Elia en El Ahmadi naar FC Twente? ''Hartstikke mooi voor de club''

18
Elia en El Ahmadi naar FC Twente? ''Hartstikke mooi voor de club''

Afgelopen weekend werd bekend dat Arjen Robben weer gaat spelen voor FC Groningen en Wout Brama is benieuwd hoe hij het gaat doen in de ploeg van trainer Danny Buijs. De middenvelder van FC Twente weet uit ervaring hoe het is om terug te keren bij je oude club. 

"Laat één ding duidelijk zijn: ik mag mezelf niet vergelijken met Arjen Robben, maar ik denk dat het voor mij destijds een stuk lastiger was dan voor Robben nu bij Groningen", blikt hij terug in gesprek met de Tubantia. "Ik kwam bij een club terecht waar helemaal niks meer was. We waren net gedegradeerd en de druk was enorm. We moesten meteen weer promoveren, anders was FC Twente kapot", aldus Brama.

"Arjen kan meer z'n eigen ding doen", vervolgt hij. "Ik vind het fantastisch wat hij doet. Kijk ook eens naar wat het allemaal teweeg brengt bij FC Groningen. Arjen steekt zijn nek uit en daar moeten we alleen maar bewondering voor hebben. Met zo'n loopbaan kun je niet verliezen, al zullen er ongetwijfeld azijnzeikers zijn die straks als het niet gaat zoals iedereen hoopt roepen, dat hij het nooit had moeten doen."

Brama weet ook dat spelers als Karim El Ahmadi, Eljero Elia en Ola John in verband worden gebracht met een rentree bij FC Twente. "Als je dit soort kwaliteitsspelers weet te verleiden tot een terugkeer, dan is dat hartstikke mooi voor de club", reageert de routinier. "Al moet je ook altijd blijven denken aan frisse jonge spelers die energie brengen", benadrukt Brama. 

18 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 30 Jun 2020 om 19:27
    • Quote van 30 Jun 2020 om 17:54
      Heeft al een jaar niet meer gespeeld. Moet je zoiets willen?
    Geblesseerd geraakt, gerevalideerd en vervolgens Corona. Geen idee of hij al weer op niveau getraind heeft. Sowieso heeft de halve eredivisie op 1 september een half jaar geen wedstrijd meer gespeeld.
  • 30 Jun 2020 om 17:54
    • Quote van 30 Jun 2020 om 13:17
      Arzani heeft aangegeven dat hij in de eredivisie wilde spelen, en dus boven NAC ondanks het samenwerkingsverband dat ze met NAC hebben.
    Heeft al een jaar niet meer gespeeld. Moet je zoiets willen?
  • 30 Jun 2020 om 14:34
    • Quote van 30 Jun 2020 om 14:05
      Elke timmerman weet ook dat een goede hamer erbij kan helpen om de spijkers er goed in te slaan, om door te gaan op jouw vergelijking:) Een speler als Elia (de hamer) kan niet alleen van meerwaarde zijn in het veld, maar ook in een mentorrol naar de rest van de spelers toe (de spijkers)
    Hahaha +1000
  • 30 Jun 2020 om 14:28
    • Quote van 30 Jun 2020 om 13:08
      Volgens een buitenlandse bron wordt Arzani vandaag medisch gekeurd bij een eredivisie club. Di kan haast alleen Twente zijn. Hopelijk snel goed nieuws!
    Er zijn nog meer eredivisie clubs in Nederland. Het kan ook een andere club zijn.
  • 30 Jun 2020 om 14:05
    • Quote van 30 Jun 2020 om 13:39
      Die jonge spelers had men al veel eerder aan moeten denken. Elke timmerman weet dat je aan 1 spijker niet genoeg hebt.
    Elke timmerman weet ook dat een goede hamer erbij kan helpen om de spijkers er goed in te slaan, om door te gaan op jouw vergelijking:) Een speler als Elia (de hamer) kan niet alleen van meerwaarde zijn in het veld, maar ook in een mentorrol naar de rest van de spelers toe (de spijkers)
  • 30 Jun 2020 om 13:39
    Die jonge spelers had men al veel eerder aan moeten denken. Elke timmerman weet dat je aan 1 spijker niet genoeg hebt.
  • 30 Jun 2020 om 13:17
    • Quote van 30 Jun 2020 om 13:12
      Of nac Breda...
    Eredivisieclub ;)
  • 30 Jun 2020 om 13:17
    Arzani heeft aangegeven dat hij in de eredivisie wilde spelen, en dus boven NAC ondanks het samenwerkingsverband dat ze met NAC hebben.
  • 30 Jun 2020 om 13:13
    • Quote van 30 Jun 2020 om 13:12
      Of nac Breda...
    Wist niet dat Nac in de eredivisie speelde;)
  • 30 Jun 2020 om 13:12
    • Quote van 30 Jun 2020 om 13:08
      Volgens een buitenlandse bron wordt Arzani vandaag medisch gekeurd bij een eredivisie club. Di kan haast alleen Twente zijn. Hopelijk snel goed nieuws!
    Of nac Breda...
  • 30 Jun 2020 om 13:08
    Volgens een buitenlandse bron wordt Arzani vandaag medisch gekeurd bij een eredivisie club. Di kan haast alleen Twente zijn. Hopelijk snel goed nieuws!
  • 30 Jun 2020 om 12:50
    • Quote van 30 Jun 2020 om 12:48
      En tegenwoordig zou die uitspraak als racistisch bestempeld worden...
    Ja dat waarschijnlijk ook.
  • 30 Jun 2020 om 12:48
    • Quote van 30 Jun 2020 om 12:46
      Nou voorlopig niet, want je mag niet zingen.
    En tegenwoordig zou die uitspraak als racistisch bestempeld worden...
  • 30 Jun 2020 om 12:46
    • Quote van 30 Jun 2020 om 12:36
      Oe A Elia! Zou toch mooi zijn als dat weer door het stadion schettert!
    Nou voorlopig niet, want je mag niet zingen.
  • 30 Jun 2020 om 12:36
    Oe A Elia! Zou toch mooi zijn als dat weer door het stadion schettert!
  • 30 Jun 2020 om 12:27
    Bij deze: ik wil nu gewoon dat Karim en Eljero terugkomen want dan zijn al die berichten niet voor niets geweest! GUDDUMMEEEE EEEUUYY!
  • 30 Jun 2020 om 12:25
    • Quote van 30 Jun 2020 om 12:17
      Zal fantastisch zijn als Elia en El Ahmadi terugkeren op het oude nest waar het voor hun allemaal is begonnen. Deze 2 jongens kunnen allebei de jongere jongens op sleeptouw nemen en een goede balans op het veld creeëren. Ik zeg sowieso een poging wagen met deze 2 jongens.
    Ikzeg. Fl. U heeft een punt. Het is wel zo ,ik had het zeker uit mij zelf al gedaan. Daar had ik niet over hoeven na te denken. Dus het is natuurlijk graag of? ???
  • 30 Jun 2020 om 12:17
    Zal fantastisch zijn als Elia en El Ahmadi terugkeren op het oude nest waar het voor hun allemaal is begonnen. Deze 2 jongens kunnen allebei de jongere jongens op sleeptouw nemen en een goede balans op het veld creeëren. Ik zeg sowieso een poging wagen met deze 2 jongens.
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›