Rood is onze Veste: ''Je ziet hier de kracht van FC Twente''

11
Rood is onze Veste: ''Je ziet hier de kracht van FC Twente''

De Ultras van Vak-P hebben de afgelopen weken samen met andere supportersgeledingen geweldig werk afgeleverd bij de Grolsch Veste. Het stadion van FC Twente kleurt door middel van sponsoring en donaties steeds roder door allerlei nieuwe schilderingen. 

"We zijn begonnen met onze eigen jongens, maar we wilden het al snel breder aanpakken", legt Joost Middelhof uit op de clubsite. "Toen hebben we de supportersverenigingen benaderd, voor zowel materialen als jongens om te helpen schilderen. Op een zaterdag liep er zeventig man", blikt hij terug. 

Middelhof is trots hoe de Grolsch Veste er tegenwoordig uitziet. "Je ziet hier de kracht van FC Twente. Waar we goed in zijn. Alles ligt stil, overal", constateert hij. "Het is in deze tijd niet makkelijk het hoofd boven water te houden. Maar wij gaan door. Wij schilderen ons stadion gewoon rood", besluit Middelhof. 

11 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 30 Jun 2020 om 21:52
    • Quote van 30 Jun 2020 om 21:30
      Had al 3 keer gekeken....nu heb ik hem ook voorbij zien komen op Twitter. Simpel shirt.....niet echt mooi.
    Idd een simpel shirt, het uitshirt schijnt wel heel mooi te zijn.
  • 30 Jun 2020 om 21:39
    Sorry Stifler....je had gelijk.
  • 30 Jun 2020 om 21:30
    • Quote van 30 Jun 2020 om 21:23
      Kijk anders gewoon even voordat je reageert!!!!
    Had al 3 keer gekeken....nu heb ik hem ook voorbij zien komen op Twitter. Simpel shirt.....niet echt mooi.
  • 30 Jun 2020 om 21:28
    • Quote van 30 Jun 2020 om 17:24
      Mooi tenue?
    Staat ook wel op Twitter.. rood met 2 witte biessen boven de borst.
  • 30 Jun 2020 om 21:23
    • Quote van 30 Jun 2020 om 17:29
      Onzin
    Kijk anders gewoon even voordat je reageert!!!!
  • 30 Jun 2020 om 20:03
    Ikzeg. Geweldig dat dit mogelijk is door de support van ons fctwente. Ik ben dan ook zeer trots op alle support die dit doen. Geweldig.
  • 30 Jun 2020 om 19:42
    Goed bezig!
  • 30 Jun 2020 om 17:29
    • Quote van 30 Jun 2020 om 17:08
      Nieuwe thuis shirt staat op twente.net.
    Onzin
  • 30 Jun 2020 om 17:24
    • Quote van 30 Jun 2020 om 17:08
      Nieuwe thuis shirt staat op twente.net.
    Mooi tenue?
  • 30 Jun 2020 om 17:08
    Nieuwe thuis shirt staat op twente.net.
  • 30 Jun 2020 om 16:24
    Ik ben er vorige week geweest en heb een rondje gelopen. Ziet er goed uit mannen. Mooie kleur rood! Nu moeten de supporters de Veste bij wedstrijden ook weer eens rood gaan kleuren. Er zijn bijna geen volwassen supporters meer die clubkleuren dragen tijdens wedstrijden. Een paar jaar geleden zag de Veste nog rood van de sjaaltjes bij het YNWA. Dat was zo ontzettend krachtig! Helaas is dat nu een stuk minder. COTE
vrijdag 25 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›