dus hier moeten we het mee doen.
    Wat maakt het uit wie er komt. Komen doen ze toch wel.
    Geduld is een schone zaak. Duurt nog maanden voordat er weer gevoetbalt wordt.
    We zijn allemaal half dood zolang de wereld stilstaat ivm de coronacrisis.
    We stonden erbij en keken er naar. We zijn overgenomen door de mensen die eerst schreeuwen van hoe belangrijk de economie is. (weet nog bv het dividendbelasting debat) en van de 1 op de andere dag leggen ze alles plat. Wat miljarden en miljarden gaat kosten die straks de middenklasse weer mag ophoesten. Alles wordt kunstmatig in stand gehouden en kapot gemaakt.
  • 30 Jun 2020 om 07:52
    • Quote van 30 Jun 2020 om 06:14
      Begin me toch af te vragen of het jou lijstjes zijn. Of jij bent Eddy van Twente.net? Zoniet zijn het de lijstjes van Eddy waar streuer het over had. Want die roept namen en binnen paar dagen komt het naar buiten.
    Je moet goed begrijpen dat het op een gesloten forum als Twente.net wel kan om namen te zeggen. Deze app is daar te open voor. Dat risico neen ik nu niet. Dus hier moeten we het mee doen.
  • 30 Jun 2020 om 06:16
    • Quote van 29 Jun 2020 om 23:29
      Nee serieus, geef de naam gewoon bloot. Heb lef. Deed Eddy op .net ook, en die heeft Arzani getipt, en daar hebben we over gelezen. Mensen die hem hebben geridiculiseerd zijn nu stil. Nemen hem nu serieus. Dus, Tom Druppers, freelance journalist uit Utrecht, gooi die naam erin. Doe maar. Hier leest geen hond mee.
    Denk dus dat Eddy de supporter is waar streuer het over had en niet ut
  • 30 Jun 2020 om 06:14
    • Quote van 29 Jun 2020 om 23:01
      Vandaag een tip doorgegeven over een rechtervleugelverdediger en international. Heb bevestiging gekregen dat ze er mee bezig zijn.
    Begin me toch af te vragen of het jou lijstjes zijn. Of jij bent Eddy van Twente.net? Zoniet zijn het de lijstjes van Eddy waar streuer het over had. Want die roept namen en binnen paar dagen komt het naar buiten.
  • 30 Jun 2020 om 01:04
    UT. ben jij niet stiekum gewoon Jan van Staa? hahaha
  • 30 Jun 2020 om 00:09
    • Quote van 29 Jun 2020 om 23:55
      Dan ben je gewoon een laffe herder. Ik geef je een precedent, geef je een actueel voorbeeld. Maar laat ik eerlijk zijn, je mag contact met mij opnemen, mij de naam geven, dan beloof ik je dat ik het geheim zal houden en zodra er ook maar een bericht is in de media geef ik je alle krediet. Deal?
    BAM ik kan je niet gelukkig maken. We moeten het voorlopig met deze info doen.
  • 29 Jun 2020 om 23:55
    • Quote van 29 Jun 2020 om 23:40
      Leuk geprobeerd BAM. Maar ben geen journalist en kan geen naam noemen.
    Dan ben je gewoon een laffe herder. Ik geef je een precedent, geef je een actueel voorbeeld. Maar laat ik eerlijk zijn, je mag contact met mij opnemen, mij de naam geven, dan beloof ik je dat ik het geheim zal houden en zodra er ook maar een bericht is in de media geef ik je alle krediet. Deal?
  • 29 Jun 2020 om 23:40
    • Quote van 29 Jun 2020 om 23:29
      Nee serieus, geef de naam gewoon bloot. Heb lef. Deed Eddy op .net ook, en die heeft Arzani getipt, en daar hebben we over gelezen. Mensen die hem hebben geridiculiseerd zijn nu stil. Nemen hem nu serieus. Dus, Tom Druppers, freelance journalist uit Utrecht, gooi die naam erin. Doe maar. Hier leest geen hond mee.
    Leuk geprobeerd BAM. Maar ben geen journalist en kan geen naam noemen.
  • 29 Jun 2020 om 23:36
    Hij heeft vorig niks laten zien, maar hij kwam er ook alleen maar in als we al kansloos waren. Wat me wel bevreemd is, wie daar over is gegaan. Ik kan me niet voorstellen dat Streuer of Jans hem hebben zien voetballen dan wel trainen. Puur omdat het een speler was van Ted? Ik denk dat hij toch wel bepaalde kwaliteiten heeft. Wellicht te duur.
  • 29 Jun 2020 om 23:36
    • Quote van 29 Jun 2020 om 23:25
      ik beheer het email adres poulvanderkraan@fctwente.nl
    Het juiste e-mailadres is: kraantjepappie@fctwente.nl
  • 29 Jun 2020 om 23:31
    Jammer, had hem nog wel eens een seizoen hier willen zien, hij is verleden seizoen NATUURLIJK ook te weinig,te laat of niet gebruikt door die klootzak van een García en de staf !
