Douglas trappelt van ongeduld: ''Hij wil wel kruipend terug''

60
Douglas trappelt van ongeduld: ''Hij wil wel kruipend terug''

Zaterdag werd bekend dat Arjen Robben alsnog terugkeert bij FC Groningen, terwijl spelers als Karim El Ahmadi, Eljero Elia en Ola John in verband worden gebracht met een rentree bij FC Twente. Leon ten Voorde snapt dat fans van de Tukkers enthousiast worden. 

"De gedachte aan die spelers prikkelt. Geen discussie over mogelijk", schrijft de clubwatcher vandaag in de Tubantia. "En dan is er ook nog Douglas die trappelt van ongeduld. De kampioen van 2010 wil wel kruipend terug naar de club waar hij groot werd", verklapt Ten Voorde. 

"Zet al die namen achter elkaar en een mooie symfonie is geboren. Soms is voor een supporter een droom al genoeg", beseft hij. "Dribbels in het hoofd, solo's vanuit het hart. Zoete herinneringen en diepe verlangens, kriskras door elkaar. In de ideale wereld eindigt elke speler in de stijl van Dirk Kuijt, Phillip Cocu en Frank Rijkaard. Terugkeren, gloriëren en dan stoppen."

60 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 Jul 2020 om 12:49
    • Quote van 1 Jul 2020 om 11:47
      We komen alleen te weten of Douglas een meerwaarde voor Twente heeft als hij oefen wedstrijden gaat spelen en bewijst het niveau aan te kunnen.. Geef Douglas een kans en we weten voor altijd of hij een meerwaarde voor Twente kan zijn.
    Nou. Als je bij Emmen en Twente een kans hebt gekregen en deze hebt laten liggen........ dan zegt mij dat genoeg. Niet aan beginnen.

    Maar laten we het iemand vragen die bij Barbaros een kijkje heeft genomen, was het indrukwekkend?
  • 1 Jul 2020 om 12:45
    • Quote van 1 Jul 2020 om 11:47
      We komen alleen te weten of Douglas een meerwaarde voor Twente heeft als hij oefen wedstrijden gaat spelen en bewijst het niveau aan te kunnen.. Geef Douglas een kans en we weten voor altijd of hij een meerwaarde voor Twente kan zijn.
    Precies
  • 1 Jul 2020 om 11:47
    We komen alleen te weten of Douglas een meerwaarde voor Twente heeft als hij oefen wedstrijden gaat spelen en bewijst het niveau aan te kunnen.. Geef Douglas een kans en we weten voor altijd of hij een meerwaarde voor Twente kan zijn.
  • 1 Jul 2020 om 11:26
    • Quote van 1 Jul 2020 om 11:16
      Keerl, dat is alweer maanden geleden! Hij ziet er nu echt afgetraind uit hoor! Ik zeg er ook niets meer over......zoals messi eerder zei: als hij 80% haalt, kan hij zat mee. Vuurvreter voor relatief weinig .
    Het is toch raar redeneren dus omdat iemand afgetraind is zegt dat wat over het feit dat hij mee komt in de eredivisie? Hoelang heeft hij geen wedstrijd gespeelt? Het is toch nket raar dat er bijzonder weinig clubs geïnteresseerd zijn in hem. Ik ben het met je eens dat ALS hij 80 procent van zichzelf toen haalt kan hij wat betekenen. Maar dat is een hele grote big if. Is dat nu het risico wat je wil lopen? Persoonlijk zou ik zeggen van niet. Als je een 30 plus haalt wil je toch dat die er eigenlijk gelijk staat. Dit ga je absoluut niet krijgen met douglas. Maar kijk even veder. Ramos afgetraind en is niet wat. Paul was fit tot hij zn handtekening gezet had ofzo. Douglas past in diezelfde categorie. Met 30 plus neem je altijd een gok. Dat is waar. Maar ik denk oprecht dat twente er verstandig aan doet douglas niet terug te halen.
