El Ahmadi, Elia en John naar FC Twente? ''Wat zou dat mooi zijn''

26
El Ahmadi, Elia en John naar FC Twente? ''Wat zou dat mooi zijn''

Arjen Robben is komend seizoen weer in de Eredivisie te bewonderen als speler van FC Groningen. Verslaggever Gijs Eijsink is vol lof over de ervaren aanvaller, die in het verleden furore maakte bij grote clubs als Chelsea, Real Madrid en Bayern München. 

"Het regende daar in Groningen meteen nieuwe seizoenkaarten. Dat was voor de FC uit het noorden een prettige bijkomstigheid", schrijft hij op de website van TwenteSport. "Ik vind het een mooie actie van Robben. Hij is Groninger en keert terug naar waar het begon", aldus Eijsink.

"Robben is trouw aan zijn eerste profclub. Hij is na zijn internationale avonturen loyaal en bereidwillig aan de club die hem opleidde.  Daar zet hij de kers op de taart. Daar maakt hij de cirkel rond. Wat zou het voor FC Twente mooi zijn als El Ahmadi hetzelfde gaat doen", vervolgt hij enthousiast. 

"De international van Marokko, de oud-aanvoerder van Feyenoord leerde voetballen in Enschede en woont er nog steeds", constateert Eijsink. "Ik mocht hem een aantal keren interviewen en kan alleen maar zeggen dat het aimabele, intelligente man is die heel goed kan voetballen en die van betekenis kan zijn bij de wederopbouw van de FC. En Elia zou er ook bij kunnen", stelt hij. 

"Hij is dan wel geen Tukker, maar zijn herinneringen aan de FC zijn louter positief, zo vertelde hij menigmaal. Zelfs Ola John (28) wordt genoemd in het geruchtencircuit. Die moest in 2012 van Joop als de wiedeweerga vertrekken, omdat hij geld nodig had. Terwijl al die duizenden fans ontzettend veel plezier beleefden aan de dartele buitenspeler uit eigen opleiding", besluit Eijsink. 

