Vuckic neemt afscheid: ''Ik zal alleen goede dingen onthouden''

19
Vuckic neemt afscheid: ''Ik zal alleen goede dingen onthouden''

Haris Vuckic leek eerder deze zomer al op weg naar Real Zaragoza, maar dat is nog altijd niet bevestigd. Inmiddels neemt de Sloveense spits afscheid bij FC Twente door een Instagram-post.

"Beste Tukkers, ik ga naar de volgende uitdaging in mijn carrière. Bedankt voor alles in deze 3 jaar, er waren een aantal goede en slechte momenten, maar ik zal ze meenemen en alleen goede herinneringen onthouden. Ik wens FC Twente veel succes in de toekomst. Nogmaals bedankt voor 'The Red Family'", schrijft Vuckic.

In totaal kwam de 27-jarige aanvaller tot 48 wedstrijden, waarin hij goed was voor zestien doelpunten en twee assists. Dit seizoen scoorde hij elf doelpunten, waarmee hij clubtopscorer van FC Twente werd.

19 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 Jul 2020 om 00:04
    • Quote van 2 Jul 2020 om 12:56
      Zou jij ook doen.. iedereen is zo'n hufter als die meer gaat verdienen.
    En zonder overstap fors minder.
  • 2 Jul 2020 om 12:56
    • Quote van 2 Jul 2020 om 08:10
      Hufterig zo ga je met een cub om die goed geweest is voor je, het werd al gezegd hij had jaartje bij kunen teken om zo zijn bijna 2 jaar verloren jaren, met alle medische zorg, goed salaris, ja dan had je onze club wel een transfersimmetje mogen gunnen. Schijtbak ken en grote egousten zijn het.
    Zou jij ook doen.. iedereen is zo'n hufter als die meer gaat verdienen.
  • 2 Jul 2020 om 11:04
    Vuckic, tsja.... aan de ene kant de lappenmand, aan de andere kant een geweldige speler om naar te kijken.
    Als mensen zich afvragen waarom er niet verlengt word door dergelijke spelers, wellicht is het dan goed om je af te vragen of je na een seizoen van drama en amateurisme, met Ted, Garcia, Wout en Sander voorop, of je dan nog wel wil blijven. Of dat je dan een beetje moe bent en heil elders gaat zoeken. In de woorden van Vuckic kun je ook veel lezen 'Enkel de mooie moment onthouden, de slechte vergeten'. Geen hond die zo vaarwel zegt, als er niet onmeunig veel schrecklichkeit gaande was.
    Ik snap de reactie van Ja Die. Maar die reactie komt weg uit het wanbeleid van Ted 1.0, Halst, Ted 2.0. Draaideurspelers, spelers met krasjes, mooiweerspelers uit Spanje. En nooit eens de logica van boerenpummels en uit Hollandse klei getrokken spelers. Troupe, Verdonk, Lang hebben bewezen dat dit te bewandelen weg is.
  • 2 Jul 2020 om 10:29
    • Quote van 2 Jul 2020 om 08:10
      Hufterig zo ga je met een cub om die goed geweest is voor je, het werd al gezegd hij had jaartje bij kunen teken om zo zijn bijna 2 jaar verloren jaren, met alle medische zorg, goed salaris, ja dan had je onze club wel een transfersimmetje mogen gunnen. Schijtbak ken en grote egousten zijn het.
    +1
  • 2 Jul 2020 om 10:23
    • Quote van 2 Jul 2020 om 08:10
      Hufterig zo ga je met een cub om die goed geweest is voor je, het werd al gezegd hij had jaartje bij kunen teken om zo zijn bijna 2 jaar verloren jaren, met alle medische zorg, goed salaris, ja dan had je onze club wel een transfersimmetje mogen gunnen. Schijtbak ken en grote egousten zijn het.
    Je wist toch al dat clubliefde bij spelers niet meer bestaat. Een enkeling als Brama uitgezonderd.
  • 2 Jul 2020 om 09:49
    • Quote van 2 Jul 2020 om 08:10
      Hufterig zo ga je met een cub om die goed geweest is voor je, het werd al gezegd hij had jaartje bij kunen teken om zo zijn bijna 2 jaar verloren jaren, met alle medische zorg, goed salaris, ja dan had je onze club wel een transfersimmetje mogen gunnen. Schijtbak ken en grote egousten zijn het.
    Welkom in de harde wereld van de knaken.
  • 2 Jul 2020 om 09:27