  • 1 Jul 2020 om 11:26
    • Quote van 1 Jul 2020 om 11:16
      Keerl, dat is alweer maanden geleden! Hij ziet er nu echt afgetraind uit hoor! Ik zeg er ook niets meer over......zoals messi eerder zei: als hij 80% haalt, kan hij zat mee. Vuurvreter voor relatief weinig .
    Wordt links en rechts voorbij gelopen op profniveau. 3 jaar niet gespeeld op dit niveau omdat Douglas voor een andere leefwijze koos. Nu weer een sixpack, maar nog steeds geen snelheid. Moet het bij Barbaros echt van zijn positiespel hebben, want veel lopen zoals op profniveau wordt gevraagd, dat kan Douglas niet meer.


    Mee laten trainen op amateurbasis mag meteen van mij. Misschien dat Jans nog wat kan bijschaven om van daaruit te bekijken of hij een klein contractje waard is......
  • 1 Jul 2020 om 11:16
    • Quote van 1 Jul 2020 om 10:54
      Ja maar niet eentje die zelfs bij Barbados niet mee komt. Maar puur omdat hij ontdekt hoe de sportschool weer werkt zouden wij hem terug moeten halen. Dat is natuurlijk onzin.
    Keerl, dat is alweer maanden geleden! Hij ziet er nu echt afgetraind uit hoor! Ik zeg er ook niets meer over......zoals messi eerder zei: als hij 80% haalt, kan hij zat mee. Vuurvreter voor relatief weinig .
  • 1 Jul 2020 om 10:54
    • Quote van 1 Jul 2020 om 06:48
      Doordraven......3 of 4 oudere spelers niet verkeerd, mits ze de mickey mouse competitie kunnen bijbenen!
    Ja maar niet eentje die zelfs bij Barbados niet mee komt. Maar puur omdat hij ontdekt hoe de sportschool weer werkt zouden wij hem terug moeten halen. Dat is natuurlijk onzin.
  • 1 Jul 2020 om 10:50
    • Quote van 1 Jul 2020 om 06:51
      Ik denk ook dat hij traag is! Is gedaan met m!
    Denkt of weet?
  • 1 Jul 2020 om 06:51
    • Quote van 30 Jun 2020 om 17:19
      Nee Douglas is voorbij. Veel te dik en veel te veel foute gasten om zich heen. Poort goed op slot doen en niet binnenlaten. Vergane glorie. Wel jammer !
    Ik denk ook dat hij traag is! Is gedaan met m!
  • 1 Jul 2020 om 06:48
    • Quote van 30 Jun 2020 om 23:23
      Ja precies. Dan halen we ruiz op en vragen theo en perez nog 1 jaartje.
    Doordraven......3 of 4 oudere spelers niet verkeerd, mits ze de mickey mouse competitie kunnen bijbenen!
  • 30 Jun 2020 om 23:23
    • Quote van 30 Jun 2020 om 23:20
      Als de club consequent is, is die spits Nkufo.
    Ja precies. Dan halen we ruiz op en vragen theo en perez nog 1 jaartje.
  • 30 Jun 2020 om 23:20
    • Quote van 30 Jun 2020 om 23:08
      Het is natuurlijk ook verstandig om naast brama el hamadi elia ook douglas nog halen. Wou je nog een jaar geen tot amper transferwaarde creëren? Zijn ook nog spits in gesprek van plus 30. Je moet niet teveel van die 30 plussers hebben. Anders komen nooit van de schuld af. Zo simpel is het. Ervaring is nodig maar daarvoor hoeft het geen 30 plus te zijn.
    Als de club consequent is, is die spits Nkufo.
  • 30 Jun 2020 om 23:09
    Afgetraind en fit is wat anders dan fit voor topsport. Hoe zit het met zijn mentale weerbaarheid? En z’n scherpte? Je moet veel meters maken om in de topsport aan te haken en dan ook nog bij te blijven. Hoe goed hij ook was, ik geloof er niet meer in. Een optie is om hem inderdaad te laten meetrainen tot december, en als het echt wat is een prestatiecontract aan te bieden. Zoals al geopperd, Ron Jans heeft genoeg ervaring of dit haalbaar is of niet.