26 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 2 Jul 2020 om 11:43
    • Quote van 1 Jul 2020 om 19:47
      Ja dat lag meer aan de trainer dan aan Lars die lagen elkaar niet zo volgens mij.
    Misschien omdat Veld wijk vooral zichzelf erg belangrijk vindt en al een tijdje vergeten is dat hij keihard moet werken om beter te worden of op niveau te blijven. Die jongen was ooit een talent, maar zit al jaren op de glijbaan.
  • 2 Jul 2020 om 08:16
    • Quote van 1 Jul 2020 om 18:57
      Lars Veldwijk staat open voor een terugkeer
    Moet hem ook niet zo maar prikt ze er wel in, en dat hebben we nodig, idem met Necid, met goede aanvoer is hij ook bruikbaar. Sommigen denken dat dat we echte toppers of subtoppers uit Europa kunnen halen!! Dream on, denk dat onze TS mensen heel goed weten wat ze doen, liever bruikbare spelers halen, dan allemaal krassen en deuken. Ik heb echt vetrouwen.
  • 2 Jul 2020 om 06:59
    • Quote van 1 Jul 2020 om 21:47
      Hey kakbert waar ik die wijsheid van Daan haalt zal jou een worst wezen man ik heb gezien wat veldwijk kan en we hebben allen gezien wat berggreen heeft laten zien,niet veel ook al heeft hij niet zo veel kansen gehad maar goed, en ik denk dat niemand hier iets van berggreen heeft gehoord of gezien voor dat hij bij ons kwam, zal er niet veel zijn. Deze bevinding staat op mijn bonnetje lulletje rozenwater.
    Ik twijfel erg over de voetbalkennis van deze Daan waar je het over hebt.
  • 2 Jul 2020 om 00:24
    • Quote van 1 Jul 2020 om 21:47
      Hey kakbert waar ik die wijsheid van Daan haalt zal jou een worst wezen man ik heb gezien wat veldwijk kan en we hebben allen gezien wat berggreen heeft laten zien,niet veel ook al heeft hij niet zo veel kansen gehad maar goed, en ik denk dat niemand hier iets van berggreen heeft gehoord of gezien voor dat hij bij ons kwam, zal er niet veel zijn. Deze bevinding staat op mijn bonnetje lulletje rozenwater.
    Hoe de andere forumleden hierop gereageerd hebben zegt mij genoeg. Veel plezier met jou wijsheid.
  • 1 Jul 2020 om 23:29
    • Quote van 1 Jul 2020 om 19:45
      Denkt dat je daar flink in zult vergissen.. veldwijk is 1000 maal beter dan berggreen
    Hou toch op mafkees die veldwijk kan niet voetballen heeft 1/2 jaar boven zijn kunnen gespeel in de K. K DIVISIE!!
  • 1 Jul 2020 om 21:47
    • Quote van 1 Jul 2020 om 20:08
      Waar je die wijsheid vandaan hebt weet ik niet maar ik zou het ruilen ,als je het bonnetje nog hebt natuurlijk.
    Hey kakbert waar ik die wijsheid van Daan haalt zal jou een worst wezen man ik heb gezien wat veldwijk kan en we hebben allen gezien wat berggreen heeft laten zien,niet veel ook al heeft hij niet zo veel kansen gehad maar goed, en ik denk dat niemand hier iets van berggreen heeft gehoord of gezien voor dat hij bij ons kwam, zal er niet veel zijn. Deze bevinding staat op mijn bonnetje lulletje rozenwater.
  • 1 Jul 2020 om 20:08
    • Quote van 1 Jul 2020 om 19:45
      Denkt dat je daar flink in zult vergissen.. veldwijk is 1000 maal beter dan berggreen
    Waar je die wijsheid vandaan hebt weet ik niet maar ik zou het ruilen ,als je het bonnetje nog hebt natuurlijk.
  • 1 Jul 2020 om 19:57
    • Quote van 1 Jul 2020 om 19:51
      Lars veldwijk zit in zuid korea zelfs nog op de bank. Die hoeft niet te komen
    Je kunt het ook doen als necid bijna het hele jaar spelen en geen pepernoot raken. Is natuurlijk ook een kunst. Veldwijk is geen topper dat klopt. Maar necid is dit ook niet.
  • 1 Jul 2020 om 19:51
    • Quote van 1 Jul 2020 om 18:57
      Lars Veldwijk staat open voor een terugkeer
    Lars veldwijk zit in zuid korea zelfs nog op de bank. Die hoeft niet te komen
  • 1 Jul 2020 om 19:47
    • Quote van 1 Jul 2020 om 19:15
      Ik mag hopen dat je een grapje maakt. Hij zat bij Sparta nog op de bank.
    Ja dat lag meer aan de trainer dan aan Lars die lagen elkaar niet zo volgens mij.
  • 1 Jul 2020 om 19:45
    • Quote van 1 Jul 2020 om 19:13
      berggreen is nog beter..hou op...