  • 29 Jun 2020 om 23:29
    • Quote van 29 Jun 2020 om 23:01
      Vandaag een tip doorgegeven over een rechtervleugelverdediger en international. Heb bevestiging gekregen dat ze er mee bezig zijn.
    Nee serieus, geef de naam gewoon bloot. Heb lef. Deed Eddy op .net ook, en die heeft Arzani getipt, en daar hebben we over gelezen. Mensen die hem hebben geridiculiseerd zijn nu stil. Nemen hem nu serieus. Dus, Tom Druppers, freelance journalist uit Utrecht, gooi die naam erin. Doe maar. Hier leest geen hond mee.
  • 29 Jun 2020 om 23:26
    • Quote van 29 Jun 2020 om 23:20
      Sticker gekregen?
    Hij probeert de club iig zo goed mogelijk te helpen, dus kan je wel leuk gaan doen maarja
  • 29 Jun 2020 om 23:25
    • Quote van 29 Jun 2020 om 23:01
      Vandaag een tip doorgegeven over een rechtervleugelverdediger en international. Heb bevestiging gekregen dat ze er mee bezig zijn.
    ik beheer het email adres poulvanderkraan@fctwente.nl
  • 29 Jun 2020 om 23:20
    • Quote van 29 Jun 2020 om 23:01
      Vandaag een tip doorgegeven over een rechtervleugelverdediger en international. Heb bevestiging gekregen dat ze er mee bezig zijn.
    Sticker gekregen?
  • 29 Jun 2020 om 23:01
    Vandaag een tip doorgegeven over een rechtervleugelverdediger en international. Heb bevestiging gekregen dat ze er mee bezig zijn.
  • 29 Jun 2020 om 22:55
    • Quote van 29 Jun 2020 om 21:25
      Iemand iets gehoord over Achraf Madi dat hij gaat vertrekken ?
    Waarheen? Stond te boek als een groot talent.
  • 29 Jun 2020 om 22:37
    • Quote van 29 Jun 2020 om 22:04
      Reeds begrijpelijk maar we moeten in ons achterhoofd houden dat onze FC leegloopt. We zien vele spelers vertrekken en we hebben slechts één speler aangetrokken. Door het vertrek van hem moeten we weer 2 nieuwe spitsen halen.
    Ik denk dat de tc daar ook wel over na heeft gedacht.. een speler moet een meerwaarde hebben, een trainer moet het ook in hem zien zitten. Misschien heeft Jans wel geadviseerd om hem te laten gaan. Een speler die je zeker niet gaat gebruiken, wil je ook niet op de loonlijst hebben.
  • 29 Jun 2020 om 22:14
    • Quote van 29 Jun 2020 om 22:04
      Reeds begrijpelijk maar we moeten in ons achterhoofd houden dat onze FC leegloopt. We zien vele spelers vertrekken en we hebben slechts één speler aangetrokken. Door het vertrek van hem moeten we weer 2 nieuwe spitsen halen.
    Misschien had hij bij het lichten van de optie ook het salaris van 2 spitsen moeten verdienen? Voor een spits die afgelopen seizoen weinig in de basis heeft gestaan en vaak geblesseerd was.
  • 29 Jun 2020 om 22:09
    Ik vind dit jammer. Deze jongen is weer goed hersteld van zijn blessure en naar mijn weten fit. Vorige seizoen te weinig kansen gehad. En als hij dan mocht spelen, werd hij compleet verkeerd gebruikt. Hij was nou wel een doelgerichte spits die oorlog kan maken in de 16 en denk ook dat we dat nodig hebben. Als deze jongen iets meer vertrouwen zou krijgen en hij beter word benut op zijn sterke punten is het gewoon een goede spits die er minimaal 15 per seizoen in legt.
  • 29 Jun 2020 om 22:04
    Reeds begrijpelijk maar we moeten in ons achterhoofd houden dat onze FC leegloopt. We zien vele spelers vertrekken en we hebben slechts één speler aangetrokken. Door het vertrek van hem moeten we weer 2 nieuwe spitsen halen.
  • 29 Jun 2020 om 22:03
    Ik zeg, bedankt voor uw inzet bij ons fc twente. Veel sterkte en succes bij uw nieuwe werkgever
  • 29 Jun 2020 om 21:43
    Niet slim dat ze dit doen
  • 29 Jun 2020 om 21:37
    • Quote van 29 Jun 2020 om 21:25
      Iemand iets gehoord over Achraf Madi dat hij gaat vertrekken ?
    Klopt en hij komt nooit meer terug.
  • 29 Jun 2020 om 21:25
    Iemand iets gehoord over Achraf Madi dat hij gaat vertrekken ?
  • 29 Jun 2020 om 21:20
    Ikzeg. Bergreen. Bedankt voor uw inzet bij ons fctwente en hopelijk vind u een nieuwe werkgever. Netjes van ons fctwente dat u mee mag blijven trainen.
  • 29 Jun 2020 om 21:15
    En vuckic ook weg
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›