  • 30 Jun 2020 om 23:08
    • Quote van 30 Jun 2020 om 22:08
      Wou ik net zeggen. Die nodige kilo's zijn er allang af! Laat hem in de voorbereiding mee doen..
    Het is natuurlijk ook verstandig om naast brama el hamadi elia ook douglas nog halen. Wou je nog een jaar geen tot amper transferwaarde creëren? Zijn ook nog spits in gesprek van plus 30. Je moet niet teveel van die 30 plussers hebben. Anders komen nooit van de schuld af. Zo simpel is het. Ervaring is nodig maar daarvoor hoeft het geen 30 plus te zijn.
  • 30 Jun 2020 om 22:38
    • Quote van 30 Jun 2020 om 22:08
      Wou ik net zeggen. Die nodige kilo's zijn er allang af! Laat hem in de voorbereiding mee doen..
    om te kijken hoever hij is...prima
  • 30 Jun 2020 om 22:08
    • Quote van 30 Jun 2020 om 19:33
      Trainingsfit? Dan heb jij zijn laatste foto niet gezien! Hij traint knetterhard
    Wou ik net zeggen. Die nodige kilo's zijn er allang af! Laat hem in de voorbereiding mee doen..
  • 30 Jun 2020 om 21:39
    • Quote van 30 Jun 2020 om 21:11
      De meesten vergeten dat Twente ook gewoon ruk is. Een 80% fitte Douglas is een verademing voor Twente
    Idd, en als het niet meer kan, afscheid nemen, kost niets.....
  • 30 Jun 2020 om 21:34
    Als je bij Barbaros er nog niet eens echt uit springt vraag ik me af wat je Bij Twente wil
  • 30 Jun 2020 om 21:11
    • Quote van 30 Jun 2020 om 20:10
      Vooroordeel heb jij, douglas kan toch in eerste instantie is mee trainen tijdens de voorbereiding? Jans kan dan echt wel beoordelen of hij iets kan bijdragen.
    De meesten vergeten dat Twente ook gewoon ruk is. Een 80% fitte Douglas is een verademing voor Twente
  • 30 Jun 2020 om 20:13
    • Quote van 30 Jun 2020 om 19:30
      Waarde twee miljoen ,transfervrij !
    Een jaar huren is voor onze club al een kwaliteit speler en kent de Eredivisie.
  • 30 Jun 2020 om 20:10
    • Quote van 30 Jun 2020 om 19:35
      Niet meer aan beginnen. Is er al behoorlijke tijd uitgeweest.
    Vooroordeel heb jij, douglas kan toch in eerste instantie is mee trainen tijdens de voorbereiding? Jans kan dan echt wel beoordelen of hij iets kan bijdragen.
  • 30 Jun 2020 om 20:03
    • Quote van 30 Jun 2020 om 19:33
      Trainingsfit? Dan heb jij zijn laatste foto niet gezien! Hij traint knetterhard
    Heb ik idd niet gezien. In dat geval kan hij als oud-speler hoe dan ook meetrainen.
  • 30 Jun 2020 om 19:35
    • Quote van 30 Jun 2020 om 19:33
      Trainingsfit? Dan heb jij zijn laatste foto niet gezien! Hij traint knetterhard
    Niet meer aan beginnen. Is er al behoorlijke tijd uitgeweest.
  • 30 Jun 2020 om 19:33
    • Quote van 30 Jun 2020 om 19:22
      Laat Douglas eerst zorgen dat hij trainingsfit wordt. FCT wil daar best bij helpen. Voor die tijd hoeft niemand het te hebben over meetrainen met de selectie of een prestatiecontract.
    Trainingsfit? Dan heb jij zijn laatste foto niet gezien! Hij traint knetterhard
  • 30 Jun 2020 om 19:31
    • Quote van 30 Jun 2020 om 17:58
      kom op ..Emmen wou hem ook niet eens...