    Denkt dat je daar flink in zult vergissen.. veldwijk is 1000 maal beter dan berggreen
  • 1 Jul 2020 om 19:40
    • Quote van 1 Jul 2020 om 19:36
      Ik ben er van overtuigd dat Berggreen echt wel iets kan. Beter dan die Veldwijk. Die denkt dat ie God is. Helaas voor hem. Maar van Berggreen hebben ze toch al afscheid genomen
    Dat denk ik ook. Wat mij mag hij blijven. Maar dan hoef je necid niet te halen. Ik geloof er geen fuck van dat necid beter is als berggreen. Als berggreen weg is en je hebt de keuze tussen necid en veldwijk welke zou jij het liefste zien? Ik zie liever de veldwijk by far. Necid vind ik echt niks en daarin ben ik niet de enigste. Als de nood echt hoog is dan prima maar liever niet.
  • 1 Jul 2020 om 19:36
    • Quote van 1 Jul 2020 om 19:19
      Ja en was in staat om zelfs in 5 min nog een doelpunt te maken. Help me even hoeveel heeft berggreen er gemaakt als pinch hitter? Oke berggreen heeft op 1 ding de voordeel van de twijfel is dat er maar weinig spelers rendeerde onder garcia dus oke. Maar als je lars goedkoop kunt op pikken moet je dat niet nalaten al zal hij wel onhaalbaar zijn. Daarbij is hij 100% beter als necid.
    Ik ben er van overtuigd dat Berggreen echt wel iets kan. Beter dan die Veldwijk. Die denkt dat ie God is. Helaas voor hem. Maar van Berggreen hebben ze toch al afscheid genomen
  • 1 Jul 2020 om 19:32
    • Quote van 1 Jul 2020 om 19:13
      berggreen is nog beter..hou op...
    Maar begrijp me niet verkeerd ik zou berggreen wel eens willen zien wat hij doet onder jans. Voor mij hoeft hij niet weg. Moet wel in de salaris huishouding passen. Maar als de keuze zou zijn tussen necid of veldwijk dan heb ik een hele duidelijke voorkeur.
  • 1 Jul 2020 om 19:19
    • Quote van 1 Jul 2020 om 19:15
      Ik mag hopen dat je een grapje maakt. Hij zat bij Sparta nog op de bank.
    Ja en was in staat om zelfs in 5 min nog een doelpunt te maken. Help me even hoeveel heeft berggreen er gemaakt als pinch hitter? Oke berggreen heeft op 1 ding de voordeel van de twijfel is dat er maar weinig spelers rendeerde onder garcia dus oke. Maar als je lars goedkoop kunt op pikken moet je dat niet nalaten al zal hij wel onhaalbaar zijn. Daarbij is hij 100% beter als necid.
  • 1 Jul 2020 om 19:16
    • Quote van 1 Jul 2020 om 19:13
      berggreen is nog beter..hou op...
    Sorry maar dat ben ik totaal niet je eens.
  • 1 Jul 2020 om 19:15
    • Quote van 1 Jul 2020 om 19:10
      Dat is tenminste een versterking.
    Ik mag hopen dat je een grapje maakt. Hij zat bij Sparta nog op de bank.
  • 1 Jul 2020 om 19:13
    • Quote van 1 Jul 2020 om 19:10
      Dat is tenminste een versterking.
    berggreen is nog beter..hou op...
  • 1 Jul 2020 om 19:10
    • Quote van 1 Jul 2020 om 18:57
      Lars Veldwijk staat open voor een terugkeer
    Dat is tenminste een versterking.
  • 1 Jul 2020 om 19:03
    • Quote van 1 Jul 2020 om 18:08
      Gaat niet gebeuren, dat zul je wel zien als de jaarkaarten straks verkocht zijn!!! Dit doet Twente al jaren. Het doel van volgend jaar is in de subtop eindigen maar als we weer beginnen aan het seizoen zal het doel "niet degraderen zijn".
    Niet degraderen is komend jaar ook het doel.
  • 1 Jul 2020 om 18:57
    Lars Veldwijk staat open voor een terugkeer
  • 1 Jul 2020 om 18:27
    Ook dit heb ik al 100x voorbij zien komen, kom eens met echt nieuws, of zeg dan niks, wat heb je hier nou aan, oooja clicks, Pfffffffffff????????????
  • 1 Jul 2020 om 18:14
    En Douglas
  • 1 Jul 2020 om 18:08
    Gaat niet gebeuren, dat zul je wel zien als de jaarkaarten straks verkocht zijn!!! Dit doet Twente al jaren. Het doel van volgend jaar is in de subtop eindigen maar als we weer beginnen aan het seizoen zal het doel "niet degraderen zijn".
  • 1 Jul 2020 om 18:02
    Laat je niet gek maken door deze berichten...
  • 1 Jul 2020 om 17:55
    El ahmadi en elia zou ik gelijk halen. John moet maar eerst laten zien dat hij een jaar fit kan blijven.
zaterdag 24 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›