Kusk verliest Deense bekerfinale; duel tijdelijk stilgelegd

10
Kusk verliest Deense bekerfinale; duel tijdelijk stilgelegd

De Deense bekerfinale tussen Aalborg BK en SønderjyskE is woensdag tijdelijk stilgelegd, omdat toeschouwers zich niet aan de coronaregels hielden.

Bij het treffen in Esbjerg waren zo'n vijfhonderd supporters onder strenge voorwaarden aanwezig. Zij moesten voldoende afstand houden, maar al snel bleek een deel van de Aalborg-aanhang zich daar niet aan te houden.

Na meerdere waarschuwingen legde de scheidsrechter het duel stil en werden de fans het stadion uitgezet. Buiten raakten de supporters, die niet wilden vertrekken bij de poorten, slaags met de politie. Zo'n vijftig fans werden gearresteerd.

De bekerfinale werd met 0-2 gewonnen door SønderjyskE. Anders Jacobsen maakte beide treffers. Bij Aalborg speelde voormalig FC Twente-aanvaller Kasper Kusk mee. Ook voormalig Eredivisie-spelers Rasmus Thelander (Vitesse), Lucas Andersen (Ajax) en Tom van Weert (FC Groningen) stonden bij die club aan de aftrap.

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 2 Jul 2020 om 18:20
    • Quote van 2 Jul 2020 om 14:18
      Kusk, Agyepong, Miyiaghi, Ede, Yeboah... we hebben al wel de nodige toppers gehad op de flank de laatste jaren.
    Ede ging nog, maar de rest...
  • 2 Jul 2020 om 17:58
    • Quote van 2 Jul 2020 om 17:50
      mag niet eens meer gerookt worden int stadion
    Meer dan terecht, ik heb er altijd een hekel aan als er weer zo'n paffer naast mij zit in het stadion. En als je er iets van zegt krijg je een grote bek.
  • 2 Jul 2020 om 17:50
    • Quote van 2 Jul 2020 om 16:03
      Mag van mij ook. Ben blij dat er ik vanaf ben.
    mag niet eens meer gerookt worden int stadion
  • 2 Jul 2020 om 17:46
    • Quote van 2 Jul 2020 om 16:03
      Mag van mij ook. Ben blij dat er ik vanaf ben.
    Goedzo, knap hoor !
  • 2 Jul 2020 om 16:03
    • Quote van 2 Jul 2020 om 14:57
      Tabak moest €100.00 per pakje gaan worden !
    Mag van mij ook. Ben blij dat er ik vanaf ben.
  • 2 Jul 2020 om 15:18
    • Quote van 2 Jul 2020 om 14:18
      Kusk, Agyepong, Miyiaghi, Ede, Yeboah... we hebben al wel de nodige toppers gehad op de flank de laatste jaren.
    Adnane Tighahoudini
  • 2 Jul 2020 om 14:57
    • Quote van 2 Jul 2020 om 14:19
      En we krijgen nog veel van dat soort lui. Hoe wil je het verlies aan opbrengst bier en beenham zon 6 miljoen opvangen? De competitie ligt al vanaf maart stil.
      Of komt er straks een pot geld van de overheid? Lees burgers die straks weer moeten bezuinigen. De tabak is al vast twee euro duurder geworden. Oplichters.............
    Tabak moest €100.00 per pakje gaan worden !
  • 2 Jul 2020 om 14:19
    • Quote van 2 Jul 2020 om 13:53
      Kusk...verrek ja, die heeft hier ook nog mooi wat geld opgestreken.
    En we krijgen nog veel van dat soort lui. Hoe wil je het verlies aan opbrengst bier en beenham zon 6 miljoen opvangen? De competitie ligt al vanaf maart stil.
    Of komt er straks een pot geld van de overheid? Lees burgers die straks weer moeten bezuinigen. De tabak is al vast twee euro duurder geworden. Oplichters.............
  • 2 Jul 2020 om 14:18
    Kusk, Agyepong, Miyiaghi, Ede, Yeboah... we hebben al wel de nodige toppers gehad op de flank de laatste jaren.
  • 2 Jul 2020 om 13:53
    Kusk...verrek ja, die heeft hier ook nog mooi wat geld opgestreken.
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›