    Toen was hij ook minimaal tien kg zwaarder !
  • 30 Jun 2020 om 19:30
    • Quote van 30 Jun 2020 om 18:38
      Juist, en die naam is vandaag ook doorgegeven. Is nu bekend bij de club. Of ze er iets mee doen, dat zien we vanzelf.
    Waarde twee miljoen ,transfervrij !
  • 30 Jun 2020 om 19:22
    • Quote van 30 Jun 2020 om 13:49
      Geef hem gewoon een prestatie contract. Wanneer hij niet speelt of niet goed bevonden wordt na de voorbereiding dat je ook niet veel salaris kwijt bent aan een gok. Maar als zo'n jongen terug wil komen moet je het gewoon proberen.
    Laat Douglas eerst zorgen dat hij trainingsfit wordt. FCT wil daar best bij helpen. Voor die tijd hoeft niemand het te hebben over meetrainen met de selectie of een prestatiecontract.
  • 30 Jun 2020 om 18:38
    • Quote van 30 Jun 2020 om 18:34
      Matt Maizga volgensmij
    Juist, en die naam is vandaag ook doorgegeven. Is nu bekend bij de club. Of ze er iets mee doen, dat zien we vanzelf.
  • 30 Jun 2020 om 18:34
    • Quote van 30 Jun 2020 om 18:23
      Even een hersenkraker: Hoe heet ook alweer die lange sterke Amerikaanse Centrum verdediger die in 2018 op huurbasis overkwam van Chelsea en in Arnhem een uitstekend blok vormde in het hart van de defensie en nu in Chelsea O23 speelt?
    Matt Maizga volgensmij
  • 30 Jun 2020 om 18:23
    Even een hersenkraker: Hoe heet ook alweer die lange sterke Amerikaanse Centrum verdediger die in 2018 op huurbasis overkwam van Chelsea en in Arnhem een uitstekend blok vormde in het hart van de defensie en nu in Chelsea O23 speelt?
  • 30 Jun 2020 om 18:06
    • Quote van 30 Jun 2020 om 17:58
      kom op ..Emmen wou hem ook niet eens...
    Hij ziet er nu andrts uit hoor!
  • 30 Jun 2020 om 17:58
    • Quote van 30 Jun 2020 om 17:21
      Douglas een contract aanbieden voor wat hij speelt, waarom niet, misschien gokken we goed !
    kom op ..Emmen wou hem ook niet eens...
  • 30 Jun 2020 om 17:52
    • Quote van 30 Jun 2020 om 17:32
      Direct 5 jarig contract laten weten tekenen, voor miljoen per jaar! Theo en Jeroen der nog bij en we worden weer kampioen!!!
    Je bent vergeten je sarcasme knop uit te zetten!
  • 30 Jun 2020 om 17:46
    Volgens mij is Leoni bang dat hij zelf weg moet als watcher en dat hij zelf uiteindelijk kruipend terug wil.
  • 30 Jun 2020 om 17:32
    Direct 5 jarig contract laten weten tekenen, voor miljoen per jaar! Theo en Jeroen der nog bij en we worden weer kampioen!!!
  • 30 Jun 2020 om 17:21
    Douglas een contract aanbieden voor wat hij speelt, waarom niet, misschien gokken we goed !
  • 30 Jun 2020 om 17:19
    • Quote van 30 Jun 2020 om 17:07
      Je bent zelf droevig, Dit is juist de manier om het te doen, waten Perez, Wisgerhof, Theo Jansen, NKufo, dan jonkies, nee toch, ervaring is juist wat je nodig hebt, een juiste mix tussen ervaren spelers en jonkies
    Ervaren spelers ok maar geen fossielen er bij.
  • 30 Jun 2020 om 17:19
    Nee Douglas is voorbij. Veel te dik en veel te veel foute gasten om zich heen. Poort goed op slot doen en niet binnenlaten. Vergane glorie. Wel jammer !