    Hoop dat Twente is een lijntje uitgooit om Singh te huren van bayern München, 21 jaar en speelt op 10. Fantastische techniek en zeker geen kans op speeltijd in eerste volgend jaar lijkt me, alleen eind van seizoen zoals nu.
  • 2 Jul 2020 om 09:18
    • Quote van 2 Jul 2020 om 03:18
      Ach heeft hier 2 jaar met een goed salaris gerevalideerd en heeft het even leuk gedaan en hoppa weg is hij. Verdomme ik vind dit erg triest....
    +100
  • 2 Jul 2020 om 09:17
    Best aardig cijfers nog. Speelde toch aardig wat wedstrijden het laatste jaar. Jammer dat we die niet hebben kunnen behouden.
  • 2 Jul 2020 om 08:24
    • Quote van 2 Jul 2020 om 07:56
      Heeft ie een anbieding gehad?
    Ik moet je bekennen dat ik die inside information niet heb, maar daar ga ik gemakshalve even van uit. Zou ik wel logisch vinden in ieder geval.
  • 2 Jul 2020 om 08:24
    • Quote van 2 Jul 2020 om 07:56
      Heeft ie een anbieding gehad?
    Ik moet je bekennen dat ik die inside information niet heb, maar daar ga ik gemakshalve even van uit. Zou ik wel logisch vinden in ieder geval.
  • 2 Jul 2020 om 08:10
    • Quote van 2 Jul 2020 om 07:32
      Draait toch slechts om één ding, mocht je dat steeds nog niet weten. Vuckic strijkt zijn geld op, bedankt de fantastische fans en springt op de volgende trein, op naar het volgende station waar een zak met geld ligt te wachten.
    Hufterig zo ga je met een cub om die goed geweest is voor je, het werd al gezegd hij had jaartje bij kunen teken om zo zijn bijna 2 jaar verloren jaren, met alle medische zorg, goed salaris, ja dan had je onze club wel een transfersimmetje mogen gunnen. Schijtbak ken en grote egousten zijn het.
  • 2 Jul 2020 om 07:56
    • Quote van 2 Jul 2020 om 06:56
      Ik ben het volledig met je eens. Hij had ook bij kunnen tekenen, 1 a 2 jaar hier kunnen voetballen en ons een leuke transfersom kunnen gunnen. Maar ja, het hedendaagse voetbal hè....
    Heeft ie een anbieding gehad?
  • 2 Jul 2020 om 07:45
    Bij Vuckic zit ik toch steeds te denken, ‘wanneer zakt die weer door zijn hoeven!’ Ging dit afgelopen seizoen gelukkig een heel jaar goed, maar om op basis van dat te verlengen, ik weet niet wat wijsheid is v.w.b. Vuckic. Hoop voor hem een lange tijd vrij van blessures, voor Twente hoop ik op een fittere speler waarbij je niet steeds vrees hoeft te hebben dat ie ‘breekt’.
  • 2 Jul 2020 om 07:32
    • Quote van 2 Jul 2020 om 03:18
      Ach heeft hier 2 jaar met een goed salaris gerevalideerd en heeft het even leuk gedaan en hoppa weg is hij. Verdomme ik vind dit erg triest....
    Draait toch slechts om één ding, mocht je dat steeds nog niet weten. Vuckic strijkt zijn geld op, bedankt de fantastische fans en springt op de volgende trein, op naar het volgende station waar een zak met geld ligt te wachten.
  • 2 Jul 2020 om 06:56
    • Quote van 2 Jul 2020 om 03:18
      Ach heeft hier 2 jaar met een goed salaris gerevalideerd en heeft het even leuk gedaan en hoppa weg is hij. Verdomme ik vind dit erg triest....
    Ik ben het volledig met je eens. Hij had ook bij kunnen tekenen, 1 a 2 jaar hier kunnen voetballen en ons een leuke transfersom kunnen gunnen. Maar ja, het hedendaagse voetbal hè....
  • 2 Jul 2020 om 03:18
    Ach heeft hier 2 jaar met een goed salaris gerevalideerd en heeft het even leuk gedaan en hoppa weg is hij. Verdomme ik vind dit erg triest....
  • 1 Jul 2020 om 23:08
    • Quote van 1 Jul 2020 om 23:05
      Jammer dat Twente niet verder met hem gaat hij zou Twente komend seizoen zeker helpen, maar Haris bedankt voor je jaren en doelpunten bij FC Twente.
    Hij wil zelf niet verder. Kan twente hierin niks aan doen.
  • 1 Jul 2020 om 23:05
    Jammer dat Twente niet verder met hem gaat hij zou Twente komend seizoen zeker helpen, maar Haris bedankt voor je jaren en doelpunten bij FC Twente.
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›