  • 30 Jun 2020 om 17:18
    • Quote van 30 Jun 2020 om 14:13
      Het is droevig dat het eens zo machtige FCT zich nu druk moet maken over spelers die misschien nog goed zijn om te overleven maar verder geen meerwaarde voor de club meer opleveren.Je kan ze toch slecht allemaal trainer maken.Bij de jeugdopleiding heb je niet genoeg zeggenschap meer om dit te kunnen beloven.Triest als je er over nadenkt en had gehoopt nu de bouwstenen voor de toekomst zouden binnen komen.
    Ben het helemaal met je eens. Zouden ze bezig zijn een wandelvoetbal competitie op te zetten.
  • 30 Jun 2020 om 17:07
    • Quote van 30 Jun 2020 om 14:13
      Het is droevig dat het eens zo machtige FCT zich nu druk moet maken over spelers die misschien nog goed zijn om te overleven maar verder geen meerwaarde voor de club meer opleveren.Je kan ze toch slecht allemaal trainer maken.Bij de jeugdopleiding heb je niet genoeg zeggenschap meer om dit te kunnen beloven.Triest als je er over nadenkt en had gehoopt nu de bouwstenen voor de toekomst zouden binnen komen.
    Je bent zelf droevig, Dit is juist de manier om het te doen, waten Perez, Wisgerhof, Theo Jansen, NKufo, dan jonkies, nee toch, ervaring is juist wat je nodig hebt, een juiste mix tussen ervaren spelers en jonkies
  • 30 Jun 2020 om 17:07
    • Quote van 30 Jun 2020 om 14:13
      Het is droevig dat het eens zo machtige FCT zich nu druk moet maken over spelers die misschien nog goed zijn om te overleven maar verder geen meerwaarde voor de club meer opleveren.Je kan ze toch slecht allemaal trainer maken.Bij de jeugdopleiding heb je niet genoeg zeggenschap meer om dit te kunnen beloven.Triest als je er over nadenkt en had gehoopt nu de bouwstenen voor de toekomst zouden binnen komen.
    Je bent zelf droevig, Dit is juist de manier om het te doen, waten Perez, Wisgerhof, Theo Jansen, NKufo, dan jonkies, nee toch, ervaring is juist wat je nodig hebt, een juiste mix tussen ervaren spelers en jonkies
  • 30 Jun 2020 om 16:31
    • Quote van 30 Jun 2020 om 14:13
      Het is droevig dat het eens zo machtige FCT zich nu druk moet maken over spelers die misschien nog goed zijn om te overleven maar verder geen meerwaarde voor de club meer opleveren.Je kan ze toch slecht allemaal trainer maken.Bij de jeugdopleiding heb je niet genoeg zeggenschap meer om dit te kunnen beloven.Triest als je er over nadenkt en had gehoopt nu de bouwstenen voor de toekomst zouden binnen komen.
    Ambiëren ze allemaal een functie als trainer bij de jeugd dan? Dat heb ik niet zo begrepen. Er zijn nog wel meer posities, binnen een profclub, waar ze zich heel nuttig kunnen maken.
  • 30 Jun 2020 om 16:08
    Zie hem nog zo naar voren komen bij een hoekschop voor ons, altijd een indrukwekkend gezicht ,mag voor mij een tijdje mee doen in de trainings partijtjes kieken wat wort
  • 30 Jun 2020 om 16:06
    Ik denk vooral dat deze spelers kunnen helpen met de juiste mentaliteit overbrengen op het veld. Douglas speelt altijd met zijn hart ipv zich druk maken over zijn instagram volgers. Hetzelfde geld voor elia, karim en wout. Ik denk dat dit een goede keuze is. Deze jongens hebben de ervaring en laten niet snel hun hoofd hangen of raken in paniek bij een tegenslag. Breng dit over op de jeugd en we hebben zowaar weer een Fc Twente die ik herken op het veld.
  • 30 Jun 2020 om 15:31
    Even verder op de titel: Zachtjes gaan de douglas voetjes stap o stap o stap o stap (ipv trippel trippel trippel trap)
  • 30 Jun 2020 om 15:12
    • Quote van 30 Jun 2020 om 15:00
      Iedereen vergeet dat dit oudere spelers waren die het raamwerk waren een presterend team nu je oude knarren binnen haalt die met spelers moeten gaan werken die ook niets van de club weten is het echt wel een andere situatie.
      Al jaren moeten ze weer opnieuw beginnen en dat lijkt nu helaas weer
    Opnieuw beginnen doe je niet met 11 jonkies in de basis. Probleem van aflopen jaren is dat er niks achter de oudjes is gekocht of zelf opgeleid. Neem de lb positie matos is geblesseerd. Dan nemen ze die Feyenoorder. Dat snap ik nog steeds heel goed. Dan is die geschorst en dan nog steeds geen jeugd. Dat is het probleem. Zo’ schorsing een oudje die na 60 min een keer op is. Dat zijn de momenten voor de jeugd. Dan kunnen we jongen brengen. Perez, wisgerhof etc waren zeker niet de jongste.
  • 30 Jun 2020 om 15:00
    • Quote van 30 Jun 2020 om 14:55
      Oude spelers zijn juist de fundamenten voor de toekomst. Je kan daar jonkies achter laten groeien en ontwikkelen. Invalbeurten tot uiteindelijk vervanging. De meeste van onze toppers zijn zo begonnen. De jong achter kufo. Elia op de bank. Corona een jaar in het tweede etc.
    Iedereen vergeet dat dit oudere spelers waren die het raamwerk waren een presterend team nu je oude knarren binnen haalt die met spelers moeten gaan werken die ook niets van de club weten is het echt wel een andere situatie.
    Al jaren moeten ze weer opnieuw beginnen en dat lijkt nu helaas weer
  • 30 Jun 2020 om 14:55
    • Quote van 30 Jun 2020 om 14:13
      Het is droevig dat het eens zo machtige FCT zich nu druk moet maken over spelers die misschien nog goed zijn om te overleven maar verder geen meerwaarde voor de club meer opleveren.Je kan ze toch slecht allemaal trainer maken.Bij de jeugdopleiding heb je niet genoeg zeggenschap meer om dit te kunnen beloven.Triest als je er over nadenkt en had gehoopt nu de bouwstenen voor de toekomst zouden binnen komen.
    Oude spelers zijn juist de fundamenten voor de toekomst. Je kan daar jonkies achter laten groeien en ontwikkelen. Invalbeurten tot uiteindelijk vervanging. De meeste van onze toppers zijn zo begonnen. De jong achter kufo. Elia op de bank. Corona een jaar in het tweede etc.
  • 30 Jun 2020 om 14:20
    • Quote van 30 Jun 2020 om 14:13
      Het is droevig dat het eens zo machtige FCT zich nu druk moet maken over spelers die misschien nog goed zijn om te overleven maar verder geen meerwaarde voor de club meer opleveren.Je kan ze toch slecht allemaal trainer maken.Bij de jeugdopleiding heb je niet genoeg zeggenschap meer om dit te kunnen beloven.Triest als je er over nadenkt en had gehoopt nu de bouwstenen voor de toekomst zouden binnen komen.
    Vergeet effe niet, dat we in onzekere tijden leven, dus ondernemen is nu een groot risico.
  • 30 Jun 2020 om 14:13
    Het is droevig dat het eens zo machtige FCT zich nu druk moet maken over spelers die misschien nog goed zijn om te overleven maar verder geen meerwaarde voor de club meer opleveren.Je kan ze toch slecht allemaal trainer maken.Bij de jeugdopleiding heb je niet genoeg zeggenschap meer om dit te kunnen beloven.Triest als je er over nadenkt en had gehoopt nu de bouwstenen voor de toekomst zouden binnen komen.
  • 30 Jun 2020 om 14:12
    • Quote van 30 Jun 2020 om 13:49
      Geef hem gewoon een prestatie contract. Wanneer hij niet speelt of niet goed bevonden wordt na de voorbereiding dat je ook niet veel salaris kwijt bent aan een gok. Maar als zo'n jongen terug wil komen moet je het gewoon proberen.
    Dat prestatiecontract echter niet eerder dan dat aangetoond is dat hij compleet fit is en een meerwaarde heeft.
  • 30 Jun 2020 om 14:10
    • Quote van 30 Jun 2020 om 13:19
      Al meer dan drie jaar geen wedstrijd meer gespeeld op niveau. Aan valse romantiek is de club in deze tijden even niet gebaat.
    Niet geschoten is altijd mis, het gelijk van de negatieve kant bekijken, is nog nooit iemand beter geworden!
  • 30 Jun 2020 om 14:03
    • Quote van 30 Jun 2020 om 13:49
      Geef hem gewoon een prestatie contract. Wanneer hij niet speelt of niet goed bevonden wordt na de voorbereiding dat je ook niet veel salaris kwijt bent aan een gok. Maar als zo'n jongen terug wil komen moet je het gewoon proberen.
    Precies, gewoon proberen maar juiste afspraken maken in het contract.
  • 30 Jun 2020 om 13:49
    Geef hem gewoon een prestatie contract. Wanneer hij niet speelt of niet goed bevonden wordt na de voorbereiding dat je ook niet veel salaris kwijt bent aan een gok. Maar als zo'n jongen terug wil komen moet je het gewoon proberen.
  • 30 Jun 2020 om 13:39
    • Quote van 30 Jun 2020 om 13:26
      Tja, Jans moet gewoon een keer met hem praten. Afspraken zijn simpel te maken; je mag meetrainen, je krijgt tot de winterstop de tijd om je te bewijzen. Je krijgt alleen betaalt als je speelt. Mocht Jans van mening zijn dat het niet gaat werken dan moet hij stoppen. Vraag is of het terughalen van dit soort jongens goed is voor de rest. Robben is natuurlijk fantastisch...alle spelers zullen respect hebben, en willen van hem leren....maar of Douglas, Elia en John die status hebben...... El Ahmadi geloof ik dan wel in. Maar het is altijd risicovol. Mensen gaan een speler altijd vergelijken met ' hoe hij was'....
    Ik vind Douglas nog wel een stuk groter risico dan de namen elia, John etc. Ik zou hem inderdaad laten meetrainen op basis van verdienste in verleden. Niet meer en niet minder. Dan een contract op basis van gespeelde wedstrijden. Wellicht nog een kleine vaste vergoeding per maand voor levensonderhoud. Dan houd het op. Al vraag ik me af of je dat zelfs moet doen.
  • 30 Jun 2020 om 13:38
    Laat hem aansluiten bij de trainingen en kijken waar het schip strandt. Jans kan na een maand of 3 wel inschatten of verder gaan zin heeft. Dan heb ik liever dat ze hem de kans geven dan Hölscher voor de 84e keer.
  • 30 Jun 2020 om 13:26
    Tja, Jans moet gewoon een keer met hem praten. Afspraken zijn simpel te maken; je mag meetrainen, je krijgt tot de winterstop de tijd om je te bewijzen. Je krijgt alleen betaalt als je speelt. Mocht Jans van mening zijn dat het niet gaat werken dan moet hij stoppen. Vraag is of het terughalen van dit soort jongens goed is voor de rest. Robben is natuurlijk fantastisch...alle spelers zullen respect hebben, en willen van hem leren....maar of Douglas, Elia en John die status hebben...... El Ahmadi geloof ik dan wel in. Maar het is altijd risicovol. Mensen gaan een speler altijd vergelijken met ' hoe hij was'....
  • 30 Jun 2020 om 13:19
    Al meer dan drie jaar geen wedstrijd meer gespeeld op niveau. Aan valse romantiek is de club in deze tijden even niet gebaat.
  • 30 Jun 2020 om 13:10
    Inderdaad mee laten trainen!
  • 30 Jun 2020 om 13:04
    Gewoon mee laten trainen in de voorbereiding! Jans kan dan snel genoeg zien of het nog kan! Hij is in iedergeval volop in training.
zaterdag 24 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›